abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61057010
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Misschien beetje kort door de bocht.

Maar sommige hier zijn gewoon echt blind voor de feiten. En weigeren wat voor bronnen dan ook te bekijken. En overigens met blind bedoel ik meer het blindelings geloven van Bush(govt) met zijn uitspraken dat het 19 kapers met stanleymessen waren. Elk redeneert mens met enig verstand kan dat zo wegstrepen als totale waanzin. Maar ja hoe groter/grover de leugen hoe meer mensen het geloven. Bush en Co hebben Hitlers ideeen goed weten te etaleren. Het toneelspel wordt klakkeloos geloofd en ondertussen staan we springen om onze rechten aftegeven aan de staat.

Het is gewoon echt om moedeloos van de worden hier. Zelfs op de Telegraaf zijn intelligentere posters dan hier.
Lambiekske, ik kom er ook maar even invallen he en denk niet dat het zinvol zal zijn om zondag alle topics door te worstelen. Dit is een discussie die al een aantal jaar bestaat, primair is dit dan ook absoluut niet jouw discussie he. En je kunt mijn in ieder geval niet betichten van het feit het niet te willen horen want ik ben toevallig een sucker voor verhalen, alleen moeten die wel kloppen he. En ik denk niet dat jij mij voor domme idioot mag uitmaken omdat ik uit dezelfde beschikbare info een voor mij meer voor de hand liggende conclusie trek.

Jij wordt misschien moedeloos omdat de absolute opvatitingen van jou niet zomaar gesnacked worden.
Voor jou zijn er feiten maar probeer eens een andere taktiek om het aan de man te brengen. Met argumentatie en niet d.m.v. mensen voor zielig uit te maken omdat ze niet meegaan in jouw verhaal.

En natuurlijk geef ik je niet in alles ongelijk maar het merendeel vind ik nogal far fetched.
pi_61057011
Lambiekje, we hebben al eerder die discussie gehad: hou nou gewoon eens op met intelligentie te koppelen aan jouw meningen en visie op bepaalde zaken. Het is gruwelijk irritant om met zo`n iemand in discussie te willen gaan, laat staan dat diegene op respect kan rekenen.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:37:09 #128
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61057766
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Empire State Building ?!
Dat was geen vol getankte 767
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:48:28 #129
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61057859
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom leeft de helft van de kapers nog. Waarom vallen we Afghanistan en Irak aan terwijl de kapers Saoedisch zijn.
? Wat toont dit aan? Denk eens even na voordat je wat zegt. Ongelofelijk, wat loop jij toch altijd maar blind te raaskallen zonder enig besef van wat dan ook. Zoals jij het stelt zou de VS Saudie-Arabië aan moeten vallen omdat de kapers daar vandaan komen. Ja, dat is echt volkomen logisch. Als een Belg Beatrix doodschiet, dan bezetten wij ook gewoon Brussel. De argumenten voor de inval van Afghanistan en Irak hebben niks met de nationaliteit van de kapers te maken. Hoe verzin je het zeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:50:49 #130
53267 TC03
pi_61057878
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Empire State Building ?!
Ohja natuurlijk, nog zo'n fantastisch staaltje 'redenen voor kleuters - les 1 (herkansing)'. Omdat er een vol vliegtuig in het WTC is gevlogen, moeten meteen ALLE gebouwen instorten waar een vliegtuig invliegt? Anders zou ik niet weten wat de relevantie is van het vliegen van een vliegtuig in het ESB. Daarnaast is dat een heel ander vliegtuig geweest. Je spuit weer zomaar een term in het rond, zonder ook maar een klein beetje na te denken. Je bent echt een domme jongen.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:53:48 #131
53267 TC03
pi_61057904
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 01:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar daar was dan wel overduidelijk te zien dat er een vliegtuig was. Bij 911 is er 0, nada, niets bewijs. Juist bewijs van het tegenovergestelde.
Gigantisch grappig, iedereen heeft de vliegtuigen overal ter wereld live naar binnen zien vliegen, we hebben de gebouwen live zien in storten, en jij beweert doodleuk dat er geen greintje bewijs is. Omdat er op YouTube een filmpje staat waarin wordt gesteld dat de beelden niet echt zijn. Een vaag YouTube filmpje noem jij dan overtuigend bewijs van het tegenovergestelde.

zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:55:18 #132
53267 TC03
pi_61057929
quote:

[..]

Maar sommige hier zijn gewoon echt blind voor de feiten. En weigeren wat voor bronnen dan ook te bekijken. En overigens met blind bedoel ik meer het blindelings geloven van Bush(govt) met zijn uitspraken dat het 19 kapers met stanleymessen waren. Elk redeneert mens met enig verstand kan dat zo wegstrepen als totale waanzin. Maar ja hoe groter/grover de leugen hoe meer mensen het geloven. Bush en Co hebben Hitlers ideeen goed weten te etaleren. Het toneelspel wordt klakkeloos geloofd en ondertussen staan we springen om onze rechten aftegeven aan de staat.

Het is gewoon echt om moedeloos van de worden hier. Zelfs op de Telegraaf zijn intelligentere posters dan hier.

zaterdag 23 augustus 2008 @ 03:37:36 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61058236
quote:

[..]

Oftewel, iedereen is gek behalve jij en een select groepje andere? Right...
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:00:00 #134
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61059542
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 02:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

? Wat toont dit aan? Denk eens even na voordat je wat zegt. Ongelofelijk, wat loop jij toch altijd maar blind te raaskallen zonder enig besef van wat dan ook. Zoals jij het stelt zou de VS Saudie-Arabië aan moeten vallen omdat de kapers daar vandaan komen. Ja, dat is echt volkomen logisch. Als een Belg Beatrix doodschiet, dan bezetten wij ook gewoon Brussel. De argumenten voor de inval van Afghanistan en Irak hebben niks met de nationaliteit van de kapers te maken. Hoe verzin je het zeg.
Ik ben niet blind ... jullie hebben volkskrant/NL-MSM-oogkleppen op.

Nee de aanval met Irak en Afghanistan hebben NIETS maar dan ook NIETS met 911 te maken. Het heeft met opium en olie te maken en het spelletje rusland pesten.

911 is alleen gebeurd om een oorlog te kunnen voeren in die contreien. Tevens moesten kosten wat kost die 2 torens kapot. Het waren financieel ondingen. Asbest moest verwijderd en daarnaast was er nog het galvanische corrosie probleem.

De kapers van 911 zijn paties en zijn gewoon misbruikt. Gros van de kapers zoals wij die kennen zijn gebasseerd op gejatte en ernstige overtijdse paspoorten. Op geen enkele vlucht stonden Arabische namen geboekt. 2 van de 4 vliegtuigen hebben NOOIT gevlogen volgens het BTS systeem. En 2 vliegtuigen zijn NOOIT rond de dagen van 11 september geweest op het luchthaven Dulles. Vliegtuiggebruik tijdens 911 is een farce. DE leugen van de eeuw. En het ernstige is gros geloofd die quatsch. En dat is in en in triest. Maar ja Hitler verspelt dat al. Hoe groter de leugen hoe meer mensen hem geloven.

911 was gewoon één grote False-Flag om de wereldbevolking te betrekken bij een oorlog in het midden-oosten en waarbij alle souvereigne regeringen/bondstaten overgaan tot Politiestaten. Uiteraard is Nederland daar weer het bestje jongtje van de klas in. Terroriseren van zijn eigen bevolking.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 23-08-2008 10:05:53 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:07:36 #135
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_61059613
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee de aanval met Irak en Afghanistan hebben NIETS maar dan ook NIETS met 911 te maken. Het heeft met opium en olie te maken en het spelletje rusland pesten.

911 is alleen gebeurd om een oorlog te kunnen voeren in die contreien. Tevens moesten kosten wat kost die 2 torens kapot. Het waren financieel ondingen. Asbest moest verwijderd en daarnaast was er nog het galvanische corrosie probleem.

De kapers van 911 zijn paties en zijn gewoon misbruikt. Gros van de kapers zoals wij die kennen zijn gebasseerd op gejatte en ernstige overtijdse paspoorten. Op geen enkele vlucht stonden Arabische namen geboekt. 2 van de 4 vliegtuigen hebben NOOIT gevlogen volgens het BTS systeem. En 2 vliegtuigen zijn NOOIT rond de dagen van 11 september geweest op het luchthaven Dulles. Vliegtuiggebruik tijdens 911 is een farce. DE leugen van de eeuw. En het ernstige is gros geloofd die quatsch. En dat is in en in triest. Maar ja Hitler verspelt dat al. Hoe groter de leugen hoe meer mensen hem geloven.

911 was gewoon één grote False-Flag om de wereldbevolking te betrekken bij een oorlog in het midden-oosten en waarbij alle souvereigne regeringen/bondstaten overgaan tot Politiestaten. Uiteraard is Nederland daar weer het bestje jongtje van de klas in. Terroriseren van zijn eigen bevolking.
Zoek proffesionele hulp.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:02:51 #136
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_61060329
quote:
blablabla
Blijft toch triest om te zien hoe jij alles wat niet in jouw straatje past compleet negeert (terwijl dat gewoon de feiten zijn), en je gelijk weer overgaat op een andere onmogelijke fantasie theorie.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_61060366
Lambiekje ik geloof in je goede bedoelingen. Ik geloof delen van je informatie en ik geloof dat je op veel vlakken een punt hebt. Ik denk echter dat t niet zo verstandig is om mensen gelijk met een ijzeren knuppel in hun gezicht te slaan wanneer ze niet doen wat jij wil dat ze doen. Waarom niet gewoon de bronnen plaatsen zonder verder commentaar erbij? De mensen kunnen zelf kiezen en als ze je volledige mening wllen weten, kunnen ze je het vragen. En als ze het dan er nog niet mee eens zijn, hoef je ze niet gelijk met die knuppel te slaan.

Ik begrijp je frustratie want ik verkondig ook zaken die toch controversieel of gewoon far-out gestoord genoemd kunnen worden, maar altijd met de beste bedoelingen voor mijn medemens. Ik weet wel dat ik mijn huiswerk heb gedaan wat jij ook ongetwijfeld doet en dat het overgrote deel van de feiten aan mijn kant staat. Het is echter ieders vrije keuze om verantwoordelijkheid te nemen voor zijn of haar leven door zichzelf op te leiden op gebieden waar school en reguliere media daarin tekort zijn geschoten. Sommige mensen willen nu eenmaal niet meer weten of kunnen/willen niet gelijk geloven of willen geen verantwoordelijkheid nemen of willen liever lachen en belachelijk maken. Niemand wil voor dom uitgemaakt worden wanneer ze niet doen wat jij wil. Respecteer die vrije wil. We zijn allemaal mensen en we staan niet allemaal in jouw schoenen, hebben niet jouw levenservaring, jouw informatie en jouw kijk op de zaken. Wees geduldig en respectvol met je medemens, als jij hen was zou je ook willen dat anderen geduldig en respectvol met jou zijn wanneer je iets niet begrijpt, niet gelooft of niet wil weten. Trolls kan je altijd nog negeren.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ali_Kannibali op 23-08-2008 11:23:04 ]
pi_61060788
quote:

[..]

Tevens moesten kosten wat kost die 2 torens kapot. Het waren financieel ondingen. Asbest moest verwijderd en daarnaast was er nog het galvanische corrosie probleem.
ok, dit is wel dolkomisch. Wat is een probleem aan asbest? En twee torens vernietigen vanwege asbest... moet je zelf niet om die redenatie lachen? Asbest is een prima materiaal waar geen problemen mee zijn. Het wordt pas een probleem zodra het gezaagd oid wordt. Dus het in laten storten van een toren brengt hierbij meer gevaren mee voor de volksgezondheid dan het verwijderen ervan.

En op het moment dat er daadwerkelijk galvanische corrosie in de constructie aanwezig was zou dit betekenen dat de constructie hierdoor aangetast kan zijn. Dan zou het dus ook niet verwonderlijk zijn dat de constructie bezwijkt op het moment dat een vliegtuig de twin-towers raakt... Staat dit niet haaks op jou opmerking dat de constructie onmogelijk kan zijn bezweken door het inslaan van de vliegtuigen in de torens?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:42:10 #139
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_61060878
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:34 schreef krapula het volgende:

[..]

ok, dit is wel dolkomisch. Wat is een probleem aan asbest? En twee torens vernietigen vanwege asbest... moet je zelf niet om die redenatie lachen? Asbest is een prima materiaal waar geen problemen mee zijn. Het wordt pas een probleem zodra het gezaagd oid wordt. Dus het in laten storten van een toren brengt hierbij meer gevaren mee voor de volksgezondheid dan het verwijderen ervan.
Zo, is die theorie ook weer om zeep geholpen. Het wachten is op een nieuwe
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:52:19 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61060981
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Zo, is die theorie ook weer om zeep geholpen. Het wachten is op een nieuwe
Oh wees maar niet bang. Ook deze wordt binnen korte tijd wel weer herhaald. Net als zo'n beetje al de andere...
Onikaan ni ov dovah
pi_61061221
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom leeft de helft van de kapers nog. Waarom vallen we Afghanistan en Irak aan terwijl de kapers Saoedisch zijn.

Heel goed van de TS om het buiten BNW/TRU te openen. Nu wordt toch wel heel erg duidelijk hoe ontiegelijk allejesus onwettend men. Het is echt erbarmelijk.
De kapers leven echt niet meer hoor. Of ze moeten vlak voor de crash eventjes met een parachute uit het vliegtuig zijn gesprongen, maar ik heb dat LIVE OP CNN niet kunnen waarnemen.
pi_61061328
quote:

[..]

.
Het feit dat de amerikaanse regering 11 september heeft misbruikt om hun eigen politieke agenda er door heen te drukken wil niet zeggen dat ze zelf een paar passagiersvliegtuigen een paar torens in new york in laten vliegen.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:26:04 #143
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_61061551
En waarom zouden ze Rusland willen pesten dmv een inval in Afghanistan en Irak als ik vragen mag? Behalve voor de handel van AK-47's.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:29:37 #144
52357 Lambiekje
pi_61062767
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:08 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

De kapers leven echt niet meer hoor. Of ze moeten vlak voor de crash eventjes met een parachute uit het vliegtuig zijn gesprongen, maar ik heb dat LIVE OP CNN niet kunnen waarnemen.
ohh dus de bbc heeft een fake-docu gemaakt. Lekker debiel dan.

Overigens hè. Wat nu dat de paspoorten gefaked zijn. En er totaal geen doden zijn gevallen. Saoedi Arabië zou toch ernstige vraagtekens moeten stellen.

Het kaper verhaal klopt van geen kanten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:30:36 #145
52357 Lambiekje
pi_61062788
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:26 schreef GasTurbine het volgende:
En waarom zouden ze Rusland willen pesten dmv een inval in Afghanistan en Irak als ik vragen mag? Behalve voor de handel van AK-47's.
kijk dan wat er voor debieligheid gebeurd in Georgie. Raketschild in Polen. Gewoon provoceren.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:36:03 #146
52357 Lambiekje
pi_61062912
quote:

[..]

En op het moment dat er daadwerkelijk galvanische corrosie in de constructie aanwezig was zou dit betekenen dat de constructie hierdoor aangetast kan zijn. Dan zou het dus ook niet verwonderlijk zijn dat de constructie bezwijkt op het moment dat een vliegtuig de twin-towers raakt... Staat dit niet haaks op jou opmerking dat de constructie onmogelijk kan zijn bezweken door het inslaan van de vliegtuigen in de torens?
lach jy maar. De torens moesten al in 1989 kapot gemaakt worden vanwege asbest.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:37:54 #147
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61062957
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:29 schreef Lambiekje het volgende:
En er totaal geen doden zijn gevallen.
Dan zitten er nu een man of tweeduizend heel stiekem verborgen op een eiland sexyparties te houden, terwijl hun ouders, partners en/of kinderen denken dat ze dood zijn. Zijn die er even mooi ingestonken! Dommies!
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:39:12 #148
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61062987
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
lach jy maar. De torens moesten al in 1989 kapot gemaakt worden vanwege asbest.
Oh het staat op rens.com, dan moet het wel waar zijn.
Ik ga naar huis.
pi_61063116
quote:

[..]

Het probleem: erg duur om dit te verwijderen of te " sealen".
quote:
For example, the Port Authority of New York and New Jersey is expecting to pay about $1 billion for the abatement of just the World Trade Center and LaGuardia Airport.
http://www.fumento.com/asbest.html
Instorten kost de eigenaar niks. De verzekering betaald.
Gezondheidsproblemen ? Dat lost de EPA met hun leugens wel op.

" The air is safe to breath. "

Dolkomisch
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_61063195
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het probleem: erg duur om dit te verwijderen of te " sealen".
[..]

Instorten kost de eigenaar niks. De verzekering betaald.
Gezondheidsproblemen ? Dat lost de EPA met hun leugens wel op.

" The air is safe to breath. "

Dolkomisch
Waarom moet dat asbest verwijderd worden dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')