Krijgen we nog een opleidingsvergoeding ook, direct overmaken naar Jan Olde Riekerink.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sno oorspronkelijk al uit de Ajax opleiding komt
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67159quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zie nu niksMaar er zijn mensen die het gezien hebben?
Verder een goeie aankoop voor de toekomst
Celtic groter dan Ajax?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:02 schreef Chillah.Bee het volgende:
Snap Sno niet helemaal. Celtic is een grotere club waar ie meer verdient, op de bank bij Ajax is een flinke achteruitgang.
Yep, onze vervanger voor Huntelaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erm, wat?
Voor welke positie komt ie? Spits?
Don't feed the new troll.....quote:
Ik vind het een enorm luie voetballerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:09 schreef kevin6188 het volgende:
Sno moest bij Jong Oranje toch een tijdje de doelpunten maken?
Vond hem niet echt een sterk toernooi spelen trouwens.
Ik denk als backup voor de verdedigende middenvelderquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erm, wat?
Voor welke positie komt ie? Spits?
Op wat baseer je dat? Management, directie, spelers, bestuur? Of toch op supporters?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:13 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ja. Ook groter dan PSV en Feyenoord overigens hoor.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens wel weer uitstekend uit de pers en geruchtenmolen gehouden door de leiding.
Daarom ben ik benieuwd of er meer speeltquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens wel weer uitstekend uit de pers en geruchtenmolen gehouden door de leiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |