abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61007871
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:32 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ga je gang..
Geen fanatieke supporter
pi_61007987
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Chillah.Bee het volgende:
Jammer dat er bij jullie zo weinig mensen voor Perez opkomen.
Ik vind het gewoon een onsympathieke eikel.
pi_61009424
Ik weet niet waarom hij eruit is gezet maar die man heeft de vrije hand en daar wordt hij straks op afgerekend.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:18:59 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61009849
Nu kaart Willem II uit via Internet besteld. Werkt prima, maar ik kan me voorstellen dat als je dat met 2000 man tegelijk doet het aardig op je zenuwen gaat werken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_61009904
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:06 schreef kalinho het volgende:
Het is de B tot de A tot de B-E-L
[..]

Nja Perez was er eerder dan van Basten er was natuurlijk; van van Basten speelde toch pas vanaf april/maart en perez was op Oudjaarsdag al terug
Ja en? Als jij bij je werkgever wordt weggekocht door een bedrijf wat je een mooiere functie beloofd en dan vervangen ze je manager die vindt dat je beter de plees kunt schoonhouden, dan pik je dat ook niet. Zeker niet als dat bedrijf dan ook nog je contract afgekocht wilt zien wanneer je naar een werkgever moet die je een aanzienlijk lager salaris gaat bieden.

Dat de situatie is veranderd na de komst van Perez is het probleem van de werkgever. Die heeft daarvoor gekozen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_61010058
quote:
Het is jammer voor hem, maar begrijpelijk. MvB wil met jonge spelers verder die nog vol potentie zitten. Perez is 34 en lastig als ie op de bank moet zitten, wat ie wss veel zou moeten. Niet meer dan logisch dat Bassie hem niet meer wil. Het is alleen fokking sneu dat ie een half jaar geleden nog is overgestapt. Ander bestuur, andere keuzes.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_61010083
Zo goed heeft Perez het vorig seizoen toen hij terugkwam ook helemaal niet gedaan. Meestal was ik blijer als De Jong speelde/hem kwam vervangen. Als je dat dan nog compenseert met inzet, ok. Maar ook dat vond ik eraan ontbreken bij Perez.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61010263
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:26 schreef kevin6188 het volgende:
Zo goed heeft Perez het vorig seizoen toen hij terugkwam ook helemaal niet gedaan. Meestal was ik blijer als De Jong speelde/hem kwam vervangen. Als je dat dan nog compenseert met inzet, ok. Maar ook dat vond ik eraan ontbreken bij Perez.
Hij had een goed rendement. Liep bijna 1 op 2. Dat is wel in zijn voordeel. Maar inderdaad: Hij stond er altijd bij alsof ie liever in de kroeg wilde zitten. Hij heeft er geen passie meer voor, denk ik.
pi_61010297
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:31 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Hij had een goed rendement. Liep bijna 1 op 2. Dat is wel in zijn voordeel. Maar inderdaad: Hij stond er altijd bij alsof ie liever in de kroeg wilde zitten. Hij heeft er geen passie meer voor, denk ik.
Zijn rendement had nog een stuk hoger kunnen zijn als hij niet een paar keer voor een echt volledig leeg doel naast had geschoten. Tegen Sparta was echt gênant.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61010338
Perez heeft gewoon slecht gespeeld. Als je het puur cijfermatig beoordeeld was het wel in orde, maar hij maakte weinig beslissende goals. Bovendien is hij enorm statisch, wat het hele aanvalsspel ontregeld. Tel daarbij nog op dat het een onsympathieke kerel is.
pi_61010459
quote:
Nee hoor, ik vind het ook belachelijk wat MvB gedaan heeft. Krijg een beetje Co flashbacks
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61010569
Ik vind dat Ajax hem nooit had moeten halen en ik vind het een bijzonder onsympathiek figuur.

Maar dat was een half jaar geleden ook al zo. Perez is dezelfde gebleven, Ajax is veranderd. Prima, maar dan moet Ajax de daardoor onstane problemen oplossen en niet op het bord van Perez gooien.
pi_61010679
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:32 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zijn rendement had nog een stuk hoger kunnen zijn als hij niet een paar keer voor een echt volledig leeg doel naast had geschoten. Tegen Sparta was echt gênant.
Daarom ben ik het ook eens met MvB.
pi_61010690
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja en? Als jij bij je werkgever wordt weggekocht door een bedrijf wat je een mooiere functie beloofd en dan vervangen ze je manager die vindt dat je beter de plees kunt schoonhouden, dan pik je dat ook niet. Zeker niet als dat bedrijf dan ook nog je contract afgekocht wilt zien wanneer je naar een werkgever moet die je een aanzienlijk lager salaris gaat bieden.

Dat de situatie is veranderd na de komst van Perez is het probleem van de werkgever. Die heeft daarvoor gekozen.
Is natuurlijk een beetje appels met peren...

Hij word binnen gehaald als speler van ajax en dat onderdeel mag hij nog altijd vervullen. Ajax 2 is nog altijd ajax... Dat het misschien niet van het niveau is wat perez wil, daar kan ajax weinig aan doen...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_61010694
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:44 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Daarom ben ik het ook eens met MvB.
Ok, prima. Ik ook.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:01:55 #216
164283 Luco
Buongiorno!
pi_61011186
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:20 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Hier ook.
En ook hier... Naja, heb m'n huisadres maar teruggemaild, en zie wel of er iets verschijnt
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_61011296
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Is natuurlijk een beetje appels met peren...
Het is allemaal fruit. Wat maakt die situatie dan wezenlijk anders?
quote:
Hij word binnen gehaald als speler van ajax en dat onderdeel mag hij nog altijd vervullen. Ajax 2 is nog altijd ajax... Dat het misschien niet van het niveau is wat perez wil, daar kan ajax weinig aan doen...
Dat een speler zich waar moet maken om speeltijd te krijgen is een gegeven wat Perez bekend was toen hij tekende. Voor een plek bij het 2e heeft hij echter niet getekend. Dat hij daar dan moet voetballen is geheel en al aan Ajax' keuzes te wijten.

Nou heeft het weinig zin om een speler bij de selectie te houden die de trainer daar niet wil. Maar dat is het probleem dat Ajax heeft gecreeerd door zowel Perez als Van Basten te contracteren. Dan moet Ajax dat dus ook oplossen en niet proberen er nog een slaatje uit te slaan. Ajax heeft Perez in wezen beloofd dat hij nog 2 jaar (?) mocht meedingen naar een basisplaats tegen een x bedrag. Die belofte kan Ajax niet houden door wat ze daarna gedaan hebben, daar moet Perez dan voor gecompenseerd worden.
pi_61011599
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is allemaal fruit. Wat maakt die situatie dan wezenlijk anders?
Omdat Perez niet gaat schoonmaken bij ajax, maar gewoon nog kan voetballen als hij wil (daar waar hij voor aangenomen is
quote:
Dat een speler zich waar moet maken om speeltijd te krijgen is een gegeven wat Perez bekend was toen hij tekende. Voor een plek bij het 2e heeft hij echter niet getekend. Dat hij daar dan moet voetballen is geheel en al aan Ajax' keuzes te wijten.
Perez heeft een contract getekend om bij ajax te mogen te voetballen, ik kan mij niet indenken dat in zijn contract staat: alleen eerste elftal en nogmaals: het 2e is ook ajax. Het is de speler perez wie niet in ajax2 wil ballen, omdat het niveau te laag zou zijn. Volgens perez, niet volgens ajax.
quote:
Nou heeft het weinig zin om een speler bij de selectie te houden die de trainer daar niet wil. Maar dat is het probleem dat Ajax heeft gecreeerd door zowel Perez als Van Basten te contracteren. Dan moet Ajax dat dus ook oplossen en niet proberen er nog een slaatje uit te slaan.
Ben ik met je eens, echter zou ik ook een vergoeding willen zien voor iets wat je nog geen jaar geleden gekocht hebt. Het is niet zo dat perez in een keer niets meer waard is..
quote:
Ajax heeft Perez in wezen beloofd dat hij nog 2 jaar (?) mocht meedingen naar een basisplaats tegen een x bedrag.
In zijn contract staat dat hij 2 jaar voro ajax voetbalt. Er staat niets in over basisplaatsen, dat zijn namelijk garanties welke niet waargemaakt kunnen worden.
quote:
Die belofte kan Ajax niet houden door wat ze daarna gedaan hebben, daar moet Perez dan voor gecompenseerd worden.
Lijkt me onzin: het staat hem vrij een andere club te zoeken, daarmee geeft ajax aan dat ze begrijpen dat hij een basisplaats wil en omdat het niet bij ajax kan, dan maar bij een andere club...
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:20:45 #219
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61011614
Ajax moet zich gewoon eens een keer netjes gedragen. De jongens die weg moeten wel of niet terecht moeten ze gewoon mee laten trainen en niet vernederen. Geef die gasten een normaal afscheid en de kans een andere club te zoeken. Je kan toch niet jongens als Luque en Perez mee laten trainen met jochies van 19.
#FreeHat
pi_61011739
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:38 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het ook belachelijk wat MvB gedaan heeft. Krijg een beetje Co flashbacks
Wat een vergelijking Dat ging om twee échte Ajacieden die bovendien geen attitude-probleem hadden zoals meneer Perez.
pi_61011996
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:25 schreef Devz het volgende:

[..]

Wat een vergelijking Dat ging om twee échte Ajacieden die bovendien geen attitude-probleem hadden zoals meneer Perez.
Ik vind Richard Witschge fantastisch, maar hij maakte meer problemen dan dat Perez nu doet.
Ik heb Perez nooit horen roepen dat de trainer door de stront kan zakken.

En waarom is Perez geen echte Ajacied? Omdat hij bij andere clubs heeft gespeeld? Ik denk dat Perez van alle spelers binnen de club het trotst is om Ajacied te zijn..
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:36:57 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61012048
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax moet zich gewoon eens een keer netjes gedragen. De jongens die weg moeten wel of niet terecht moeten ze gewoon mee laten trainen en niet vernederen. Geef die gasten een normaal afscheid en de kans een andere club te zoeken. Je kan toch niet jongens als Luque en Perez mee laten trainen met jochies van 19.
Precies, ik heb op dat vlak nu alweer een nare smaak in mijn mond bij MvB....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61012087
Het rijtje echte Ajacieden is (zeker tegenwoordig) erg kort, en daar staat Perez echt niet tussen. Ik neem toch aan dat ik dat niet eens hoef uit te leggen..
pi_61012108
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies, ik heb op dat vlak nu alweer een nare smaak in mijn mond bij MvB....
Misschien moet je zijn lul dan eens uit je bek halen...
pi_61012142
quote:
Tom de Mul (foto) wordt volgend seizoen zo goed als zeker verhuurd. De Belg, op dit moment actief op de Olympische Spelen in Peking, speelt voor Sevilla, maar heeft daar weinig zicht op speeltijd. Een verhuurperiode is daarom een logische optie. Er is interesse uit Spanje en Duitsland, maar De Mul wil graag in het mediterrane land blijven spelen.

‘Er is interesse van Valladolid en Malaga om mij te huren,’ aldus de voormalig Ajacied in Het Nieuwsblad. ‘Na een goede voorbereiding zei de coach me dat ik mocht blijven, maar allicht niet veel zou spelen. Jesus Navas blijft en dat is een erg sterke rechtermiddenvelder. Ik kan me niet nog een seizoen permitteren waarin ik nauwelijks speel.’
pi_61012155
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:25 schreef Devz het volgende:

[..]

Ik zie het verschil in attitude niet. In ieder geval niet in hun voordeel. Waar Perez gewoon eerlijk zegt wat hij ervan vindt, gingen Winter en Witschge een beetje de pers zoeken met achterklap om de positie van Adriaanse te ondergraven omdat ze hun beschermde status terugwilden en ze niet meer op kwaliteit hoefden te concurreren.

Op zich had Ajax dan ook die contracten netjes moeten beeindigen voor zover de nieuwe situatie aan Ajax de wijten was. Dat was niet helemaal het geval, want Witschge werd gewoon voorbij gestreefd door Van der Vaart en dat behoort tot de normale risico's van het vak van voetballer. Winter bleek de rol van leider niet aan te kunnen. Dus die nieuwe situatie werd grotendeels niet door Ajax veroorzaakt.

Perez is nog steeds precies dezelfde, de verandering zit hem 100% aan de kant van Ajax.
pi_61012175
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:40 schreef kevin6188 het volgende:

[..]
Ach, een stapje terug is nog niet zo slecht voor hem. Hopelijk hebben ze wel Airco in de kleedkamers.
pi_61012385
Kompany vertrekt naar Manchester City.
pi_61012432
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Omdat Perez niet gaat schoonmaken bij ajax, maar gewoon nog kan voetballen als hij wil (daar waar hij voor aangenomen is

Perez heeft een contract getekend om bij ajax te mogen te voetballen, ik kan mij niet indenken dat in zijn contract staat: alleen eerste elftal en nogmaals: het 2e is ook ajax.
Als Ajax had gezegd dat ie vanaf september met het 2e mee moet doen had ie niet getekend. Dat hij zijn plek in de basis kon bevechten was wederzijds de veronderstelling.
quote:
Ben ik met je eens, echter zou ik ook een vergoeding willen zien voor iets wat je nog geen jaar geleden gekocht hebt. Het is niet zo dat perez in een keer niets meer waard is..
Voor Ajax is hij kennelijk niks waard. Ajax wil geen beroep meer doen op zijn diensten, dus zijn die voor Ajax niks waard. Ik zie dan ook niet waarom Ajax middels een transfersom gecompenseerd zou moeten worden voor het 'verlies' van Perez.
quote:
In zijn contract staat dat hij 2 jaar voro ajax voetbalt. Er staat niets in over basisplaatsen, dat zijn namelijk garanties welke niet waargemaakt kunnen worden.
Loonbetaling is slechts één van de verplichtingen van de werkgever. Het bieden van werk ook. Een basisplaats proberen te krijgen is ander werk dan 17-jarigen helpen trainen.
quote:
Lijkt me onzin: het staat hem vrij een andere club te zoeken, daarmee geeft ajax aan dat ze begrijpen dat hij een basisplaats wil en omdat het niet bij ajax kan, dan maar bij een andere club...
Als zijn contract nog anderhalf miljoen aan loon waard is en andere clubs waar hij nog zou kunnen spelen hem hooguit een miljoen kunnen betalen, dan lijdt hij dus 5 ton schade doordat Ajax een inschattingsfout heeft gemaakt.

Een transfersom vragen is helemaal uit den boze.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:54:59 #230
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61012518
Evander Sno per direct naar Ajax
pi_61012536
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef Silenus het volgende:
Als dat waar is vid ik dat wel een goede aankoop!

Het staat inderdaad al op de officiele ste van Ajax
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67159
pi_61012549
quote:
Aardige speler. Niet goed genoeg voor de basis, maar een prima speler voor de breedte. Wat hebben we daarvoor moeten betalen?
pi_61012562
quote:
WTF, bron?
pi_61012572
Wel grappig dat Ajax dit weer goed uit de geruchten heeft kunnen houden.
pi_61012634
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als Ajax had gezegd dat ie vanaf september met het 2e mee moet doen had ie niet getekend. Dat hij zijn plek in de basis kon bevechten was wederzijds de veronderstelling.
Dat risico heb je altijd als je een contract tekent. Er zijn andere welke beter zijn dus is er (misschien tijdelijk) geen werk...
quote:
Voor Ajax is hij kennelijk niks waard. Ajax wil geen beroep meer doen op zijn diensten, dus zijn die voor Ajax niks waard. Ik zie dan ook niet waarom Ajax middels een transfersom gecompenseerd zou moeten worden voor het 'verlies' van Perez.
hij is zeker nog wel wat waard. Hert is namelijk niet zo dat hij niet meer kan voetballen, du sis hij gewoon geld waard, net als elke andere speler in het 2e
quote:
Loonbetaling is slechts één van de verplichtingen van de werkgever. Het bieden van werk ook. Een basisplaats proberen te krijgen is ander werk dan 17-jarigen helpen trainen.
Hij heeft geprobeert een basisplaats te krijgen, via het 2e zou je je ook weer in de basis kunnen spelen, zie Rommedahl. Echter geeft perez zelf aan dat niet te willen. Dat junioren leren van de speler perex is bijkomstig en is geen zins zijn " werk"
quote:
Als zijn contract nog anderhalf miljoen aan loon waard is en andere clubs waar hij nog zou kunnen spelen hem hooguit een miljoen kunnen betalen, dan lijdt hij dus 5 ton schade doordat Ajax een inschattingsfout heeft gemaakt.
Hij zou die schade niet lijden, maar ajax als ze hem dus voor 5 ton minder verkopen.
quote:
Een transfersom vragen is helemaal uit den boze.
lijkt me niet..
pi_61012638
Sno is geen onaardige speler.
pi_61012651
Nou ken ik Evander Sno echt totaal niet. Wat moet ik verwachten?
pi_61012660
En nu is het bericht weer verwijderd van de Ajax site
hmm of toch niet
pi_61012687
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:59 schreef sjimz het volgende:
En nu is het bericht weer verwijderd van de Ajax site
hmm of toch niet
Was met Oleguer toen ook. Is allemaal een beetje vaag. Maar het staat er toch echt.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:01:32 #240
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61012701
Persbericht is al verstuurd, hij is dus gewoon Ajacied.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')