abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61030497

NEW YORK - WTC-gebouw nummer zeven in New York is na de aanslagen van 11 september 2001 ingestort door een grote brand, en niet door explosieven.

Dat heeft donderdag gepubliceerd onderzoek van het National Institute of Standards and Technology (NIST) uitgewezen, berichtten Amerikaanse media vrijdag.

NITS stelde vast dat het 47 verdiepingen tellende gebouw, dat vlak naast de Twin Towers stond, in brand vloog door rondvliegend puin.

"Doordat vloerbalken en draagbalken verhit raakten, zakte een belangrijke steunpilaar in. Dat bracht een vuurzee teweeg die weer andere onderdelen in deed storten", aldus de hoofdonderzoeker. Enkele uren na de aanslagen stortte het gebouw in, doordat het instabiel was geworden.

Bron : www.nu.nl
pi_61030514
Natuurlijk de grootste bullshit aller tijden he
iedereen weet dat bush het heeft gedaan met de regering.
iedereen weet dat de WTC met Explosieven zijn neer gehaald !!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:40:44 #3
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_61030549
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:37 schreef Tiestoo het volgende:
iedereen weet dat bush het heeft gedaan met de regering & Explosieven
ja want de brandweer had op dat moment alle tijd om WTC7 rustig te blussen en op dat moment was de situatie volledig overzichtelijk en was niemand in paniek.....

....
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
pi_61030578
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:40 schreef Joz het volgende:

[..]

ja want de brandweer had op dat moment alle tijd om WTC7 rustig te blussen en op dat moment was de situatie volledig overzichtelijk en was niemand in paniek.....

....
ja jij bent 1 van die mensen die gelooft dat een Wolkenkrabber neer gehaald kan worden door vuur alleen
Voor WTC aanval, is er nog nooit een Wolkenkrabber neer gegaan door vuur alleen..

Denk daar eens over na lees.... google !!!
pi_61030579
quote:
Tuurlijk. Want de traditionele media is evil, en Youtube is de Waarheid!!!!!
pi_61030588
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef Tiestoo het volgende:

[..]

ja jij bent 1 van die mensen die gelooft dat een Wolkenkrabber neer gehaald kan worden door vuur alleen
Voor WTC aanval, is er nog nooit een Wolkenkrabber neer gegaan door vuur alleen..

Teh Internetz Knowz teh Truth!! Youtube is never wrong!!
pi_61030594
quote:
Pfffff, wat een bull. Tijd voor BNW of hoe het ook heet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61030610
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Pfffff, wat een bull. Tijd voor BNW of hoe het ook heet.
De TS is eerder rijp voor TRU als ik zijn tunnelvisie zo zie.
pi_61030627
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De TS is eerder rijp voor TRU als ik zijn tunnelvisie zo zie.
Eerder voor opname en dan de sleutel weggooien, maar dat mag ik eigenlijk niet meer zeggen nu het hier staat .
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:48:01 #10
9112 Joz
pi_61030628
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef Tiestoo het volgende:

[..]

nee ik ben gelukkig een van de vele mensen die niet de moeite doet ingewikkelde complot theorieen te bedenken voor gebeurtenissen waar ze niet zijn bijgeweest.

De gedachte dat je vanachter je computer via wat site's en youtubefilmpjes weet hoe iets is gebeurt getuigd van een beperkte belevingswereld en een grote fantasie.
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
pi_61030674
Denk dat het aangeeft dat je blind bent voor de waarheid en gelooft war jou regering je verteld !!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:55:14 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61030718
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:51 schreef Tiestoo het volgende:
Denk dat het aangeeft dat je blind bent voor de waarheid en gelooft war jou regering je verteld !!!
Ik denk dat jij je beter druk kan gaan maken over het complot van het belabberde Nederlandse onderwijs dan over dit soort zaken...
Get woke, go broke!
pi_61030740
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je beter druk kan gaan maken over het complot van het belabberde Nederlandse onderwijs dan over dit soort zaken...

Nou ze hebben de TS wel flink te grazen genomen zo te zien
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:57:20 #15
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_61030754
Kan die Triestoo niet dood?
pi_61030755
Ik verbaas me trouwens over het aantal mensen dat zo snel overtuigd is van complottheorieen.
Alles wat je nodig hebt is wat software om beelden mooi achter elkaar te kunnen plakken, wat interessant muziek, wat boude stellingen die gepleegd worden door 'deskundigen' en een internetsite zoals Youtube.

Duizenden mensen trappen massaal erin
pi_61030784
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik verbaas me trouwens over het aantal mensen dat zo snel overtuigd is van complottheorieen.
Alles wat je nodig hebt is wat software om beelden mooi achter elkaar te kunnen plakken, wat interessant muziek, wat boude stellingen die gepleegd worden door 'deskundigen' en een internetsite zoals Youtube.

Duizenden mensen trappen massaal erin

Toon mij het tegendeel ?!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:01:19 #18
9112 Joz
pi_61030804
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:51 schreef Tiestoo het volgende:
Dat mag je denken (dat is gelukkig je goed recht).

Echter getuigd het van een beperkt wereldbeeld als je daadwerkelijk denkt dat een regering een dubbele agenda heeft.

Daarnaast staat mijn beeld van de huidige regering van NL en de manier waarop USA bestuurd wordt los van het feit of ik ze geloof. Los van dat beidde staatsvormen niet een eenduidige mening communiceren, ben ik er heilig van overtuigd dat er genoeg politieke kopstukken zijn die veelal de waarheid gedeeltelijk of half communiceren. (DUH)

Dat staat er echter los van het 'ze' wel erg veel moeite kost om een complot te gaan maken om gebouwen op te blazen als ze genoeg hebben aan het sturen van persberichten en het doorgeven van hun al dan niet 'ware' boodschap doormiddel van de huidige communicatie kanalen (welke je al dan niet mag geloven).
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:02:54 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61030823
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:00 schreef Tiestoo het volgende:

[..]

Toon mij het tegendeel ?!
Nee, dat is de ongekeerde wereld, jij verzint hier allerlei dingen dus JIJ moet met bewijs aankomen, Officiele beelden etc hebben bij mij nog altijd ff meer waarde dan een of ander wazig joetjoeb filmpje gemaakt door een of andere nerd met tijd teveel en een aluminium hoedje op...
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:06:57 #20
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_61030876
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:01 schreef Joz het volgende:

[..]

Dat mag je denken (dat is gelukkig je goed recht).

Echter getuigd het van een beperkt wereldbeeld als je daadwerkelijk denkt dat een regering een dubbele agenda heeft.

Daarnaast staat mijn beeld van de huidige regering van NL en de manier waarop USA bestuurd wordt los van het feit of ik ze geloof. Los van dat beidde staatsvormen niet een eenduidige mening communiceren, ben ik er heilig van overtuigd dat er genoeg politieke kopstukken zijn die veelal de waarheid gedeeltelijk of half communiceren. (DUH)

Dat staat er echter los van het 'ze' wel erg veel moeite kost om een complot te gaan maken om gebouwen op te blazen als ze genoeg hebben aan het sturen van persberichten en het doorgeven van hun al dan niet 'ware' boodschap doormiddel van de huidige communicatie kanalen (welke je al dan niet mag geloven).
Ik geloof ook geen drol van de complottheoriën rond 11 september, maar dat een regering een dubbele agenda heeft/ kan hebben, daar durf ik mijn handen wel voor in het vuur te steken. Heb ik nu een beperkt wereldbeeld?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')