De helft is buitenlands tegenwoordig, snappen ze toch nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heel de selectie schijnt mee te lezen hoor heatwave!
quote:-De verkoop start voor voorranguitkaarthouders donderdag 21 augustus om 10:00 uur.
-Uitkaarthouders kunnen vanaf zaterdag 23 augustus 10:00 uur kopen
-SVA/JS-uitkaarthouders hebben de mogelijkheid om vanaf woensdag 27 augustus a.s. kaarten te kopen (indien beschikbaar)
Deze data en tijden gelden voor zowel online verkoop als TicketBox.
Er is inmiddels een brief verstuurd naar alle uitkaarthouders met daarin belangrijke informatie over de diverse wijzigingen met betrekking tot de verkoop van kaarten voor uitwedstrijden via TicketBox en/of online verkoop.
Prijs van deze uitwedstrijd is ¤30,71
Nee, vind ik niet. Dat hij alle touwtjes in handen krijgt, wil niet zeggen dat er dan ook per direct een organisatie van een kampioen staat, daar gaat wel geruime tijd overeen, anders hadden we makkelijk het AT gewonnen, en was er nooit van Murcia verloren bijv.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:48 schreef Blight het volgende:
Hoewel enige nuance niet zou misstaan ben ik het wel eens met HeatWave: gezien het feit dat Van Basten alle touwtjes in handen heeft gekregen moet hij het ook wel waar maken. Een hoofdprijs is een must.
Heeft iemand die brief al gekregen? In principe is het dus toch alleen maar dat het nu via de primera gaat ipv Ticketbox. (en internet dan)...quote:
Net als tegen de Graafschap vorig seizoenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:17 schreef Blight het volgende:
Werken aan het doelsaldo tegen Willem II.
Volgens mij heb ik zoiets bij mijn SCC gehad, kan dat kloppen? Was niet heel uitgebreid ofzo dus misschien dat er deze week nog wel meer op de mat ploft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heeft iemand die brief al gekregen? In principe is het dus toch alleen maar dat het nu via de primera gaat ipv Ticketbox. (en internet dan)...
Ken wel iemand van kaartverkoop, hij vertelde dat ze het systeem wel uitgebreid aan het testen waren en het dus niet vast gaat lopen tijdens een flitsverkoop.
Denk dat het hierbij blijft, wel nog war die vertrekken denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef sjimz het volgende:
Het is de laatste dagen rustig geweest op de transfermarkt.
Zal Marco toch nog een verdediger uit de hoed toveren?
Geen idee eigenlijk. Ik trek altijd als een blij kwijlend kind m'n SCC van die brief af en flikker de rest zonder het te lezen weg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zoiets bij mijn SCC gehad, kan dat kloppen?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik trek altijd als een blij kwijlend kind m'n SCC van die brief af en flikker de rest zonder het te lezen weg.
Denk het niet. Dan waren er allang geruchten geweest bij Ajaxquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef sjimz het volgende:
Het is de laatste dagen rustig geweest op de transfermarkt.
Zal Marco toch nog een verdediger uit de hoed toveren?
Cvitanich is ook ineens uit de lucht komen vallen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:01 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het niet. Dan waren er allang geruchten geweest bij Ajax
Ik heb hier nog wel een Willem II-CC liggen waar je twee kaartjes op kunt kopen. Mocht er iemand geinteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:17 schreef M0NTANA het volgende:
Mensen met voorrang die niet naar Willem II-uit gaan?
Komen ze daar nou nog mee aankakkenquote:KNVB denkt na over verlengde Engelse transferdeadline
De KNVB denkt erover na om de transfertermijn net als in Engeland met één dag te verlengen tot 1 september. Clubs in Engeland hebben 24 uur langer de tijd nieuwe spelers aan te trekken, omdat 31 augustus, de dag waarop normaal gesproken de transfermarkt sluit, dit kalendejaar op een zondag valt.
Welke consequenties de verschuiving van de Engelse deadline heeft voor het Nederlands betaald voetbal is nog niet bekend. "De ervaring leert dat de FIFA zich erg strak aan de deadline houdt", vertelt KNVB-woordvoerder Renske Bruinsma op de website van Voetbal International. "Maar als meer landen het voorbeeld van Engeland volgen, willen wij onder daar uiteraard bij aansluiten."
"Het zou niet in het belang van onze clubs zijn als er verschillende data worden aangehouden voor het sluiten van de transfermarkt. Dan krijg je een situatie dat buitenlandse clubs spelers bij ons kunnen weghalen, zonder dat Nederlandse clubs daar spelers voor terug kunnen halen", aldus Bruinsma.
Zo kunnen de Franse clubs sinds 1 augustus onderling geen spelers meer van elkaar overnemen, maar buitenlandse clubs mogen dit wél. Dat houdt dat de Franse clubs in het buitenland moeten zoeken voor een vervanger voor de desbetreffende speler.
Halen ze die laatste dag Huntelaar nog ff wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Komen ze daar nou nog mee aankakken
Wat kan de KNVB er aan doen dat de FA "een dag langer open" is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:35 schreef HeatWave het volgende:
Zal je idd zien, maakt ie er 4 tegen W2, is ie de dag erna alsog weg, KNVB, echt een top organisatie.
Hou opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Halen ze die laatste dag Huntelaar nog ff weg
KNVB denkt na over verlengde Engelse transferdeadlinequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat kan de KNVB er aan doen dat de FA "een dag langer open" is?
Nee hoor. We moeten dan maar gewoon aan onszelf denken, hij gaat niet meer weg nu. Kampioen worden is het doel, niet extra miljoenen op de bankrekening.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:23 schreef Jnk18 het volgende:
Ajax moet gewoon nee zeggen, hadden ze maar eerder moeten komen voor Hunter. Of denk ik nou te simpel?
De beslissing van de FA heeft niets met de eventuele beslissing van de KNVB te maken lijkt me.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
KNVB denkt na over verlengde Engelse transferdeadline
Als ze er over nadenken hebben ze een keuze, dus kunnen ze er alles aan doen he?
"".
Als je Huntelaar volgende zomer verkoopt en kampioen wordt, heb je grote kans dat je door CL-inkomsten zelfs meer kan verdienen dan nu met alleen de verkoop van Huntelaar. Dus dan is verkopen dubbel dom.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor. We moeten dan maar gewoon aan onszelf denken, hij gaat niet meer weg nu. Kampioen worden is het doel, niet extra miljoenen op de bankrekening.
Met je Ajax-seizoenskaart gaat dat inderdaad niet lukken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
Gewoon in het FC Utrecht vak trouwens. Zal zeker enkel met een seizoenskaart van FC Utrecht kunnen, omdat het een risicoduel is?
Volgens mij moet de KNVB een eventuele uitgaande transfer ook goedkeuren, als de eigen regels aangeven dat spelers na 31-8 23:59:59 niet meer mogen vertrekken, lijkt me ook niet dat ze een transfer van Huntelaar op 1-9 goed kunnen keuren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
De beslissing van de FA heeft niets met de eventuele beslissing van de KNVB te maken lijkt me.
Als de Engelse transfermarkt langer open is kan Ajax Huntelaar nog kwijt raken ongeacht of de KNVB de transfermarkt open houdt of heb ik het nu verkeerd?
Hadden we 2 seizoenen geleden moeten doen ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:17 schreef Blight het volgende:
Werken aan het doelsaldo tegen Willem II.
quote:Stage voor Eyong Enoh bij Ajax
Eyong Enoh is momenteel op stage bij Ajax. De middenvelder komt uit voor Ajax Cape Town. De 22-jarige speler uit Kameroen deed vandaag voor het eerst mee met de selectie van Ajax.
uit diezelfde Franse bron blijkt dat ze ook interesse hebben in een aantal andere Eredivisie spelers en dat Thimothee Kolodziecziak bovenaan hun lijstje staat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:54 schreef sjimz het volgende:
Lyon zou op Urby azen en HSV zou 7 miljoen euro voor Urby over hebben.\
Korreltje zout anyone?
http://www.voetbalprimeur(...)t_op_Emanuelson.html
Dat weet je nooit. Bij Nigel dacht ik ook dat het niet goed zou komen, maar die is enorm gegroeid in Duitsland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:59 schreef kevin6188 het volgende:
Korreltje zout of niet, ik zou het zo'n gekke deal nog niet vinden. Betwijfel een beetje of het nog wel goedkomt met Urby bij Ajax...
Die competitie is ook een stuk sterker dan de Eredivisie, vooral fysiek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat weet je nooit. Bij Nigel dacht ik ook dat het niet goed zou komen, maar die is enorm gegroeid in Duitsland.
Als Urby links op t middenveld komt te staan wel. Achterin is hij gewoon te kwetsbaar!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:59 schreef kevin6188 het volgende:
Korreltje zout of niet, ik zou het zo'n gekke deal nog niet vinden. Betwijfel een beetje of het nog wel goedkomt met Urby bij Ajax...
Dat is precies wat ik bedoel. Ik denk namelijk niet dat De Jong diezelfde groei had kunnen doormaken bij Ajax. Ik zou graag zien dat Urby het goed doet bij Ajax. Zowel voor Urby zelf als voor Ajax. Maar ik heb er een hard hoofd in, dat geef ik eerlijk toe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat weet je nooit. Bij Nigel dacht ik ook dat het niet goed zou komen, maar die is enorm gegroeid in Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |