Jup en daarbij komt, als Silenus zoiets zegt, kun je er wel vanuit gaan dat het zo is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Was met Oleguer toen ook. Is allemaal een beetje vaag. Maar het staat er toch echt.
nee staat er nog.. ik vind het eigenlijk niet zo'n geweldige aankoop!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:59 schreef sjimz het volgende:
En nu is het bericht weer verwijderd van de Ajax site
hmm of toch niet
Klopt, klopt. En het persbericht is er inderdaad ook al uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jup en daarbij komt, als Silenus zoiets zegt, kun je er wel vanuit gaan dat het zo is.
Vergeet niet dat Sno oorspronkelijk al uit de Ajax opleiding komtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
We kopen tegenwoordig alleen spelers met een Feyenoord- of PSV-verleden.
Krijgen we nog een opleidingsvergoeding ook, direct overmaken naar Jan Olde Riekerink.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sno oorspronkelijk al uit de Ajax opleiding komt
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67159quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zie nu niksMaar er zijn mensen die het gezien hebben?
Verder een goeie aankoop voor de toekomst
Celtic groter dan Ajax?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:02 schreef Chillah.Bee het volgende:
Snap Sno niet helemaal. Celtic is een grotere club waar ie meer verdient, op de bank bij Ajax is een flinke achteruitgang.
Yep, onze vervanger voor Huntelaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erm, wat?
Voor welke positie komt ie? Spits?
Don't feed the new troll.....quote:
Ik vind het een enorm luie voetballerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:09 schreef kevin6188 het volgende:
Sno moest bij Jong Oranje toch een tijdje de doelpunten maken?
Vond hem niet echt een sterk toernooi spelen trouwens.
Ik denk als backup voor de verdedigende middenvelderquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erm, wat?
Voor welke positie komt ie? Spits?
Op wat baseer je dat? Management, directie, spelers, bestuur? Of toch op supporters?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:13 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ja. Ook groter dan PSV en Feyenoord overigens hoor.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens wel weer uitstekend uit de pers en geruchtenmolen gehouden door de leiding.
Daarom ben ik benieuwd of er meer speeltquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens wel weer uitstekend uit de pers en geruchtenmolen gehouden door de leiding.
Weten we ook weer dat als er geruchten over spelers komen dat we juist die spelers kunnen afschrijvenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |