abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60983206
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60983229
Laat Feyenoord en PSV elkaar maar de benen kapot trappen!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:39:58 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60983239
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60983384
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:44:48 #5
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60983389
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Laat Feyenoord en PSV elkaar maar de benen kapot trappen!
Wanneer is die wedstrijd?
I've got more game than Monopoly.
pi_60983424
Zaterdag volgens mij
pi_60983459
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:39 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Beter zwichten we daar dus niet voor.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60983555
Huntelaar moet blijven
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:51:41 #9
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60983630
Het kapitaal moet op het veld staan...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:54:08 #10
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60983718
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:51 schreef BoNi het volgende:
Het kapitaal moet op het veld staan...!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:56:49 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60983790
Ik heb net voor iemand twee kaartjes voor Willem II-Ajax gekocht, staat er ineens de naam van de CC-houder (mijn huisgenoot die niks van voetbal weeT) geprint. Is dat nieuw ofzo, dat ze dat tegenwoordig gaan controleren?
Gourmetten of steengrillen?
pi_60983833
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
One more year?

Real
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60983929
En zonder KJH?!
quote:
Real Madrid wordt zeer concreet voor Huntelaar
Klaas-Jan Huntelaar lijkt vlak voor het verstrijken van de transferdeadline Ajax alsnog te verlaten. Real Madrid bereidt een bod van 25 miljoen euro voor op de spits, zo schrijft Voetbal International.

De eventuele transfer lijkt in veel opzichten op de situatie rond Wesley Sneijder, afgelopen seizoen. De middenvelder ging toen enkele dagen voor de transferdeadline voor eenzelfde soort bedrag naar Real Madrid.

De beslissing om voor Huntelaar te kiezen, leidde tot een interne strijd bij Real Madrid. Technisch directeur Pedrag Mijatovic had de voorkeur voor de Ajax-spits, terwijl diens assistent Miguel Angel Portugal liever David Villa (Valencia) zag komen. Uiteindelijk had Mijatovic het hoogste woord.

Mocht Huntelaar naar Real Madrid verkassen, dan wordt hij de zesde Nederlander in dienst bij De Koninklijke. Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy, Royston Drenthe, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart maken al deel uit van de Madrileense selectie.

Ondertussen ligt ook Manchester United nog op de loer voor Huntelaar. De Engelse club probeert momenteel Dimitar Berbatov bij Tottenham Hotspur los te weken, maar dat proces zet zich moeizaam voort. Mocht de transfer afketsen, dan zal Huntelaar de eerste kandidaat worden.

Ook Arsenal volgt de spits nog steeds met grote interesse.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60983951
Klaas blijft vertelde mijn bron net.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60983952
Geld stinkt!
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60983964
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Juist hierdoor kun je een mooi aanvallend team neerzetten:

---------------Huntelaar------------------
Sulejmani------------------Suarez
---------------Aissati---------------------

Juist op deze manier heeft elke speler minimaal 2 makkelijke afspeel mogeljkheden om het spel mooi compact en snel te houden. Ik ben met je eens dat Huntelaar te vervangen is voor een snelle jongen maar dan moet het een type Aguero zijn die én technisch is en scorend vermogen heeft, een mooiweer voetballer zonder rendement is volgens mij nou niet bepaald wat Ajax nodig heeft.
Juist het aantal afspeelmogelijkheden is nogal beperkt. Dat zien we ook bij het Nederlands elftal met Van Nistelrooij. De spits komt niet in de bal maar loopt voor de kans, en is dus alleen een afspeelmogelijkheid wanneer je het splijtende passje kunt geven. De vleugelspitsen worden van achteruit aangespeeld, waardoor ze bijna atlijd uit stilstand een actie moeten maken om hun man heen, om dan de rugdekking tegen te komen.

Zo'n buitenspeler kan dan of terug, of over de hele spelen, zodat de bal zo lang onderweg is dat die al weer een verdediger kort bij zich heeft. De spits is geen afspeelmogelijkheid, alleen als je hem voor kunt geven. Als nou die bal snel rond gaat over veel schijven, dan moet de tegenstander achter de bal aan en heb je meteen beweging en een meter. Dan hoeven die buitenspelers niet telkens briljant te zijn om tot een kans te komen, want dan zijn ze al in een voordelige situatie ten opzichte van hun man als ze de bal aangespeeld krijgen. Maar als je de bal snel rond wilt spelen, heb je ook iemand nodig op de kop van het zestienmetergebied, anders worden de passafstanden te groot. En degene die daar staat moet technisch erg goed en balvast zijn, want daar is het het drukst en krijg je het minste tijd en ruimte. Snelheid is op vleugels veel belangrijker. Daar ligt per definitie de ruimte en daar moet op het randje van buitenspel gespeeld worden.

Maar goed, ik hoef niet met de theorie de praktijk aan te tonen. De praktijk is dat we in vier jaar Nederlands elftal 4-3-3 met een goaltjesdief geen goed combinatievoetbal hebben gezien en in 3 seizoenen Ajax met een goaltjesdief ook niet. Degenen die beweren dat het wél mogelijk is hebben wat uit te leggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60984064
Huntelaar blijft gewoon.
AFC AJAX
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:08:25 #18
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60984109
Veel succes Colin
Jawel, je keek.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:10:47 #19
53851 BoNi
pi_60984188
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar blijft gewoon.
Pfieuw, dat is een pak van mijn hart! Waar hebben we ons met z'n allen dan druk om gemaakt...?
Schitterend!
  Forum Admin woensdag 20 augustus 2008 @ 16:16:11 #20
35723 crew  GGMM
pi_60984429
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Juist het aantal afspeelmogelijkheden is nogal beperkt. Dat zien we ook bij het Nederlands elftal met Van Nistelrooij. De spits komt niet in de bal maar loopt voor de kans, en is dus alleen een afspeelmogelijkheid wanneer je het splijtende passje kunt geven. De vleugelspitsen worden van achteruit aangespeeld, waardoor ze bijna atlijd uit stilstand een actie moeten maken om hun man heen, om dan de rugdekking tegen te komen.
Daar heb je inderdaad gelijk in in een 4-3-3 systeem, niet in het 4-2-1-2-1 systeem waar de Vleugelspelers meer ingezakt staan en door de #10 vrij makkelijk in stelling gebracht kunnen worden.
Ook dat zag je in het nederlands elftal, dat juist enorm snel counterde en juist de vleugelspelers (lees: Robben) enorm snel uitkonden breken en scoren (zie Robbens goal tegen Frankrijk).

Bovendien moet je niet vergeten dat er afgelopen jaar geen moment met een echte spelverdeler is gespeeld (de Jong laat ik buiten beschouwing) en daardoor een erg vreemd spelbeeld is geweest waar weinig samenhang inzat.
quote:
Zo'n buitenspeler kan dan of terug, of over de hele spelen, zodat de bal zo lang onderweg is dat die al weer een verdediger kort bij zich heeft. De spits is geen afspeelmogelijkheid, alleen als je hem voor kunt geven. Als nou die bal snel rond gaat over veel schijven, dan moet de tegenstander achter de bal aan en heb je meteen beweging en een meter. Dan hoeven die buitenspelers niet telkens briljant te zijn om tot een kans te komen, want dan zijn ze al in een voordelige situatie ten opzichte van hun man als ze de bal aangespeeld krijgen. Maar als je de bal snel rond wilt spelen, heb je ook iemand nodig op de kop van het zestienmetergebied, anders worden de passafstanden te groot. En degene die daar staat moet technisch erg goed en balvast zijn, want daar is het het drukst en krijg je het minste tijd en ruimte. Snelheid is op vleugels veel belangrijker. Daar ligt per definitie de ruimte en daar moet op het randje van buitenspel gespeeld worden.

Maar goed, ik hoef niet met de theorie de praktijk aan te tonen. De praktijk is dat we in vier jaar Nederlands elftal 4-3-3 met een goaltjesdief geen goed combinatievoetbal hebben gezien en in 3 seizoenen Ajax met een goaltjesdief ook niet. Degenen die beweren dat het wél mogelijk is hebben wat uit te leggen.
Ik kan mij vinden in jouw verhaal, maar ben het niet eens met het spel dat jij beschrijft, zoals wij dit EK hebben gezien kan het weldegelijk zeer effectief zijn en ook nog eens oogstrelend. Ajax heeft vorig jaar, vooral de 2e seizoenshelft met Sneijder, goed voetbal laten zien. En zoals gezegt is een vervanger van Huntelaar alleen een verbetering als hij en technisch begaafd is en scorend vermogen bezit want tenslotte is dat het doel van een diepe spits en de splijtende pass het doel van Aissati.
pi_60984445
quote:
Zo, jij bent er snel bij
pi_60984470
quote:
vind het nog wel een aardig tof nummer
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_60984476
quote:
  Forum Admin woensdag 20 augustus 2008 @ 16:20:12 #25
35723 crew  GGMM
pi_60984487
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zo, jij bent er snel bij
Is dat al lang bekend? Kijk zelf niet zo vaak Tmf en mtv, zag hem vandaag toevallig voorbij komen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60984533
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Is dat al lang bekend? Kijk zelf niet zo vaak Tmf en mtv, zag hem vandaag toevallig voorbij komen.
ik kijk nooit naar die zooi maar dit is al wel een keer of wat hier langs gekomen
pi_60984559
quote:
Verbaasd me dat Ryan Donk niet als "cameo" meedoet....
En die vieze Ali B erbij. Gruwel
En hoor je eigenlijk goed wat die idioot zegt.

"Ik ben tantoe lauw"
"Journalisten lullen veel ik heb scheit aan dat"
En hij heet dus nu Rio.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  Forum Admin woensdag 20 augustus 2008 @ 16:23:08 #28
35723 crew  GGMM
pi_60984602
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ik kijk nooit naar die zooi maar dit is al wel een keer of wat hier langs gekomen
Aha, had hem nog nooit gezien.
wat een triest figuur is Babel geworden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:23:49 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60984646
quote:
Die ga ik straks als ik thuis ben ff checken. Het zal wel niet de moeite waard zijn ofwel
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:23:55 #30
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60984650
Ik zie Huntelaar nog weggaan ook .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60984698
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Houniet het volgende:
Ik niet, dat zou ik als Ajax-zijnde alleen doen voor een bedrag rond de 40 miljoen. En bovendien weet ik niet of Huntelaar wel genoegen neemt met minder dan een basisplaats daar.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:25:36 #32
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60984710
Nou, als Real inderdaad een bod van 25 miljoen gaat doen zoals Vi beweerd zie ik de bui alweer hangen. Ik bereid me wel vast voor op weer een rampseizoen...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Forum Admin woensdag 20 augustus 2008 @ 16:27:36 #33
35723 crew  GGMM
pi_60984761
Zonder Huntelaar zijn we niet kansloos hoor, ik zou het alleen triest vinden van Van Basten. Die heeft gezegd dat spelers na een bepaalde datum niet meer weg zouden mogen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:27:45 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60984769
Of Ajax moet ineens nog met een snelle topaankoop komen, maar ja.... we weten eigenlijk allemaal wel dat dit onmogelijk is...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60984797
Je gaat toch niet menen dat Huntelaar nog gaat vertrekken..
pi_60984836
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef GGMM het volgende:
Zonder Huntelaar zijn we niet kansloos hoor, ik zou het alleen triest vinden van Van Basten. Die heeft gezegd dat spelers na een bepaalde datum niet meer weg zouden mogen.
Volgens mij heeft Van Basten daar niks over gezegd, Van Geel was degene die zei dat zodra de voorbereiding was begonnen geen spelers meer zouden vertrekken.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:29:44 #37
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60984841
quote:
Denk niet dat van Basten de alles beslissende stem heeft als het om dit soort bedragen gaat.

En zonder Sneijder waren we ook niet kansloos, wel kansloos genoeg om het weer eens net nietr te redden. Ik kots er van zo langzaam.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60984846
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Houniet het volgende:
Ik ook en dan word ik niet blij
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:29:59 #39
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60984851
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:28 schreef Nashje het volgende:
Je gaat toch niet menen dat Huntelaar nog gaat vertrekken..
Vrees het ergste.. maar tot die tijd is het afwachten
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:30:32 #40
53851 BoNi
pi_60984861
Was er niet toevallig een delegatie van Real Madrid op het vliegtuig gestapt om via Las Palmas naar Amsterdam te vliegen??
Schitterend!
pi_60984895
quote:
Ik dacht dat Van Geel dat had gezegd.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:31:48 #42
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60984896
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:30 schreef BoNi het volgende:
Was er niet toevallig een delegatie van Real Madrid op het vliegtuig gestapt om via Las Palmas naar Amsterdam te vliegen??
verklaar u nader
pi_60984957
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:31 schreef getl0st het volgende:

[..]

verklaar u nader
Er is een spaans vliegtuig neergestort.
Dat zal hij er wel mee bedoelen.
pi_60984959
Blijf erbij dat ze de club wel kunnen opdoeken ook, niet vanwege de transfer van KJH opzich natuurlijk, maar gewoon omdat het een stelletje hypocriete teringhonden zijn daar .

Echt, de hel moet toch losbreken als ze het weer flikken?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60985016
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef Komakie het volgende:
Of Ajax moet ineens nog met een snelle topaankoop komen, maar ja.... we weten eigenlijk allemaal wel dat dit onmogelijk is...
idd de grote (betaalbare) mannen zijn bijna allemaal al vertrokken in de transferperiode.
Je moet idd als club gestoord zijn om nu nog wat te gaan proberen te forceren nadat je de belangrijkste speler verkoopt. Nee dan krijg je het "Sneijder-syndroom" wel beloven op een topaankoop en uit eindelijk een "Perez" achtige speler ervoor neerzetten en je supporters een gratis wedstrijd maar gaan aanbieden als pleister op de wond

Maar wat zou het financieel betekenen voor Ajax als deze deal niet doorgaat en hij niet verlengd?
Dan loopt ie gratis weg neem ik aan en dat kan je je ook niet permiteren als club.

Of zit ik er naast?
pi_60985037
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Blijf erbij dat ze de club wel kunnen opdoeken ook, niet vanwege de transfer van KJH opzich natuurlijk, maar gewoon omdat het een stelletje hypocriete teringhonden zijn daar .

Echt, de hel moet toch losbreken als ze het weer flikken?
Helden zouden het zijn!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:36:04 #47
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60985077
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

idd de grote (betaalbare) mannen zijn bijna allemaal al vertrokken in de transferperiode.
Je moet idd als club gestoord zijn om nu nog wat te gaan proberen te forceren nadat je de belangrijkste speler verkoopt. Nee dan krijg je het "Sneijder-syndroom" wel beloven op een topaankoop en uit eindelijk een "Perez" achtige speler ervoor neerzetten en je supporters een gratis wedstrijd maar gaan aanbieden als pleister op de wond

Maar wat zou het financieel betekenen voor Ajax als deze deal niet doorgaat en hij niet verlengd?
Dan loopt ie gratis weg neem ik aan en dat kan je je ook niet permiteren als club.

Of zit ik er naast?
Met een contract tot 2010 kan je hem volgend jaar ook nog verkopen toch..
pi_60985093
Dit is dus de echte test voor het nieuwe bestuur/managem,ent, laten ze huntelaar gaan neemt niemand ze meer serieus.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:37:42 #49
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60985141
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Of zit ik er naast?
Een club als Ajax kan zich niet permitteren om weer geen kampioen te worden en weer geen CL te spelen. Dat is op lange termijn 10 keer schadelijker.
pi_60985207
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Helden zouden het zijn!
Ik kom de schaal wel brengen dan, hoef ik me ook niet zo druk meer te maken over voetbal dit jaar....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')