Van HSV naar Ajax?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
Kompany mag ook vertrekken bij HSV. zou een prima optie zijn (mits hij zelf wil).
denk niet dat de Europese top staat te springen om een speler die mislukt is bij HSV. in 2 jaar Ajax kan hij zich prima ontwikkelen voor een transfer naar een Europese topclub.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:16 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Van HSV naar Ajax?
Alleen als je wil afbouwen is dat een mogelijkheid. Kompany gaat gewoon naar een Europese topclub.
Bij uitwedstrijden vind ik dat laatste dan wel weer relaxed.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:20 schreef kevin6188 het volgende:
Nou, kaart voor Willem II - Ajax is binnen hoor. Wat een drama dat nieuwe systeem.
Betaalbewijs staat op naam ook...
Oh, ja. Dat vind ik ook niet erg. Eerder al die stappen die in het nieuwe systeem genomen moeten worden voordat je die kaarten kunt uitdraaien. Je moet vier keer dingen selecteren. Ook zaken als 'vak' terwijl het gewoon een buscombi is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bij uitwedstrijden vind ik dat laatste dan wel weer relaxed.
Het wordt nu toch een stuk lastiger voor die lijers die 10 kaarten kochten om die vervolgens tegen een enorme prijs door te verkopen.
Dan heb je inderdaad recht op een EU-uitkaart.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, maar het seizoen ervoor ben ik drie (dacht ik) wedstrijden geweest. Dus ik had het recht om mijn EU-uitkaart te houden. Heb ook gebeld en ik had ook gelijk zeiden ze. Dus ik ga nu mijn kaart maar weer terugsturen.
Ga het komende zaterdag maar eens via internet uitproberen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:20 schreef kevin6188 het volgende:
Nou, kaart voor Willem II - Ajax is binnen hoor. Wat een drama dat nieuwe systeem.
Heb geen voorranguitkaart, dus ik ben zaterdag pas aan de buurt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat vind ik ook niet erg. Eerder al die stappen die in het nieuwe systeem genomen moeten worden voordat je die kaarten kunt uitdraaien. Je moet vier keer dingen selecteren. Ook zaken als 'vak' terwijl het gewoon een buscombi is.
Ben benieuwd wat er gebeurt als één persoon het via internet probeert en een ander (met dezelfde SCC's/barcodes) bij de Primera-sigarenboer, gespreide winstkansen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heb geen voorranguitkaart, dus ik ben zaterdag pas aan de buurt.
Vrees wel een puinhoop voor wedstrijden als feyenoord-ajax en utrecht-ajax met dit nieuwe systeem.
Maar helaas is het ook bij de sigarenboer altijd weer een loterij bij dit soort wedstrijden.
Dubbele winst voor Ajaxquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gebeurt als één persoon het via internet probeert en een ander (met dezelfde SCC's/barcodes) bij de Primera-sigarenboer, gespreide winstkansen?
Ik denk zelf ook dat het een goede optie is voor Ajax!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
denk niet dat de Europese top staat te springen om een speler die mislukt is bij HSV. in 2 jaar Ajax kan hij zich prima ontwikkelen voor een transfer naar een Europese topclub.
quote:Beste Ajacied(en),
Wij betreuren het dat de Open Dag van Ajax niet geheel volgens uw verwachtingen is verlopen. Vanwege de veiligheid en verleende vergunningen was het niet altijd mogelijk om het reguliere programma en de daarbij behorende activiteiten volledig en compleet uit te voeren, zo ook de handtekeningen sessie van dit jaar. Binnenkort staat er een evaluatie gepland rondom de Open Dag 2008. Wij zullen uw bevindingen en/of opmerkingen absoluut hierin meenemen. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat iedereen weer met een tevreden gevoel huiswaarts kan gaan. Om de teleurstelling enigszins te verzachten willen wij in de 2e week van september een aardigheidje naar uw huisadres versturen. Mocht u geen adres hebben vermeld in uw e-mail dan vragen wij u dit aan ons kenbaar te maken. Wij hopen desondanks dat we dit seizoen nog steeds op uw steun kunnen rekenen.
Tot bij Ajax!
Namens de organisatie van de Ajax Open Dag,
Ajax Supporterszaken
Ja hij haalde wel altijd een geweldig rendement. Toch iets dat Aissati niet gaat halen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Chillah.Bee het volgende:
Jammer dat er bij jullie zo weinig mensen voor Perez opkomen.
Er zijn mensen zat die het belachelijk vinden van MvB geflikt heeft hoor, waaronder ik. Maar wat maakt het uit wat we hier doen en zeggen? Al dansen we naakt op middernacht rond zijn poster terwijl we de Ajax Marsch zingen, wat voor invloed heeft het?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Chillah.Bee het volgende:
Jammer dat er bij jullie zo weinig mensen voor Perez opkomen.
Heb je het nou via internet of de Primera gedaan? Want als je tegenwoordig met een normale CC een kaartje koopt (zoals met een Willem II-CC voor WillemII-Ajax staat zelfs op díe kaarten de naam van de CC-houder).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:20 schreef kevin6188 het volgende:
Primera it was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb je het nou via internet of de Primera gedaan? Want als je tegenwoordig met een normale CC een kaartje koopt (zoals met een Willem II-CC voor WillemII-Ajax staat zelfs op díe kaarten de naam van de CC-houder).
Ik ga het zo even via internet proberen.
quote:De Boer wil junioren gaten laten vullen bij Ajax
Frank de Boer wil er voor zorgen dat jeugdspelers de gaten binnen de selectie van Ajax gaan opvullen. De assistent-bondscoach is in Amsterdam komend seizoen trainer van de A-junioren.
"Eigenlijk moet het zo zijn dat als er een plek vrijkomt in het eerste, iemand uit de A1 het gat opvult. Zoals dat bijvoorbeeld gebeurde met Patrick Kluivert", zo legt De Boer uit op de officiële website van Ajax.
Welke spelers er in zijn ogen kandidaat zijn om door te stromen naar het eerste elftal laat de voormalig international nog niet weten. "Dat is nog te vroeg. Ze hebben allemaal heel veel potentie, maar ze moeten vanaf nu laten zien hoe graag ze prof willen worden. Je moet een winnaarsmentaliteit hebben en er doodziek van zijn als je een keer verliest."
Hier ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:17 schreef kevin6188 het volgende:
Kreeg dit net in de mail. Wtf.
[..]
quote:Dochtertje voor Gabri
Gabri is gisteren voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw is bevallen van een dochtertje. Gabri verbleef de afgelopen dagen in Barcelona om zijn vrouw bij te staan tijdens de bevalling. Vrouw en kind maken het goed.
Ga je gang..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:30 schreef Rnnz het volgende:
Gefeliciteerd Gabri!
Misschien een goed idee voor de fanatieke supporters om een spandoek te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |