abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:15:27 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61001464
quote:
Ajaxfan met dood bedreigd na kritiek op zijn club'
Voetbal is oorlog'

Bart Olmer
KOOG AAN DE ZAAN - Lucas Böke waagde het kritiek te hebben op zijn voetbalclub Ajax, na het dramatisch verlopen Amsterdam Tournament. In een boze, aangetekende brief eiste hij zijn entreegeld terug, want hij 'weigerde te betalen voor troep'. Nu wordt de boekhouder ernstig bedreigd door andere Ajaxsupporters. 'Vuile kankerlijer, je mag NOOIT meer in de ArenA komen', is nog de meeste keurige opmerking in zijn mailbox.

Andere dreigementen zijn té erg om hier te citeren. "Ik wist dat voetbal oorlog was, maar ik wijk niet voor terreur", zegt Böke, die de procedure doorzet om Ajax voor de rechter te slepen, wegens "wanprestatie en niet geleverde diensten".

Böke schrijft geschiedenis, mogelijk zelfs jurisprudentie, met zijn opmerkelijke eis aan Ajax dat hij zijn geld terug wil, omdat de voetbalploeg de aanwezigen trakteerde op een belabberde vertoning van een C-team. "Als je kaartjes koopt voor het Concertgebouworkest, en jij krijgt een optreden van de boerenkapel uit Tytsjerksteradiel, dan ren je toch woedend naar de kassa om je geld terug te eisen!", redeneert Böke.

Test

Elk jaar kijken Böke en zijn voetbalminnende dochter Gitta (19) er reikhalzend naar uit: het Amsterdam Tournament in de ArenA. Dit jaar waren de verwachtingen hooggespannen, omdat trainer Marco van Basten het toernooi wilde gebruiken als test om te zien waar Ajax internationaal staat. "Dus wij, als fans, gaan er dan vanuit dat de sterkst mogelijke opstelling zal spelen."

Maar nadat de ondernemer en zijn dochter zich op de tribune hadden genesteld - met kaartjes van 55 euro per persoon - werden ze omringd door boegeroep en morrende Ajaxfans. "Als ik had geweten dat Van Basten zijn C-elftal de weide in zou sturen, had ik dat geld er niet voor betaald."

In zijn klacht schrijft Böke: 'Juridisch gezien staat buiten kijf dat uw bedrijf een wanprestatie heeft geleverd. Als ik had geweten dat de tweede toernooidag zou worden gebruikt als oefenstage voor de 'Ajax-beloftes', zou ik nimmer kaarten hebben gekocht'.

Die brief is hem zuur komen te staan, want niet alleen zijn Hyves-pagina is volgekalkt met maar liefst vijfduizend (!) dreigementen, ook op de voicemail van zijn werkadres zijn ernstige dreigementen achtergelaten. En veelzeggende zwijgtelefoontjes...

Telefoon

Sinds zijn opmerkelijke actie explodeert op internet het aantal hits op zijn naam. Uit angst voor de haat van medesupporters neemt hij op kantoor zelfs alleen nog maar op met een stotterende "Hhha...lllooo...?"

Zich doodgeschrokken van de reacties heeft Böke melding gemaakt bij de politie Amsterdam en de politie Zaanstreek-Waterland van de dreigende taal aan zijn adres. Schriftelijk heeft Böke die melding nog eens toegelicht aan de politieregio's, als een soort 'levensverzekering': 'Ik wil benadrukken dat de kans groot is dat de heren supporters na een stevige slok besluiten een bezoekje te plegen aan mijn kantoor- of huisadres. Ik schrijf dit als bewijs dat ik voor deze ernstige dreiging heb gewaarschuwd... mocht er iets met mij gebeuren'.

Böke kreeg van de politie te horen dat hij zijn telefoonnummers maar moest wijzigen. "Daar pieker ik niet over. Mijn telefoonnummers staan op mijn briefpapier, visitekaartjes en zijn bij al mijn klanten bekend. Ik weiger voor deze terreur mijn zakelijke telefoonverkeer te wijzigen."
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61001478
Het is natuurlijk niet goed te keuren, maar aan de andere kant vraag je er indirect ook wel een beetje om.
pi_61001495
De brief voor uitkaarthouders:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67147
quote:
Nieuw is dat er voor uitwedstrijden geen omwisselbiljetten meer in gebruik zullen zijn. Door het online aankopen voor een uitwedstrijd, wordt je SCC/uitkaart voor die specifieke wedstrijd geactiveerd. Je krijgt dus toegang op basis van je SCC. Als je kaarten koopt via TicketBox, dan komt er altijd een kaart uit de printer in de winkel. Dit kaartje zal met ingang van heden alleen gezien worden als betaalbewijs. Ook de SCC’s van degenen die bij TicketBox kopen worden geactiveerd en geven toegang tot de uitwedstrijd. We adviseren je met klem je betaalbewijs (bij een aankoop via de winkel) of een print van je orderbevestiging (bij een internetbestelling) mee te nemen. In geval van onduidelijkheden kunnen we je dan sneller van dienst zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:19:55 #154
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61001541
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Waarom lezen we dit soort berichten niet?
Dat zijn FM antwoorden
I've got more game than Monopoly.
pi_61001556
Triest dat hij wordt lastig gevallen door Ajacieden. Maar hij leert er blijkbaar weinig van, want hij gaat gewoon verder. Hoe kun je je club nou voor de rechter slepen? Hoe vaak zouden wij (de jongens die regelmatig, zo niet altijd, naar uitwedstrijden gaan. Zowel nationaal als internationaal. Ik kan me genoeg debacles herinneren waarvoor ik veel geld neergeteld heb. Sparta Praag uit, Bayern Munchen uit en Auxerre uit om er maar eens een paar te noemen. Maar goed, we komen bij dat soort wedstrijden toch niet voor het voetbal .
quote:
'Vuile kankerlijer, je mag NOOIT meer in de ArenA komen', is nog de meeste keurige opmerking in zijn mailbox.
Met deze opmerking ben ik het trouwens wel eens.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:37:27 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61001816
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Triest dat hij wordt lastig gevallen door Ajacieden. Maar hij leert er blijkbaar weinig van, want hij gaat gewoon verder. Hoe kun je je club nou voor de rechter slepen? Hoe vaak zouden wij (de jongens die regelmatig, zo niet altijd, naar uitwedstrijden gaan. Zowel nationaal als internationaal. Ik kan me genoeg debacles herinneren waarvoor ik veel geld neergeteld heb. Sparta Praag uit, Bayern Munchen uit en Auxerre uit om er maar eens een paar te noemen. Maar goed, we komen bij dat soort wedstrijden toch niet voor het voetbal .
Op zich heeft hij wel een punt, alleen is hij juist NIET degene die zijn bek open moet trekken. Als een échte supporter nou genaaid wordt door Ajax, dat een B- of C-team het veld in stuurt, mag deze best de media zoeken. Maar een figuur dat alleen in de ArenA te zien is tijdens het AT, verdient de kwalificatie supporter niet en moet gewoon zijn bek houden.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61001872
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op zich heeft hij wel een punt, alleen is hij juist NIET degene die zijn bek open moet trekken. Als een échte supporter nou genaaid wordt door Ajax, dat een B- of C-team het veld in stuurt, mag deze best de media zoeken. Maar een figuur dat alleen in de ArenA te zien is tijdens het AT, verdient de kwalificatie supporter niet en moet gewoon zijn bek houden.
Dat ook. Maar je kunt ook niet verwachten dat Ajax twee dagen achter elkaar met het A-team speelt. Belachelijk natuurlijk dat het AT op vrijdag en zaterdag was dit jaar, maar dat was op verzoek van Arsenal heb ik begrepen. Maar dit toernooi wordt toch echt in Amsterdam gehouden, dus lijkt het me logisch dat Ajax kan bepalen wanneer er gespeeld wordt. Is Arsenal het daar niet mee eens, dan komen ze maar lekker niet. Ik heb die kutclub al vaak zat zien spelen op ons toernooi. Nooit meer uitnodigen wat mij betreft.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:48:21 #158
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61002028
Ik vind het maar gezeik van die gast. v Basten speelt op een oefentoernooi echt niet op vrijdag en zaterdag met dezelfde ploeg. En als je de sterkste opstelling wilt zien moet je niet naar oefenwedstrijden gaan..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61002187
Lucas Böke

als je kaartjes koopt voor een voetbalwedstrijd moet je op alles voorbereid zijn. een kutopstelling, wanprestatie, 90 minuten saai... het kan allemaal. de vergelijking met een orkest slaat helemaal nergens op. bij een sportwedstrijd weet je niet wat je krijgt.. alleen dat je er bij bent.

en juridische stappen tegen de club is helemaal triest. helemaal als je alleen naar het AT gaat en verder niet.
pi_61002860
quote:
Hedwiges Maduro (foto, links) mag tijdelijk vertrekken uit Valencia. De Nederlandse middenvelder komt niet voor in de plannen van coach Unai Emery, die hem elders ervaring wil laten opdoen, zo weet Marca. Maduro werd vorig seizoen door Ronald Koeman naar de sinaasappelstad gehaald. Koeman werd echter korte tijd later ontslagen, waardoor Maduro in een lastig parket kwam te zitten.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:27:50 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61002885
Gaat lekker met al die spelertjes die zonodig weg moesten omdat ze zo goed zijn .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61002957
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Gaat lekker met al die spelertjes die zonodig weg moesten omdat ze zo goed zijn .
Ik kan er niet van wakker liggen
pi_61002980
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:26 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Vind het wel jammer.
Maduro is een speler waar ik wel sympathie voor heb.
Gewoon normale rustige gozer zonder grote muil.

Jammer dat hij direct naar een club als Valencia is gegaan.
Beter was het geweest als hij gewoon bij Ajax was gebleven, of naar een nederlandse subtopper was gegaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61002991
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:27 schreef HeatWave het volgende:
De Jong wordt toch een aardige meneer hoor, tegen mijn verwachting in.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:34:38 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61003032
Heb altijd een zwak gehad voor Hedwiges Maduro, vind het dan ook nog steeds jammer dat hij is vertrokken bij Ajax. Maar goed, als ik hem dan tijdens de OS weer in actie zie, ben ik toch bang dat hij altijd overschat is. Zijn handelingssnelheid ligt zķ laag, dat moet hij gewoon verbeteren of hij zal nooit echt doorbreken.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:34:39 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61003034
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

De Jong wordt toch een aardige meneer hoor, tegen mijn verwachting in.
True, uitzondering op de regel .
Get woke, go broke!
pi_61003049
Heb ik eindelijk me SCC binnen, zijn ze vergeten erop te zetten dat ik EU-uitkaarthouder ben. Kan ik hem weer inleveren .
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:36:28 #168
51286 w00h00
Digital man!
pi_61003088
Die Banenga mag ook vertrekken bij Valencia waar ze afgelopen seizoen nog 18 miljoen euro voor betaald hebben. Ik kan me nog herinneren dat sommige hier best wel gecharmeerd van hem waren.

Misschien een optie?
pi_61003128
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef w00h00 het volgende:
Die Banenga mag ook vertrekken bij Valencia waar ze afgelopen seizoen nog 18 miljoen euro voor betaald hebben. Ik kan me nog herinneren dat sommige hier best wel gecharmeerd van hem waren.

Misschien een optie?
Niet haalbaar.
Hij mag volgens mij alleen verhuurd worden en dan binnen Spanje.
Atletico Madrid is geintresseerd.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:38:49 #170
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61003150
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heb ik eindelijk me SCC binnen, zijn ze vergeten erop te zetten dat ik EU-uitkaarthouder ben. Kan ik hem weer inleveren .
Ben je naar Praag of Zagreb geweest dan?
pi_61003199
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:04 schreef Devz het volgende:

[..]

Haha, volgens mij heeft Ajax ze gewoon een DVD'tje gestuurd met die ene goede wedstrijd van hem erop. Ben benieuwd wat het ons oplevert.
Denk niet veel, zijn allang blij dat er een club voor hem is gekomen !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:41:02 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61003207
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef w00h00 het volgende:

Misschien een optie?
pi_61003247
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben je naar Praag of Zagreb geweest dan?
Nee, maar het seizoen ervoor ben ik drie (dacht ik) wedstrijden geweest. Dus ik had het recht om mijn EU-uitkaart te houden. Heb ook gebeld en ik had ook gelijk zeiden ze. Dus ik ga nu mijn kaart maar weer terugsturen .
pi_61003266
Kompany mag ook vertrekken bij HSV. zou een prima optie zijn (mits hij zelf wil).
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:45:26 #175
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61003314
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik kan er niet van wakker liggen
Ik ook niet .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:16:36 #176
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_61004048
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
Kompany mag ook vertrekken bij HSV. zou een prima optie zijn (mits hij zelf wil).
Van HSV naar Ajax?

Alleen als je wil afbouwen is dat een mogelijkheid. Kompany gaat gewoon naar een Europese topclub.

Maar goed: Huntelaar blijft wel. De hele zomer hebben we berichten gehad dat Real Madrid, Arsenal en ook AC Milan een bod voorbereiden op Klaas.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_61004127
Nou, kaart voor Willem II - Ajax is binnen hoor. Wat een drama dat nieuwe systeem.
Betaalbewijs staat op naam ook...
pi_61004333
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:16 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Van HSV naar Ajax?

Alleen als je wil afbouwen is dat een mogelijkheid. Kompany gaat gewoon naar een Europese topclub.
denk niet dat de Europese top staat te springen om een speler die mislukt is bij HSV. in 2 jaar Ajax kan hij zich prima ontwikkelen voor een transfer naar een Europese topclub.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:29:57 #179
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_61004346
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:20 schreef kevin6188 het volgende:
Nou, kaart voor Willem II - Ajax is binnen hoor. Wat een drama dat nieuwe systeem.
Bij uitwedstrijden vind ik dat laatste dan wel weer relaxed.
Het wordt nu toch een stuk lastiger voor die lijers die 10 kaarten kochten om die vervolgens tegen een enorme prijs door te verkopen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_61004382
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:29 schreef BoNi het volgende:

[..]

Bij uitwedstrijden vind ik dat laatste dan wel weer relaxed.
Het wordt nu toch een stuk lastiger voor die lijers die 10 kaarten kochten om die vervolgens tegen een enorme prijs door te verkopen.
Oh, ja. Dat vind ik ook niet erg. Eerder al die stappen die in het nieuwe systeem genomen moeten worden voordat je die kaarten kunt uitdraaien. Je moet vier keer dingen selecteren. Ook zaken als 'vak' terwijl het gewoon een buscombi is.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:34:50 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61004453
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, maar het seizoen ervoor ben ik drie (dacht ik) wedstrijden geweest. Dus ik had het recht om mijn EU-uitkaart te houden. Heb ook gebeld en ik had ook gelijk zeiden ze. Dus ik ga nu mijn kaart maar weer terugsturen .
Dan heb je inderdaad recht op een EU-uitkaart.
quote:
Ga het komende zaterdag maar eens via internet uitproberen, ben benieuwd.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:36:50 #182
53851 BoNi
pi_61004494
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:31 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Oh, ja. Dat vind ik ook niet erg. Eerder al die stappen die in het nieuwe systeem genomen moeten worden voordat je die kaarten kunt uitdraaien. Je moet vier keer dingen selecteren. Ook zaken als 'vak' terwijl het gewoon een buscombi is.
Heb geen voorranguitkaart, dus ik ben zaterdag pas aan de buurt.
Vrees wel een puinhoop voor wedstrijden als feyenoord-ajax en utrecht-ajax met dit nieuwe systeem.
Maar helaas is het ook bij de sigarenboer altijd weer een loterij bij dit soort wedstrijden.
Schitterend!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:38:25 #183
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61004530
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:36 schreef BoNi het volgende:

[..]

Heb geen voorranguitkaart, dus ik ben zaterdag pas aan de buurt.
Vrees wel een puinhoop voor wedstrijden als feyenoord-ajax en utrecht-ajax met dit nieuwe systeem.
Maar helaas is het ook bij de sigarenboer altijd weer een loterij bij dit soort wedstrijden.
Ben benieuwd wat er gebeurt als één persoon het via internet probeert en een ander (met dezelfde SCC's/barcodes) bij de Primera-sigarenboer, gespreide winstkansen?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:45:58 #184
53851 BoNi
pi_61004707
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat er gebeurt als één persoon het via internet probeert en een ander (met dezelfde SCC's/barcodes) bij de Primera-sigarenboer, gespreide winstkansen?
Dubbele winst voor Ajax

Volgens mij heb je dan inderdaad meer kans op kaarten!
Schitterend!
pi_61005124
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:29 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

denk niet dat de Europese top staat te springen om een speler die mislukt is bij HSV. in 2 jaar Ajax kan hij zich prima ontwikkelen voor een transfer naar een Europese topclub.
Ik denk zelf ook dat het een goede optie is voor Ajax!
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_61005524
Kreeg dit net in de mail. Wtf.
quote:
Beste Ajacied(en),

Wij betreuren het dat de Open Dag van Ajax niet geheel volgens uw verwachtingen is verlopen. Vanwege de veiligheid en verleende vergunningen was het niet altijd mogelijk om het reguliere programma en de daarbij behorende activiteiten volledig en compleet uit te voeren, zo ook de handtekeningen sessie van dit jaar. Binnenkort staat er een evaluatie gepland rondom de Open Dag 2008. Wij zullen uw bevindingen en/of opmerkingen absoluut hierin meenemen. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat iedereen weer met een tevreden gevoel huiswaarts kan gaan. Om de teleurstelling enigszins te verzachten willen wij in de 2e week van september een aardigheidje naar uw huisadres versturen. Mocht u geen adres hebben vermeld in uw e-mail dan vragen wij u dit aan ons kenbaar te maken. Wij hopen desondanks dat we dit seizoen nog steeds op uw steun kunnen rekenen.

Tot bij Ajax!

Namens de organisatie van de Ajax Open Dag,

Ajax Supporterszaken
pi_61005640
Mss krijg je Perez wel aan huis gelevert
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_61006015
Ik ben niet eens bij de Open Dag geweest. Gelukkig niet zeg.
pi_61006153
Jammer dat er bij jullie zo weinig mensen voor Perez opkomen.
pi_61006237
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Chillah.Bee het volgende:
Ja hij haalde wel altijd een geweldig rendement. Toch iets dat Aissati niet gaat halen waarschijnlijk.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:49:31 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61006327
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Chillah.Bee het volgende:
Er zijn mensen zat die het belachelijk vinden van MvB geflikt heeft hoor, waaronder ik. Maar wat maakt het uit wat we hier doen en zeggen? Al dansen we naakt op middernacht rond zijn poster terwijl we de Ajax Marsch zingen, wat voor invloed heeft het?
Get woke, go broke!
pi_61006364
Enkeltje gekkenhuis?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:52:28 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61006423
quote:
Heb je het nou via internet of de Primera gedaan? Want als je tegenwoordig met een normale CC een kaartje koopt (zoals met een Willem II-CC voor WillemII-Ajax staat zelfs op díe kaarten de naam van de CC-houder).

Ik ga het zo even via internet proberen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_61006570
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Heb je het nou via internet of de Primera gedaan? Want als je tegenwoordig met een normale CC een kaartje koopt (zoals met een Willem II-CC voor WillemII-Ajax staat zelfs op díe kaarten de naam van de CC-houder).

Ik ga het zo even via internet proberen.
Primera it was.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:11:18 #195
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61007092
quote:
De Boer wil junioren gaten laten vullen bij Ajax
Frank de Boer wil er voor zorgen dat jeugdspelers de gaten binnen de selectie van Ajax gaan opvullen. De assistent-bondscoach is in Amsterdam komend seizoen trainer van de A-junioren.

"Eigenlijk moet het zo zijn dat als er een plek vrijkomt in het eerste, iemand uit de A1 het gat opvult. Zoals dat bijvoorbeeld gebeurde met Patrick Kluivert", zo legt De Boer uit op de officiële website van Ajax.

Welke spelers er in zijn ogen kandidaat zijn om door te stromen naar het eerste elftal laat de voormalig international nog niet weten. "Dat is nog te vroeg. Ze hebben allemaal heel veel potentie, maar ze moeten vanaf nu laten zien hoe graag ze prof willen worden. Je moet een winnaarsmentaliteit hebben en er doodziek van zijn als je een keer verliest."
#FreeHat
pi_61007390
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:17 schreef kevin6188 het volgende:
Kreeg dit net in de mail. Wtf.
[..]
Hier ook.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61007562
quote:
Dochtertje voor Gabri
Gabri is gisteren voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw is bevallen van een dochtertje. Gabri verbleef de afgelopen dagen in Barcelona om zijn vrouw bij te staan tijdens de bevalling. Vrouw en kind maken het goed.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61007619
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:24 schreef denthemen het volgende:

[..]

.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61007770
Gefeliciteerd Gabri!

Misschien een goed idee voor de fanatieke supporters om een spandoek te maken (in de eerste competitiewedstrijd)?
pi_61007823
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:30 schreef Rnnz het volgende:
Gefeliciteerd Gabri!

Misschien een goed idee voor de fanatieke supporters om een spandoek te maken?
Ga je gang..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')