abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60987481
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Een vertrek van Huntelaar voor 25 miljoen euro is eerder de redding voor Ajax dan de (sportieve) ondergang voor komend seizoen.
Ga jij maar weer naar het psv-topic daar zitten de mensen zonder verstand.

Is natuurlijk de grootste onzin die uitspraak van jou
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60987537
Een vertrek hoeft niet perse negatief uit te pakken, mits het geld goed geinvesteerd wordt. Alleen hebben ze weinig tijd om een vervanger te halen en deze in te werken.
pi_60987693
Drenthe, Robben, Sneijder, Van Der Vaart, Van Nistelrooij, Huntelaar

woensdag 20 augustus 2008 @ 18:30:16 #79
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60987774
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan maken de andere spelers nu die goals. Hij maakt ze omdat ze weten dat hij ze kan maken.
Geloof je het zelf? Een spits die er 33 in legt weg doen en de rest maakt de goals wel even? Kom op zeg.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60987779
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo voelen ze zich in Groningen toch ook ongeveer?
Zo voelen wij ons al jaren.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60987787
Tja, gewoon de absolute hoofdprijs vragen. Dus geen 25, maar 40 miljoen. Haal Pavluchenko hiervoor terug en je kan gewoon kampioen worden.

Je kan moeilijk The Hunter aan zijn contract houden als hij echt wilt. Bekijk het vanuit zijn perspectief eens. Niet elke dag komt Real langs om je op te halen. Hoe kut het ook is.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:33:52 #82
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60987853
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:30 schreef El-Salvador het volgende:
Bekijk het vanuit zijn perspectief eens. Niet elke dag komt Real langs om je op te halen. Hoe kut het ook is.
Nee, maar een spits zoals hij die zo makkelijk scoort kan volgend jaar ook gewoon naar een grote club. Het is geen eendagsvlieg die even snel van de hype moet profiteren.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60987887
quote:
Striving to be more than average.
pi_60987928
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:33 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee, maar een spits zoals hij die zo makkelijk scoort kan volgend jaar ook gewoon naar een grote club. Het is geen eendagsvlieg die even snel van de hype moet profiteren.
Eensch. Nu komt het aan op de loyaliteit van Klaas-Jan. Eerst maar eens kijken wat Ajax gaat vragen.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_60988026
Ik snap overigens niet dat Perez nog niet verkocht is. Het is niet de makkelijkste jongen, maar hij kan nog zo 2 jaar mee bij iedere subtopper. Of probeert hij nog steeds via de juridische weg in de A-selectie te komen en wil hij niet verkocht worden?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60988080
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik snap overigens niet dat Perez nog niet verkocht is. Het is niet de makkelijkste jongen, maar hij kan nog zo 2 jaar mee bij iedere subtopper. Of probeert hij nog steeds via de juridische weg in de A-selectie te komen en wil hij niet verkocht worden?
Salaris $$
pi_60988091
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:35 schreef Daniane het volgende:

[..]

serieus ?
ik moet eerlijk bekennen dat ik zonder ali b het nummer misschien nog wel aardig vond
pi_60988295
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Voor Perez geldt natuurlijk dat Ajax zijn laatste kunstje zou zijn. Dat was ook de intentie van Ajax, die hebben hem niet voor niks 2x gehaald. Als hij dit geweten had was hij bij AZ blijven zitten en bij PSV blijven zitten.

Hij zou natuurlijk wel bij het 1e willen zitten, maar waarom hij een zaak aanspant is waarschijnlijk omdat hij zijn contract afgekocht wil zien, zodat hij financieel niet lijdt onder de beleidswijzigingen bij Ajax en hij vrij is om een club te vinden om nog even lekker te voetballen. Dus financiele compensatie voor het feit dat andere clubs minder zullen betalen, en transfervrij vertrekken.

Op zich redelijk lijkt me, als je je enigzins in Perez verplaatst.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60988427
Laten we hopen dat Huntelaar vanavond een hoop kansen verprutst!
pi_60988428
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Voor Perez geldt natuurlijk dat Ajax zijn laatste kunstje zou zijn. Dat was ook de intentie van Ajax, die hebben hem niet voor niks 2x gehaald. Als hij dit geweten had was hij bij AZ blijven zitten en bij PSV blijven zitten.

Hij zou natuurlijk wel bij het 1e willen zitten, maar waarom hij een zaak aanspant is waarschijnlijk omdat hij zijn contract afgekocht wil zien, zodat hij financieel niet lijdt onder de beleidswijzigingen bij Ajax en hij vrij is om een club te vinden om nog even lekker te voetballen. Dus financiele compensatie voor het feit dat andere clubs minder zullen betalen, en transfervrij vertrekken.

Op zich redelijk lijkt me, als je je enigzins in Perez verplaatst.
Zou Ajax meer dan een paar ton vragen voor Perez? Lijkt me nauwelijks een probleem voor de clubs.

Salaris verschil heb je wel mee te maken natuurlijk.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60988532
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef Mindstate het volgende:

[..]

serieus ?
ik moet eerlijk bekennen dat ik zonder ali b het nummer misschien nog wel aardig vond
Ja serieus! & ja Ali B is mijn minst favoriete stuk maar okee.
Striving to be more than average.
pi_60988577
Bericht van vorige maand:
quote:
Schuster haalt uit naar voorzitter Real
30-07-2008 om 15:15 | Gewijzigd: 30-07-2008 15:50 | Door: tim_vk

Er heerst onrust bij Real Madrid. Trainer Bernd Schuster zag Cristiano Ronaldo graag komen, maar zijn komst lijkt inmiddels van de baan. De Duitser was hier echter nog niet van op de hoogte, terwijl voorzitter Ramón Calderón dit wél meldde tegenover de media. "Ik ben altijd de laatste die alles te horen krijgt."

De Portugese dribbelaar is onhaalbaar, zo maakte Mijatovic onlangs bekend. Schuster: "Of ik vaak met Pedrag Mijatovic praat? Heel weinig. Ik krijg nauwelijks informatie door omtrent de onderhandelingen met Cristiano Ronaldo. Ik ben blij dat de voorzitter middels de media duidelijk heeft gemaakt hoe de situatie ervoor staat."

De preses zei tevens dat er geen nieuwe speler zal worden aangetrokken, als Ronaldo niet naar Bernabéu komt. Schuster ging er echter vanuit dat Rafael van der Vaart het alternatieve target is. "Ik ben verre van boos. Ik ben nu eenmaal gewend om als laatste alles te weten te komen. Ik dacht dat we enige tijd terug enkele theorieën hadden uitgewerkt indien plan A niet zou werken."
Wat is er daar in het bestuur toch in godsnaam gaande? Allemaal tegenstrijdige berichten die dagelijks het net opduiken. Ik word er echt niet goed van.

Tyf toch lekker op joh.
pi_60989294
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Drenthe, Robben, Sneijder, Van Der Vaart, Van Nistelrooij, Huntelaar

Ze schijnen het wit trouwens in te ruilen voor oranje
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:33:57 #94
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60989369
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ze schijnen het wit trouwens in te ruilen voor oranje
I've got more game than Monopoly.
pi_60989630
Das alleen als je de dochter van de trainer paalt...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60989855
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:58 schreef BB-boy het volgende:
Zou Ajax meer dan een paar ton vragen voor Perez? Lijkt me nauwelijks een probleem voor de clubs.

Salaris verschil heb je wel mee te maken natuurlijk.
Als een speler van zijn contract af wil moet het afgekocht worden, nu wil Ajax van een speler af en dan moet het ook afgekocht worden. Dus wegpesten is belachelijk, dat is net zoiets als eeen speler die weigert te spelen om een transfer te forceren. Dan ook nog een transfersom vragen is helemaal schandalig.

Het is Ajax' inschattingsfout geweest om Perez terug te halen terwijl de nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten. Dan moet Ajax hem daarvoor financieel compenseren. Sportief compenseren kunnen ze hem al niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:57:00 #97
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_60990078
Ach, ik begin pas het bestuur te haten als Huntelaar écht verkocht is. Ik zie dat niet gebeuren, en dus heb ik nog steeds vertrouwen in het nieuwe beleid en Van Basten. Het zijn zij die alles bepalen, en niet de journalistiek die even alles willen ontregelen.

Huntelaar wil gewoon nog één seizoen afmaken en hij wil in principe nog bijtekenen, dat zei hij nog tegenover de VI.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:40:17 #98
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60991341
Nou ja, Colin is ook al verkocht, teken aan de wand
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:49:13 #99
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_60991595
Als Huntelaar vertrekt komt er denk ik een type als Vennegoor, we waren net te laat voor Kezman...
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_60992096
Het is de B tot de A tot de B-E-L
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als een speler van zijn contract af wil moet het afgekocht worden, nu wil Ajax van een speler af en dan moet het ook afgekocht worden. Dus wegpesten is belachelijk, dat is net zoiets als eeen speler die weigert te spelen om een transfer te forceren. Dan ook nog een transfersom vragen is helemaal schandalig.

Het is Ajax' inschattingsfout geweest om Perez terug te halen terwijl de nieuwe trainer het niet in hem ziet zitten. Dan moet Ajax hem daarvoor financieel compenseren. Sportief compenseren kunnen ze hem al niet.
Nja Perez was er eerder dan van Basten er was natuurlijk; van van Basten speelde toch pas vanaf april/maart en perez was op Oudjaarsdag al terug
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')