eensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:46 schreef F1Bas het volgende:
Manu zou ik niet verkopen maar verhuren.
Opnieuw naar Zegreb, alleen nu met >100 man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder heb ik ontzettend veel zin in de Uefa Cup. Hopen op weer wat mooie tripjes.
Dat mag ik ook mezelf aanrekenen, want toen ben ik ook niet geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Opnieuw naar Zegreb, alleen nu met >100 man.
Denk dat alles in België een combi wordt, dus liever niet. Engeland is altijd wel leuk. Duitsland, ook als het maar geen Bremen-taferelen worden. Frankrijk is saai. Scandinavië duur. Italië en Spanje wel aardig, maar niet bijzonder (of het moet Napoli worden). Dus wat mij betreft wordt een de eerste ronde Oostblok, lekker een extreem goedkoop land, met lekkere wijven en kans om door te komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag ik ook mezelf aanrekenen, want toen ben ik ook niet geweest.
Luik zal wel een combi worden, maar anders...![]()
Staat nog een rekening open met die gasten.
quote:Ajacied Dennis Rommedahl wil vechten voor zijn plaats in de basis bij de Amsterdamse club. Kort geleden kregen de overbodige spelers bij Ajax te horen dat zij mochten vertrekken. Onder hen ook Dennis Rommedahl.
"Ajax-trainer Marco van Basten gaf aan dat als ik verkocht kon worden, dat ook zou gebeuren. Ik heb hem gezegd dat ik wil blijven vechten voor mijn plaats", aldus de getergde Deense vleugelaanvaller tegenover het Deense Ekstra Bladet.
Mocht Rommedahl zich niet terugvechten in de basis dan rest voor hem een plaats op de bank of op de tribune. Rommmedahl stapte in 2007 over van het Engelse Charlton Atlethic naar Ajax. Daarvoor kwam de Deense international onder meer uit voor PSV.
quote:Albert Luque heeft zijn eerste officiële minuten gemaakt in het beloftenelftal van Ajax. In het bekerduel met Jong FC Omniworld was de Spanjaard direct succesvol. Wel viel hij geblesseerd uit.
In Amsterdam nam Luque de 3-0 voor zijn rekening. Een vrije trap vanaf de rechterkant van het veld krulde de Spanjaard met zijn linkervoet overtuigend binnen. Na precies een uur spelen moest hij geblesseerd naar de kant.
Een transfer voor Luque lijkt voorlopig niet op handen. Edgar Manucharyan is wel in gesprek met drie clubs uit de Eredivisie. Hij kwam tegen FC Omniworld ook een uur in actie en wist één keer te scoren.
Begin er nou niet aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gezien het aantal keer jullie hebben opgeroepen en geprobeerd FCDB te pakken voor de wraak van Luik vonden jullie dat niet zo leuk nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder, inderdaad een domme opmerking van mij, want ik was even vergeten dat jij met je FCDB vriendjes er ook zou lopen.
Voor de verhuur hoop ik toch zeker?quote:Edgar Manucharyan is wel in gesprek met drie clubs uit de Eredivisie.
Want? Jij ziet nog toekomst voor die gast bij Ajax?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor de verhuur hoop ik toch zeker?
Die jongen heeft al vaak het vertrouwen gekregen. Move on.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor de verhuur hoop ik toch zeker?
Je kan het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Standard kan makkelijk zonder ons. Die heb ik een aantal keer "in actie" gezien en daar verwacht ik -zeker thuis- toch wel wat meer van dan van Ajax harde kern.
Ik denk dat het een van de meest begaafde voetballers die op dit moment in Nederland rondloopt. Nou weet ik dat balcontrole er de laatste jaren niet toe deed bij Ajax, ik ga er nog steeds van uit dat daarvoor wel plek moet zijn bij Ajax.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:37 schreef Suijk het volgende:
Want? Jij ziet nog toekomst voor die gast bij Ajax?
Eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven
Luik heeft een aardige groep, en dan met name thuis omdat de plaatselijke noord afrikanen lekker meelopen...
Anderlecht en Brugge blijft de top in Belgie imo....
Mwah, vanuit het verleden wel. Is wel afgenomen. Sowieso schiet het niet echt op in Belgie omdat er bij die clubs veel verschillende (kleine) groeperingen zijn met eigen opvattingen etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:50 schreef PyTh het volgende:
Anderlecht en Brugge blijft de top in Belgie imo....
Bogarde was ook een aanvaller.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Er moet een linksback bij geen centrale verdediger. Vertonghen is een middenvelder.
Wat is er met Standaard Luik dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag ik ook mezelf aanrekenen, want toen ben ik ook niet geweest.
Met die spelers niets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Wat is er met Standaard Luik dan?
Niet meer kansen dan Leonardo, bovendien is Manu nog jonger en zie ik hem graag eens een jaar in actie bij een eredivisie ploeg, dit kan echt weer zo´n spelertje zijn die ergens anders opbloeit en waar we dan spijt van krijgen dat hij is vertrokken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die jongen heeft al vaak het vertrouwen gekregen. Move on.
Er is in het verleden wel eens iets voorgevallen tussen Luik en Ajax. Vandaar dat ze niet zo blij zijn met je Ajax-vaantjes. That's it.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:44 schreef Ruiseart het volgende:
Ik vraag het alleen maar omdat een tijdje geleden op een parkeerplaats in de buurt van Brussel een bus Luik-supporters zich vreemd begon te gedragen toen ze m'n Ajax-vaantjes zagen.
Standardquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef Ruiseart het volgende:
Wat is er met Standaard Luik dan?
quote:John Heitinga verruilde deze zomer Ajax voor Atlético Madrid. Het aanpassingsproces verloopt volgens de verdediger goed. "De aanpassing gaat redelijk snel."
"In Spanje is alles heel anders. Het weer bijvoorbeeld, maar ook de club en het eten. Er wordt ook op een andere manier gewerkt. Maar Atlético is een heel mooie club en Madrid een mooie stad. Al is het er nu snikheet. Toch begin ik me er al aardig thuis te voelen. Het bevalt me goed in Madrid. De eerste indruk is goed", zegt Heitinga op de officiële website van Ajax.
Dat hij dinsdag met het Nederlands elftal trainde in de Amsterdam ArenA was even vreemd voor de international. "Het was best gek om het ArenA-dek weer op te rijden. Normaal kwam ik hier om een wedstrijd te spelen. Een wedstrijd in het Ajax-shirt. Zo is het lang geweest. Dat is ook niet gek als je zeventien jaar bij Ajax hebt gespeeld."
Eens.. Na de aankopen die gedaan zijn en het scorendvermogen dat er nu rond looptquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Pfff, als Ajax dit jaar geen kampioen wordt is het echt een dramatisch seizoen, klaar. We blijven bouwen. Jammer dat Marco net begonnen is, hij wist waar hij aan begon.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef versteegrob het volgende:
Doe is normaal! Hoe kan je nou zoiets verwachten binnen 1 jaar. Door mensen zoals jij komt er een te hoog verwachtingspattroo. Als hij binnen 3 jaar geen kampioen is mag je klagen, niet al gelijk na 1 jaar.
Zeikerd
doe=normaal? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef versteegrob het volgende:
Doe is normaal! Hoe kan je nou zoiets verwachten binnen 1 jaar. Door mensen zoals jij komt er een te hoog verwachtingspattroo. Als hij binnen 3 jaar geen kampioen is mag je klagen, niet al gelijk na 1 jaar.
Zeikerd
Ik denk dat je defensief zeker te zwak bent als je met drie aanvallend ingestelde verdedigers gaat voetballen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:04 schreef versteegrob het volgende:
Van Basten moet nu gewoon definitief kiezen voor voetbal in de as, oftewel voor Anita en Aissati ipv Vd Wiel en Cvitanich.
De laatste heeft een uitstekend gevoel voor positie en hoort de concurrentie voorin aan te gaan, de 1e is nog jong en komt bij mij vooral in aanmerking als mandekker.
Tuurlijk, een as met Anita en Aissati is kwetsbaar, maar voetballend dik in orde en zorgt iig voor een elftal dat in de buurt komt van het Ajax waar ik mee ben opgegroeid. Dat betekent ook dat we de afgelopen 10 jaar moeten vergeten. We beginnen op nul en daar hoort bij dat je niet perse kampioen wordt. Dus aub geen paniekaankopen in de vorm van zogenaamd robuuste verdedigers die de bal het stadion uitschoppen als het moet.
Als Ajax over 3 jaar geen kampioen is geworden kun je gaan zeiken, dit jaar is het jaar dat de basis gelegd wordt, op traditionele Ajaxwaarden. En nee, dat sluit een kamioenschap niet uit.
Gefaald? Wil je hem dan gelijk ontslaan, zou krijg je toch nooit een basis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
doe=normaal? Sinds wanneer?
En, wat je ook allemaal wil gaan zeggen, boeit niet. Ajax moet en zal kampioen worden na die drama jaren. We geven MvB niet voor niets volledig carte blanche, hij kan kopen, ruimen, schofferen, de top vervangen etc etc.
Dat heeft nog nooit iemand gemogen, dus daar moet iets tegenover staan. Zeker nu de CL niet meeweegt zal hij zonder een kampioenschap gewoon gefaald hebben, klaar.
Want Willem II is een goede graadmeter?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:37 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Maar ben benieuwd naar Willem 2, vanaf dan kan je pas iets zeggen.
Dat is de eerste wedstrijd die ergens om gaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want Willem II is een goede graadmeter?
I don't do "nuance"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:48 schreef Blight het volgende:
Hoewel enige nuance niet zou misstaan ben ik het wel eens met HeatWave: gezien het feit dat Van Basten alle touwtjes in handen heeft gekregen moet hij het ook wel waar maken. Een hoofdprijs is een must.
Die hoofdrpijs moet er komen ja, maar je kunt niet eisen van Van Basten dat hij dat dit jaar al voor elkaar krijgt... Hij zit er net enkele weken..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:48 schreef Blight het volgende:
Hoewel enige nuance niet zou misstaan ben ik het wel eens met HeatWave: gezien het feit dat Van Basten alle touwtjes in handen heeft gekregen moet hij het ook wel waar maken. Een hoofdprijs is een must.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |