Ja !!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:21 schreef Weggejorist het volgende:
Zaten er toevallig ook belangrijke documenten opgeslagen in WTC-7?
En daar was heul geen back-up van hoor!quote:
OK, je argumenten zijn zo sterk, daar is niets tegen in te brengen, ik ben overtuigd!quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef NorthernStar het volgende:
Debunking NIST's conclusions about WTC 7 is as easy as shooting fish in a barrel.
[ afbeelding ]
Focking debielen, dat zijn het. Dat hele debiele gedoe waait over uit Amerika, waar er miljoenen van die aluhoedjes rondlopen met hun krankzinnige versies van de waarheid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Armageddon het volgende:
En door dat soort volk met stemrecht zitten we nu met deze regering.
Ik schaar ze qua intelligentie en complotdenken toch meer onder de Wildersaanhangers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Armageddon het volgende:
En door dat soort volk met stemrecht zitten we nu met deze regering.
http://www.americanjourne(...)es-fire-dropped.htmlquote:Silverstein Properties (collected large insurance payout due to the attacks of 911) was one of the contracters NIST depended on to get to the truth in the investigation. Look at the NIST report here on page vii for contributors to the investigation. Talk about the fox guarding the henhouse. Can you say "conflict of interest?"
Het probleem met complotaanhangers mbt 9/11 is dat zodra je gaat vragen wat er volgens hen nu wél is gebeurd ze of niet thuisgeven, of zich binnen de kortste keren volledig klemlullen. Zo heeft men al 7 jaar lang geen enkel plausibel motief op tafel kunnen brengen waarom WTC7 nou opgeblazen zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]Een blogger die probeert wetenschappelijke rapporten af te doen door te zeggen "DAT KAN HEUL NIET"
[sarcasm]
Ja, ik ben echt helemaal overtuigd!
[/sarcasm]
En het meeste debiele vind ik nog dat je dan zo`n pwned-plaatje post. Je weet niet eens beter of die blogger is jouw waarheidTe triest voor woorden.
Zoals iemand anders al zei; en dat krijgt dan gewoon fucking stemrecht.
So true, so true. Of er worden verklaringen gegeven die zelfs de grootste Fantasy schrijven zou doen blozen, zo vergezocht. En dan maar stug blijven volhouden dat dat toch echt meer voor de hand liggend is dan het officiele verhaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:58 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het probleem met complotaanhangers mbt 9/11 is dat zodra je gaat vragen wat er volgens hen nu wél is gebeurd ze of niet thuisgeven, of zich binnen de kortste keren volledig klemlullen. Zo heeft men al 7 jaar lang geen enkel plausibel motief op tafel kunnen brengen waarom WTC7 nou opgeblazen zou moeten zijn.
Het volgt ook altijd een heel kort loopje:
- proberen gaatjes te schieten in een theorie
- bewijs(last) negeren/ontkennen
- geen alternatief bieden
De gelijkenissen met cults als scientology zijn opvallend.
Scorpie. Diegene die na één weerwoord me direct een pm stuurde om te vragen hem voortaan te negeren...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef Scorpie het volgende:
NorthernStar blijf ff in TRU, je bent buiten je gebied jongen.
O je bedoelt die PM waarin je mij verrot scholdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Scorpie. Diegene die na één weerwoord me direct een pm stuurde om te vragen hem voortaan te negeren...
Wat loop je te smeken om aandacht?
Ow nee he, daar heb je er weer zo eentjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:37 schreef Tiestoo het volgende:
Natuurlijk de grootste bullshit aller tijden he
iedereen weet dat bush het heeft gedaan met de regering.
iedereen weet dat de WTC met Explosieven zijn neer gehaald !!
verkeerd gedachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef merlin693 het volgende:
Ik dacht dat een Mod het goede voorbeeld moest geven ipv het aanzetten tot belachelijk maken van een geheel subforum
Ach ja, oldbiesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef merlin693 het volgende:
Ik dacht dat een Mod het goede voorbeeld moest geven ipv het aanzetten tot belachelijk maken van een geheel subforum
Jij struind er heel de dag om zogenaamd sceptisch te zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:58 schreef Scorpie het volgende:
Net alsof Heatwave niet de spijker op zijn kop slaat door te zeggen dat TRU voor de leipo`s en BNW voor de parra`s is
Vergeet je nou niet dat er een gigantisch vliegtuig zich in die wolkenkrabbers geboord heeft?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef Tiestoo het volgende:
[..]
ja jij bent 1 van die mensen die gelooft dat een Wolkenkrabber neer gehaald kan worden door vuur alleen
Voor WTC aanval, is er nog nooit een Wolkenkrabber neer gegaan door vuur alleen..
Ik word betaald door de Reptilians, weet je nog?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jij struind er heel de dag om zogenaamd sceptisch te zijn.
Is dat niet zieliger?
Ik moet zeggen dat het wel gecontroleerd inzaktquote:
Nee, daar word niet bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergeet je nou niet dat er een gigantisch vliegtuig zich in die wolkenkrabbers geboord heeft?
Oh ja, stom van me... 9/11 inside job!1!!!!!11!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:47 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Nee, daar word niet bij stilgestaan.
Maar misschien dat ie net als broeder Lambiekje gelooft dat er Hologrammen zijn gebruikt...
Daar komt het wel op neer jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:58 schreef Scorpie het volgende:
Net alsof Heatwave niet de spijker op zijn kop slaat door te zeggen dat TRU voor de leipo`s en BNW voor de parra`s is
Vergeet geen nasaal sprekende engelsman die elke 2 seconden bij de meest simpele vragen 'why?!?' zegt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik verbaas me trouwens over het aantal mensen dat zo snel overtuigd is van complottheorieen.
Alles wat je nodig hebt is wat software om beelden mooi achter elkaar te kunnen plakken, wat interessant muziek, wat boude stellingen die gepleegd worden door 'deskundigen' en een internetsite zoals Youtube.
Duizenden mensen trappen massaal erin
Ja, allemaal top geheime documenten die men met een explosie uit de weg ruimde!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:37 schreef DroogDok het volgende:
In WTC 7 stonden toch computers of archieven met bepaalde onwenselijke gegevens en daarom is het opgeblazen?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Teh Internetz Knowz teh Truth!! Youtube is never wrong!!
Goed puntquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, allemaal top geheime documenten die men met een explosie uit de weg ruimde!
[ afbeelding ]
KIJK DAAR LIGT HET!!!!111!!!!! OP DE GROND! HEULEMAAL VERNIETIGD!!!.
Misschien zijn er betere plekken voor geheime documenten te verzinnen, zoals een kluis in het Witte huis of de bodem van de oceaan ofzo. Misschien hoor.
Uberhaupt, als je belastende documenten wilt vernietigen moet je die documenten vernietigen, NIET in een 174 m hoog gebouw leggen en het gebouw vernietigen. Dat is niet efficient. Dat is volslagen waanzin. Het slaat helemaal nergens op. Het is in de verste verte niet het kleinste beetje een overtuigend argument. Toch is dat al 7 jaar lang het beste motief wat complotaanhangers hebben kunnen verzinnen voor de instorting van WTC7.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, allemaal top geheime documenten die men met een explosie uit de weg ruimde!
[ afbeelding ]
KIJK DAAR LIGT HET!!!!111!!!!! OP DE GROND! HEULEMAAL VERNIETIGD!!!.
Misschien zijn er betere plekken voor geheime documenten te verzinnen, zoals een kluis in het Witte huis of de bodem van de oceaan ofzo. Misschien hoor.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Uberhaupt, als je belastende documenten wilt vernietigen moet je die documenten vernietigen, NIET in een 174 m hoog gebouw leggen en het gebouw vernietigen. Dat is niet efficient. Dat is volslagen waanzin. Het slaat helemaal nergens op. Het is in de verste verte niet het kleinste beetje een overtuigend argument. Toch is dat al 7 jaar lang het beste motief wat complotaanhangers hebben kunnen verzinnen voor de instorting van WTC7.
I kid you not. Je kunt het niet eens een parodie van zichzelf noemen zo matig is het allemaal. En als je dacht dat al dit een maffe theorie was, dan heb je het mis. Wat te denken van:
- NORAD had een standdown waardoor ze geen vluchten konden onderscheppen maar flight 93 is neergeschoten
- de blackbox die IN het pentagon is gevonden bewijst dat er GEEN vliegtuig in het pentagom is gevlogen
- complotter: "Er is een nieuw onderzoek nodig!"
ik: "Wat zou dat nieuwe onderzoek moeten onderzoeken dan?"
complotter: "Ja dat weet ik toch niet, daar hebben we juist een nieuw onderzoek voor nodig!!111!!"
- 9/11 maakte de inval in Afghanistan mogelijk zodat er een pijpleiding aangelegd kon worden. De taliban en al Qaeda zijn marionetten van de CIA. (Waarom zou je een land binnenvallen dat al onder controle is van jouw marionetten?)
- etc etc![]()
Voor WTC aanval, is er nog nooit een boeing 767 vol kerosine in een gebouw gevlogen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef Tiestoo het volgende:
[..]
ja jij bent 1 van die mensen die gelooft dat een Wolkenkrabber neer gehaald kan worden door vuur alleen
Voor WTC aanval, is er nog nooit een Wolkenkrabber neer gegaan door vuur alleen..
Denk daar eens over na lees.... google !!!
En hoe is dat van toepassing op die post?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Onder het mom van 'de wereld is zoals het is, niemand liegt en bedriegd. En naiviteit is heerlijk', zou ik graag willen dat je 500 euro op me rekening stort. Ik heb zo'n honger en al dagen niet gegeten.
Je krijgt het morgen allemaal weer terug.
Echt waar.
Eens moet het de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef Tiestoo het volgende:
[..]
Denk daar eens over na lees.... google !!!
Hmm, ik was na die doelloze discussie over TRU/BNW/Normale mensen al afgehaakt, maar ik zie dus dat ik spuit 11 ben met mijn hippe conclusie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergeet je nou niet dat er een gigantisch vliegtuig zich in die wolkenkrabbers geboord heeft?
Even een simpele vraag: kan je je voorstellen dat bij een gebouw wat zo groot is (het is al een wonder op zich dat zoiets niet onder zijn eigen gewicht in elkaar stort) de structurele integriteit dermate verzwakt wordt door een vliegtuig dat tonnen weegt en met een paar honderd kilometer per uur zichzelf in het gebouw boort en een zeer felle brand die daarop volgt dat het in elkaar stort?
Of ben je van mening dat zo'n gebouw hoe dan ook overeind blijft staan in zo'n geval?
Leuk. Zo'n bullshitargument. Zo is het hier in BNW altijd, als je iets probeert te debunken zit er altijd wel iemand bij die zegt dat niemand te vertrouwen is. *zucht*.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Onder het mom van 'de wereld is zoals het is, niemand liegt en bedriegd. En naiviteit is heerlijk', zou ik graag willen dat je 500 euro op me rekening stort. Ik heb zo'n honger en al dagen niet gegeten.
Je krijgt het morgen allemaal weer terug.
Echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |