Zoals?quote:
Alsjeblieft zeg. Hoe naief kan je zijn. Mijn godquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:01 schreef Joz het volgende:
[..]
Dat mag je denken (dat is gelukkig je goed recht).
Echter getuigd het van een beperkt wereldbeeld als je daadwerkelijk denkt dat een regering een dubbele agenda heeft.
Verdiep je zeg.quote:Daarnaast staat mijn beeld van de huidige regering van NL en de manier waarop USA bestuurd wordt los van het feit of ik ze geloof. Los van dat beidde staatsvormen niet een eenduidige mening communiceren, ben ik er heilig van overtuigd dat er genoeg politieke kopstukken zijn die veelal de waarheid gedeeltelijk of half communiceren. (DUH)
Dat staat er echter los van het 'ze' wel erg veel moeite kost om een complot te gaan maken om gebouwen op te blazen als ze genoeg hebben aan het sturen van persberichten en het doorgeven van hun al dan niet 'ware' boodschap doormiddel van de huidige communicatie kanalen (welke je al dan niet mag geloven).
waarom leeft de helft van de kapers nog. Waarom vallen we Afghanistan en Irak aan terwijl de kapers Saoedisch zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is de ongekeerde wereld, jij verzint hier allerlei dingen dus JIJ moet met bewijs aankomen, Officiele beelden etc hebben bij mij nog altijd ff meer waarde dan een of ander wazig joetjoeb filmpje gemaakt door een of andere nerd met tijd teveel en een aluminium hoedje op...
echt het wordt alleen maar erger ...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:24 schreef HeatWave het volgende:
En nog iets he?
Stel het is allemaal waar, dat de US het zelf gedaan heeft etc etc etc.
Wat kan mij dat nou aan mijn bolle reet roesten? Drink ik er vanavond een biertje minder door? En wat zou ik er evt aan kunnen doen als het me wel zou raken?
Wat schiet je er als onbeduidend Nederlandertje mee op om je er zo achterlijk druk om te maken? Gaat de olieprijs omlaag opeens?
enronquote:
En dan? Dan geloven we het wel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:31 schreef Lambiekje het volgende:
Verdiep je zeg.
Really..? ja dat woordje doet het 'm. Ik geloof het.quote:We really have a new kind of progressive collapse that we've discovered here, which is a fire-induced progressive collapse.
In fact, we've shown for the first time that fire can induce a progressive collapse.
Bron: NIST.
quote:Investigators monitoring air quality at the World Trade Center, after the September 11th attacks, found extremely high levels of volatile organic chemicals as well as unusual species that had never been seen before in structure fires.
Data collected by the U.S. Environmental Protection Agency indicate striking spikes in levels of benzene, styrene, and several other products of combustion. These spikes occurred on specific dates in October and November 2001, and February 2002. Additionally, data collected by researchers at the University of California Davis showed similar spikes in the levels of sulfur and silicon compounds, and certain metals, in aerosols. To better explain these data, as well as the unusual detection of 1,3-diphenylpropane, the presence of energetic nanocomposites in the pile at Ground Zero is hypothesized.
http://www.springerlink.com/content/f67q6272583h86n4/
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:31 schreef Lambiekje het volgende:
Alsjeblieft zeg.
Hoe naief kan je zijn.
Mijn god
![]()
![]()
![]()
oehhh wat is het ernstig gesteld met de gemiddelde man.
Ohh wat erg.
Kom op zeg.
Dat geloof je toch zelf niet.
Zeker een Volkskrant lezer.
Ik denk dat jy een een heel heel héél ernstig beperkt wereldbeeld hebt.
Zit ik weer in een tijdportaal te posten ofzo, de argumenten worden steeds gedateerder. Ik dacht dat zelfs jij niet meer in dat verhaal zou geloven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:35 schreef Lambiekje het volgende:
waarom leeft de helft van de kapers nog.
Die blaadjes lagen allemaal wijdverspreid over de grond, dus dat is bullshit.quote:
Godverdomme, moet ik jou in ieder topic tegenkomen met dit soort kul?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Hoe naief kan je zijn. Mijn god![]()
![]()
oehhh wat is het ernstig gesteld met de gemiddelde man. Ohh wat erg. Kom op zeg. Dat geloof je toch zelf niet. Zeker een Volkskrant lezer. Ik denk dat jy een een heel heel héél ernstig beperkt wereldbeeld hebt.
Regeringen hebben minstens een tienvoudige agenda.
[..]
Verdiep je zeg.
Je hebt overduidelijk niet eerder te maken gehad met Lambiekjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Godverdomme, moet ik jou in ieder topic tegenkomen met dit soort kul?
Je beschuldigd iedereen die jouw theorietjes niet aanhangt meteen van domheid, blindheid en noem het maar op. Je hebt maar 1 simpele agenda he?
Oh ik stalk je niet want heb in dit topic eerder gepost dan jij. Maar het is treurig.
Nee, klopt. Maar dit kan toch gewoon niet? Je bent het maar met me eens en anders ben je blind.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk niet eerder te maken gehad met Lambiekje
Dat niet meteen. Meer dat men inziet dat regeringen nog al rare agenda's er op na houden. En wat voor gevolgen het heeft voor gehele wereldbevolking. Z'n grap als 911.quote:
Voor 11 september is er ook nog nooit een 767 vol met kerosine in een wolkenkrabber gevlogen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef Tiestoo het volgende:
[..]
ja jij bent 1 van die mensen die gelooft dat een Wolkenkrabber neer gehaald kan worden door vuur alleen
Voor WTC aanval, is er nog nooit een Wolkenkrabber neer gegaan door vuur alleen..
Denk daar eens over na lees.... google !!!
Er is geheel niets ontkracht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:34 schreef Scorpie het volgende:
Waarom lopen alle BNW figuren weer oude argumenten die al tientallen keren ontkracht zijn te posten?
Empire State Building ?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor de 11 september is er ook nog nooit een 747 vol met kerosine in een wolkenkrabber gevlogen.
J'wel, eentje van El Al nog wel, en in ons eigen kleine kikkerlandje. Liep ook niet zo goed voor het flatgebouw af.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:09 schreef Merkie het volgende:
Voor de 11 september is er ook nog nooit een 747 vol met kerosine in een wolkenkrabber gevlogen.
Misschien beetje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar dit kan toch gewoon niet? Je bent het maar met me eens en anders ben je blind.
Dat is toch geen argumentatie meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |