Ga jij maar weer naar het psv-topic daar zitten de mensen zonder verstand.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Een vertrek van Huntelaar voor 25 miljoen euro is eerder de redding voor Ajax dan de (sportieve) ondergang voor komend seizoen.
Geloof je het zelf? Een spits die er 33 in legt weg doen en de rest maakt de goals wel even? Kom op zeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan maken de andere spelers nu die goals. Hij maakt ze omdat ze weten dat hij ze kan maken.
Zo voelen wij ons al jaren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo voelen ze zich in Groningen toch ook ongeveer?
Nee, maar een spits zoals hij die zo makkelijk scoort kan volgend jaar ook gewoon naar een grote club. Het is geen eendagsvlieg die even snel van de hype moet profiteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:30 schreef El-Salvador het volgende:
Bekijk het vanuit zijn perspectief eens. Niet elke dag komt Real langs om je op te halen. Hoe kut het ook is.
Eensch. Nu komt het aan op de loyaliteit van Klaas-Jan. Eerst maar eens kijken wat Ajax gaat vragen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, maar een spits zoals hij die zo makkelijk scoort kan volgend jaar ook gewoon naar een grote club. Het is geen eendagsvlieg die even snel van de hype moet profiteren.
Salaris $$quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap overigens niet dat Perez nog niet verkocht is. Het is niet de makkelijkste jongen, maar hij kan nog zo 2 jaar mee bij iedere subtopper. Of probeert hij nog steeds via de juridische weg in de A-selectie te komen en wil hij niet verkocht worden?
serieusquote:
Voor Perez geldt natuurlijk dat Ajax zijn laatste kunstje zou zijn. Dat was ook de intentie van Ajax, die hebben hem niet voor niks 2x gehaald. Als hij dit geweten had was hij bij AZ blijven zitten en bij PSV blijven zitten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap overigens niet dat Perez nog niet verkocht is. Het is niet de makkelijkste jongen, maar hij kan nog zo 2 jaar mee bij iedere subtopper. Of probeert hij nog steeds via de juridische weg in de A-selectie te komen en wil hij niet verkocht worden?
Zou Ajax meer dan een paar ton vragen voor Perez? Lijkt me nauwelijks een probleem voor de clubs.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor Perez geldt natuurlijk dat Ajax zijn laatste kunstje zou zijn. Dat was ook de intentie van Ajax, die hebben hem niet voor niks 2x gehaald. Als hij dit geweten had was hij bij AZ blijven zitten en bij PSV blijven zitten.
Hij zou natuurlijk wel bij het 1e willen zitten, maar waarom hij een zaak aanspant is waarschijnlijk omdat hij zijn contract afgekocht wil zien, zodat hij financieel niet lijdt onder de beleidswijzigingen bij Ajax en hij vrij is om een club te vinden om nog even lekker te voetballen. Dus financiele compensatie voor het feit dat andere clubs minder zullen betalen, en transfervrij vertrekken.
Op zich redelijk lijkt me, als je je enigzins in Perez verplaatst.
Ja serieus!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef Mindstate het volgende:
[..]
serieus?
ik moet eerlijk bekennen dat ik zonder ali b het nummer misschien nog wel aardig vond
Wat is er daar in het bestuur toch in godsnaam gaande? Allemaal tegenstrijdige berichten die dagelijks het net opduiken. Ik word er echt niet goed van.quote:Schuster haalt uit naar voorzitter Real
30-07-2008 om 15:15 | Gewijzigd: 30-07-2008 15:50 | Door: tim_vk
Er heerst onrust bij Real Madrid. Trainer Bernd Schuster zag Cristiano Ronaldo graag komen, maar zijn komst lijkt inmiddels van de baan. De Duitser was hier echter nog niet van op de hoogte, terwijl voorzitter Ramón Calderón dit wél meldde tegenover de media. "Ik ben altijd de laatste die alles te horen krijgt."
De Portugese dribbelaar is onhaalbaar, zo maakte Mijatovic onlangs bekend. Schuster: "Of ik vaak met Pedrag Mijatovic praat? Heel weinig. Ik krijg nauwelijks informatie door omtrent de onderhandelingen met Cristiano Ronaldo. Ik ben blij dat de voorzitter middels de media duidelijk heeft gemaakt hoe de situatie ervoor staat."
De preses zei tevens dat er geen nieuwe speler zal worden aangetrokken, als Ronaldo niet naar Bernabéu komt. Schuster ging er echter vanuit dat Rafael van der Vaart het alternatieve target is. "Ik ben verre van boos. Ik ben nu eenmaal gewend om als laatste alles te weten te komen. Ik dacht dat we enige tijd terug enkele theorieën hadden uitgewerkt indien plan A niet zou werken."
Ze schijnen het wit trouwens in te ruilen voor oranjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Drenthe, Robben, Sneijder, Van Der Vaart, Van Nistelrooij, Huntelaar
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze schijnen het wit trouwens in te ruilen voor oranje
Als een speler van zijn contract af wil moet het afgekocht worden, nu wil Ajax van een speler af en dan moet het ook afgekocht worden. Dus wegpesten is belachelijk, dat is net zoiets als eeen speler die weigert te spelen om een transfer te forceren. Dan ook nog een transfersom vragen is helemaal schandalig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:58 schreef BB-boy het volgende:
Zou Ajax meer dan een paar ton vragen voor Perez? Lijkt me nauwelijks een probleem voor de clubs.
Salaris verschil heb je wel mee te maken natuurlijk.
Nja Perez was er eerder dan van Basten er was natuurlijk; van van Basten speelde toch pas vanaf april/maart en perez was op Oudjaarsdag al terugquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als een speler van zijn contract af wil moet het afgekocht worden, nu wil Ajax van een speler af en dan moet het ook afgekocht worden. Dus wegpesten is belachelijk, dat is net zoiets als eeen speler die weigert te spelen om een transfer te forceren. Dan ook nog een transfersom vragen is helemaal schandalig.
Het is Ajax' inschattingsfout geweest om Perez terug te halen terwijl de nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten. Dan moet Ajax hem daarvoor financieel compenseren. Sportief compenseren kunnen ze hem al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |