abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60983206
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60983229
Laat Feyenoord en PSV elkaar maar de benen kapot trappen!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:39:58 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60983239
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60983384
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:44:48 #5
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60983389
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Laat Feyenoord en PSV elkaar maar de benen kapot trappen!
Wanneer is die wedstrijd?
I've got more game than Monopoly.
pi_60983424
Zaterdag volgens mij
pi_60983459
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Beter zwichten we daar dus niet voor.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60983555
Huntelaar moet blijven
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:51:41 #9
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60983630
Het kapitaal moet op het veld staan...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:54:08 #10
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60983718
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:51 schreef BoNi het volgende:
Het kapitaal moet op het veld staan...!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:56:49 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60983790
Ik heb net voor iemand twee kaartjes voor Willem II-Ajax gekocht, staat er ineens de naam van de CC-houder (mijn huisgenoot die niks van voetbal weeT) geprint. Is dat nieuw ofzo, dat ze dat tegenwoordig gaan controleren?
Gourmetten of steengrillen?
pi_60983833
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
One more year?

Real
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60983929
En zonder KJH?!
quote:
Real Madrid wordt zeer concreet voor Huntelaar
Klaas-Jan Huntelaar lijkt vlak voor het verstrijken van de transferdeadline Ajax alsnog te verlaten. Real Madrid bereidt een bod van 25 miljoen euro voor op de spits, zo schrijft Voetbal International.

De eventuele transfer lijkt in veel opzichten op de situatie rond Wesley Sneijder, afgelopen seizoen. De middenvelder ging toen enkele dagen voor de transferdeadline voor eenzelfde soort bedrag naar Real Madrid.

De beslissing om voor Huntelaar te kiezen, leidde tot een interne strijd bij Real Madrid. Technisch directeur Pedrag Mijatovic had de voorkeur voor de Ajax-spits, terwijl diens assistent Miguel Angel Portugal liever David Villa (Valencia) zag komen. Uiteindelijk had Mijatovic het hoogste woord.

Mocht Huntelaar naar Real Madrid verkassen, dan wordt hij de zesde Nederlander in dienst bij De Koninklijke. Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy, Royston Drenthe, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart maken al deel uit van de Madrileense selectie.

Ondertussen ligt ook Manchester United nog op de loer voor Huntelaar. De Engelse club probeert momenteel Dimitar Berbatov bij Tottenham Hotspur los te weken, maar dat proces zet zich moeizaam voort. Mocht de transfer afketsen, dan zal Huntelaar de eerste kandidaat worden.

Ook Arsenal volgt de spits nog steeds met grote interesse.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60983951
Klaas blijft vertelde mijn bron net.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60983952
Geld stinkt!
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60983964
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Juist hierdoor kun je een mooi aanvallend team neerzetten:

---------------Huntelaar------------------
Sulejmani------------------Suarez
---------------Aissati---------------------

Juist op deze manier heeft elke speler minimaal 2 makkelijke afspeel mogeljkheden om het spel mooi compact en snel te houden. Ik ben met je eens dat Huntelaar te vervangen is voor een snelle jongen maar dan moet het een type Aguero zijn die én technisch is en scorend vermogen heeft, een mooiweer voetballer zonder rendement is volgens mij nou niet bepaald wat Ajax nodig heeft.
Juist het aantal afspeelmogelijkheden is nogal beperkt. Dat zien we ook bij het Nederlands elftal met Van Nistelrooij. De spits komt niet in de bal maar loopt voor de kans, en is dus alleen een afspeelmogelijkheid wanneer je het splijtende passje kunt geven. De vleugelspitsen worden van achteruit aangespeeld, waardoor ze bijna atlijd uit stilstand een actie moeten maken om hun man heen, om dan de rugdekking tegen te komen.

Zo'n buitenspeler kan dan of terug, of over de hele spelen, zodat de bal zo lang onderweg is dat die al weer een verdediger kort bij zich heeft. De spits is geen afspeelmogelijkheid, alleen als je hem voor kunt geven. Als nou die bal snel rond gaat over veel schijven, dan moet de tegenstander achter de bal aan en heb je meteen beweging en een meter. Dan hoeven die buitenspelers niet telkens briljant te zijn om tot een kans te komen, want dan zijn ze al in een voordelige situatie ten opzichte van hun man als ze de bal aangespeeld krijgen. Maar als je de bal snel rond wilt spelen, heb je ook iemand nodig op de kop van het zestienmetergebied, anders worden de passafstanden te groot. En degene die daar staat moet technisch erg goed en balvast zijn, want daar is het het drukst en krijg je het minste tijd en ruimte. Snelheid is op vleugels veel belangrijker. Daar ligt per definitie de ruimte en daar moet op het randje van buitenspel gespeeld worden.

Maar goed, ik hoef niet met de theorie de praktijk aan te tonen. De praktijk is dat we in vier jaar Nederlands elftal 4-3-3 met een goaltjesdief geen goed combinatievoetbal hebben gezien en in 3 seizoenen Ajax met een goaltjesdief ook niet. Degenen die beweren dat het wél mogelijk is hebben wat uit te leggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60984064
Huntelaar blijft gewoon.
AFC AJAX
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:08:25 #18
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60984109
Veel succes Colin
Jawel, je keek.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:10:47 #19
53851 BoNi
pi_60984188
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar blijft gewoon.
Pfieuw, dat is een pak van mijn hart! Waar hebben we ons met z'n allen dan druk om gemaakt...?
Schitterend!
  Forum Admin woensdag 20 augustus 2008 @ 16:16:11 #20
35723 crew  GGMM
pi_60984429
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Juist het aantal afspeelmogelijkheden is nogal beperkt. Dat zien we ook bij het Nederlands elftal met Van Nistelrooij. De spits komt niet in de bal maar loopt voor de kans, en is dus alleen een afspeelmogelijkheid wanneer je het splijtende passje kunt geven. De vleugelspitsen worden van achteruit aangespeeld, waardoor ze bijna atlijd uit stilstand een actie moeten maken om hun man heen, om dan de rugdekking tegen te komen.
Daar heb je inderdaad gelijk in in een 4-3-3 systeem, niet in het 4-2-1-2-1 systeem waar de Vleugelspelers meer ingezakt staan en door de #10 vrij makkelijk in stelling gebracht kunnen worden.
Ook dat zag je in het nederlands elftal, dat juist enorm snel counterde en juist de vleugelspelers (lees: Robben) enorm snel uitkonden breken en scoren (zie Robbens goal tegen Frankrijk).

Bovendien moet je niet vergeten dat er afgelopen jaar geen moment met een echte spelverdeler is gespeeld (de Jong laat ik buiten beschouwing) en daardoor een erg vreemd spelbeeld is geweest waar weinig samenhang inzat.
quote:
Zo'n buitenspeler kan dan of terug, of over de hele spelen, zodat de bal zo lang onderweg is dat die al weer een verdediger kort bij zich heeft. De spits is geen afspeelmogelijkheid, alleen als je hem voor kunt geven. Als nou die bal snel rond gaat over veel schijven, dan moet de tegenstander achter de bal aan en heb je meteen beweging en een meter. Dan hoeven die buitenspelers niet telkens briljant te zijn om tot een kans te komen, want dan zijn ze al in een voordelige situatie ten opzichte van hun man als ze de bal aangespeeld krijgen. Maar als je de bal snel rond wilt spelen, heb je ook iemand nodig op de kop van het zestienmetergebied, anders worden de passafstanden te groot. En degene die daar staat moet technisch erg goed en balvast zijn, want daar is het het drukst en krijg je het minste tijd en ruimte. Snelheid is op vleugels veel belangrijker. Daar ligt per definitie de ruimte en daar moet op het randje van buitenspel gespeeld worden.

Maar goed, ik hoef niet met de theorie de praktijk aan te tonen. De praktijk is dat we in vier jaar Nederlands elftal 4-3-3 met een goaltjesdief geen goed combinatievoetbal hebben gezien en in 3 seizoenen Ajax met een goaltjesdief ook niet. Degenen die beweren dat het wél mogelijk is hebben wat uit te leggen.
Ik kan mij vinden in jouw verhaal, maar ben het niet eens met het spel dat jij beschrijft, zoals wij dit EK hebben gezien kan het weldegelijk zeer effectief zijn en ook nog eens oogstrelend. Ajax heeft vorig jaar, vooral de 2e seizoenshelft met Sneijder, goed voetbal laten zien. En zoals gezegt is een vervanger van Huntelaar alleen een verbetering als hij en technisch begaafd is en scorend vermogen bezit want tenslotte is dat het doel van een diepe spits en de splijtende pass het doel van Aissati.
pi_60984445
quote:
Zo, jij bent er snel bij
pi_60984470
quote:
vind het nog wel een aardig tof nummer
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_60984476
quote:
  Forum Admin woensdag 20 augustus 2008 @ 16:20:12 #25
35723 crew  GGMM
pi_60984487
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zo, jij bent er snel bij
Is dat al lang bekend? Kijk zelf niet zo vaak Tmf en mtv, zag hem vandaag toevallig voorbij komen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60984533
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Is dat al lang bekend? Kijk zelf niet zo vaak Tmf en mtv, zag hem vandaag toevallig voorbij komen.
ik kijk nooit naar die zooi maar dit is al wel een keer of wat hier langs gekomen
pi_60984559
quote:
Verbaasd me dat Ryan Donk niet als "cameo" meedoet....
En die vieze Ali B erbij. Gruwel
En hoor je eigenlijk goed wat die idioot zegt.

"Ik ben tantoe lauw"
"Journalisten lullen veel ik heb scheit aan dat"
En hij heet dus nu Rio.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  Forum Admin woensdag 20 augustus 2008 @ 16:23:08 #28
35723 crew  GGMM
pi_60984602
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ik kijk nooit naar die zooi maar dit is al wel een keer of wat hier langs gekomen
Aha, had hem nog nooit gezien.
wat een triest figuur is Babel geworden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:23:49 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60984646
quote:
Die ga ik straks als ik thuis ben ff checken. Het zal wel niet de moeite waard zijn ofwel
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:23:55 #30
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60984650
Ik zie Huntelaar nog weggaan ook .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60984698
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Houniet het volgende:
Ik niet, dat zou ik als Ajax-zijnde alleen doen voor een bedrag rond de 40 miljoen. En bovendien weet ik niet of Huntelaar wel genoegen neemt met minder dan een basisplaats daar.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:25:36 #32
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60984710
Nou, als Real inderdaad een bod van 25 miljoen gaat doen zoals Vi beweerd zie ik de bui alweer hangen. Ik bereid me wel vast voor op weer een rampseizoen...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Forum Admin woensdag 20 augustus 2008 @ 16:27:36 #33
35723 crew  GGMM
pi_60984761
Zonder Huntelaar zijn we niet kansloos hoor, ik zou het alleen triest vinden van Van Basten. Die heeft gezegd dat spelers na een bepaalde datum niet meer weg zouden mogen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:27:45 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60984769
Of Ajax moet ineens nog met een snelle topaankoop komen, maar ja.... we weten eigenlijk allemaal wel dat dit onmogelijk is...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60984797
Je gaat toch niet menen dat Huntelaar nog gaat vertrekken..
pi_60984836
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef GGMM het volgende:
Zonder Huntelaar zijn we niet kansloos hoor, ik zou het alleen triest vinden van Van Basten. Die heeft gezegd dat spelers na een bepaalde datum niet meer weg zouden mogen.
Volgens mij heeft Van Basten daar niks over gezegd, Van Geel was degene die zei dat zodra de voorbereiding was begonnen geen spelers meer zouden vertrekken.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:29:44 #37
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60984841
quote:
Denk niet dat van Basten de alles beslissende stem heeft als het om dit soort bedragen gaat.

En zonder Sneijder waren we ook niet kansloos, wel kansloos genoeg om het weer eens net nietr te redden. Ik kots er van zo langzaam.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60984846
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Houniet het volgende:
Ik ook en dan word ik niet blij
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:29:59 #39
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60984851
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:28 schreef Nashje het volgende:
Je gaat toch niet menen dat Huntelaar nog gaat vertrekken..
Vrees het ergste.. maar tot die tijd is het afwachten
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:30:32 #40
53851 BoNi
pi_60984861
Was er niet toevallig een delegatie van Real Madrid op het vliegtuig gestapt om via Las Palmas naar Amsterdam te vliegen??
Schitterend!
pi_60984895
quote:
Ik dacht dat Van Geel dat had gezegd.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:31:48 #42
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60984896
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:30 schreef BoNi het volgende:
Was er niet toevallig een delegatie van Real Madrid op het vliegtuig gestapt om via Las Palmas naar Amsterdam te vliegen??
verklaar u nader
pi_60984957
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:31 schreef getl0st het volgende:

[..]

verklaar u nader
Er is een spaans vliegtuig neergestort.
Dat zal hij er wel mee bedoelen.
pi_60984959
Blijf erbij dat ze de club wel kunnen opdoeken ook, niet vanwege de transfer van KJH opzich natuurlijk, maar gewoon omdat het een stelletje hypocriete teringhonden zijn daar .

Echt, de hel moet toch losbreken als ze het weer flikken?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60985016
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef Komakie het volgende:
Of Ajax moet ineens nog met een snelle topaankoop komen, maar ja.... we weten eigenlijk allemaal wel dat dit onmogelijk is...
idd de grote (betaalbare) mannen zijn bijna allemaal al vertrokken in de transferperiode.
Je moet idd als club gestoord zijn om nu nog wat te gaan proberen te forceren nadat je de belangrijkste speler verkoopt. Nee dan krijg je het "Sneijder-syndroom" wel beloven op een topaankoop en uit eindelijk een "Perez" achtige speler ervoor neerzetten en je supporters een gratis wedstrijd maar gaan aanbieden als pleister op de wond

Maar wat zou het financieel betekenen voor Ajax als deze deal niet doorgaat en hij niet verlengd?
Dan loopt ie gratis weg neem ik aan en dat kan je je ook niet permiteren als club.

Of zit ik er naast?
pi_60985037
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Blijf erbij dat ze de club wel kunnen opdoeken ook, niet vanwege de transfer van KJH opzich natuurlijk, maar gewoon omdat het een stelletje hypocriete teringhonden zijn daar .

Echt, de hel moet toch losbreken als ze het weer flikken?
Helden zouden het zijn!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:36:04 #47
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60985077
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

idd de grote (betaalbare) mannen zijn bijna allemaal al vertrokken in de transferperiode.
Je moet idd als club gestoord zijn om nu nog wat te gaan proberen te forceren nadat je de belangrijkste speler verkoopt. Nee dan krijg je het "Sneijder-syndroom" wel beloven op een topaankoop en uit eindelijk een "Perez" achtige speler ervoor neerzetten en je supporters een gratis wedstrijd maar gaan aanbieden als pleister op de wond

Maar wat zou het financieel betekenen voor Ajax als deze deal niet doorgaat en hij niet verlengd?
Dan loopt ie gratis weg neem ik aan en dat kan je je ook niet permiteren als club.

Of zit ik er naast?
Met een contract tot 2010 kan je hem volgend jaar ook nog verkopen toch..
pi_60985093
Dit is dus de echte test voor het nieuwe bestuur/managem,ent, laten ze huntelaar gaan neemt niemand ze meer serieus.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:37:42 #49
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60985141
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Of zit ik er naast?
Een club als Ajax kan zich niet permitteren om weer geen kampioen te worden en weer geen CL te spelen. Dat is op lange termijn 10 keer schadelijker.
pi_60985207
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Helden zouden het zijn!
Ik kom de schaal wel brengen dan, hoef ik me ook niet zo druk meer te maken over voetbal dit jaar....
Get woke, go broke!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:40:23 #51
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60985232
Zoveel kwaliteit levert Ajax niet in met een vertrek van Huntelaar. Met Aissati, Cvinatich, Sulejmani en Suárez is er genoeg aanvallende kwaliteit in huis.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60985256
Nee, elke prutser maakt 34 goals idd..... mis je niets aan..
Get woke, go broke!
pi_60985322
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:40 schreef TC03 het volgende:
Zoveel kwaliteit levert Ajax niet in met een vertrek van Huntelaar. Met Aissati, Cvinatich, Sulejmani en Suárez is er genoeg aanvallende kwaliteit in huis.
Maar wel iemand die veel goals scoort en het is gezichtsverlies voor Marco/Ajax, ik bedoel hij maakt hem aanvoerder etc en dan zou hij nog 10 dgn voordat de t-periode sluit weg laten gaan?
pi_60985359
Afwachten,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:44:34 #55
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60985379
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Nee, elke prutser maakt 34 goals idd..... mis je niets aan..
Dan maken de andere spelers nu die goals. Hij maakt ze omdat ze weten dat hij ze kan maken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60985411
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:36 schreef getl0st het volgende:

[..]

Met een contract tot 2010 kan je hem volgend jaar ook nog verkopen toch..
tot is toch tot en met 2009?
Dus na het volgende seizoen transfervrij?

Dat vroeg ik me af, beetje zoals Van der Vaart bij HSV is weggegaan.
pi_60985468
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Blijf erbij dat ze de club wel kunnen opdoeken ook,
pi_60985489
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan maken de andere spelers nu die goals. Hij maakt ze omdat ze weten dat hij ze kan maken.

Waaat?

Het verbaasd me er echt mensen zijn die denken dat Ajax niets verlliest als ze KJH verkopen.
Die gast is levensgevaarlijk als spits. Niemand weet nog hoe de nieuwe aankopen gaan uitpakken.

En er word wel "even gedacht" dat de nieuwe aankopen hem wel ff vervangen.. Daar kan ik met mijn verstand niet bij.
pi_60985525
[quote]Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dus na het seizoen volgend seizoen transfervrij?

volgens het contract speelt hij nog 2 seizoenen, dus ajax kan hem aan het contract houden dan is hij over 2 seizoenen transfervrij, en volgend jaar 10/15 mln
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:49:59 #60
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60985544
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dus na het volgende seizoen transfervrij?

quote:
"We hebben een paar keer met elkaar om de tafel gezeten", aldus Huntelaar. "We zijn wel iets nader tot elkaar gekomen, maar zijn er nog niet uit. Ik heb nog een contract tot 2010, ik wil het alleen verlengen onder de voorwaarden die ik wil." Huntelaar zou graag een gelimiteerde transfersom in zijn nieuwe contract zien. Hij wil daar verder niet over uitweiden. "Dat is iets tussen Ajax en mij."
2010 dus.. dan is het een mogelijkheid lijkt mij.. al zal hij dan mss minder waard zijn vanwege het contract
pi_60985576
komkommernieuws:
quote:
Ajacied Gabri houdt conditie op peil bij Barcelona

20/08/2008 16:33

Gabri traint deze week mee met de beloften van Barcelona, waar voormalig collega Luis Enrique de trainer van is. De Spaanse middenvelder van Ajax is in Barcelona omdat zijn vrouw op het punt staat te bevallen. Ajax-coach Marco van Basten heeft Gabri een weekje vrijaf gegeven om bij de geboorte van zijn kind te zijn.

Voor Gabri is de trainingsweek een terugkeer op bekend terrein. De 29-jarige maakte tien jaar geleden ook al deel uit van Barcelona B. In het seizoen 1999/00 brak Gabri door in de hoofdmacht, om in zeven jaar 128 competitieduels en acht goals te maken voor de Blaugranas.

Voor Ajax begint het seizoen op zaterdag 30 augustus met een uitwedstrijd tegen Willem II. Aanstaande maandag keert Gabri terug bij de Amsterdammers.
pi_60985961
Jammer van Colin jongens, een gevoelig verlies.
That's all folks!
pi_60986088
Nee, Ajax (Coronel, Aat en Marco) moeten nu voet bij stuk houden en vól voor het kampioenschap gaan. Niet met een achterstand gaan beginnen nu. We willen er toch weer bovenop komen? Begin dan verdomme ook op z'n sterkst.

Of Real moet Huntelaar nog een seizoen willen verhuren, maar lijkt me niet.
pi_60986106
Iedereen sterkte met het verlies van Colin inderdaad. Mogen we niet vergeten natuurlijk.

Spijtig nieuws, maar het is niet anders.
pi_60986125
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Daar heb je inderdaad gelijk in in een 4-3-3 systeem, niet in het 4-2-1-2-1 systeem waar de Vleugelspelers meer ingezakt staan en door de #10 vrij makkelijk in stelling gebracht kunnen worden.
Ik denk niet dat je al te star moet doen over spelsystemen, maar het gros van die varianten op de klassieke systemen zijn eigenlijk oplossingen zuiver en alleen om bepaalde spelers samen te kunnen laten spelen. Ik ben geen Cruijff-adept, maar die klassieke systemen zijn er vanwege de veldbezetting. 4-3-3 is wel ideaal om de breedte van het veld optimaal te gebruiken en de passafstanden optimaal te houden. Dus wanneer je aanvallend en op balbezit speelt.
quote:
Ook dat zag je in het nederlands elftal, dat juist enorm snel counterde en juist de vleugelspelers (lees: Robben) enorm snel uitkonden breken en scoren (zie Robbens goal tegen Frankrijk).
Dan heb je het over de omschakeling, erg belangrijk in het moderne voetbal, maar dat doe je maar een paar keer per wedstrijd. Counteren is leuk, maar wat doe je als PSV in de loopgraven kruipt?
Tegen Rusland zagen we duidelijk de beperkingen, kluitjesvoetbal, niet de breedte van het veld gebruiken, op de vleugels moest iedereen het maar in zijn eentje uitzoeken, en iedereen die zelf maar gaat schieten in plaats van dat ze hem voor elkaar klaarleggen in de ruimte die ze net gemaakt hebben.

We hebben tegelijk kunnen zien wat een middelmatige selectie ka als ze de techniek hebben om de bal snel rond te laten gaan en van elkaar weten wat ze gaan doen: Rusland speelde Nederland kapot en kon zich veroorloven om de ene na de andere grote kans te missen. Ruimte krijg je niet, ruimte moet je maken door goed te voetballen.

En Robben kan gewoon heel erg goed voetballen als hij niet geblesseerd is. Als die zijn dag heeft gaat hij wel in zijn eentje 2 a 3 man voorbij. We hebben dan ook eigenlijk alleen maar goed voetbal gezien als Robben lekker aan het dartelen was. Hartstikke mooi, maar daar kun je geen systeem op bouwen.
quote:
Bovendien moet je niet vergeten dat er afgelopen jaar geen moment met een echte spelverdeler is gespeeld (de Jong laat ik buiten beschouwing) en daardoor een erg vreemd spelbeeld is geweest waar weinig samenhang inzat.
Het is allemaal momentenvoetbal, dus een echte spelmaker kan daar ook niks in. Het is 3 passes achter mekaar en dan weer hard de duels in om dat de bal los is. Om dat te voorkomen heb je veel techniek nodig, overal maar meer in de voorste linies om dat ruimte en tijd daar schaars zijn.
quote:
Ik kan mij vinden in jouw verhaal, maar ben het niet eens met het spel dat jij beschrijft, zoals wij dit EK hebben gezien kan het weldegelijk zeer effectief zijn en ook nog eens oogstrelend. Ajax heeft vorig jaar, vooral de 2e seizoenshelft met Sneijder, goed voetbal laten zien.
Onder omstandigheden en in bepaalde spelsituaties is het goed, maar niet goed genoeg. Zo reeel moet je zijn als het telkens weer fout gaat bij serieuze tegenstand. Als je nou weinig tijd en ruimte krijgt, dus niet tegen de Graafschap, en je moet scoren, en dan weet je een aantal goede kansen uit te spelen dán hebben we het over goed aanvallend voetbal. Maar in die wedstrijden zag ik een aanvallend machteloos Ajax met hier en daar een half kansje.
quote:
En zoals gezegt is een vervanger van Huntelaar alleen een verbetering als hij en technisch begaafd is en scorend vermogen bezit want tenslotte is dat het doel van een diepe spits en de splijtende pass het doel van Aissati.
Wie er scoort maakt natuurlijk niet uit. Traditioneel worden bij Ajax de doelpunten over heel veel spelers verdeeld, althans in de periodes van succes. Dat is eigen aan de spelopvatting.

Huntelaar scoort niet alleen veel omdat hij een goed schot heeft en een goed oog voor scoringsposities. Het komt vooral omdat hij zich daar op toelegt en dat ook mag. Als je 90 minuten op je kansjes loert dan krijg je er meer dan als je 90 minuten bezig bent met afleggen, combineren, uitwijken naar de vleugel, acties maken en mensen vrij zetten, alles vanuit de midvoorpositie en dan ook nog eens je eigen kansen in de gaten houdt. Dat is een tactische keuze. In zijn geval de logische keuze omdat hij nergens anders goed voor is, maar niet de logische keuze omdat dat de optimale tactiek is om wedstrijden te winnen. Voor Ajax is het dat in ieder geval nooit geweest, en als je nu wilt betogen dat dat met Huntelaar anders ligt dan heb je de feiten in ieder geval niet aan je zijde.
pi_60986133
Sowieso Real Rot effe op met je berg geld en probeer niet voor de 2e keer op rij een van de beste spelers net voor het einde van de transferperiode weg te plukken,

Kut-Real
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 augustus 2008 @ 17:23:59 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60986377
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:13 schreef Triptamine het volgende:
Sowieso Real Rot effe op met je berg geld en probeer niet voor de 2e keer op rij een van de beste spelers net voor het einde van de transferperiode weg te plukken,

Kut-Real
zo voelen ze zich in Groningen toch ook ongeveer?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:24:14 #68
51286 w00h00
Digital man!
pi_60986382
Barcelona FTW!
pi_60986443
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hoe ze zich in Groningen voelen boeit me geen flikker
pi_60986639
Een vertrek van Huntelaar voor 25 miljoen euro is eerder de redding voor Ajax dan de (sportieve) ondergang voor komend seizoen.

