In ieder geval niet op IRC.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Waar is die Salvad0r nou met zijn grote smoelwerk dan?
Jongeh, blaataapje, ik moet toch ook ff wat bier inslaan voor vanavondquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Waar is die Salvad0r nou met zijn grote smoelwerk dan?
Jawel hoor.quote:
Net als dat 'moord' niet hetzelfde is als 'doodslag'.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:34 schreef Bananenman het volgende:
He wat jammer, je was er al op gewezen dat 'cover-up' niet hetzelfde is als 'inside job'
Want? Ga ook eens in op mijn posts.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je de manier bekijkt waarop de WTC torens uit elkaar spatten, is instorting dmv compromised steel sowieso een illusie .
Dat is geheel juist.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Net als dat 'moord' niet hetzelfde is als 'doodslag'.
Ohja, sorry man, was net ff stad in bier halen, en er zijn hier ook 4 lui die tegelijkertijd een discussie met me willen aangaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want? Ga ook eens in op mijn posts.
Wat is dat voor onzinredenatie, kijk eens wat er gebeurt als je een liniaal in elkaar probeert te drukken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ohja, sorry man, was net ff stad in bier halen, en er zijn hier ook 4 lui die tegelijkertijd een discussie met me willen aangaan.
Omdat:
[ afbeelding ]
Als het gebouw instortte als gevolg van verzwakking van het constructieve staal, dan zou het gebouw in elkaar storten, in plaats van compleet te desintergreren on the spot.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:31 schreef ATuin-hek het volgende:
En nu met uitleg?
Ehm, sorry, een liniaal?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzinredenatie, kijk eens wat er gebeurt als je een liniaal in elkaar probeert te drukken.
Er hoeft natuurlijk maar éen verdieping verzwakt te zijn om de rest te laten desintegreren hè.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:35 schreef Salvad0R het volgende:
Als het gebouw instortte als gevolg van verzwakking van het constructieve staal, dan zou het gebouw in elkaar storten, in plaats van compleet te desintergreren on the spot.
Als je jezelf als wetenschappelijk onbetrouwbaar wil profileren, is die opmerking wel gepast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Er hoeft natuurlijk maar éen verdieping verzwakt te zijn om de rest te laten desintegreren hè.
Misschien moet je dan eens wat meer van de betreffende wetenschap gaan leren. Wat je hier blaat is onzin. Als de belasting op de balken en connecties groter wordt dan hun max gaat het stuk. En ja dan zijn ze dus los van elkaar...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je jezelf als wetenschappelijk onbetrouwbaar wil profileren, is die opmerking wel gepast.
Gebouwen "desintegreren" niet wanneer een verdieping instort.
Honderden interconnected stalen balken raken niet los van elkaar tijdens een normale instorting, etc.
Je kan wel constant proberen logica te verwerpen, maar dat gaat louter ten koste van je eigen betrouwbaarheid.
Wat, alleen omdat 1 of andere dwaas beweert dat hele gebouwen desintegreren wanneer een verdieping instort lijkt mijn verhaal dat het gewoon door de US-overheid zelf gefixt is nergens op?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:57 schreef krapula het volgende:
Salvad0r: ik zie je nu al 2 pagina's broddelen over die constructie en ik kan je zeggen dat het nergens op lijkt. Is het misschien niet een idee om weer over de mening van de CNN poll terug te vallen? Dat was namelijk een veel sterker beargumenteerd verhaal; feiten gebasseerd op meeste stemmen ftw!!
Och, ik die zwakzinnig lult, jij die dwaze uitspraken doet, fair enough.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef nietzman het volgende:
Wat lul jij zwakzinnig.
Geniaal dat uitgerekend jij dat zegtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je kan wel constant proberen logica te verwerpen, maar dat gaat louter ten koste van je eigen betrouwbaarheid.
Mooie quote. Ik ga het ook maar opgeven denk ik, want je blijft dus gewoon bewust in je eigen hersenspinseltjes geloven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef Salvad0R het volgende:
"To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead."
nee, ik doel op het feit dat je aandraagt dat de TUD ook wel controlled demolition moet zijn omdat gebouwen niet door brand alleen instorten. Vervolgens het hele smeltpunt verhaal. En die brokstukken die rondvliegen: misschien moet je eens bij de brandweer vragen wat er gebeurd als het in een gebouw hééul warm is en deze warmte met grote kracht ontsnapt... en dat staat dan nog los van het liniaal verhaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat, alleen omdat 1 of andere dwaas beweert dat hele gebouwen desintegreren wanneer een verdieping instort lijkt mijn verhaal dat het gewoon door de US-overheid zelf gefixt is nergens op?
Juist ja... Logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |