Lambiekske, ik kom er ook maar even invallen he en denk niet dat het zinvol zal zijn om zondag alle topics door te worstelen. Dit is een discussie die al een aantal jaar bestaat, primair is dit dan ook absoluut niet jouw discussie he. En je kunt mijn in ieder geval niet betichten van het feit het niet te willen horen want ik ben toevallig een sucker voor verhalen, alleen moeten die wel kloppen he. En ik denk niet dat jij mij voor domme idioot mag uitmaken omdat ik uit dezelfde beschikbare info een voor mij meer voor de hand liggende conclusie trek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Misschien beetje kort door de bocht.
Maar sommige hier zijn gewoon echt blind voor de feiten. En weigeren wat voor bronnen dan ook te bekijken. En overigens met blind bedoel ik meer het blindelings geloven van Bush(govt) met zijn uitspraken dat het 19 kapers met stanleymessen waren. Elk redeneert mens met enig verstand kan dat zo wegstrepen als totale waanzin. Maar ja hoe groter/grover de leugen hoe meer mensen het geloven. Bush en Co hebben Hitlers ideeen goed weten te etaleren. Het toneelspel wordt klakkeloos geloofd en ondertussen staan we springen om onze rechten aftegeven aan de staat.
Het is gewoon echt om moedeloos van de worden hier. Zelfs op de Telegraaf zijn intelligentere posters dan hier.
Dat was geen vol getankte 767quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom leeft de helft van de kapers nog. Waarom vallen we Afghanistan en Irak aan terwijl de kapers Saoedisch zijn.
Ohja natuurlijk, nog zo'n fantastisch staaltje 'redenen voor kleuters - les 1 (herkansing)'. Omdat er een vol vliegtuig in het WTC is gevlogen, moeten meteen ALLE gebouwen instorten waar een vliegtuig invliegt? Anders zou ik niet weten wat de relevantie is van het vliegen van een vliegtuig in het ESB. Daarnaast is dat een heel ander vliegtuig geweest. Je spuit weer zomaar een term in het rond, zonder ook maar een klein beetje na te denken. Je bent echt een domme jongen.quote:
Gigantisch grappig, iedereen heeft de vliegtuigen overal ter wereld live naar binnen zien vliegen, we hebben de gebouwen live zien in storten, en jij beweert doodleuk dat er geen greintje bewijs is. Omdat er op YouTube een filmpje staat waarin wordt gesteld dat de beelden niet echt zijn. Een vaag YouTube filmpje noem jij dan overtuigend bewijs van het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar daar was dan wel overduidelijk te zien dat er een vliegtuig was. Bij 911 is er 0, nada, niets bewijs. Juist bewijs van het tegenovergestelde.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar sommige hier zijn gewoon echt blind voor de feiten. En weigeren wat voor bronnen dan ook te bekijken. En overigens met blind bedoel ik meer het blindelings geloven van Bush(govt) met zijn uitspraken dat het 19 kapers met stanleymessen waren. Elk redeneert mens met enig verstand kan dat zo wegstrepen als totale waanzin. Maar ja hoe groter/grover de leugen hoe meer mensen het geloven. Bush en Co hebben Hitlers ideeen goed weten te etaleren. Het toneelspel wordt klakkeloos geloofd en ondertussen staan we springen om onze rechten aftegeven aan de staat.
Het is gewoon echt om moedeloos van de worden hier. Zelfs op de Telegraaf zijn intelligentere posters dan hier.
Oftewel, iedereen is gek behalve jij en een select groepje andere? Right...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik ben niet blind ... jullie hebben volkskrant/NL-MSM-oogkleppen op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:48 schreef TC03 het volgende:
[..]? Wat toont dit aan? Denk eens even na voordat je wat zegt. Ongelofelijk, wat loop jij toch altijd maar blind te raaskallen zonder enig besef van wat dan ook. Zoals jij het stelt zou de VS Saudie-Arabië aan moeten vallen omdat de kapers daar vandaan komen. Ja, dat is echt volkomen logisch. Als een Belg Beatrix doodschiet, dan bezetten wij ook gewoon Brussel.
De argumenten voor de inval van Afghanistan en Irak hebben niks met de nationaliteit van de kapers te maken. Hoe verzin je het zeg.
Zoek proffesionele hulp.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik ben niet blind ... jullie hebben volkskrant/NL-MSM-oogkleppen op.
Nee de aanval met Irak en Afghanistan hebben NIETS maar dan ook NIETS met 911 te maken. Het heeft met opium en olie te maken en het spelletje rusland pesten.
911 is alleen gebeurd om een oorlog te kunnen voeren in die contreien. Tevens moesten kosten wat kost die 2 torens kapot. Het waren financieel ondingen. Asbest moest verwijderd en daarnaast was er nog het galvanische corrosie probleem.
De kapers van 911 zijn paties en zijn gewoon misbruikt. Gros van de kapers zoals wij die kennen zijn gebasseerd op gejatte en ernstige overtijdse paspoorten. Op geen enkele vlucht stonden Arabische namen geboekt. 2 van de 4 vliegtuigen hebben NOOIT gevlogen volgens het BTS systeem. En 2 vliegtuigen zijn NOOIT rond de dagen van 11 september geweest op het luchthaven Dulles. Vliegtuiggebruik tijdens 911 is een farce. DE leugen van de eeuw. En het ernstige is gros geloofd die quatsch. En dat is in en in triest. Maar ja Hitler verspelt dat al. Hoe groter de leugen hoe meer mensen hem geloven.
911 was gewoon één grote False-Flag om de wereldbevolking te betrekken bij een oorlog in het midden-oosten en waarbij alle souvereigne regeringen/bondstaten overgaan tot Politiestaten. Uiteraard is Nederland daar weer het bestje jongtje van de klas in. Terroriseren van zijn eigen bevolking.
Blijft toch triest om te zien hoe jij alles wat niet in jouw straatje past compleet negeert (terwijl dat gewoon de feiten zijn), en je gelijk weer overgaat op een andere onmogelijke fantasie theorie.quote:
ok, dit is wel dolkomisch. Wat is een probleem aan asbest? En twee torens vernietigen vanwege asbest... moet je zelf niet om die redenatie lachen? Asbest is een prima materiaal waar geen problemen mee zijn. Het wordt pas een probleem zodra het gezaagd oid wordt. Dus het in laten storten van een toren brengt hierbij meer gevaren mee voor de volksgezondheid dan het verwijderen ervan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tevens moesten kosten wat kost die 2 torens kapot. Het waren financieel ondingen. Asbest moest verwijderd en daarnaast was er nog het galvanische corrosie probleem.
Zo, is die theorie ook weer om zeep geholpen. Het wachten is op een nieuwequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:34 schreef krapula het volgende:
[..]
ok, dit is wel dolkomisch. Wat is een probleem aan asbest? En twee torens vernietigen vanwege asbest... moet je zelf niet om die redenatie lachen? Asbest is een prima materiaal waar geen problemen mee zijn. Het wordt pas een probleem zodra het gezaagd oid wordt. Dus het in laten storten van een toren brengt hierbij meer gevaren mee voor de volksgezondheid dan het verwijderen ervan.
Oh wees maar niet bang. Ook deze wordt binnen korte tijd wel weer herhaald. Net als zo'n beetje al de andere...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Zo, is die theorie ook weer om zeep geholpen. Het wachten is op een nieuwe
De kapers leven echt niet meer hoor. Of ze moeten vlak voor de crash eventjes met een parachute uit het vliegtuig zijn gesprongen, maar ik heb dat LIVE OP CNN niet kunnen waarnemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom leeft de helft van de kapers nog. Waarom vallen we Afghanistan en Irak aan terwijl de kapers Saoedisch zijn.
Heel goed van de TS om het buiten BNW/TRU te openen. Nu wordt toch wel heel erg duidelijk hoe ontiegelijk allejesus onwettend men. Het is echt erbarmelijk.
Het feit dat de amerikaanse regering 11 september heeft misbruikt om hun eigen politieke agenda er door heen te drukken wil niet zeggen dat ze zelf een paar passagiersvliegtuigen een paar torens in new york in laten vliegen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik ben niet blind ... jullie hebben volkskrant/NL-MSM-oogkleppen op.
Nee de aanval met Irak en Afghanistan hebben NIETS maar dan ook NIETS met 911 te maken. Het heeft met opium en olie te maken en het spelletje rusland pesten.
.
ohh dus de bbc heeft een fake-docu gemaakt. Lekker debiel dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:08 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
De kapers leven echt niet meer hoor. Of ze moeten vlak voor de crash eventjes met een parachute uit het vliegtuig zijn gesprongen, maar ik heb dat LIVE OP CNN niet kunnen waarnemen.
kijk dan wat er voor debieligheid gebeurd in Georgie. Raketschild in Polen. Gewoon provoceren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:26 schreef GasTurbine het volgende:
En waarom zouden ze Rusland willen pesten dmv een inval in Afghanistan en Irak als ik vragen mag? Behalve voor de handel van AK-47's.
lach jy maar. De torens moesten al in 1989 kapot gemaakt worden vanwege asbest.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:34 schreef krapula het volgende:
[..]
ok, dit is wel dolkomisch. Wat is een probleem aan asbest? En twee torens vernietigen vanwege asbest... moet je zelf niet om die redenatie lachen? Asbest is een prima materiaal waar geen problemen mee zijn. Het wordt pas een probleem zodra het gezaagd oid wordt. Dus het in laten storten van een toren brengt hierbij meer gevaren mee voor de volksgezondheid dan het verwijderen ervan.
En op het moment dat er daadwerkelijk galvanische corrosie in de constructie aanwezig was zou dit betekenen dat de constructie hierdoor aangetast kan zijn. Dan zou het dus ook niet verwonderlijk zijn dat de constructie bezwijkt op het moment dat een vliegtuig de twin-towers raakt... Staat dit niet haaks op jou opmerking dat de constructie onmogelijk kan zijn bezweken door het inslaan van de vliegtuigen in de torens?
Dan zitten er nu een man of tweeduizend heel stiekem verborgen op een eiland sexyparties te houden, terwijl hun ouders, partners en/of kinderen denken dat ze dood zijn. Zijn die er even mooi ingestonken! Dommies!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:29 schreef Lambiekje het volgende:
En er totaal geen doden zijn gevallen.
Oh het staat op rens.com, dan moet het wel waar zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
lach jy maar. De torens moesten al in 1989 kapot gemaakt worden vanwege asbest.
Het probleem: erg duur om dit te verwijderen of te " sealen".quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:34 schreef krapula het volgende:
[..]
Instorten kost de eigenaar niks. De verzekering betaald.quote:For example, the Port Authority of New York and New Jersey is expecting to pay about $1 billion for the abatement of just the World Trade Center and LaGuardia Airport.
http://www.fumento.com/asbest.html
Waarom moet dat asbest verwijderd worden dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het probleem: erg duur om dit te verwijderen of te " sealen".
[..]
Instorten kost de eigenaar niks. De verzekering betaald.
Gezondheidsproblemen ? Dat lost de EPA met hun leugens wel op.
" The air is safe to breath. "
Dolkomisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |