Standardquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef Ruiseart het volgende:
Wat is er met Standaard Luik dan?
quote:John Heitinga verruilde deze zomer Ajax voor Atlético Madrid. Het aanpassingsproces verloopt volgens de verdediger goed. "De aanpassing gaat redelijk snel."
"In Spanje is alles heel anders. Het weer bijvoorbeeld, maar ook de club en het eten. Er wordt ook op een andere manier gewerkt. Maar Atlético is een heel mooie club en Madrid een mooie stad. Al is het er nu snikheet. Toch begin ik me er al aardig thuis te voelen. Het bevalt me goed in Madrid. De eerste indruk is goed", zegt Heitinga op de officiële website van Ajax.
Dat hij dinsdag met het Nederlands elftal trainde in de Amsterdam ArenA was even vreemd voor de international. "Het was best gek om het ArenA-dek weer op te rijden. Normaal kwam ik hier om een wedstrijd te spelen. Een wedstrijd in het Ajax-shirt. Zo is het lang geweest. Dat is ook niet gek als je zeventien jaar bij Ajax hebt gespeeld."
Eens.. Na de aankopen die gedaan zijn en het scorendvermogen dat er nu rond looptquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Pfff, als Ajax dit jaar geen kampioen wordt is het echt een dramatisch seizoen, klaar. We blijven bouwen. Jammer dat Marco net begonnen is, hij wist waar hij aan begon.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef versteegrob het volgende:
Doe is normaal! Hoe kan je nou zoiets verwachten binnen 1 jaar. Door mensen zoals jij komt er een te hoog verwachtingspattroo. Als hij binnen 3 jaar geen kampioen is mag je klagen, niet al gelijk na 1 jaar.
Zeikerd
doe=normaal? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef versteegrob het volgende:
Doe is normaal! Hoe kan je nou zoiets verwachten binnen 1 jaar. Door mensen zoals jij komt er een te hoog verwachtingspattroo. Als hij binnen 3 jaar geen kampioen is mag je klagen, niet al gelijk na 1 jaar.
Zeikerd
Ik denk dat je defensief zeker te zwak bent als je met drie aanvallend ingestelde verdedigers gaat voetballen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:04 schreef versteegrob het volgende:
Van Basten moet nu gewoon definitief kiezen voor voetbal in de as, oftewel voor Anita en Aissati ipv Vd Wiel en Cvitanich.
De laatste heeft een uitstekend gevoel voor positie en hoort de concurrentie voorin aan te gaan, de 1e is nog jong en komt bij mij vooral in aanmerking als mandekker.
Tuurlijk, een as met Anita en Aissati is kwetsbaar, maar voetballend dik in orde en zorgt iig voor een elftal dat in de buurt komt van het Ajax waar ik mee ben opgegroeid. Dat betekent ook dat we de afgelopen 10 jaar moeten vergeten. We beginnen op nul en daar hoort bij dat je niet perse kampioen wordt. Dus aub geen paniekaankopen in de vorm van zogenaamd robuuste verdedigers die de bal het stadion uitschoppen als het moet.
Als Ajax over 3 jaar geen kampioen is geworden kun je gaan zeiken, dit jaar is het jaar dat de basis gelegd wordt, op traditionele Ajaxwaarden. En nee, dat sluit een kamioenschap niet uit.
Gefaald? Wil je hem dan gelijk ontslaan, zou krijg je toch nooit een basis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
doe=normaal? Sinds wanneer?
En, wat je ook allemaal wil gaan zeggen, boeit niet. Ajax moet en zal kampioen worden na die drama jaren. We geven MvB niet voor niets volledig carte blanche, hij kan kopen, ruimen, schofferen, de top vervangen etc etc.
Dat heeft nog nooit iemand gemogen, dus daar moet iets tegenover staan. Zeker nu de CL niet meeweegt zal hij zonder een kampioenschap gewoon gefaald hebben, klaar.
Want Willem II is een goede graadmeter?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:37 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Maar ben benieuwd naar Willem 2, vanaf dan kan je pas iets zeggen.
Dat is de eerste wedstrijd die ergens om gaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want Willem II is een goede graadmeter?
I don't do "nuance"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:48 schreef Blight het volgende:
Hoewel enige nuance niet zou misstaan ben ik het wel eens met HeatWave: gezien het feit dat Van Basten alle touwtjes in handen heeft gekregen moet hij het ook wel waar maken. Een hoofdprijs is een must.
Die hoofdrpijs moet er komen ja, maar je kunt niet eisen van Van Basten dat hij dat dit jaar al voor elkaar krijgt... Hij zit er net enkele weken..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:48 schreef Blight het volgende:
Hoewel enige nuance niet zou misstaan ben ik het wel eens met HeatWave: gezien het feit dat Van Basten alle touwtjes in handen heeft gekregen moet hij het ook wel waar maken. Een hoofdprijs is een must.
Adriaanse was goed aan het opbouwen, maar die stak Van Basten onvoldoende veren in de reet naar de mening van supporters en bestuur. De rest kan gewoon niet opbouwen, niet omdat ze het materiaal niet hebben of de tijd niet krijgen, maar gewoon omdat ze dat onderdeel van het vak niet beheersen. Koster uitgezonderd natuurlijk, die moest redden wat er te redden viel met die combinatie van krachtpatsers, middelmaat en over the top spelers die Van Geel had uitgezocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:42 schreef HeatWave het volgende:
We zijn nu al met Adriaanse, Koeman, Blind, Ten Cate, Koster aan het opbouwen geweest. Nog een jaar geen schaal, dus geen CL, geen aanzien gaat echt de doodsteek worden. Het is nu al lastiger en lastiger om spelers te kopen, zowel qua geld als qua aanzien.
Als we goede progressie zien en het voetbal is in april dat van een kampioen maar er zijn teveel punten verloren dan mag hij van mij blijven. Maar weer vier jaar wachten om te kijken of hij nog een keer doorkrijgt hoe je een elftal moeten laten voetballen lijkt me ook geen goed plan. Als we het in december nog moeten hebben van individuele klasseflitsen om een goal te maken dan mag hij van mij dan al weg want dan is inmiddels wel duidelijk dat hij het vak niet verstaat.quote:Nee, sorry, de tijd voor kutsmoesjes is voorbij, MvB doet zich voor als God met alles in de hand willen hebben, iedereen maar eruit trappen voor zijn eigen beleidsplan (zowel spelers als bestuur dus) hij is alleen heerser van Ajax, maak het maar waar of tief op. Klaar.
De helft is buitenlands tegenwoordig, snappen ze toch nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heel de selectie schijnt mee te lezen hoor heatwave!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |