abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:25:30 #251
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60980995
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

We hebben niet de titel verspeeld tegen PSV en Twente hoor. We hebben de titel verspeeld door in de Koel, op Woudenstein, op het Kasteel, in de Goffert, in het Gelredome, TELKENS twee tegendoelpunten te krijgen. Daar kun je gewoon niet tegenop scoren.
Als je tegen Excelsior/Sparta/VVV/NEC de 0 kan houden, wat écht niet zo moeilijk is, wordt je fluitend kampioen.
Onzin, juist in die wedstrijden moet je drie of meer doelpunten maken, dan maken die tegentreffers niet uit.

Nadeel is gewoon dat bij Ajax alles moet komen van Klaas Jan Huntelaar, de rest van het elftal (op Luis Suárez na) scoorde te weinig, maar ik heb goede hoop dat het komend seizoen beter wordt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:30:18 #252
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60981147
huntelaar naar real madrid. transfer wordt bekend gemaakt vrijdag/zaterdag as
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60981173
Jullie zijn niet goed wijs, Dembele terughalen voor Huntelaar, dé 10 is nu Aisatti en anders de Jong. Je gaat toch geen prutser als hem terughalen dan moet je je juist een type Huntelaar terughalen, dus of die rus of Berg. madrid

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 20-08-2008 14:31:57 (ziekte weggehaald) ]
pi_60981181
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:30 schreef Fortitudo het volgende:
huntelaar naar real madrid. transfer wordt bekend gemaakt vrijdag/zaterdag as
Is dat puur een gok of kan je dit onderbouwen met iets leesbaars?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60981244
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
dan moet je je juist een type Huntelaar terughalen, dus of die rus of Berg. madrid
Welke rus? Pavlyuchenko?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:33:35 #256
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60981246
quote:

[..]

Haha!
Lach maar, heeft Colin ooit een eerlijke kans gehad?
Die jongen kan echt wel voetballen, maar als je de druk, van 40.000 man die zitten te wachten tot je die eerste fout maakt om je vervolgens massaal uit te fluiten, op je schouders hebt kun je echt niet optimaal presteren.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:34:26 #257
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60981275
sterf madrid
#FreeHat
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:35:38 #258
166976 DuvelDuvel
pi_60981306
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Is dat puur een gok of kan je dit onderbouwen met iets leesbaars?
Hij lult gewoon maar wat
#FreeHat
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:35:42 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60981309
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
sterf madrid
Sterf Ajax zal je bedoelen....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60981382
Djibril Cissé zou een mooie opvolger zijn voor KJH, lees net dat ie op verhuur weg mag bij Olym. Marseille. Sunderland zou geinteresseerd zijn.

Razendsnel, goeie techniek, scoort (weer) goed en iedere verdediger is als de dood voor hem
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60981462
Dembélé lijkt me de ideale opvolger mocht Huntelaar vertrekken.
pi_60981466
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Welke rus? Pavlyuchenko?
Die idd
pi_60981482
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:40 schreef Radegast het volgende:
Dembélé lijkt me de ideale opvolger mocht Huntelaar vertrekken.
Waarom in godsnaam? Die 2 zijn compleet verschillend
pi_60981496
quote:

[..]

We hebben niet de titel verspeeld tegen PSV en Twente hoor. We hebben de titel verspeeld door in de Koel, op Woudenstein, op het Kasteel, in de Goffert, in het Gelredome, TELKENS twee tegendoelpunten te krijgen. Daar kun je gewoon niet tegenop scoren.
Als we nou gewoon eens een keer goed genoeg zouden voetballen om tegen PSV een doelpunt te maken, ook wanneer ze op volle sterkte zijn, dan ziet zo'n competitie er heel anders uit. Een paar doelpunten maken tegen Twente moet ook mogelijk zijn. Je moet daarvoor alleen wel met zijn allen goed voetballen, met hopen dat Suarez twee man passeert en hem panklaar legt redt je het in dat soort wedstrijden niet.
quote:
Als je tegen Excelsior/Sparta/VVV/NEC de 0 kan houden, wat écht niet zo moeilijk is, wordt je fluitend kampioen.
Al dat soort ploegjes ruiken hun kans tegen Ajax. Dan is Ajax over het algemeen uiteindelijk wel beter door een paar staaltjes van individuele kwaliteit, maar ze zijn niet bang meer weggespeeld te worden en ze kunnen gewoon op kracht en inzet de duels aangaan. Ajax kan toch de bal niet vasthouden en toch niet flitsend combineren. Als we nou gewoon weer eens driekwart van de wedstrijd de bal hadden en vanuit balbezit een goal zouden kunnen maken ipv op de counter, dan wordt het al een stuk lastiger tegen scoren.
quote:
Als nu ook deze goals wegvallen zitten we met een mindere aanval en nog steeds een prutverdediging, dan worden we dus helemaal geen kampioen.
De aanval was tamelijk machteloos als er goed verdedigd werd. Ik denk dat je meer goals kunt maken en vooral wanneer de tegenstander wel goed verdedigd als er wat beter wordt gecombineerd en er minder balverlies wordt geleden. Maar dan moet je daar wel de spelers voor hebben en Huntelaar is daarin de zwakste schakel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:43:30 #265
166976 DuvelDuvel
pi_60981543
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sterf Ajax zal je bedoelen....
Ja als deze transfer echt rond is dan maakt heel de ajax leiding zich compleet ongeloofwaardig. Op bijna elke positie zit een nieuw gezicht er is voor 30 miljoen geinvesteerd en Ajax verkoopt weer even hun aanvoerder en beste speler
#FreeHat
pi_60981564
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Die idd
Ik vraag me af of die haalbaar is voor Ajax.
Hij zal waarschijnlijk een enorme som geld kosten, en ook nog eens een dik salaris willen hebben.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60981570
Die hele Huntelaar-transfer gaat nog minstens 'n week voortslepen, en dan kan Ajax weer op het laatste moment vervanging proberen te regelen. En aangezien iedere club dan weet dat Ajax op een berg van 25 miljoen hunteleuro's zit...

Blergh, had zo'n zin in dit seizoen, de zin is me alweer bijna vergaan.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60981582
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik vraag me af of die haalbaar is voor Ajax.
Hij zal waarschijnlijk een enorme som geld kosten, en ook nog eens een dik salaris willen hebben.
Huntelaar had ook een dik salaris dus dat scheelt.
pi_60981615
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:41 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam? Die 2 zijn compleet verschillend
Inderdaad, ze zijn compleet anders.

Huntelaar kan niet zo goed voetballen, maar scoort als een dolle.
Dembélé kan niet scoren, maar kan fantastisch voetballen.

Dan kies ik voor optie 2. Ik vind het weer eens tijd worden dat er bij Ajax technisch vaardige spelers komen te spelen. Zlatan en Kluivert bijv. scoorde ook nooit zoveel...
pi_60981657
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:45 schreef Radegast het volgende:

[..]

Inderdaad, ze zijn compleet anders.

Huntelaar kan niet zo goed voetballen, maar scoort als een dolle.
Dembélé kan niet scoren, maar kan fantastisch voetballen.

Dan kies ik voor optie 2. Ik vind het weer eens tijd worden dat er bij Ajax technisch vaardige spelers komen te spelen. Zlatan en Kluivert bijv. scoorde ook nooit zoveel...
En dan Dembele als diepe spits met Sulejmani en Suarez eromheen? Nee dat slaat compleet nergens op.
pi_60981723
De ene dag gaat Huntelaar naar Manchester, de dag erna hoeft Manchester hem niet meer want ze gaan 100% voor Berbatov. Dag erna Huntelaar naar Real Madrid en de dag daarna zegt Calderon dat er na van der Vaart geen aankopen meer gedaan worden. Schuster is geen voorstander van Huntelaar maar Mijatovic wil hem wil naar Madrid halen. Ik volg het echt niet meer en zie het wel als het zover is
pi_60981743
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En dan Dembele als diepe spits met Sulejmani en Suarez eromheen? Nee dat slaat compleet nergens op.
Werkt prima.
pi_60981757
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef Cheiron het volgende:
Volgend seizoen verkopen zou zo veel beter zijn. Dan ben je er achter hoe Cvitanich in Amsterdam geaard is, hoe Aissati het goed, of Sulejmani goed uitpakt. Nu zijn het toch nog geen zekerheidjes..
Totally agree! Volgend jaar kun je er ook wel een goede prijs voor krijgen aangezien de clubs wel tegen elkaar op gaan bieden !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:50:33 #274
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_60981758
Heel de zomer staat Huntelaar in the picture bij grote clubs en nu is het ineens paniek. Wees maar niet bang want als Real Madrid slim is kopen ze milito en dit zal hoogst waarschijnlijk ook gebeuren omdat hij maar de helft moet kosten van wat Huntelaar zal moeten kosten.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_60981785
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:50 schreef Radegast het volgende:

[..]

Werkt prima.
Schijnbaar ken jij Dembele niet, hij komt de bal ophalen terwijl wij met een #10 spelen AISATTI , Dembele kent zijn rol niet.
pi_60981787
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:50 schreef stefmans het volgende:
Heel de zomer staat Huntelaar in the picture bij grote clubs en nu is het ineens paniek. Wees maar niet bang want als Real Madrid slim is kopen ze milito en dit zal hoogst waarschijnlijk ook gebeuren omdat hij maar de helft moet kosten van wat Huntelaar zal moeten kosten.
Madrid kijkt niet op een euro meer of minder
A.F.C.A.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:53:11 #277
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_60981833
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:51 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Madrid kijkt niet op een euro meer of minder
De laatste tijd dus wel, Millito zal wel tussen de 10 en 15 miljoen euro kosten en Huntelaar tussen de 25 en 30. En Milito en Huntelaar zijn vergelijkbare spelers.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_60981899
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:51 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Schijnbaar ken jij Dembele niet, hij komt de bal ophalen terwijl wij met een #10 spelen AISATTI , Dembele kent zijn rol niet.

Vind ik juist een voordeel, dat Dembélé zich terug laat zakken. Is het aanvalsspel tenminste niet zo voorspelbaar.
pi_60981990
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:53 schreef stefmans het volgende:

[..]

De laatste tijd dus wel, Millito zal wel tussen de 10 en 15 miljoen euro kosten en Huntelaar tussen de 25 en 30. En Milito en Huntelaar zijn vergelijkbare spelers.
Als Real Huntelaar ECHT! wil hebben betalen ze dat bedrag ook wel!
A.F.C.A.
pi_60982045
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:55 schreef Radegast het volgende:

[..]

Vind ik juist een voordeel, dat Dembélé zich terug laat zakken. Is het aanvalsspel tenminste niet zo voorspelbaar.
Voorspelbaarheid kan een voor of nadeel zijn. Met Huntelaar weet je dat je altijd 2 verdedigers minder hebt op de flanken omdat ze altijd in het centrum staan om te dekken, met een huppelende Dembele die overal en nergens loopt houdt je 4 verdedigers die de 2 vleugelspelers aanpakken en daardoor is het voor Suarez en Sulejmani moeilijker om er doorheen te komen. Bovendien moet de #9 gewoon een echte spits zijn ander krijg je dit:

Sulejmani-------------------Suarez
---------------Dembele--------------
---------------Aisatti----------------

En dat gaat dus echt niet werken.
pi_60982166
In de tijden van Litmanen en Kluivert/Kanu werkte het ook.
pi_60982194
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:02 schreef sjimz het volgende:
Litmanen
maar dat is nu even niet relevant.
Striving to be more than average.
pi_60982198
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:02 schreef sjimz het volgende:
Het scheelt inderdaad dat tijden niet veranderen en wij identieke spelers hebben met eenzelfde kwaliteiten als destijds.
pi_60982203
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:59 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Voorspelbaarheid kan een voor of nadeel zijn. Met Huntelaar weet je dat je altijd 2 verdedigers minder hebt op de flanken omdat ze altijd in het centrum staan om te dekken, met een huppelende Dembele die overal en nergens loopt houdt je 4 verdedigers die de 2 vleugelspelers aanpakken en daardoor is het voor Suarez en Sulejmani moeilijker om er doorheen te komen. Bovendien moet de #9 gewoon een echte spits zijn ander krijg je dit:

Hij heet Aissati. En ik denk dat dat prima kan werken, mits Aissatti een beetje terughoudend speelt op het middenveld en niet te dicht op de 16-meter speelt maar meer als spelverdeler.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:04:15 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60982234
Zou idealer zijn als we een spits moesten halen, terwijl we ons voor de CL geplaatst hadden. De grootste talenten halen hun neus op voor de CL, waardoor we het moeten doen met die iets mindere talenten.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60982269
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:03 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het scheelt inderdaad dat tijden niet veranderen en wij identieke spelers hebben met eenzelfde kwaliteiten als destijds.
Dus dan kan je ook niet weten of het wel of niet werkt.
Scheelt dat voetbal inderdaad geen wiskunde is.
pi_60982323
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hij heet Aissati. En ik denk dat dat prima kan werken, mits Aissatti een beetje terughoudend speelt op het middenveld en niet te dicht op de 16-meter speelt maar meer als spelverdeler.
En Aissati verkrachtten door hem defensieve taken te geven, Lindgren en Gabri nog minder in het spel te betrekken en hierdoor maar 2 echte aanvallers overhouden. Goed plan!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:08:15 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60982324
quote:

[..]

Ben het niet vaak met Radegast eens, maar nu wel. Denk juist dat Moussa Dembélé ideaal zou passen in een systeem met Miralem Sulejmani en Luis Suárez, volgens mij ook fantastisch om te zien.
pi_60982355
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dus dan kan je ook niet weten of het wel of niet werkt.
Scheelt dat voetbal inderdaad geen wiskunde is.
Jawel ik heb inschattingsvermogen.
pi_60982364
Nou nou het is dus al rond:
quote:
Colin voor één seizoen naar Gijón
Geschreven op woensdag, 20 augustus om 13:27

Jürgen Colin gaat zijn geluk beproeven in Spanje. Promovendus Sporting Gijón maakte woensdag op de officiële clubsite bekend dat de verdediger van Ajax morgen zal arriveren. De 27-jarige rechtsback zal vrijdag een contract voor één seizoen signeren, waarna hij wordt gepresenteerd aan de media. Colin overleefde de eerste schifting bij Ajax niet. Trainer Marco van Basten had ook voor Albert Luque, Kenneth Perez en Laurent Delorge dezelfde vervelende boodschap. De Amsterdammers kozen ervoor om eerder deze zomer zijn aflopende contract met twee jaar te verlengen, maar Van Basten ziet het niet in hem zitten.

In Noord-Spanje hoopt Colin zijn enigszins in het slop geraakte loopbaan weer nieuw leven in te kunnen blazen. Na twee moeilijke eerste seizoenen bij PSV belandde hij op huurbasis bij NAC, waar hij onder Henk ten Cate een prima jaar kende. Hij keerde terug naar Eindhoven, maar wist wederom niet te imponeren. Via andermaal NAC en Norwich City kwam hij aan het begin van afgelopen seizoen bij Ajax terecht.
pi_60982479
Ik zag eerst alleen de tekst boven de quote. Dacht even dat het om Huntelaar ging.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60982516
Succes Jurgen
pi_60982562
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:09 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Jawel ik heb inschattingsvermogen.
Maar ook jij kan het verkeerd inschatten.
pi_60982579
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:08 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En Aissati verkrachtten door hem defensieve taken te geven, Lindgren en Gabri nog minder in het spel te betrekken en hierdoor maar 2 echte aanvallers overhouden. Goed plan!
1. Elke speler bij Ajax heeft defensieve taken.
2. Bovendien zou ik nooit spelen met Lindgren én Gabri. Dat vind ik één waterdrager teveel op het middenveld - en dus te weinig voetballend vermogen.

En ja, soms speel je dan idd even met twee echte aanvallers, maar dan heb je wel een man extra op het middenveld.
pi_60982584
quote:

[..]

4-3-3 speel je niet met een "echte spits". 4-3-3 speel je met 2 vleugelspitsen en een midvoor. Juist zodat de 10 en 9 dicht op mekaar spelen en goed kunnen combineren. Waar denk je dat Petterson, Kluivert en Arveladze liepen?

4-3-3 met een "echte spits" is een tactische vondst van de laatste jaren, niet gebaseerd op tactisch inzicht, maar op de behoefte om aanvallend voetbal te combineren met de verering van goaltjesdieven als Huntelaar en Van Nistelrooij. Je moet echter kiezen, het idee dat je een spits alleen maar voor zijn eigen kans kan laten gaan en dat je dan toch leuk door en via het midden kan combineren is puur wensdenken. Het is dan ook geen succes gebleken, niet bij Ajax en niet bij het Nederlands elftal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60982661
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

4-3-3 speel je niet met een "echte spits". 4-3-3 speel je met 2 vleugelspitsen en een midvoor. Juist zodat de 10 en 9 dicht op mekaar spelen en goed kunnen combineren. Waar denk je dat Petterson, Kluivert en Arveladze liepen?

4-3-3 met een "echte spits" is een tactische vondst van de laatste jaren, niet gebaseerd op tactisch inzicht, maar op de behoefte om aanvallend voetbal te combineren met de verering van goaltjesdieven als Huntelaar en Van Nistelrooij. Je moet echter kiezen, het idee dat je een spits alleen maar voor zijn eigen kans kan laten gaan en dat je dan toch leuk door en via het midden kan combineren is puur wensdenken. Het is dan ook geen succes gebleken, niet bij Ajax en niet bij het Nederlands elftal.
Juist hierdoor kun je een mooi aanvallend team neerzetten:

---------------Huntelaar------------------
Sulejmani------------------Suarez
---------------Aissati---------------------

Juist op deze manier heeft elke speler minimaal 2 makkelijke afspeel mogeljkheden om het spel mooi compact en snel te houden. Ik ben met je eens dat Huntelaar te vervangen is voor een snelle jongen maar dan moet het een type Aguero zijn die én technisch is en scorend vermogen heeft, een mooiweer voetballer zonder rendement is volgens mij nou niet bepaald wat Ajax nodig heeft.
pi_60982704
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:59 schreef kevin6188 het volgende:
Korreltje zout of niet, ik zou het zo'n gekke deal nog niet vinden. Betwijfel een beetje of het nog wel goedkomt met Urby bij Ajax...
Urby heeft alleen bewezen niet consistent goed te kunnen presteren. Het kost hem al genoeg moeite om dit binnen 1 wedstrijd te doen.

7 miljoen? Grote strik er om en weg ermee.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60983020
Ligt het nou aan mij of lijkt dat er echt anders getraind wordt? Door middel van andere oefenigen, harder trainen?

http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67146
pi_60983095
Nee, dat idee heb ik eigenlijk al van begin af aan. Maar ik oordeel puur op de foto's die zo soms bij Ajax op de site staan. Heb afgezien van de eerste nog geen training gezien.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:37:49 #300
52871 Blight
Supersized.
pi_60983179
Weten jullie wat er met dit topic aan de hand is?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')