abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:42:28 #181
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61070252
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:33 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij geen maatschappelijke voorbeeldfunctie en boeit het geen ene fucking reet wat jij als "onzin" bestempelt en wat niet.
Ga er eens inhoudelijk op in, sneu stukje desinformant die je er rondloopt .
In herhaling vallen is ook zo vervelend. Ben al zo vaak op die dingen in gegaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:45:18 #182
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61070316
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gebouwen storten niet in door brand.
Er was namelijk zo'n periode in de geschiedenis van de mensheid dat we erachter kwamen dat als we onze huizen van steen bouwden in plaats van leem & hout, dat er dan nog wat te redden viel ten tijde van brand.
Kennelijk is die periode van de geschiedenis mensen ontschoten en geloven ze weer in fictieve sprookjes, dit maal verspreid door NIST in plaats van de Kerk.
Onikaan ni ov dovah
pi_61070365
quote:

[..]

Er was namelijk zo'n periode in de geschiedenis van de mensheid dat we erachter kwamen dat als we onze huizen van steen bouwden in plaats van leem & hout, dat er dan nog wat te redden viel ten tijde van brand.
Kennelijk is die periode van de geschiedenis mensen ontschoten en geloven ze weer in fictieve sprookjes, dit maal verspreid door NIST in plaats van de Kerk.
Je antwoord heeft bijzonder weinig met mijn post te maken. En gebouwen storten niet in door brand? Die faculteit bouwkunde op de TUD was ook een controlled demolition dus?
pi_61070406
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

In herhaling vallen is ook zo vervelend. Ben al zo vaak op die dingen in gegaan.
...met als doelstelling om mensen hun oogkleppen op te laten houden en ze het pad van de waarheid te onthouden.
Als je dat nu al vervelend vindt worden, dan vraag ik mij af of jij wel beseft waar je aan bent begonnen met je volgzame ik-ben-de-bitch-van-de-overheid-mindset.
pi_61070438
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:47 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je antwoord heeft bijzonder weinig met mijn post te maken. En gebouwen storten niet in door brand? Die faculteit bouwkunde op de TUD was ook een controlled demolition dus?
Grote kans.
Je hoeft ook niet veel beters te verwachten van een instelling die Prometheus (Lucifer) als mascotte heeft en braaf de penis van de USA zuigt wat betreft 9/11.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:51:57 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61070502
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:48 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

...met als doelstelling om mensen hun oogkleppen op te laten houden en ze het pad van de waarheid te onthouden.
Als je dat nu al vervelend vindt worden, dan vraag ik mij af of jij wel beseft waar je aan bent begonnen met je volgzame ik-ben-de-bitch-van-de-overheid-mindset.
Ach kijk nou Lambiekje is niet de enige leugenaar. Jij kan er zo te zien ook aardig wat van.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:54:36 #187
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61070563
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:49 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Grote kans.

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61070579
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ach kijk nou Lambiekje is niet de enige leugenaar. Jij kan er zo te zien ook aardig wat van.
Wat belet je, klaag me aan wegens smaad dan .
Stellen dat ik lieg wat betreft jouw eigen overheid-liefhebbende gedrag is als ontkennen dat de zon schijnt.

Individuen die de overheid boven de maatschappij stellen in plaats van andersom zijn niets anders dan volgzame bange slaafjes.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:56:30 #189
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61070614
quote:

[..]

Gast, denk eens niet zo zwart/wit. Nuances, gradaties, dat soort dingen kunnen jou wel van pas komen. Huizen van steen fikken inderdaad niet af, maar dat is niet te vergelijken met wolkenkrabbers van 400 meter met stalen constructies die duizenden kilo's moeten dragen. Daarnaast had het WTC een stalen draagconstructie, en staal is ook niet onkwetsbaar.

Jouw vergelijking slaat echt nergens op.
2000 light years from home
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:57:11 #190
53267 TC03
pi_61070632
Salavad0R, wat is precies jouw opleiding? Ik bedoel, waarom zouden we jou geloven?
pi_61070649
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:56 schreef Merkie het volgende:

[..]

Gast, denk eens niet zo zwart/wit. Nuances, gradaties, dat soort dingen kunnen jou wel van pas komen. Huizen van steen fikken inderdaad niet af, maar dat is niet te vergelijken met wolkenkrabbers van 400 meter met stalen constructies die duizenden kilo's moeten dragen. Daarnaast had het WTC een stalen draagconstructie, en staal is ook niet onkwetsbaar.

Jouw vergelijking slaat echt nergens op.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:59:11 #192
53267 TC03
pi_61070675
quote:

[..]

Maar natuurlijk, ook al brandt een vuur oneindig lang in een modern gebouw, de constructie zal nooit verzwakken? We hebben gewoon te maken met oneindig sterk materiaal? Snap je dat je met jouw post de wetten van de natuurkunde aan je laars lapt? Oh wacht, figuren als Newton en Joule zijn natuurlijk ook gewoon puppets van de CIA of rooms-katholieke kerk. Lachwekkend schertsfiguur ben jij zeg.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:00:00 #193
53267 TC03
pi_61070692
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:57 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leg uit waarom jet fuel dit niet kan veroorzaken. Argumenten, cijfers, bronnen, feiten. Geen vage YouTube linkjes, maar harde wetenschappelijke bronnen.
pi_61070694
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:57 schreef TC03 het volgende:
Salavad0R, wat is precies jouw opleiding? Ik bedoel, waarom zouden we jou geloven?
Oh nu gaat het opeens over mij?
Ik deed gymnasium tot ik besefte dat het educatieve systeem in Nederland gebaseerd is op ondergeschiktheid aan de overheid.
Sindsdien ben ik orienterende, heb nog 4 jaar stufi tegoed die ik zeker ga utilizen.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:00:55 #195
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61070718
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Stellen dat ik lieg wat betreft jouw eigen overheid-liefhebbende gedrag is als ontkennen dat de zon schijnt.

Individuen die de overheid boven de maatschappij stellen in plaats van andersom zijn niets anders dan volgzame bange slaafjes.
Ik moet ook helemaal niets van overheden hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat ze compleet onzinnige dingen doen als gebouwen opblazen omdat er vertrouwelijke documenten in liggen, terwijl ze die papiertjes ook gewoon in een kluisje in het Pentagon kunnen leggen of door de shredder kunnen halen .
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:01:21 #196
53267 TC03
pi_61070726
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:00 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik deed gymnasium tot ik besefte dat het educatieve systeem in Nederland gebaseerd is op ondergeschiktheid aan de overheid.
Sindsdien ben ik orienterende, heb nog 4 jaar stufi tegoed die ik zeker ga utilizen.
Ja, jij zegt dat gebouwen niet in kunnen storten door brand. Waarom zou ik jou geloven? Ik moet toch weten wat jouw rol in de maatschappij precies is, wil ik een etiket van geloofwaardigheid op jouw persoontje kunnen plakken. Zeker als je beweert dat de huidige natuurkunde en mechanica wetten incorrect zijn.
pi_61070729
quote:

[..]

Je past nu echt wel in de categorie Lambiekje.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:01:43 #198
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61070733
quote:

[..]

Ondergeschiktheid aan de overheid? Je bedoelt dat anderen jouw opleiding betalen, of heb ik weer wat gemist?
pi_61070784
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Leg uit waarom jet fuel dit niet kan veroorzaken. Argumenten, cijfers, bronnen, feiten. Geen vage YouTube linkjes, maar harde wetenschappelijke bronnen.
Kerosine fikt te snel weg om permanente schade aan stalen balken van decimeters dik te veroorzaken.
Daarbij komt dat de ontbrandingstemperatuur van kerosine net iets lager ligt dan de temperatuur waarbij constructiestaal haar structurele integriteit verliest.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:05:02 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61070815
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jeuj, nog een leugen...
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')