Met die 25 miljoen kun je toch wel Dembele+Douglas en evt. nog Bradley (voor op de plek van Aissati) en Krul (voor op de plek van Stekelenburg) kopen:

--Sulejmani------------Suarez-
-----------Dembele------------

--Emanuelson--------Aissati--
-------------Gabri---------------

--Vertonghen-----------Silva-
-------Lindgren---Douglas----

---------Stekelenburg---------
pi_60987006
Dembele wilt naar een Europese club die CL speelt. Dus een grote sportievere verbetering.

Feit is dat veel jonge spelers dit willen en geef ze eens ongelijk.
Die gaat liever kijken wat er nog op zijn pad komt en doorspelen bij AZ dan naar Amsterdam verhuizen en afwachten wat de club gaat doen in de toekomst.
pi_60987134
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Een vertrek van Huntelaar voor 25 miljoen euro is eerder de redding voor Ajax dan de (sportieve) ondergang voor komend seizoen.

Met die 25 miljoen kun je toch wel Dembele+Douglas en evt. nog Bradley (voor op de plek van Aissati) en Krul (voor op de plek van Stekelenburg) kopen:

--Sulejmani------------Suarez-
-----------Dembele------------

--Emanuelson--------Aissati--
-------------Gabri---------------

--Vertonghen-----------Silva-
-------Lindgren---Douglas----

---------Stekelenburg---------
jij bent grappig. douglas mag niet weg bij twente, kruk hoeft niet we hebben vermeer. middenveld moet meer zo
-----aisatti
lindgren-gabri. en de verdediging
vermaelen---oleguer.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:59:41 #73
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60987142
Laat Dembele maar komen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:02:11 #74
82589 S-Two
barba macacu
pi_60987199
Ik weet het niet hoor als Huntelaar weggaat. Het geeft inderdaad wel meer ruimte voor combinatiespel, maar je bent toch een garantie voor 25+ doelpunten kwijt.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:12:11 #75
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60987436
vrijdag/zatrdag mark my words...
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60987481
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ga jij maar weer naar het psv-topic daar zitten de mensen zonder verstand.

Is natuurlijk de grootste onzin die uitspraak van jou
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60987537
Een vertrek hoeft niet perse negatief uit te pakken, mits het geld goed geinvesteerd wordt. Alleen hebben ze weinig tijd om een vervanger te halen en deze in te werken.
pi_60987693
Drenthe, Robben, Sneijder, Van Der Vaart, Van Nistelrooij, Huntelaar

woensdag 20 augustus 2008 @ 18:30:16 #79
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60987774
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Een spits die er 33 in legt weg doen en de rest maakt de goals wel even? Kom op zeg.
pi_60987779
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zo voelen wij ons al jaren.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60987787
Tja, gewoon de absolute hoofdprijs vragen. Dus geen 25, maar 40 miljoen. Haal Pavluchenko hiervoor terug en je kan gewoon kampioen worden.

Je kan moeilijk The Hunter aan zijn contract houden als hij echt wilt. Bekijk het vanuit zijn perspectief eens. Niet elke dag komt Real langs om je op te halen. Hoe kut het ook is.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:33:52 #82
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60987853
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:30 schreef El-Salvador het volgende:
Bekijk het vanuit zijn perspectief eens. Niet elke dag komt Real langs om je op te halen. Hoe kut het ook is.
Nee, maar een spits zoals hij die zo makkelijk scoort kan volgend jaar ook gewoon naar een grote club. Het is geen eendagsvlieg die even snel van de hype moet profiteren.
pi_60987887
quote:
Striving to be more than average.
pi_60987928
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:33 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee, maar een spits zoals hij die zo makkelijk scoort kan volgend jaar ook gewoon naar een grote club. Het is geen eendagsvlieg die even snel van de hype moet profiteren.
Eensch. Nu komt het aan op de loyaliteit van Klaas-Jan. Eerst maar eens kijken wat Ajax gaat vragen.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_60988026
Ik snap overigens niet dat Perez nog niet verkocht is. Het is niet de makkelijkste jongen, maar hij kan nog zo 2 jaar mee bij iedere subtopper. Of probeert hij nog steeds via de juridische weg in de A-selectie te komen en wil hij niet verkocht worden?
pi_60988080
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap overigens niet dat Perez nog niet verkocht is. Het is niet de makkelijkste jongen, maar hij kan nog zo 2 jaar mee bij iedere subtopper. Of probeert hij nog steeds via de juridische weg in de A-selectie te komen en wil hij niet verkocht worden?
Salaris $$
pi_60988091
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:35 schreef Daniane het volgende:

[..]

serieus ?
ik moet eerlijk bekennen dat ik zonder ali b het nummer misschien nog wel aardig vond
pi_60988295
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Voor Perez geldt natuurlijk dat Ajax zijn laatste kunstje zou zijn. Dat was ook de intentie van Ajax, die hebben hem niet voor niks 2x gehaald. Als hij dit geweten had was hij bij AZ blijven zitten en bij PSV blijven zitten.

Hij zou natuurlijk wel bij het 1e willen zitten, maar waarom hij een zaak aanspant is waarschijnlijk omdat hij zijn contract afgekocht wil zien, zodat hij financieel niet lijdt onder de beleidswijzigingen bij Ajax en hij vrij is om een club te vinden om nog even lekker te voetballen. Dus financiele compensatie voor het feit dat andere clubs minder zullen betalen, en transfervrij vertrekken.

Op zich redelijk lijkt me, als je je enigzins in Perez verplaatst.
pi_60988427
Laten we hopen dat Huntelaar vanavond een hoop kansen verprutst!
pi_60988428
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Voor Perez geldt natuurlijk dat Ajax zijn laatste kunstje zou zijn. Dat was ook de intentie van Ajax, die hebben hem niet voor niks 2x gehaald. Als hij dit geweten had was hij bij AZ blijven zitten en bij PSV blijven zitten.

Hij zou natuurlijk wel bij het 1e willen zitten, maar waarom hij een zaak aanspant is waarschijnlijk omdat hij zijn contract afgekocht wil zien, zodat hij financieel niet lijdt onder de beleidswijzigingen bij Ajax en hij vrij is om een club te vinden om nog even lekker te voetballen. Dus financiele compensatie voor het feit dat andere clubs minder zullen betalen, en transfervrij vertrekken.

Op zich redelijk lijkt me, als je je enigzins in Perez verplaatst.
Zou Ajax meer dan een paar ton vragen voor Perez? Lijkt me nauwelijks een probleem voor de clubs.

Salaris verschil heb je wel mee te maken natuurlijk.
pi_60988532
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef Mindstate het volgende:

[..]

serieus ?
ik moet eerlijk bekennen dat ik zonder ali b het nummer misschien nog wel aardig vond
Ja serieus! & ja Ali B is mijn minst favoriete stuk maar okee.
Striving to be more than average.
pi_60988577
Bericht van vorige maand:
quote:
Schuster haalt uit naar voorzitter Real
30-07-2008 om 15:15 | Gewijzigd: 30-07-2008 15:50 | Door: tim_vk

Er heerst onrust bij Real Madrid. Trainer Bernd Schuster zag Cristiano Ronaldo graag komen, maar zijn komst lijkt inmiddels van de baan. De Duitser was hier echter nog niet van op de hoogte, terwijl voorzitter Ramón Calderón dit wél meldde tegenover de media. "Ik ben altijd de laatste die alles te horen krijgt."

De Portugese dribbelaar is onhaalbaar, zo maakte Mijatovic onlangs bekend. Schuster: "Of ik vaak met Pedrag Mijatovic praat? Heel weinig. Ik krijg nauwelijks informatie door omtrent de onderhandelingen met Cristiano Ronaldo. Ik ben blij dat de voorzitter middels de media duidelijk heeft gemaakt hoe de situatie ervoor staat."

De preses zei tevens dat er geen nieuwe speler zal worden aangetrokken, als Ronaldo niet naar Bernabéu komt. Schuster ging er echter vanuit dat Rafael van der Vaart het alternatieve target is. "Ik ben verre van boos. Ik ben nu eenmaal gewend om als laatste alles te weten te komen. Ik dacht dat we enige tijd terug enkele theorieën hadden uitgewerkt indien plan A niet zou werken."
Wat is er daar in het bestuur toch in godsnaam gaande? Allemaal tegenstrijdige berichten die dagelijks het net opduiken. Ik word er echt niet goed van.

Tyf toch lekker op joh.
pi_60989294
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Drenthe, Robben, Sneijder, Van Der Vaart, Van Nistelrooij, Huntelaar

Ze schijnen het wit trouwens in te ruilen voor oranje
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:33:57 #94
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60989369
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ze schijnen het wit trouwens in te ruilen voor oranje
pi_60989630
Das alleen als je de dochter van de trainer paalt...
pi_60989855
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:58 schreef BB-boy het volgende:
Zou Ajax meer dan een paar ton vragen voor Perez? Lijkt me nauwelijks een probleem voor de clubs.

Salaris verschil heb je wel mee te maken natuurlijk.
Als een speler van zijn contract af wil moet het afgekocht worden, nu wil Ajax van een speler af en dan moet het ook afgekocht worden. Dus wegpesten is belachelijk, dat is net zoiets als eeen speler die weigert te spelen om een transfer te forceren. Dan ook nog een transfersom vragen is helemaal schandalig.

Het is Ajax' inschattingsfout geweest om Perez terug te halen terwijl de nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten. Dan moet Ajax hem daarvoor financieel compenseren. Sportief compenseren kunnen ze hem al niet.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:57:00 #97
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_60990078
Ach, ik begin pas het bestuur te haten als Huntelaar écht verkocht is. Ik zie dat niet gebeuren, en dus heb ik nog steeds vertrouwen in het nieuwe beleid en Van Basten. Het zijn zij die alles bepalen, en niet de journalistiek die even alles willen ontregelen.

Huntelaar wil gewoon nog één seizoen afmaken en hij wil in principe nog bijtekenen, dat zei hij nog tegenover de VI.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:40:17 #98
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60991341
Nou ja, Colin is ook al verkocht, teken aan de wand
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:49:13 #99
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_60991595
Als Huntelaar vertrekt komt er denk ik een type als Vennegoor, we waren net te laat voor Kezman...
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_60992096
Het is de B tot de A tot de B-E-L
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als een speler van zijn contract af wil moet het afgekocht worden, nu wil Ajax van een speler af en dan moet het ook afgekocht worden. Dus wegpesten is belachelijk, dat is net zoiets als eeen speler die weigert te spelen om een transfer te forceren. Dan ook nog een transfersom vragen is helemaal schandalig.

Het is Ajax' inschattingsfout geweest om Perez terug te halen terwijl de nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten. Dan moet Ajax hem daarvoor financieel compenseren. Sportief compenseren kunnen ze hem al niet.
Nja Perez was er eerder dan van Basten er was natuurlijk; van van Basten speelde toch pas vanaf april/maart en perez was op Oudjaarsdag al terug
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_60992916
Volgens Danny Blind heeft Madrid zich dus nog niet bij Ajax gemeld.
pi_60992960
Nog 11 dagen 2 uur en 25 minuten moet klaas afgeschermd worden van de buitenwereld! Hij mag met niemand contact hebben!
quote:
Amsterdam neemt strenge veiligheidsmaatregelen rond de voetbalwedstrijd PSV-Feyenoord om de Johan Cruijff Schaal zaterdag in de Amsterdam Arena.

Gemeente, politie en justitie hebben dat besloten wegens aanwijzingen dat de harde kernen van Ajax en Feyenoord elkaar willen treffen. Mogelijk zijn ook bevriende hooligans uit andere steden van plan zich daarbij aan te sluiten.
gezellig
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:40:29 #103
52871 Blight
Supersized.
pi_60993130
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Misschien heeft de voorzitter daar het smsje weer naar het nummer van Van Geel gestuurd.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60993157
Huntelaar wil absoluut weg dus, dat is wel duidelijk na z'n interview net. Misschien kunnen Silva en Suares hem nog een goede advocaat aanraden
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:43:31 #105
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60993224
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
gewoon tot 1 september alle stekkers eruit trekken
Jawel, je keek.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:50:37 #106
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60993428
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:41 schreef Chillah.Bee het volgende:
Huntelaar wil absoluut weg dus, dat is wel duidelijk na z'n interview net. Misschien kunnen Silva en Suares hem nog een goede advocaat aanraden
wat zei hij?
pi_60993483
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef TAV74 het volgende:

[..]

wat zei hij?
Dat hij van niets weet van de interesse van Real Madrid. Alleen dat hij het ook op internet gelezen heeft. Danny Blind schijnt gezegt te hebben dat Real zich nog niet gemeld heeft bij Ajax.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:55:11 #108
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60993548
ok, standaard teksten dus. We zullen het wel zien allemaal, maar ik vrees dat hij gaat...
pi_60993615
Dat was het dan.

Mazzel Klaas .
pi_60993654
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:43 schreef jna het volgende:

[..]

gewoon tot 1 september alle stekkers eruit trekken
Saborteren kun je leren.
pi_60993681
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef TAV74 het volgende:

[..]

wat zei hij?
Dat hij het ook gelezen heeft op VI, verder van niets weet, zich concentreert op Ajax en dat real madrid natuurlijk een mooie club is.

Het standaard antwoord dus.

edit; was al beantwoord.
pi_60993738
KJH wil idd gewoon weg. Nu hopen dat Ajax zijn poot stijf houdt, en net als andere grote clubs aangeeft dat er in dit stadium niemand meer mag vertrekken.
pi_60993930
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Dat hij het ook gelezen heeft op VI, verder van niets weet, zich concentreert op Ajax en dat real madrid natuurlijk een mooie club is.

edit; was al beantwoord.
Hij zei: ik weet niet of ik naar Real Madrid ga, vraag het maar aan Ajax. Hij deed geen eens moeite om te zeggen dat ie bij Ajax wil blijven.

Van Persie op dat moment op de achtergrond trouwens
pi_60994085
Wie acht Huntelaar in staat om een arbitragezaak te starten wanneer Ajax hem niet laat gaan?
pi_60994108
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef patrickt37 het volgende:
Wie acht Huntelaar in staat om een arbitragezaak te starten wanneer Ajax hem niet laat gaan?
Ik niet. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij dat zou doen.
pi_60994185
Daar durf ik mijn hand bijna voor in het vuur te steken dat hij dat niet zal doen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:17:59 #117
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60994197
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef patrickt37 het volgende:
je verwacht het van niemand.. en toch gebeurd het.
pi_60994361
Dan moet Ajax gewoon de deur dicht houden. Huntelaar heeft altijd gezegd dat hij blijft wanneer Ajax hem aan zijn contract wil houden.

Toch denk ik dat wanneer RM een bod weerlegt van 25 milj., er een tegenbod komt van Ajax.
Het is en blijft nu eenmaal een bedrijf dat winst moet maken. Zuur voor ons, maar de harde waarheid.
pi_60994590
Buitenlandse clubs willen altijd goedkoop shoppen in Nederland. 25 miljoen is voor Real of Manchester een koopje. Onderling betalen die clubs altijd veel hogere bedragen. Als Real Huntelaar bij een Spaanse middenmotor weg wilde kapen dan was het bod nog eens 10 miljoen hoger.

Ik erger me daar altijd enorm aan.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60994616
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef Prosac het volgende:

[..]

je verwacht het van niemand.. en toch gebeurd het.
Mwa, zou het eerder van een zuidamerikaane speler als Suarez veranderen dan van Huntelaar, maar je weet idd maar nooit. Zou wel een enorme naaiactie zijn
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:37:19 #121
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60994712
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:32 schreef Ruiseart het volgende:
Buitenlandse clubs willen altijd goedkoop shoppen in Nederland. 25 miljoen is voor Real of Manchester een koopje. Onderling betalen die clubs altijd veel hogere bedragen. Als Real Huntelaar bij een Spaanse middenmotor weg wilde kapen dan was het bod nog eens 10 miljoen hoger.

zegt genoeg over de status van Nederland bij die competities.
pi_60994793
Sporting Gijon heeft er een zekerheidje bij achterin!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60994839
Vreemd dat ze laatdunkend denken over de Eredivisie, maar wel allemaal Nederlandse spelers willen hebben.
pi_60994873
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:39 schreef Longmen het volgende:
Sporting Gijon heeft er een zekerheidje bij achterin!
hahahaha 1 goal per wedstijd
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:43:22 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60994903
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:37 schreef Prosac het volgende:

[..]

zegt genoeg over de status van Nederland bij die competities.
Sja, gezien de ge-wel-dig-e resultaten van de laatste jaren ook niet echt verrassend he? We zijn al jaren een lachertje, niet in de laatste plaats door ons aller Ajax. Dus juist daarom moet Ajax verdomme eens de poot stijf houden, wat hebben we aan 25 miljoen waar je geen moer voor terug koopt?
Get woke, go broke!
pi_60994942
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:41 schreef Ruiseart het volgende:
Vreemd dat ze laatdunkend denken over de Eredivisie, maar wel allemaal Nederlandse spelers willen hebben.
Dat er 1 goed Nederlands talent per jaar doorbreekt wil nog niet zeggen dat de eredivisie iets voorstelt
pi_60995172
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

edit; was al beantwoord.
Een tikkie genuanceerder dan zoals Chillah het weergeeft dus.
pi_60995175
Opleiden kunnen we blijkbaar wel. En als Nederlandse clubs eens iets langer de poot stijf hielden dan bleven én de grote talenten wat langer voor onze competitie behouden waardoor het niveau stijgt én we vangen hogere bedragen als ze toch vertrekken.
pi_60995207
Die KJH geruchten lezen we al de hele zomer, doet me niet zoveel meer eerlijk gezegd.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:53:30 #130
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60995228
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, gezien de ge-wel-dig-e resultaten van de laatste jaren ook niet echt verrassend he? We zijn al jaren een lachertje, niet in de laatste plaats door ons aller Ajax. Dus juist daarom moet Ajax verdomme eens de poot stijf houden, wat hebben we aan 25 miljoen waar je geen moer voor terug koopt?
talenten vroegtijdig scouten en een kans geven? Ja ik weet dat ze bij Ajax altijd resultaat verwachten, maar de tijden van europees succes lijken (voorlopig) voorbij. Misschien als die buitenlander regeling erdoor komt, dat er dingen gaan veranderen.
25 miljoen voor een speler vanuit de Nederlandse competitie is echt veel, ook al gaat het om Sneijder of Huntelaar, ongekende bedragen. Wat dat betreft houdt het gewoon de lijn bij zoals het altijd al was..

Tja en dat clubs de zak met geld ruiken als Ajax op de stoep staat klopt ook niet echt, want Heerenveen had ook minimaal 30 miljoen te besteden en heeft voor al haar aankopen zeker niet meer dan 10 miljoen totaal uitgegeven.
pi_60995265
quote:

Ik ook, vind dat altijd zo vaag he.. Die Berbatov ook, ineens 35 oid? miljoen !
A.F.C.A.
pi_60995291
Je maakt je als club (Real) toch ook niet geloofwaardig met al die Nederlanders?
pi_60995454
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:54 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ik ook, vind dat altijd zo vaag he.. Die Berbatov ook, ineens 35 oid? miljoen !
Bij Tottenham werken ze natuurlijk wel met een veel grotere begroting. Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen als je kijkt naar de transferbedragen van Babel en Sneijder. Feyenoord zou voor dezelfde spelers 10 miljoen minder vangen.
pi_60996158
quote:
Tyf op met die rotzooi.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60996377
quote:
Gewoon een stagiair lijkt me.
pi_60996380
quote:
Was hier al bekend, heeft zelfs al meegetrained.
pi_60996393
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef toma het volgende:

[..]

Gewoon een stagiair lijkt me.
Ja.
pi_60996578
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:40 schreef Blight het volgende:

[..]

Misschien heeft de voorzitter daar het smsje weer naar het nummer van Van Geel gestuurd.
Zal je zien dat hij eindigt met Harrie Gommans!
quote:

Inderdaad want van Nistelrooy kostte Real 15 miljoen!
pi_60996761
Heb je 't wel over een oudere speler die echt weg moest bij Manchester United.

Wat betaalde Chelsea wel niet voor Shevchenko? Dat bedrag had Manchester ook kunnen vangen voor van Nistelrooij als ze 'm niet zo snel wilden lozen.
pi_60996994
Uit het AD:

Bij Ajax wacht men de ontwikkelingen af. De transferperiode loopt op 31 augustus af. De spits wordt met het verstrijken van de dagen steeds duurder. Want voor Huntelaar kan Ajax alles vragen, er zit geen limiet aan zijn transfersom. De club wil hem onder geen beding kwijt en zal de hoofdprijs voor hem vragen, hoger dan de 25 miljoen die Madrid zou willen bieden.

De vraag is nu of Real al zo ver is. In Madrid wordt de belangstelling voor Huntelaar ontkend. Bij Ajax heeft zich in de afgelopen maanden niemand voor de aanvaller gemeld. En ook bij het management van de speler heeft niemand serieus naar Huntelaar geïnformeerd.

En toch kwam gisteren het verhaal in de wereld, dat Real een bod voorbereidt. Het lekte het wereldwijde web in via een kanaal (VI) dat door de bij PSV weggestuurde makelaar Vlado Lemic wel vaker gebruikt wordt om een zaak op gang te brengen. Lemic is een goede vriend en adviseur van Pedrag Mijatovic, de technisch directeur van Real Madrid. Een plus een is ook in het voetbal wel eens twee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 augustus 2008 @ 00:15:37 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60997327
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Ruiseart het volgende:
Opleiden kunnen we blijkbaar wel. En als Nederlandse clubs eens iets langer de poot stijf hielden dan bleven én de grote talenten wat langer voor onze competitie behouden waardoor het niveau stijgt én we vangen hogere bedragen als ze toch vertrekken.
opzich heb je wel gelijk maar de topclubs in Nederland klagen andersom ook weer steen en been dat de clubs daaronder hun goede spelers moeilijk laten gaan en dat ze daarom nogal eens in het buitenland moeten shoppen of dat ze de hoofdprijs moeten betalen.

De spelers hebben ook recht op een carriere natuurlijk. Als Huntelaar naar Real kan voor een redelijk bedrag is dat voor die jongen natuurlijk een stap en kan hij eindelijk weer CL spelen. Hij heeft een hoger niveau ook nodig om zelf verder te groeien. In Nederland is hij wel uigeleerd en als hij sterker en slimmer wordt in het buitenland profiteren we daar via Oranje weer van.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_60997604
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef JeroenV het volgende:
Uit het AD:

De club wil hem onder geen beding kwijt en zal de hoofdprijs voor hem vragen, zal elk bod naast zich neerleggen.

Waarom lezen we dit soort berichten niet?
pi_60997675
Hou Real aan het lijntje door 50 miljoen te vragen en om de paar dagen met een paar miljoen te zakken, ze zo hoop geven. Op 31 augustus als vraag en aanbod gelijk zijn zeg je: "nou... toch maar niet!". Kunnen ze nog snel op zoek naar iets anders

Maar dat zal Huntelaar wel niet kunnen waarderen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 augustus 2008 @ 00:34:29 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60997698
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

omdat dat gewoon niet bestaat in de voetbalwereld. Beetje naief. Dat kunnen alleen de allergrootste clubs, zie ManU in de zaak Ronaldo.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_60997793
Ajax zou net als PSV en een zooitje andere clubs achter de Braziliaanse spits Keirrison zitten.

http://www.coxanautas.com.br/noticia.phtml?id=22418
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:41:37 #147
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60997855
Ajax moet gewoon duidelijk zijn tegen iedereen. Ajax zegt tegen Huntelaar je blijft nog een jaar en je krijgt een contract met een gelimiteerde transfersom.En volgend jaar mag je vertrekken in stijl met een kampioensschaal. Tegen Madrid(en Manchester) zegt Ajax hier een schaar ga maar rond rennen
#FreeHat
pi_60998409
Weekje op vakantie geweest, volgens mij niet veel gebeurd he?
Verloren van Murcia, Colin weg, kans op evt. vertrek Huntelaar groter en nog steeds geen verdediger?
pi_61000832
hier dan nog even het hele verhaal... Nog vrij weinig aan de hand...
quote:
Klaas Jan Huntelaar staat niet onwelwillend tegenover een transfer naar Real Madrid. De Spaanse club zou een bod van 25 miljoen euro aan het voorbereiden zijn op de spits van Ajax.

Woensdag verscheen op de website van weekblad Voetbal International het nieuws dat Real nog deze week Ajax benadert om Huntelaar over te kunnen nemen. Daarvoor zou het 25 miljoen euro over hebben. "Ik weet dat het op internet staat, maar meer weet ik er niet over. Daarvoor moet je bij Ajax of Real zijn", zegt de aanvaller na afloop van de interland Rusland - Nederland (1-1) tegen SBS6.

"Real Madrid is een mooie club. Dat moge duidelijk zijn, maar zoals ik al meerdere keren heb gezegd. Ik ben nu bij Ajax en daar ben ik alleen mee bezig", besluit de Dremptenaar tegenover de camera's van de commerciële zender.
quote:
Jurgen Colin verruilt het rood en wit van Ajax voor het rood en wit van Sporting Gijón. De verdediger tekent een éénjarig contract bij de club die dit seizoen terugkeert in de Primera División.

'We besloten Colin aan te trekken omdat hij een polyvalente speler is, die afkomstig is van een club van hoog niveau, die bekend is met Europees voetbal, en die zich snel weet aan te passen. Bovendien is hij erg snel en technisch', verklaarde technisch manager Emilio de Dios.

Ajax verlengde in maart nog het contract met Colin tot medio 2010. Maar de nieuwe coach Marco van Basten maakte onlangs bekend dat hij voor de 27-jarige verdediger geen speeltijd in petto had én zette hem terug naar de beloften van de Amsterdammers.

Colin speelde één seizoen bij Ajax en viel daarin vooral op door zijn mindere optredens. In totaal kwam hij twaalf competitieduels in het veld, waarvan zes als invaller.
Je zou bijna zeggen dat hij door van geel verkocht is

[ Bericht 22% gewijzigd door Mangoworks2002 op 21-08-2008 08:33:26 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_61001310
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hier dan nog even het hele verhaal... Nog vrij weinig aan de hand...
[..]

[..]

Je zou bijna zeggen dat hij door van geel verkocht is
Haha, volgens mij heeft Ajax ze gewoon een DVD'tje gestuurd met die ene goede wedstrijd van hem erop. Ben benieuwd wat het ons oplevert.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:15:27 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61001464
quote:
Ajaxfan met dood bedreigd na kritiek op zijn club'
Voetbal is oorlog'

Bart Olmer
KOOG AAN DE ZAAN - Lucas Böke waagde het kritiek te hebben op zijn voetbalclub Ajax, na het dramatisch verlopen Amsterdam Tournament. In een boze, aangetekende brief eiste hij zijn entreegeld terug, want hij 'weigerde te betalen voor troep'. Nu wordt de boekhouder ernstig bedreigd door andere Ajaxsupporters. 'Vuile kankerlijer, je mag NOOIT meer in de ArenA komen', is nog de meeste keurige opmerking in zijn mailbox.

Andere dreigementen zijn té erg om hier te citeren. "Ik wist dat voetbal oorlog was, maar ik wijk niet voor terreur", zegt Böke, die de procedure doorzet om Ajax voor de rechter te slepen, wegens "wanprestatie en niet geleverde diensten".

Böke schrijft geschiedenis, mogelijk zelfs jurisprudentie, met zijn opmerkelijke eis aan Ajax dat hij zijn geld terug wil, omdat de voetbalploeg de aanwezigen trakteerde op een belabberde vertoning van een C-team. "Als je kaartjes koopt voor het Concertgebouworkest, en jij krijgt een optreden van de boerenkapel uit Tytsjerksteradiel, dan ren je toch woedend naar de kassa om je geld terug te eisen!", redeneert Böke.

Test

Elk jaar kijken Böke en zijn voetbalminnende dochter Gitta (19) er reikhalzend naar uit: het Amsterdam Tournament in de ArenA. Dit jaar waren de verwachtingen hooggespannen, omdat trainer Marco van Basten het toernooi wilde gebruiken als test om te zien waar Ajax internationaal staat. "Dus wij, als fans, gaan er dan vanuit dat de sterkst mogelijke opstelling zal spelen."

Maar nadat de ondernemer en zijn dochter zich op de tribune hadden genesteld - met kaartjes van 55 euro per persoon - werden ze omringd door boegeroep en morrende Ajaxfans. "Als ik had geweten dat Van Basten zijn C-elftal de weide in zou sturen, had ik dat geld er niet voor betaald."

In zijn klacht schrijft Böke: 'Juridisch gezien staat buiten kijf dat uw bedrijf een wanprestatie heeft geleverd. Als ik had geweten dat de tweede toernooidag zou worden gebruikt als oefenstage voor de 'Ajax-beloftes', zou ik nimmer kaarten hebben gekocht'.

Die brief is hem zuur komen te staan, want niet alleen zijn Hyves-pagina is volgekalkt met maar liefst vijfduizend (!) dreigementen, ook op de voicemail van zijn werkadres zijn ernstige dreigementen achtergelaten. En veelzeggende zwijgtelefoontjes...

Telefoon

Sinds zijn opmerkelijke actie explodeert op internet het aantal hits op zijn naam. Uit angst voor de haat van medesupporters neemt hij op kantoor zelfs alleen nog maar op met een stotterende "Hhha...lllooo...?"

Zich doodgeschrokken van de reacties heeft Böke melding gemaakt bij de politie Amsterdam en de politie Zaanstreek-Waterland van de dreigende taal aan zijn adres. Schriftelijk heeft Böke die melding nog eens toegelicht aan de politieregio's, als een soort 'levensverzekering': 'Ik wil benadrukken dat de kans groot is dat de heren supporters na een stevige slok besluiten een bezoekje te plegen aan mijn kantoor- of huisadres. Ik schrijf dit als bewijs dat ik voor deze ernstige dreiging heb gewaarschuwd... mocht er iets met mij gebeuren'.

Böke kreeg van de politie te horen dat hij zijn telefoonnummers maar moest wijzigen. "Daar pieker ik niet over. Mijn telefoonnummers staan op mijn briefpapier, visitekaartjes en zijn bij al mijn klanten bekend. Ik weiger voor deze terreur mijn zakelijke telefoonverkeer te wijzigen."
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61001478
Het is natuurlijk niet goed te keuren, maar aan de andere kant vraag je er indirect ook wel een beetje om.
pi_61001495
De brief voor uitkaarthouders:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67147
quote:
Nieuw is dat er voor uitwedstrijden geen omwisselbiljetten meer in gebruik zullen zijn. Door het online aankopen voor een uitwedstrijd, wordt je SCC/uitkaart voor die specifieke wedstrijd geactiveerd. Je krijgt dus toegang op basis van je SCC. Als je kaarten koopt via TicketBox, dan komt er altijd een kaart uit de printer in de winkel. Dit kaartje zal met ingang van heden alleen gezien worden als betaalbewijs. Ook de SCC’s van degenen die bij TicketBox kopen worden geactiveerd en geven toegang tot de uitwedstrijd. We adviseren je met klem je betaalbewijs (bij een aankoop via de winkel) of een print van je orderbevestiging (bij een internetbestelling) mee te nemen. In geval van onduidelijkheden kunnen we je dan sneller van dienst zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:19:55 #154
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61001541
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dat zijn FM antwoorden
pi_61001556
Triest dat hij wordt lastig gevallen door Ajacieden. Maar hij leert er blijkbaar weinig van, want hij gaat gewoon verder. Hoe kun je je club nou voor de rechter slepen? Hoe vaak zouden wij (de jongens die regelmatig, zo niet altijd, naar uitwedstrijden gaan. Zowel nationaal als internationaal. Ik kan me genoeg debacles herinneren waarvoor ik veel geld neergeteld heb. Sparta Praag uit, Bayern Munchen uit en Auxerre uit om er maar eens een paar te noemen. Maar goed, we komen bij dat soort wedstrijden toch niet voor het voetbal .
quote:
'Vuile kankerlijer, je mag NOOIT meer in de ArenA komen', is nog de meeste keurige opmerking in zijn mailbox.
Met deze opmerking ben ik het trouwens wel eens.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:37:27 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61001816
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Triest dat hij wordt lastig gevallen door Ajacieden. Maar hij leert er blijkbaar weinig van, want hij gaat gewoon verder. Hoe kun je je club nou voor de rechter slepen? Hoe vaak zouden wij (de jongens die regelmatig, zo niet altijd, naar uitwedstrijden gaan. Zowel nationaal als internationaal. Ik kan me genoeg debacles herinneren waarvoor ik veel geld neergeteld heb. Sparta Praag uit, Bayern Munchen uit en Auxerre uit om er maar eens een paar te noemen. Maar goed, we komen bij dat soort wedstrijden toch niet voor het voetbal .
Op zich heeft hij wel een punt, alleen is hij juist NIET degene die zijn bek open moet trekken. Als een échte supporter nou genaaid wordt door Ajax, dat een B- of C-team het veld in stuurt, mag deze best de media zoeken. Maar een figuur dat alleen in de ArenA te zien is tijdens het AT, verdient de kwalificatie supporter niet en moet gewoon zijn bek houden.
pi_61001872
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op zich heeft hij wel een punt, alleen is hij juist NIET degene die zijn bek open moet trekken. Als een échte supporter nou genaaid wordt door Ajax, dat een B- of C-team het veld in stuurt, mag deze best de media zoeken. Maar een figuur dat alleen in de ArenA te zien is tijdens het AT, verdient de kwalificatie supporter niet en moet gewoon zijn bek houden.
Dat ook. Maar je kunt ook niet verwachten dat Ajax twee dagen achter elkaar met het A-team speelt. Belachelijk natuurlijk dat het AT op vrijdag en zaterdag was dit jaar, maar dat was op verzoek van Arsenal heb ik begrepen. Maar dit toernooi wordt toch echt in Amsterdam gehouden, dus lijkt het me logisch dat Ajax kan bepalen wanneer er gespeeld wordt. Is Arsenal het daar niet mee eens, dan komen ze maar lekker niet. Ik heb die kutclub al vaak zat zien spelen op ons toernooi. Nooit meer uitnodigen wat mij betreft.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:48:21 #158
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61002028
Ik vind het maar gezeik van die gast. v Basten speelt op een oefentoernooi echt niet op vrijdag en zaterdag met dezelfde ploeg. En als je de sterkste opstelling wilt zien moet je niet naar oefenwedstrijden gaan..
pi_61002187
Lucas Böke

als je kaartjes koopt voor een voetbalwedstrijd moet je op alles voorbereid zijn. een kutopstelling, wanprestatie, 90 minuten saai... het kan allemaal. de vergelijking met een orkest slaat helemaal nergens op. bij een sportwedstrijd weet je niet wat je krijgt.. alleen dat je er bij bent.

en juridische stappen tegen de club is helemaal triest. helemaal als je alleen naar het AT gaat en verder niet.
pi_61002860
quote:
Hedwiges Maduro (foto, links) mag tijdelijk vertrekken uit Valencia. De Nederlandse middenvelder komt niet voor in de plannen van coach Unai Emery, die hem elders ervaring wil laten opdoen, zo weet Marca. Maduro werd vorig seizoen door Ronald Koeman naar de sinaasappelstad gehaald. Koeman werd echter korte tijd later ontslagen, waardoor Maduro in een lastig parket kwam te zitten.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:27:50 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61002885
Gaat lekker met al die spelertjes die zonodig weg moesten omdat ze zo goed zijn .
Get woke, go broke!
pi_61002957
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Gaat lekker met al die spelertjes die zonodig weg moesten omdat ze zo goed zijn .
Ik kan er niet van wakker liggen
pi_61002980
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:26 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Vind het wel jammer.
Maduro is een speler waar ik wel sympathie voor heb.
Gewoon normale rustige gozer zonder grote muil.

Jammer dat hij direct naar een club als Valencia is gegaan.
Beter was het geweest als hij gewoon bij Ajax was gebleven, of naar een nederlandse subtopper was gegaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61002991
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:27 schreef HeatWave het volgende:
De Jong wordt toch een aardige meneer hoor, tegen mijn verwachting in.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:34:38 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61003032
Heb altijd een zwak gehad voor Hedwiges Maduro, vind het dan ook nog steeds jammer dat hij is vertrokken bij Ajax. Maar goed, als ik hem dan tijdens de OS weer in actie zie, ben ik toch bang dat hij altijd overschat is. Zijn handelingssnelheid ligt zó laag, dat moet hij gewoon verbeteren of hij zal nooit echt doorbreken.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:34:39 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61003034
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

De Jong wordt toch een aardige meneer hoor, tegen mijn verwachting in.
True, uitzondering op de regel .
Get woke, go broke!
pi_61003049
Heb ik eindelijk me SCC binnen, zijn ze vergeten erop te zetten dat ik EU-uitkaarthouder ben. Kan ik hem weer inleveren .
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:36:28 #168
51286 w00h00
Digital man!
pi_61003088
Die Banenga mag ook vertrekken bij Valencia waar ze afgelopen seizoen nog 18 miljoen euro voor betaald hebben. Ik kan me nog herinneren dat sommige hier best wel gecharmeerd van hem waren.

Misschien een optie?
pi_61003128
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef w00h00 het volgende:
Die Banenga mag ook vertrekken bij Valencia waar ze afgelopen seizoen nog 18 miljoen euro voor betaald hebben. Ik kan me nog herinneren dat sommige hier best wel gecharmeerd van hem waren.

Misschien een optie?
Niet haalbaar.
Hij mag volgens mij alleen verhuurd worden en dan binnen Spanje.
Atletico Madrid is geintresseerd.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:38:49 #170
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61003150
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heb ik eindelijk me SCC binnen, zijn ze vergeten erop te zetten dat ik EU-uitkaarthouder ben. Kan ik hem weer inleveren .
Ben je naar Praag of Zagreb geweest dan?
pi_61003199
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:04 schreef Devz het volgende:

[..]

Haha, volgens mij heeft Ajax ze gewoon een DVD'tje gestuurd met die ene goede wedstrijd van hem erop. Ben benieuwd wat het ons oplevert.
Denk niet veel, zijn allang blij dat er een club voor hem is gekomen !
A.F.C.A.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:41:02 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61003207
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef w00h00 het volgende:

Misschien een optie?
pi_61003247
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben je naar Praag of Zagreb geweest dan?
Nee, maar het seizoen ervoor ben ik drie (dacht ik) wedstrijden geweest. Dus ik had het recht om mijn EU-uitkaart te houden. Heb ook gebeld en ik had ook gelijk zeiden ze. Dus ik ga nu mijn kaart maar weer terugsturen .
pi_61003266
Kompany mag ook vertrekken bij HSV. zou een prima optie zijn (mits hij zelf wil).
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:45:26 #175
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61003314
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik kan er niet van wakker liggen
Ik ook niet .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:16:36 #176
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_61004048
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
Kompany mag ook vertrekken bij HSV. zou een prima optie zijn (mits hij zelf wil).
Van HSV naar Ajax?

Alleen als je wil afbouwen is dat een mogelijkheid. Kompany gaat gewoon naar een Europese topclub.

Maar goed: Huntelaar blijft wel. De hele zomer hebben we berichten gehad dat Real Madrid, Arsenal en ook AC Milan een bod voorbereiden op Klaas.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_61004127
Nou, kaart voor Willem II - Ajax is binnen hoor. Wat een drama dat nieuwe systeem.
Betaalbewijs staat op naam ook...
pi_61004333
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:16 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Van HSV naar Ajax?

Alleen als je wil afbouwen is dat een mogelijkheid. Kompany gaat gewoon naar een Europese topclub.
denk niet dat de Europese top staat te springen om een speler die mislukt is bij HSV. in 2 jaar Ajax kan hij zich prima ontwikkelen voor een transfer naar een Europese topclub.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:29:57 #179
53851 BoNi
pi_61004346
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:20 schreef kevin6188 het volgende:
Nou, kaart voor Willem II - Ajax is binnen hoor. Wat een drama dat nieuwe systeem.
Bij uitwedstrijden vind ik dat laatste dan wel weer relaxed.
Het wordt nu toch een stuk lastiger voor die lijers die 10 kaarten kochten om die vervolgens tegen een enorme prijs door te verkopen.
Schitterend!
pi_61004382
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:29 schreef BoNi het volgende:

[..]

Bij uitwedstrijden vind ik dat laatste dan wel weer relaxed.
Het wordt nu toch een stuk lastiger voor die lijers die 10 kaarten kochten om die vervolgens tegen een enorme prijs door te verkopen.
Oh, ja. Dat vind ik ook niet erg. Eerder al die stappen die in het nieuwe systeem genomen moeten worden voordat je die kaarten kunt uitdraaien. Je moet vier keer dingen selecteren. Ook zaken als 'vak' terwijl het gewoon een buscombi is.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:34:50 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61004453
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, maar het seizoen ervoor ben ik drie (dacht ik) wedstrijden geweest. Dus ik had het recht om mijn EU-uitkaart te houden. Heb ook gebeld en ik had ook gelijk zeiden ze. Dus ik ga nu mijn kaart maar weer terugsturen .
Dan heb je inderdaad recht op een EU-uitkaart.
quote:
Ga het komende zaterdag maar eens via internet uitproberen, ben benieuwd.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:36:50 #182
53851 BoNi
pi_61004494
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:31 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Oh, ja. Dat vind ik ook niet erg. Eerder al die stappen die in het nieuwe systeem genomen moeten worden voordat je die kaarten kunt uitdraaien. Je moet vier keer dingen selecteren. Ook zaken als 'vak' terwijl het gewoon een buscombi is.
Heb geen voorranguitkaart, dus ik ben zaterdag pas aan de buurt.
Vrees wel een puinhoop voor wedstrijden als feyenoord-ajax en utrecht-ajax met dit nieuwe systeem.
Maar helaas is het ook bij de sigarenboer altijd weer een loterij bij dit soort wedstrijden.
Schitterend!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:38:25 #183
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61004530
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:36 schreef BoNi het volgende:

[..]

Heb geen voorranguitkaart, dus ik ben zaterdag pas aan de buurt.
Vrees wel een puinhoop voor wedstrijden als feyenoord-ajax en utrecht-ajax met dit nieuwe systeem.
Maar helaas is het ook bij de sigarenboer altijd weer een loterij bij dit soort wedstrijden.
Ben benieuwd wat er gebeurt als één persoon het via internet probeert en een ander (met dezelfde SCC's/barcodes) bij de Primera-sigarenboer, gespreide winstkansen?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:45:58 #184
53851 BoNi
pi_61004707
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat er gebeurt als één persoon het via internet probeert en een ander (met dezelfde SCC's/barcodes) bij de Primera-sigarenboer, gespreide winstkansen?
Dubbele winst voor Ajax

Volgens mij heb je dan inderdaad meer kans op kaarten!
Schitterend!
pi_61005124
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:29 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

denk niet dat de Europese top staat te springen om een speler die mislukt is bij HSV. in 2 jaar Ajax kan hij zich prima ontwikkelen voor een transfer naar een Europese topclub.
Ik denk zelf ook dat het een goede optie is voor Ajax!
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_61005524
Kreeg dit net in de mail. Wtf.
quote:
Beste Ajacied(en),

Wij betreuren het dat de Open Dag van Ajax niet geheel volgens uw verwachtingen is verlopen. Vanwege de veiligheid en verleende vergunningen was het niet altijd mogelijk om het reguliere programma en de daarbij behorende activiteiten volledig en compleet uit te voeren, zo ook de handtekeningen sessie van dit jaar. Binnenkort staat er een evaluatie gepland rondom de Open Dag 2008. Wij zullen uw bevindingen en/of opmerkingen absoluut hierin meenemen. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat iedereen weer met een tevreden gevoel huiswaarts kan gaan. Om de teleurstelling enigszins te verzachten willen wij in de 2e week van september een aardigheidje naar uw huisadres versturen. Mocht u geen adres hebben vermeld in uw e-mail dan vragen wij u dit aan ons kenbaar te maken. Wij hopen desondanks dat we dit seizoen nog steeds op uw steun kunnen rekenen.

Tot bij Ajax!

Namens de organisatie van de Ajax Open Dag,

Ajax Supporterszaken
pi_61005640
Mss krijg je Perez wel aan huis gelevert
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_61006015
Ik ben niet eens bij de Open Dag geweest. Gelukkig niet zeg.
pi_61006153
Jammer dat er bij jullie zo weinig mensen voor Perez opkomen.
pi_61006237
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Chillah.Bee het volgende:
Ja hij haalde wel altijd een geweldig rendement. Toch iets dat Aissati niet gaat halen waarschijnlijk.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:49:31 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61006327
quote:
Er zijn mensen zat die het belachelijk vinden van MvB geflikt heeft hoor, waaronder ik. Maar wat maakt het uit wat we hier doen en zeggen? Al dansen we naakt op middernacht rond zijn poster terwijl we de Ajax Marsch zingen, wat voor invloed heeft het?
Get woke, go broke!
pi_61006364
Enkeltje gekkenhuis?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:52:28 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61006423
quote:
Heb je het nou via internet of de Primera gedaan? Want als je tegenwoordig met een normale CC een kaartje koopt (zoals met een Willem II-CC voor WillemII-Ajax staat zelfs op díe kaarten de naam van de CC-houder).

Ik ga het zo even via internet proberen.
pi_61006570
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Heb je het nou via internet of de Primera gedaan? Want als je tegenwoordig met een normale CC een kaartje koopt (zoals met een Willem II-CC voor WillemII-Ajax staat zelfs op díe kaarten de naam van de CC-houder).

Ik ga het zo even via internet proberen.
Primera it was.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:11:18 #195
166976 DuvelDuvel
pi_61007092
quote:
De Boer wil junioren gaten laten vullen bij Ajax
Frank de Boer wil er voor zorgen dat jeugdspelers de gaten binnen de selectie van Ajax gaan opvullen. De assistent-bondscoach is in Amsterdam komend seizoen trainer van de A-junioren.

"Eigenlijk moet het zo zijn dat als er een plek vrijkomt in het eerste, iemand uit de A1 het gat opvult. Zoals dat bijvoorbeeld gebeurde met Patrick Kluivert", zo legt De Boer uit op de officiële website van Ajax.

Welke spelers er in zijn ogen kandidaat zijn om door te stromen naar het eerste elftal laat de voormalig international nog niet weten. "Dat is nog te vroeg. Ze hebben allemaal heel veel potentie, maar ze moeten vanaf nu laten zien hoe graag ze prof willen worden. Je moet een winnaarsmentaliteit hebben en er doodziek van zijn als je een keer verliest."
#FreeHat
pi_61007390
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:17 schreef kevin6188 het volgende:
Kreeg dit net in de mail. Wtf.
[..]
Hier ook.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61007562
quote:
Dochtertje voor Gabri
Gabri is gisteren voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw is bevallen van een dochtertje. Gabri verbleef de afgelopen dagen in Barcelona om zijn vrouw bij te staan tijdens de bevalling. Vrouw en kind maken het goed.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61007619
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:24 schreef denthemen het volgende:

[..]

.
pi_61007770
Gefeliciteerd Gabri!

Misschien een goed idee voor de fanatieke supporters om een spandoek te maken (in de eerste competitiewedstrijd)?
pi_61007823
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:30 schreef Rnnz het volgende:
Gefeliciteerd Gabri!

Misschien een goed idee voor de fanatieke supporters om een spandoek te maken?
Ga je gang..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61007871
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:32 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ga je gang..
Geen fanatieke supporter
pi_61007987
quote:
Ik vind het gewoon een onsympathieke eikel.
pi_61009424
Ik weet niet waarom hij eruit is gezet maar die man heeft de vrije hand en daar wordt hij straks op afgerekend.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:18:59 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61009849
Nu kaart Willem II uit via Internet besteld. Werkt prima, maar ik kan me voorstellen dat als je dat met 2000 man tegelijk doet het aardig op je zenuwen gaat werken.
pi_61009904
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:06 schreef kalinho het volgende:
Het is de B tot de A tot de B-E-L
[..]

Nja Perez was er eerder dan van Basten er was natuurlijk; van van Basten speelde toch pas vanaf april/maart en perez was op Oudjaarsdag al terug
Ja en? Als jij bij je werkgever wordt weggekocht door een bedrijf wat je een mooiere functie beloofd en dan vervangen ze je manager die vindt dat je beter de plees kunt schoonhouden, dan pik je dat ook niet. Zeker niet als dat bedrijf dan ook nog je contract afgekocht wilt zien wanneer je naar een werkgever moet die je een aanzienlijk lager salaris gaat bieden.

Dat de situatie is veranderd na de komst van Perez is het probleem van de werkgever. Die heeft daarvoor gekozen.
pi_61010058
quote:
Het is jammer voor hem, maar begrijpelijk. MvB wil met jonge spelers verder die nog vol potentie zitten. Perez is 34 en lastig als ie op de bank moet zitten, wat ie wss veel zou moeten. Niet meer dan logisch dat Bassie hem niet meer wil. Het is alleen fokking sneu dat ie een half jaar geleden nog is overgestapt. Ander bestuur, andere keuzes.
pi_61010083
Zo goed heeft Perez het vorig seizoen toen hij terugkwam ook helemaal niet gedaan. Meestal was ik blijer als De Jong speelde/hem kwam vervangen. Als je dat dan nog compenseert met inzet, ok. Maar ook dat vond ik eraan ontbreken bij Perez.
pi_61010263
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:26 schreef kevin6188 het volgende:
Zo goed heeft Perez het vorig seizoen toen hij terugkwam ook helemaal niet gedaan. Meestal was ik blijer als De Jong speelde/hem kwam vervangen. Als je dat dan nog compenseert met inzet, ok. Maar ook dat vond ik eraan ontbreken bij Perez.
Hij had een goed rendement. Liep bijna 1 op 2. Dat is wel in zijn voordeel. Maar inderdaad: Hij stond er altijd bij alsof ie liever in de kroeg wilde zitten. Hij heeft er geen passie meer voor, denk ik.
pi_61010297
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:31 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Hij had een goed rendement. Liep bijna 1 op 2. Dat is wel in zijn voordeel. Maar inderdaad: Hij stond er altijd bij alsof ie liever in de kroeg wilde zitten. Hij heeft er geen passie meer voor, denk ik.
Zijn rendement had nog een stuk hoger kunnen zijn als hij niet een paar keer voor een echt volledig leeg doel naast had geschoten. Tegen Sparta was echt gênant.
pi_61010338
Perez heeft gewoon slecht gespeeld. Als je het puur cijfermatig beoordeeld was het wel in orde, maar hij maakte weinig beslissende goals. Bovendien is hij enorm statisch, wat het hele aanvalsspel ontregeld. Tel daarbij nog op dat het een onsympathieke kerel is.
pi_61010459
quote:
Nee hoor, ik vind het ook belachelijk wat MvB gedaan heeft. Krijg een beetje Co flashbacks
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61010569
Ik vind dat Ajax hem nooit had moeten halen en ik vind het een bijzonder onsympathiek figuur.

Maar dat was een half jaar geleden ook al zo. Perez is dezelfde gebleven, Ajax is veranderd. Prima, maar dan moet Ajax de daardoor onstane problemen oplossen en niet op het bord van Perez gooien.
pi_61010679
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:32 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zijn rendement had nog een stuk hoger kunnen zijn als hij niet een paar keer voor een echt volledig leeg doel naast had geschoten. Tegen Sparta was echt gênant.
Daarom ben ik het ook eens met MvB.
pi_61010690
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja en? Als jij bij je werkgever wordt weggekocht door een bedrijf wat je een mooiere functie beloofd en dan vervangen ze je manager die vindt dat je beter de plees kunt schoonhouden, dan pik je dat ook niet. Zeker niet als dat bedrijf dan ook nog je contract afgekocht wilt zien wanneer je naar een werkgever moet die je een aanzienlijk lager salaris gaat bieden.

Dat de situatie is veranderd na de komst van Perez is het probleem van de werkgever. Die heeft daarvoor gekozen.
Is natuurlijk een beetje appels met peren...

Hij word binnen gehaald als speler van ajax en dat onderdeel mag hij nog altijd vervullen. Ajax 2 is nog altijd ajax... Dat het misschien niet van het niveau is wat perez wil, daar kan ajax weinig aan doen...
pi_61010694
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:44 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Daarom ben ik het ook eens met MvB.
Ok, prima. Ik ook.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:01:55 #216
164283 Luco
Buongiorno!
pi_61011186
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:20 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Hier ook.
En ook hier... Naja, heb m'n huisadres maar teruggemaild, en zie wel of er iets verschijnt
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_61011296
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Is natuurlijk een beetje appels met peren...
Het is allemaal fruit. Wat maakt die situatie dan wezenlijk anders?
quote:
Hij word binnen gehaald als speler van ajax en dat onderdeel mag hij nog altijd vervullen. Ajax 2 is nog altijd ajax... Dat het misschien niet van het niveau is wat perez wil, daar kan ajax weinig aan doen...
Dat een speler zich waar moet maken om speeltijd te krijgen is een gegeven wat Perez bekend was toen hij tekende. Voor een plek bij het 2e heeft hij echter niet getekend. Dat hij daar dan moet voetballen is geheel en al aan Ajax' keuzes te wijten.

Nou heeft het weinig zin om een speler bij de selectie te houden die de trainer daar niet wil. Maar dat is het probleem dat Ajax heeft gecreeerd door zowel Perez als Van Basten te contracteren. Dan moet Ajax dat dus ook oplossen en niet proberen er nog een slaatje uit te slaan. Ajax heeft Perez in wezen beloofd dat hij nog 2 jaar (?) mocht meedingen naar een basisplaats tegen een x bedrag. Die belofte kan Ajax niet houden door wat ze daarna gedaan hebben, daar moet Perez dan voor gecompenseerd worden.
pi_61011599
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is allemaal fruit. Wat maakt die situatie dan wezenlijk anders?
Omdat Perez niet gaat schoonmaken bij ajax, maar gewoon nog kan voetballen als hij wil (daar waar hij voor aangenomen is
quote:
Dat een speler zich waar moet maken om speeltijd te krijgen is een gegeven wat Perez bekend was toen hij tekende. Voor een plek bij het 2e heeft hij echter niet getekend. Dat hij daar dan moet voetballen is geheel en al aan Ajax' keuzes te wijten.
Perez heeft een contract getekend om bij ajax te mogen te voetballen, ik kan mij niet indenken dat in zijn contract staat: alleen eerste elftal en nogmaals: het 2e is ook ajax. Het is de speler perez wie niet in ajax2 wil ballen, omdat het niveau te laag zou zijn. Volgens perez, niet volgens ajax.
quote:
Nou heeft het weinig zin om een speler bij de selectie te houden die de trainer daar niet wil. Maar dat is het probleem dat Ajax heeft gecreeerd door zowel Perez als Van Basten te contracteren. Dan moet Ajax dat dus ook oplossen en niet proberen er nog een slaatje uit te slaan.
Ben ik met je eens, echter zou ik ook een vergoeding willen zien voor iets wat je nog geen jaar geleden gekocht hebt. Het is niet zo dat perez in een keer niets meer waard is..
quote:
Ajax heeft Perez in wezen beloofd dat hij nog 2 jaar (?) mocht meedingen naar een basisplaats tegen een x bedrag.
In zijn contract staat dat hij 2 jaar voro ajax voetbalt. Er staat niets in over basisplaatsen, dat zijn namelijk garanties welke niet waargemaakt kunnen worden.
quote:
Die belofte kan Ajax niet houden door wat ze daarna gedaan hebben, daar moet Perez dan voor gecompenseerd worden.
Lijkt me onzin: het staat hem vrij een andere club te zoeken, daarmee geeft ajax aan dat ze begrijpen dat hij een basisplaats wil en omdat het niet bij ajax kan, dan maar bij een andere club...
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:20:45 #219
166976 DuvelDuvel
pi_61011614
Ajax moet zich gewoon eens een keer netjes gedragen. De jongens die weg moeten wel of niet terecht moeten ze gewoon mee laten trainen en niet vernederen. Geef die gasten een normaal afscheid en de kans een andere club te zoeken. Je kan toch niet jongens als Luque en Perez mee laten trainen met jochies van 19.
#FreeHat
pi_61011739
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:38 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het ook belachelijk wat MvB gedaan heeft. Krijg een beetje Co flashbacks
Wat een vergelijking Dat ging om twee échte Ajacieden die bovendien geen attitude-probleem hadden zoals meneer Perez.
pi_61011996
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:25 schreef Devz het volgende:

[..]

Wat een vergelijking Dat ging om twee échte Ajacieden die bovendien geen attitude-probleem hadden zoals meneer Perez.
Ik vind Richard Witschge fantastisch, maar hij maakte meer problemen dan dat Perez nu doet.
Ik heb Perez nooit horen roepen dat de trainer door de stront kan zakken.

En waarom is Perez geen echte Ajacied? Omdat hij bij andere clubs heeft gespeeld? Ik denk dat Perez van alle spelers binnen de club het trotst is om Ajacied te zijn..
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:36:57 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61012048
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax moet zich gewoon eens een keer netjes gedragen. De jongens die weg moeten wel of niet terecht moeten ze gewoon mee laten trainen en niet vernederen. Geef die gasten een normaal afscheid en de kans een andere club te zoeken. Je kan toch niet jongens als Luque en Perez mee laten trainen met jochies van 19.
Precies, ik heb op dat vlak nu alweer een nare smaak in mijn mond bij MvB....
Get woke, go broke!
pi_61012087
Het rijtje echte Ajacieden is (zeker tegenwoordig) erg kort, en daar staat Perez echt niet tussen. Ik neem toch aan dat ik dat niet eens hoef uit te leggen..
pi_61012108
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies, ik heb op dat vlak nu alweer een nare smaak in mijn mond bij MvB....
Misschien moet je zijn lul dan eens uit je bek halen...
pi_61012142
quote:
Tom de Mul (foto) wordt volgend seizoen zo goed als zeker verhuurd. De Belg, op dit moment actief op de Olympische Spelen in Peking, speelt voor Sevilla, maar heeft daar weinig zicht op speeltijd. Een verhuurperiode is daarom een logische optie. Er is interesse uit Spanje en Duitsland, maar De Mul wil graag in het mediterrane land blijven spelen.

‘Er is interesse van Valladolid en Malaga om mij te huren,’ aldus de voormalig Ajacied in Het Nieuwsblad. ‘Na een goede voorbereiding zei de coach me dat ik mocht blijven, maar allicht niet veel zou spelen. Jesus Navas blijft en dat is een erg sterke rechtermiddenvelder. Ik kan me niet nog een seizoen permitteren waarin ik nauwelijks speel.’
pi_61012155
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:25 schreef Devz het volgende:

[..]

Ik zie het verschil in attitude niet. In ieder geval niet in hun voordeel. Waar Perez gewoon eerlijk zegt wat hij ervan vindt, gingen Winter en Witschge een beetje de pers zoeken met achterklap om de positie van Adriaanse te ondergraven omdat ze hun beschermde status terugwilden en ze niet meer op kwaliteit hoefden te concurreren.

Op zich had Ajax dan ook die contracten netjes moeten beeindigen voor zover de nieuwe situatie aan Ajax de wijten was. Dat was niet helemaal het geval, want Witschge werd gewoon voorbij gestreefd door Van der Vaart en dat behoort tot de normale risico's van het vak van voetballer. Winter bleek de rol van leider niet aan te kunnen. Dus die nieuwe situatie werd grotendeels niet door Ajax veroorzaakt.

Perez is nog steeds precies dezelfde, de verandering zit hem 100% aan de kant van Ajax.
pi_61012175
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:40 schreef kevin6188 het volgende:

[..]
Ach, een stapje terug is nog niet zo slecht voor hem. Hopelijk hebben ze wel Airco in de kleedkamers.
pi_61012385
Kompany vertrekt naar Manchester City.
pi_61012432
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Omdat Perez niet gaat schoonmaken bij ajax, maar gewoon nog kan voetballen als hij wil (daar waar hij voor aangenomen is

Perez heeft een contract getekend om bij ajax te mogen te voetballen, ik kan mij niet indenken dat in zijn contract staat: alleen eerste elftal en nogmaals: het 2e is ook ajax.
Als Ajax had gezegd dat ie vanaf september met het 2e mee moet doen had ie niet getekend. Dat hij zijn plek in de basis kon bevechten was wederzijds de veronderstelling.
quote:
Ben ik met je eens, echter zou ik ook een vergoeding willen zien voor iets wat je nog geen jaar geleden gekocht hebt. Het is niet zo dat perez in een keer niets meer waard is..
Voor Ajax is hij kennelijk niks waard. Ajax wil geen beroep meer doen op zijn diensten, dus zijn die voor Ajax niks waard. Ik zie dan ook niet waarom Ajax middels een transfersom gecompenseerd zou moeten worden voor het 'verlies' van Perez.
quote:
In zijn contract staat dat hij 2 jaar voro ajax voetbalt. Er staat niets in over basisplaatsen, dat zijn namelijk garanties welke niet waargemaakt kunnen worden.
Loonbetaling is slechts één van de verplichtingen van de werkgever. Het bieden van werk ook. Een basisplaats proberen te krijgen is ander werk dan 17-jarigen helpen trainen.
quote:
Lijkt me onzin: het staat hem vrij een andere club te zoeken, daarmee geeft ajax aan dat ze begrijpen dat hij een basisplaats wil en omdat het niet bij ajax kan, dan maar bij een andere club...
Als zijn contract nog anderhalf miljoen aan loon waard is en andere clubs waar hij nog zou kunnen spelen hem hooguit een miljoen kunnen betalen, dan lijdt hij dus 5 ton schade doordat Ajax een inschattingsfout heeft gemaakt.

Een transfersom vragen is helemaal uit den boze.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:54:59 #230
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61012518
Evander Sno per direct naar Ajax
pi_61012536
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef Silenus het volgende:
Als dat waar is vid ik dat wel een goede aankoop!

Het staat inderdaad al op de officiele ste van Ajax
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67159
pi_61012549
quote:
Aardige speler. Niet goed genoeg voor de basis, maar een prima speler voor de breedte. Wat hebben we daarvoor moeten betalen?
pi_61012562
quote:
WTF, bron?
pi_61012572
Wel grappig dat Ajax dit weer goed uit de geruchten heeft kunnen houden.
pi_61012634
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als Ajax had gezegd dat ie vanaf september met het 2e mee moet doen had ie niet getekend. Dat hij zijn plek in de basis kon bevechten was wederzijds de veronderstelling.
Dat risico heb je altijd als je een contract tekent. Er zijn andere welke beter zijn dus is er (misschien tijdelijk) geen werk...
quote:
Voor Ajax is hij kennelijk niks waard. Ajax wil geen beroep meer doen op zijn diensten, dus zijn die voor Ajax niks waard. Ik zie dan ook niet waarom Ajax middels een transfersom gecompenseerd zou moeten worden voor het 'verlies' van Perez.
hij is zeker nog wel wat waard. Hert is namelijk niet zo dat hij niet meer kan voetballen, du sis hij gewoon geld waard, net als elke andere speler in het 2e
quote:
Loonbetaling is slechts één van de verplichtingen van de werkgever. Het bieden van werk ook. Een basisplaats proberen te krijgen is ander werk dan 17-jarigen helpen trainen.
Hij heeft geprobeert een basisplaats te krijgen, via het 2e zou je je ook weer in de basis kunnen spelen, zie Rommedahl. Echter geeft perez zelf aan dat niet te willen. Dat junioren leren van de speler perex is bijkomstig en is geen zins zijn " werk"
quote:
Als zijn contract nog anderhalf miljoen aan loon waard is en andere clubs waar hij nog zou kunnen spelen hem hooguit een miljoen kunnen betalen, dan lijdt hij dus 5 ton schade doordat Ajax een inschattingsfout heeft gemaakt.
Hij zou die schade niet lijden, maar ajax als ze hem dus voor 5 ton minder verkopen.
quote:
Een transfersom vragen is helemaal uit den boze.
lijkt me niet..
pi_61012638
Sno is geen onaardige speler.
pi_61012651
Nou ken ik Evander Sno echt totaal niet. Wat moet ik verwachten?
pi_61012660
En nu is het bericht weer verwijderd van de Ajax site
hmm of toch niet
pi_61012687
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:59 schreef sjimz het volgende:
hmm of toch niet
Was met Oleguer toen ook. Is allemaal een beetje vaag. Maar het staat er toch echt.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:01:32 #240
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61012701
Persbericht is al verstuurd, hij is dus gewoon Ajacied.
pi_61012704
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Was met Oleguer toen ook. Is allemaal een beetje vaag. Maar het staat er toch echt.
Jup en daarbij komt, als Silenus zoiets zegt, kun je er wel vanuit gaan dat het zo is.
pi_61012719
Snap Sno niet helemaal. Celtic is een grotere club waar ie meer verdient, op de bank bij Ajax is een flinke achteruitgang.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:02:29 #243
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61012725
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:59 schreef sjimz het volgende:
hmm of toch niet
nee staat er nog.. ik vind het eigenlijk niet zo'n geweldige aankoop!
Ik vind het een ontzettend luie speler.. en voor welke positie wordt hij gehaald dan? Als backup?
pi_61012741
Nou dat is dus een verdedigende middenvelder erbij?
Nu nog een verdediger. Schept wel vertrouwen dat zo`n transfer compleet uit de lucht komt vallen. Dat betekent dat er misschien nog meer bezig is.
  Redactie Games donderdag 21 augustus 2008 @ 16:03:16 #245
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_61012742
Vreemde aankoop
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_61012793
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Jup en daarbij komt, als Silenus zoiets zegt, kun je er wel vanuit gaan dat het zo is.
Klopt, klopt. En het persbericht is er inderdaad ook al uit.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:05:13 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61012797
We kopen tegenwoordig alleen spelers met een Feyenoord- of PSV-verleden.
pi_61012816
Ik weet niet wat ik hier nu weer moet van vinden. Maar op zich ben ik al blij dat we nu iets ruimer in de verdedigers zitten.
pi_61012819
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
We kopen tegenwoordig alleen spelers met een Feyenoord- of PSV-verleden.
Vergeet niet dat Sno oorspronkelijk al uit de Ajax opleiding komt
pi_61012858
Ik zie nu niks Maar er zijn mensen die het gezien hebben?

Verder een goeie aankoop voor de toekomst
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:08:16 #251
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61012880
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Sno oorspronkelijk al uit de Ajax opleiding komt
Krijgen we nog een opleidingsvergoeding ook, direct overmaken naar Jan Olde Riekerink.
pi_61012883
Vreemd
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:08:41 #253
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61012894
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zie nu niks Maar er zijn mensen die het gezien hebben?

Verder een goeie aankoop voor de toekomst
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67159
pi_61012913
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:02 schreef Chillah.Bee het volgende:
Snap Sno niet helemaal. Celtic is een grotere club waar ie meer verdient, op de bank bij Ajax is een flinke achteruitgang.
Celtic groter dan Ajax?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:09:16 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61012914
pi_61012915
Sno?! Uit welke hoge hoed komt die nu ineens weer... Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:09:20 #257
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61012917
Staat ook NOS teletekst pagina 806

http://teletekst.nos.nl/
pi_61012932
Sno moest bij Jong Oranje toch een tijdje de doelpunten maken?
Vond hem niet echt een sterk toernooi spelen trouwens.
pi_61012948
Erm, wat?

Voor welke positie komt ie? Spits?
pi_61012971
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erm, wat?

Yep, onze vervanger voor Huntelaar
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:10:52 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61012977
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:09 schreef navigator het volgende:

[..]

Celtic groter dan Ajax?
Don't feed the new troll.....
Get woke, go broke!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:10:56 #262
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61012980
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:09 schreef kevin6188 het volgende:
Sno moest bij Jong Oranje toch een tijdje de doelpunten maken?
Vond hem niet echt een sterk toernooi spelen trouwens.
Ik vind het een enorm luie voetballer
pi_61013006
Het is iig geen versterking voor de basis direct.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61013008
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erm, wat?

Ik denk als backup voor de verdedigende middenvelder
pi_61013009
Inderdaad, als wat is ie gehaald?
In Southern Sun
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:11:54 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61013011
Prima breedteaankoop: jong, Nederlands en een Ajax-achtergrond.
pi_61013016
Sno is gewoon een multifunctionele voetballer met zat talent en toekomst plus het is een Nederlander.
Ik vind het een prima aankoop
pi_61013035
In het Olympisch elftal speelde hij als controlerende middenvelder, de ene wedstirjd ging goed en de andere stond hij als een krant spelen. Maar dat hadden alle spelers op Marcellis en Vermeer na. Wel een verassende aankoop

Wel een jongen die te vroeg naar het buitenland is gegaan net zoals velen maar blijkbaar toch inziet dat het op deze manier niets met hem gaat worden.
pi_61013055
Eens met Montana en Sjimz.
pi_61013079
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:09 schreef navigator het volgende:

[..]

Celtic groter dan Ajax?
Ja. Ook groter dan PSV en Feyenoord overigens hoor.
pi_61013098
Overigens wel weer uitstekend uit de pers en geruchtenmolen gehouden door de leiding .
pi_61013111
Ik denk niet dat Ajax Sno voor de bank haalt hoor, volgens mij was Van Basten al langere tijd zwaar ontevreden over voetballend vermogen van het middenveld van Ajax.
pi_61013115
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:13 schreef Chillah.Bee het volgende:

[..]

Ja. Ook groter dan PSV en Feyenoord overigens hoor.
Op wat baseer je dat? Management, directie, spelers, bestuur? Of toch op supporters?
In Southern Sun
pi_61013117
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens wel weer uitstekend uit de pers en geruchtenmolen gehouden door de leiding .
Inderdaad.
Dus ben benieuwd of ze nog meer in petto hebben.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:14:53 #275
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61013120
quote:
Daarom ben ik benieuwd of er meer speelt
pi_61013130
Moet het iig nie van zn baltempo hebben
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_61013136
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
pi_61013140
quote:
Weten we ook weer dat als er geruchten over spelers komen dat we juist die spelers kunnen afschrijven .
In Southern Sun
pi_61013175
quote:
Zeker
pi_61013182
Lees het opeens op teletekst. Onverwacht.

Zegt wel veel over de betrouwbaarheid van alle geruchten altijd. Komen tientallen geruchten langs zonder dat er eentje daadwerkelijk tekent, en hier hoor je helemaal niets van tot het rond is.
pi_61013183
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Babangida is back!
pi_61013184
Ik ben ook benieuwd hoeveel hij Ajax gekost heeft en hoeveel er nog in het transferpotje zit.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:17:04 #283
53851 BoNi
pi_61013201
Ik heb Sno nooit echt gevolgd en bij Jong Oranje had ik altijd het idee dat hij overal kon spelen, maar nergens echt uit de voeten kon, maar we zullen zien wat het wordt!
Schitterend!
pi_61013218
Sno,

das heel verrassend
stupidity has become as common as common sense was before
pi_61013231
Hij moet wel wat aan zijn kleding keuze doen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:18:52 #286
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61013240
,,Ik heb in de jeugd altijd voor Ajax gevoetbald. Het is mooi dat ik nu terug ben. Ik verwacht drie mooie jaren hier met goed voetbal. Ik ken een groot gedeelte van het elftal nog, onder andere Urby Emanuelson en Kenneth Vermeer. Ik ga voor een plaats op het middenveld, voor de verdediging dan wel met de punt naar voren."

Aldus Sno.
pi_61013248
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:59 schreef Scorpie het volgende:
Sno is geen onaardige speler.
Heb je hem gezien op de OS2008?
gemiddeld was ie, meer niet. Ik vind het net een type als Royston (ja leuk zijn huidskleur en haar..) Drenthe. Beetje teveel als een kip zonder kop op het veld.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:19:24 #288
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61013252
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:18 schreef denthemen het volgende:
Inderdaad, die beertje Paddington-hanger van 'm kan écht niet.
pi_61013258
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:18 schreef Silenus het volgende:
,,Ik heb in de jeugd altijd voor Ajax gevoetbald. Het is mooi dat ik nu terug ben. Ik verwacht drie mooie jaren hier met goed voetbal. Ik ken een groot gedeelte van het elftal nog, onder andere Urby Emanuelson en Kenneth Vermeer. Ik ga voor een plaats op het middenveld, voor de verdediging dan wel met de punt naar voren."

Aldus Sno.
Ok, dat is niet verkeerd. Soort van back-up voor Gabri en Lindgren dus.
pi_61013274
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:18 schreef denthemen het volgende:
Waarom?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:20:10 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61013281
Sja, van dat type spelertjes hebben we nou toch wel genoeg lopen zou je denken?

Maar goed....
Get woke, go broke!
pi_61013308
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Sja, van dat type spelertjes hebben we nou toch wel genoeg lopen zou je denken?

Maar goed....
Zo ken ik je weer!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:21:00 #293
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61013314
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:19 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ok, dat is niet verkeerd. Soort van back-up voor Gabri en Lindgren dus.
Als dat zo is vind ik het een vage keuze van hem om van basis(?) celtic naar bank ajax te gaan...
pi_61013341
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:21 schreef getl0st het volgende:

[..]

Als dat zo is vind ik het een vage keuze van hem om van basis(?) celtic naar bank ajax te gaan...
Was niet echt meer een basisspeler bij Celtic.
pi_61013344
Ah weer een speler erbij die Bogarde in zn stageperiode kan gaan brainwashen.. 'die blanken zijn allemaal racisten!, speel de bal alleen over naar je zwarte broeders'

Bogarde
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:22:33 #296
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61013356
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Was niet echt meer een basisspeler bij Celtic.
Ahh ok..
pi_61013360
Sno, de man die bang is om te koppen en dan vervolgens maar op de borst aanneemt
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_61013371
Wel makkelijke naam voor op je shirt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61013387
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:22 schreef Superheld het volgende:
Sno, de man die bang is om te koppen en dan vervolgens maar op de borst aanneemt
Zou ik ook niet doen met zo'n kapsel
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:25:43 #300
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61013444
ik weet het niet, ik word er nog niet erg warm van.. Beetje "net niet voetballer" vrees ik
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:25:50 #301
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61013449
Was hij niet na ruzie weggegaan bij Ajax en naar Feyenoord gekomen?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_61013454
Ik heb mijn twijfels of hij op het hoogste niveau mee kan. Sowieso lijkt hij al handelingssnelheid tekort te komen en daarnaast is hij ook nog erg wisselvallig gebleken. Ik verwacht er niet al teveel van bij Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')