Krijgen we nog een opleidingsvergoeding ook, direct overmaken naar Jan Olde Riekerink.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sno oorspronkelijk al uit de Ajax opleiding komt
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67159quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zie nu niksMaar er zijn mensen die het gezien hebben?
Verder een goeie aankoop voor de toekomst
Celtic groter dan Ajax?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:02 schreef Chillah.Bee het volgende:
Snap Sno niet helemaal. Celtic is een grotere club waar ie meer verdient, op de bank bij Ajax is een flinke achteruitgang.
Yep, onze vervanger voor Huntelaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erm, wat?
Voor welke positie komt ie? Spits?
Don't feed the new troll.....quote:
Ik vind het een enorm luie voetballerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:09 schreef kevin6188 het volgende:
Sno moest bij Jong Oranje toch een tijdje de doelpunten maken?
Vond hem niet echt een sterk toernooi spelen trouwens.
Ik denk als backup voor de verdedigende middenvelderquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erm, wat?
Voor welke positie komt ie? Spits?
Op wat baseer je dat? Management, directie, spelers, bestuur? Of toch op supporters?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:13 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Ja. Ook groter dan PSV en Feyenoord overigens hoor.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens wel weer uitstekend uit de pers en geruchtenmolen gehouden door de leiding.
Daarom ben ik benieuwd of er meer speeltquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens wel weer uitstekend uit de pers en geruchtenmolen gehouden door de leiding.
Weten we ook weer dat als er geruchten over spelers komen dat we juist die spelers kunnen afschrijvenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babangida is back!quote:
Heb je hem gezien op de OS2008?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:59 schreef Scorpie het volgende:
Sno is geen onaardige speler.
Inderdaad, die beertje Paddington-hanger van 'm kan écht niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:18 schreef denthemen het volgende:
Hij moet wel wat aan zijn kleding keuze doen
Ok, dat is niet verkeerd. Soort van back-up voor Gabri en Lindgren dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:18 schreef Silenus het volgende:
,,Ik heb in de jeugd altijd voor Ajax gevoetbald. Het is mooi dat ik nu terug ben. Ik verwacht drie mooie jaren hier met goed voetbal. Ik ken een groot gedeelte van het elftal nog, onder andere Urby Emanuelson en Kenneth Vermeer. Ik ga voor een plaats op het middenveld, voor de verdediging dan wel met de punt naar voren."
Aldus Sno.
Waarom?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:18 schreef denthemen het volgende:
Hij moet wel wat aan zijn kleding keuze doen
Zo ken ik je weer!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Sja, van dat type spelertjes hebben we nou toch wel genoeg lopen zou je denken?
Maar goed....
Als dat zo is vind ik het een vage keuze van hem om van basis(?) celtic naar bank ajax te gaan...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ok, dat is niet verkeerd. Soort van back-up voor Gabri en Lindgren dus.
Was niet echt meer een basisspeler bij Celtic.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als dat zo is vind ik het een vage keuze van hem om van basis(?) celtic naar bank ajax te gaan...
Ahh ok..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was niet echt meer een basisspeler bij Celtic.
Zou ik ook niet doen met zo'n kapselquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:22 schreef Superheld het volgende:
Sno, de man die bang is om te koppen en dan vervolgens maar op de borst aanneemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |