gezelligquote:Amsterdam neemt strenge veiligheidsmaatregelen rond de voetbalwedstrijd PSV-Feyenoord om de Johan Cruijff Schaal zaterdag in de Amsterdam Arena.
Gemeente, politie en justitie hebben dat besloten wegens aanwijzingen dat de harde kernen van Ajax en Feyenoord elkaar willen treffen. Mogelijk zijn ook bevriende hooligans uit andere steden van plan zich daarbij aan te sluiten.
Misschien heeft de voorzitter daar het smsje weer naar het nummer van Van Geel gestuurd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgens Danny Blind heeft Madrid zich dus nog niet bij Ajax gemeld.
gewoon tot 1 september alle stekkers eruit trekkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgens Danny Blind heeft Madrid zich dus nog niet bij Ajax gemeld.
wat zei hij?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:41 schreef Chillah.Bee het volgende:
Huntelaar wil absoluut weg dus, dat is wel duidelijk na z'n interview net. Misschien kunnen Silva en Suares hem nog een goede advocaat aanraden
Dat hij van niets weet van de interesse van Real Madrid. Alleen dat hij het ook op internet gelezen heeft. Danny Blind schijnt gezegt te hebben dat Real zich nog niet gemeld heeft bij Ajax.quote:
Saborteren kun je leren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
gewoon tot 1 september alle stekkers eruit trekken
Dat hij het ook gelezen heeft op VI, verder van niets weet, zich concentreert op Ajax en dat real madrid natuurlijk een mooie club is.quote:
Hij zei: ik weet niet of ik naar Real Madrid ga, vraag het maar aan Ajax. Hij deed geen eens moeite om te zeggen dat ie bij Ajax wil blijven.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat hij het ook gelezen heeft op VI, verder van niets weet, zich concentreert op Ajax en dat real madrid natuurlijk een mooie club is.
Het standaard antwoord dus.
edit; was al beantwoord.
Ik niet. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij dat zou doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef patrickt37 het volgende:
Wie acht Huntelaar in staat om een arbitragezaak te starten wanneer Ajax hem niet laat gaan?
je verwacht het van niemand.. en toch gebeurd het.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef patrickt37 het volgende:
Wie acht Huntelaar in staat om een arbitragezaak te starten wanneer Ajax hem niet laat gaan?
Mwa, zou het eerder van een zuidamerikaane speler als Suarez veranderen dan van Huntelaar, maar je weet idd maar nooit. Zou wel een enorme naaiactie zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
je verwacht het van niemand.. en toch gebeurd het.
zegt genoeg over de status van Nederland bij die competities.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:32 schreef Ruiseart het volgende:
Buitenlandse clubs willen altijd goedkoop shoppen in Nederland. 25 miljoen is voor Real of Manchester een koopje. Onderling betalen die clubs altijd veel hogere bedragen. Als Real Huntelaar bij een Spaanse middenmotor weg wilde kapen dan was het bod nog eens 10 miljoen hoger.
Ik erger me daar altijd enorm aan.
hahahaha 1 goal per wedstijdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:39 schreef Longmen het volgende:
Sporting Gijon heeft er een zekerheidje bij achterin!
Sja, gezien de ge-wel-dig-e resultaten van de laatste jaren ook niet echt verrassend he? We zijn al jaren een lachertje, niet in de laatste plaats door ons aller Ajax. Dus juist daarom moet Ajax verdomme eens de poot stijf houden, wat hebben we aan 25 miljoen waar je geen moer voor terug koopt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
zegt genoeg over de status van Nederland bij die competities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |