De helft is buitenlands tegenwoordig, snappen ze toch nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heel de selectie schijnt mee te lezen hoor heatwave!
quote:-De verkoop start voor voorranguitkaarthouders donderdag 21 augustus om 10:00 uur.
-Uitkaarthouders kunnen vanaf zaterdag 23 augustus 10:00 uur kopen
-SVA/JS-uitkaarthouders hebben de mogelijkheid om vanaf woensdag 27 augustus a.s. kaarten te kopen (indien beschikbaar)
Deze data en tijden gelden voor zowel online verkoop als TicketBox.
Er is inmiddels een brief verstuurd naar alle uitkaarthouders met daarin belangrijke informatie over de diverse wijzigingen met betrekking tot de verkoop van kaarten voor uitwedstrijden via TicketBox en/of online verkoop.
Prijs van deze uitwedstrijd is ¤30,71
Nee, vind ik niet. Dat hij alle touwtjes in handen krijgt, wil niet zeggen dat er dan ook per direct een organisatie van een kampioen staat, daar gaat wel geruime tijd overeen, anders hadden we makkelijk het AT gewonnen, en was er nooit van Murcia verloren bijv.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:48 schreef Blight het volgende:
Hoewel enige nuance niet zou misstaan ben ik het wel eens met HeatWave: gezien het feit dat Van Basten alle touwtjes in handen heeft gekregen moet hij het ook wel waar maken. Een hoofdprijs is een must.
Heeft iemand die brief al gekregen? In principe is het dus toch alleen maar dat het nu via de primera gaat ipv Ticketbox. (en internet dan)...quote:
Net als tegen de Graafschap vorig seizoenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:17 schreef Blight het volgende:
Werken aan het doelsaldo tegen Willem II.
Volgens mij heb ik zoiets bij mijn SCC gehad, kan dat kloppen? Was niet heel uitgebreid ofzo dus misschien dat er deze week nog wel meer op de mat ploft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heeft iemand die brief al gekregen? In principe is het dus toch alleen maar dat het nu via de primera gaat ipv Ticketbox. (en internet dan)...
Ken wel iemand van kaartverkoop, hij vertelde dat ze het systeem wel uitgebreid aan het testen waren en het dus niet vast gaat lopen tijdens een flitsverkoop.
Denk dat het hierbij blijft, wel nog war die vertrekken denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef sjimz het volgende:
Het is de laatste dagen rustig geweest op de transfermarkt.
Zal Marco toch nog een verdediger uit de hoed toveren?
Geen idee eigenlijk. Ik trek altijd als een blij kwijlend kind m'n SCC van die brief af en flikker de rest zonder het te lezen weg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zoiets bij mijn SCC gehad, kan dat kloppen?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik trek altijd als een blij kwijlend kind m'n SCC van die brief af en flikker de rest zonder het te lezen weg.
Denk het niet. Dan waren er allang geruchten geweest bij Ajaxquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef sjimz het volgende:
Het is de laatste dagen rustig geweest op de transfermarkt.
Zal Marco toch nog een verdediger uit de hoed toveren?
Cvitanich is ook ineens uit de lucht komen vallen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:01 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het niet. Dan waren er allang geruchten geweest bij Ajax
Ik heb hier nog wel een Willem II-CC liggen waar je twee kaartjes op kunt kopen. Mocht er iemand geinteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:17 schreef M0NTANA het volgende:
Mensen met voorrang die niet naar Willem II-uit gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |