ja want de brandweer had op dat moment alle tijd om WTC7 rustig te blussen en op dat moment was de situatie volledig overzichtelijk en was niemand in paniek.....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:37 schreef Tiestoo het volgende:
Natuurlijk de grootste bullshit aller tijden he
iedereen weet dat bush het heeft gedaan met de regering & Explosieven
ja jij bent 1 van die mensen die gelooft dat een Wolkenkrabber neer gehaald kan worden door vuur alleenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:40 schreef Joz het volgende:
[..]
ja want de brandweer had op dat moment alle tijd om WTC7 rustig te blussen en op dat moment was de situatie volledig overzichtelijk en was niemand in paniek.........
Tuurlijk. Want de traditionele media is evil, en Youtube is de Waarheid!!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:37 schreef Tiestoo het volgende:
iedereen weet dat bush het heeft gedaan met de regering.
iedereen weet dat de WTC met Explosieven zijn neer gehaald !!
Teh Internetz Knowz teh Truth!! Youtube is never wrong!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef Tiestoo het volgende:
[..]
ja jij bent 1 van die mensen die gelooft dat een Wolkenkrabber neer gehaald kan worden door vuur alleen
Voor WTC aanval, is er nog nooit een Wolkenkrabber neer gegaan door vuur alleen..
Denk daar eens over na lees.... google !!!
Pfffff, wat een bull. Tijd voor BNW of hoe het ook heet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:37 schreef Tiestoo het volgende:
iedereen weet dat bush het heeft gedaan met de regering.
iedereen weet dat de WTC met Explosieven zijn neer gehaald !!
De TS is eerder rijp voor TRU als ik zijn tunnelvisie zo zie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfffff, wat een bull. Tijd voor BNW of hoe het ook heet.
Eerder voor opname en dan de sleutel weggooien, maar dat mag ik eigenlijk niet meer zeggen nu het hier staatquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De TS is eerder rijp voor TRU als ik zijn tunnelvisie zo zie.
nee ik ben gelukkig een van de vele mensen die niet de moeite doet ingewikkelde complot theorieen te bedenken voor gebeurtenissen waar ze niet zijn bijgeweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef Tiestoo het volgende:
[..]
ja jij bent 1 van die mensen die gelooft dat een Wolkenkrabber neer gehaald kan worden door vuur alleen
Voor WTC aanval, is er nog nooit een Wolkenkrabber neer gegaan door vuur alleen..
Denk daar eens over na lees.... google !!!
Ik denk dat jij je beter druk kan gaan maken over het complot van het belabberde Nederlandse onderwijs dan over dit soort zaken...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:51 schreef Tiestoo het volgende:
Denk dat het aangeeft dat je blind bent voor de waarheid en gelooft war jou regering je verteld !!!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je beter druk kan gaan maken over het complot van het belabberde Nederlandse onderwijs dan over dit soort zaken...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik verbaas me trouwens over het aantal mensen dat zo snel overtuigd is van complottheorieen.
Alles wat je nodig hebt is wat software om beelden mooi achter elkaar te kunnen plakken, wat interessant muziek, wat boude stellingen die gepleegd worden door 'deskundigen' en een internetsite zoals Youtube.
Duizenden mensen trappen massaal erin
Dat mag je denken (dat is gelukkig je goed recht).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:51 schreef Tiestoo het volgende:
Denk dat het aangeeft dat je blind bent voor de waarheid en gelooft war jou regering je verteld !!!
Nee, dat is de ongekeerde wereld, jij verzint hier allerlei dingen dus JIJ moet met bewijs aankomen, Officiele beelden etc hebben bij mij nog altijd ff meer waarde dan een of ander wazig joetjoeb filmpje gemaakt door een of andere nerd met tijd teveel en een aluminium hoedje op...quote:
Ik geloof ook geen drol van de complottheoriën rond 11 september, maar dat een regering een dubbele agenda heeft/ kan hebben, daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken. Heb ik nu een beperkt wereldbeeld?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:01 schreef Joz het volgende:
[..]
Dat mag je denken (dat is gelukkig je goed recht).
Echter getuigd het van een beperkt wereldbeeld als je daadwerkelijk denkt dat een regering een dubbele agenda heeft.
Daarnaast staat mijn beeld van de huidige regering van NL en de manier waarop USA bestuurd wordt los van het feit of ik ze geloof. Los van dat beidde staatsvormen niet een eenduidige mening communiceren, ben ik er heilig van overtuigd dat er genoeg politieke kopstukken zijn die veelal de waarheid gedeeltelijk of half communiceren. (DUH)
Dat staat er echter los van het 'ze' wel erg veel moeite kost om een complot te gaan maken om gebouwen op te blazen als ze genoeg hebben aan het sturen van persberichten en het doorgeven van hun al dan niet 'ware' boodschap doormiddel van de huidige communicatie kanalen (welke je al dan niet mag geloven).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |