abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:40:23 #51
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60985232
Zoveel kwaliteit levert Ajax niet in met een vertrek van Huntelaar. Met Aissati, Cvinatich, Sulejmani en Suárez is er genoeg aanvallende kwaliteit in huis.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60985256
Nee, elke prutser maakt 34 goals idd..... mis je niets aan..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60985322
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:40 schreef TC03 het volgende:
Zoveel kwaliteit levert Ajax niet in met een vertrek van Huntelaar. Met Aissati, Cvinatich, Sulejmani en Suárez is er genoeg aanvallende kwaliteit in huis.
Maar wel iemand die veel goals scoort en het is gezichtsverlies voor Marco/Ajax, ik bedoel hij maakt hem aanvoerder etc en dan zou hij nog 10 dgn voordat de t-periode sluit weg laten gaan?
pi_60985359
Afwachten,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:44:34 #55
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60985379
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Nee, elke prutser maakt 34 goals idd..... mis je niets aan..
Dan maken de andere spelers nu die goals. Hij maakt ze omdat ze weten dat hij ze kan maken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60985411
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:36 schreef getl0st het volgende:

[..]

Met een contract tot 2010 kan je hem volgend jaar ook nog verkopen toch..
tot is toch tot en met 2009?
Dus na het volgende seizoen transfervrij?

Dat vroeg ik me af, beetje zoals Van der Vaart bij HSV is weggegaan.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60985468
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Blijf erbij dat ze de club wel kunnen opdoeken ook,
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60985489
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan maken de andere spelers nu die goals. Hij maakt ze omdat ze weten dat hij ze kan maken.

Waaat?

Het verbaasd me er echt mensen zijn die denken dat Ajax niets verlliest als ze KJH verkopen.
Die gast is levensgevaarlijk als spits. Niemand weet nog hoe de nieuwe aankopen gaan uitpakken.

En er word wel "even gedacht" dat de nieuwe aankopen hem wel ff vervangen.. Daar kan ik met mijn verstand niet bij.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60985525
[quote]Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dus na het seizoen volgend seizoen transfervrij?

volgens het contract speelt hij nog 2 seizoenen, dus ajax kan hem aan het contract houden dan is hij over 2 seizoenen transfervrij, en volgend jaar 10/15 mln
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:49:59 #60
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60985544
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dus na het volgende seizoen transfervrij?

quote:
"We hebben een paar keer met elkaar om de tafel gezeten", aldus Huntelaar. "We zijn wel iets nader tot elkaar gekomen, maar zijn er nog niet uit. Ik heb nog een contract tot 2010, ik wil het alleen verlengen onder de voorwaarden die ik wil." Huntelaar zou graag een gelimiteerde transfersom in zijn nieuwe contract zien. Hij wil daar verder niet over uitweiden. "Dat is iets tussen Ajax en mij."
2010 dus.. dan is het een mogelijkheid lijkt mij.. al zal hij dan mss minder waard zijn vanwege het contract
I've got more game than Monopoly.
pi_60985576
komkommernieuws:
quote:
Ajacied Gabri houdt conditie op peil bij Barcelona

20/08/2008 16:33

Gabri traint deze week mee met de beloften van Barcelona, waar voormalig collega Luis Enrique de trainer van is. De Spaanse middenvelder van Ajax is in Barcelona omdat zijn vrouw op het punt staat te bevallen. Ajax-coach Marco van Basten heeft Gabri een weekje vrijaf gegeven om bij de geboorte van zijn kind te zijn.

Voor Gabri is de trainingsweek een terugkeer op bekend terrein. De 29-jarige maakte tien jaar geleden ook al deel uit van Barcelona B. In het seizoen 1999/00 brak Gabri door in de hoofdmacht, om in zeven jaar 128 competitieduels en acht goals te maken voor de Blaugranas.

Voor Ajax begint het seizoen op zaterdag 30 augustus met een uitwedstrijd tegen Willem II. Aanstaande maandag keert Gabri terug bij de Amsterdammers.
pi_60985961
Jammer van Colin jongens, een gevoelig verlies.
That's all folks!
pi_60986088
Nee, Ajax (Coronel, Aat en Marco) moeten nu voet bij stuk houden en vól voor het kampioenschap gaan. Niet met een achterstand gaan beginnen nu. We willen er toch weer bovenop komen? Begin dan verdomme ook op z'n sterkst.

Of Real moet Huntelaar nog een seizoen willen verhuren, maar lijkt me niet.
pi_60986106
Iedereen sterkte met het verlies van Colin inderdaad. Mogen we niet vergeten natuurlijk.

Spijtig nieuws, maar het is niet anders.
pi_60986125
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Daar heb je inderdaad gelijk in in een 4-3-3 systeem, niet in het 4-2-1-2-1 systeem waar de Vleugelspelers meer ingezakt staan en door de #10 vrij makkelijk in stelling gebracht kunnen worden.
Ik denk niet dat je al te star moet doen over spelsystemen, maar het gros van die varianten op de klassieke systemen zijn eigenlijk oplossingen zuiver en alleen om bepaalde spelers samen te kunnen laten spelen. Ik ben geen Cruijff-adept, maar die klassieke systemen zijn er vanwege de veldbezetting. 4-3-3 is wel ideaal om de breedte van het veld optimaal te gebruiken en de passafstanden optimaal te houden. Dus wanneer je aanvallend en op balbezit speelt.
quote:
Ook dat zag je in het nederlands elftal, dat juist enorm snel counterde en juist de vleugelspelers (lees: Robben) enorm snel uitkonden breken en scoren (zie Robbens goal tegen Frankrijk).
Dan heb je het over de omschakeling, erg belangrijk in het moderne voetbal, maar dat doe je maar een paar keer per wedstrijd. Counteren is leuk, maar wat doe je als PSV in de loopgraven kruipt?
Tegen Rusland zagen we duidelijk de beperkingen, kluitjesvoetbal, niet de breedte van het veld gebruiken, op de vleugels moest iedereen het maar in zijn eentje uitzoeken, en iedereen die zelf maar gaat schieten in plaats van dat ze hem voor elkaar klaarleggen in de ruimte die ze net gemaakt hebben.

We hebben tegelijk kunnen zien wat een middelmatige selectie ka als ze de techniek hebben om de bal snel rond te laten gaan en van elkaar weten wat ze gaan doen: Rusland speelde Nederland kapot en kon zich veroorloven om de ene na de andere grote kans te missen. Ruimte krijg je niet, ruimte moet je maken door goed te voetballen.

En Robben kan gewoon heel erg goed voetballen als hij niet geblesseerd is. Als die zijn dag heeft gaat hij wel in zijn eentje 2 a 3 man voorbij. We hebben dan ook eigenlijk alleen maar goed voetbal gezien als Robben lekker aan het dartelen was. Hartstikke mooi, maar daar kun je geen systeem op bouwen.
quote:
Bovendien moet je niet vergeten dat er afgelopen jaar geen moment met een echte spelverdeler is gespeeld (de Jong laat ik buiten beschouwing) en daardoor een erg vreemd spelbeeld is geweest waar weinig samenhang inzat.
Het is allemaal momentenvoetbal, dus een echte spelmaker kan daar ook niks in. Het is 3 passes achter mekaar en dan weer hard de duels in om dat de bal los is. Om dat te voorkomen heb je veel techniek nodig, overal maar meer in de voorste linies om dat ruimte en tijd daar schaars zijn.
quote:
Ik kan mij vinden in jouw verhaal, maar ben het niet eens met het spel dat jij beschrijft, zoals wij dit EK hebben gezien kan het weldegelijk zeer effectief zijn en ook nog eens oogstrelend. Ajax heeft vorig jaar, vooral de 2e seizoenshelft met Sneijder, goed voetbal laten zien.
Onder omstandigheden en in bepaalde spelsituaties is het goed, maar niet goed genoeg. Zo reeel moet je zijn als het telkens weer fout gaat bij serieuze tegenstand. Als je nou weinig tijd en ruimte krijgt, dus niet tegen de Graafschap, en je moet scoren, en dan weet je een aantal goede kansen uit te spelen dán hebben we het over goed aanvallend voetbal. Maar in die wedstrijden zag ik een aanvallend machteloos Ajax met hier en daar een half kansje.
quote:
En zoals gezegt is een vervanger van Huntelaar alleen een verbetering als hij en technisch begaafd is en scorend vermogen bezit want tenslotte is dat het doel van een diepe spits en de splijtende pass het doel van Aissati.
Wie er scoort maakt natuurlijk niet uit. Traditioneel worden bij Ajax de doelpunten over heel veel spelers verdeeld, althans in de periodes van succes. Dat is eigen aan de spelopvatting.

Huntelaar scoort niet alleen veel omdat hij een goed schot heeft en een goed oog voor scoringsposities. Het komt vooral omdat hij zich daar op toelegt en dat ook mag. Als je 90 minuten op je kansjes loert dan krijg je er meer dan als je 90 minuten bezig bent met afleggen, combineren, uitwijken naar de vleugel, acties maken en mensen vrij zetten, alles vanuit de midvoorpositie en dan ook nog eens je eigen kansen in de gaten houdt. Dat is een tactische keuze. In zijn geval de logische keuze omdat hij nergens anders goed voor is, maar niet de logische keuze omdat dat de optimale tactiek is om wedstrijden te winnen. Voor Ajax is het dat in ieder geval nooit geweest, en als je nu wilt betogen dat dat met Huntelaar anders ligt dan heb je de feiten in ieder geval niet aan je zijde.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60986133
Sowieso Real Rot effe op met je berg geld en probeer niet voor de 2e keer op rij een van de beste spelers net voor het einde van de transferperiode weg te plukken,

Kut-Real
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 20 augustus 2008 @ 17:23:59 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60986377
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:13 schreef Triptamine het volgende:
Sowieso Real Rot effe op met je berg geld en probeer niet voor de 2e keer op rij een van de beste spelers net voor het einde van de transferperiode weg te plukken,

Kut-Real
zo voelen ze zich in Groningen toch ook ongeveer?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:24:14 #68
51286 w00h00
Digital man!
pi_60986382
Barcelona FTW!
pi_60986443
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo voelen ze zich in Groningen toch ook ongeveer?
Hoe ze zich in Groningen voelen boeit me geen flikker
pi_60986639
Een vertrek van Huntelaar voor 25 miljoen euro is eerder de redding voor Ajax dan de (sportieve) ondergang voor komend seizoen.

Met die 25 miljoen kun je toch wel Dembele+Douglas en evt. nog Bradley (voor op de plek van Aissati) en Krul (voor op de plek van Stekelenburg) kopen:

--Sulejmani------------Suarez-
-----------Dembele------------

--Emanuelson--------Aissati--
-------------Gabri---------------

--Vertonghen-----------Silva-
-------Lindgren---Douglas----

---------Stekelenburg---------
pi_60987006
Dembele wilt naar een Europese club die CL speelt. Dus een grote sportievere verbetering.

Feit is dat veel jonge spelers dit willen en geef ze eens ongelijk.
Die gaat liever kijken wat er nog op zijn pad komt en doorspelen bij AZ dan naar Amsterdam verhuizen en afwachten wat de club gaat doen in de toekomst.
pi_60987134
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Een vertrek van Huntelaar voor 25 miljoen euro is eerder de redding voor Ajax dan de (sportieve) ondergang voor komend seizoen.

Met die 25 miljoen kun je toch wel Dembele+Douglas en evt. nog Bradley (voor op de plek van Aissati) en Krul (voor op de plek van Stekelenburg) kopen:

--Sulejmani------------Suarez-
-----------Dembele------------

--Emanuelson--------Aissati--
-------------Gabri---------------

--Vertonghen-----------Silva-
-------Lindgren---Douglas----

---------Stekelenburg---------
jij bent grappig. douglas mag niet weg bij twente, kruk hoeft niet we hebben vermeer. middenveld moet meer zo
-----aisatti
lindgren-gabri. en de verdediging
vermaelen---oleguer.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:59:41 #73
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60987142
Laat Dembele maar komen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:02:11 #74
82589 S-Two
barba macacu
pi_60987199
Ik weet het niet hoor als Huntelaar weggaat. Het geeft inderdaad wel meer ruimte voor combinatiespel, maar je bent toch een garantie voor 25+ doelpunten kwijt.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:12:11 #75
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60987436
vrijdag/zatrdag mark my words...
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')