abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:37:19 #121
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60994712
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:32 schreef Ruiseart het volgende:
Buitenlandse clubs willen altijd goedkoop shoppen in Nederland. 25 miljoen is voor Real of Manchester een koopje. Onderling betalen die clubs altijd veel hogere bedragen. Als Real Huntelaar bij een Spaanse middenmotor weg wilde kapen dan was het bod nog eens 10 miljoen hoger.

Ik erger me daar altijd enorm aan.
zegt genoeg over de status van Nederland bij die competities.
pi_60994793
Sporting Gijon heeft er een zekerheidje bij achterin!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60994839
Vreemd dat ze laatdunkend denken over de Eredivisie, maar wel allemaal Nederlandse spelers willen hebben.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60994873
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:39 schreef Longmen het volgende:
Sporting Gijon heeft er een zekerheidje bij achterin!
hahahaha 1 goal per wedstijd
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:43:22 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60994903
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:37 schreef Prosac het volgende:

[..]

zegt genoeg over de status van Nederland bij die competities.
Sja, gezien de ge-wel-dig-e resultaten van de laatste jaren ook niet echt verrassend he? We zijn al jaren een lachertje, niet in de laatste plaats door ons aller Ajax. Dus juist daarom moet Ajax verdomme eens de poot stijf houden, wat hebben we aan 25 miljoen waar je geen moer voor terug koopt?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60994942
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:41 schreef Ruiseart het volgende:
Vreemd dat ze laatdunkend denken over de Eredivisie, maar wel allemaal Nederlandse spelers willen hebben.
Dat er 1 goed Nederlands talent per jaar doorbreekt wil nog niet zeggen dat de eredivisie iets voorstelt
pi_60995172
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Dat hij het ook gelezen heeft op VI, verder van niets weet, zich concentreert op Ajax en dat real madrid natuurlijk een mooie club is.

Het standaard antwoord dus.

edit; was al beantwoord.
Een tikkie genuanceerder dan zoals Chillah het weergeeft dus.
pi_60995175
Opleiden kunnen we blijkbaar wel. En als Nederlandse clubs eens iets langer de poot stijf hielden dan bleven én de grote talenten wat langer voor onze competitie behouden waardoor het niveau stijgt én we vangen hogere bedragen als ze toch vertrekken.
pi_60995207
Die KJH geruchten lezen we al de hele zomer, doet me niet zoveel meer eerlijk gezegd.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:53:30 #130
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60995228
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, gezien de ge-wel-dig-e resultaten van de laatste jaren ook niet echt verrassend he? We zijn al jaren een lachertje, niet in de laatste plaats door ons aller Ajax. Dus juist daarom moet Ajax verdomme eens de poot stijf houden, wat hebben we aan 25 miljoen waar je geen moer voor terug koopt?
talenten vroegtijdig scouten en een kans geven? Ja ik weet dat ze bij Ajax altijd resultaat verwachten, maar de tijden van europees succes lijken (voorlopig) voorbij. Misschien als die buitenlander regeling erdoor komt, dat er dingen gaan veranderen.
25 miljoen voor een speler vanuit de Nederlandse competitie is echt veel, ook al gaat het om Sneijder of Huntelaar, ongekende bedragen. Wat dat betreft houdt het gewoon de lijn bij zoals het altijd al was..

Tja en dat clubs de zak met geld ruiken als Ajax op de stoep staat klopt ook niet echt, want Heerenveen had ook minimaal 30 miljoen te besteden en heeft voor al haar aankopen zeker niet meer dan 10 miljoen totaal uitgegeven.
pi_60995265
quote:
Buitenlandse clubs willen altijd goedkoop shoppen in Nederland. 25 miljoen is voor Real of Manchester een koopje. Onderling betalen die clubs altijd veel hogere bedragen. Als Real Huntelaar bij een Spaanse middenmotor weg wilde kapen dan was het bod nog eens 10 miljoen hoger.

Ik ook, vind dat altijd zo vaag he.. Die Berbatov ook, ineens 35 oid? miljoen !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_60995291
Je maakt je als club (Real) toch ook niet geloofwaardig met al die Nederlanders?
pi_60995454
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:54 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ik ook, vind dat altijd zo vaag he.. Die Berbatov ook, ineens 35 oid? miljoen !
Bij Tottenham werken ze natuurlijk wel met een veel grotere begroting. Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen als je kijkt naar de transferbedragen van Babel en Sneijder. Feyenoord zou voor dezelfde spelers 10 miljoen minder vangen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60996158
quote:
Tyf op met die rotzooi.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60996377
quote:
Gewoon een stagiair lijkt me.
pi_60996380
quote:
Was hier al bekend, heeft zelfs al meegetrained.
pi_60996393
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef toma het volgende:

[..]

Gewoon een stagiair lijkt me.
Ja.
pi_60996578
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:40 schreef Blight het volgende:

[..]

Misschien heeft de voorzitter daar het smsje weer naar het nummer van Van Geel gestuurd.
Zal je zien dat hij eindigt met Harrie Gommans!
quote:

Inderdaad want van Nistelrooy kostte Real 15 miljoen!
pi_60996761
Heb je 't wel over een oudere speler die echt weg moest bij Manchester United.

Wat betaalde Chelsea wel niet voor Shevchenko? Dat bedrag had Manchester ook kunnen vangen voor van Nistelrooij als ze 'm niet zo snel wilden lozen.
pi_60996994
Uit het AD:

Bij Ajax wacht men de ontwikkelingen af. De transferperiode loopt op 31 augustus af. De spits wordt met het verstrijken van de dagen steeds duurder. Want voor Huntelaar kan Ajax alles vragen, er zit geen limiet aan zijn transfersom. De club wil hem onder geen beding kwijt en zal de hoofdprijs voor hem vragen, hoger dan de 25 miljoen die Madrid zou willen bieden.

De vraag is nu of Real al zo ver is. In Madrid wordt de belangstelling voor Huntelaar ontkend. Bij Ajax heeft zich in de afgelopen maanden niemand voor de aanvaller gemeld. En ook bij het management van de speler heeft niemand serieus naar Huntelaar geïnformeerd.

En toch kwam gisteren het verhaal in de wereld, dat Real een bod voorbereidt. Het lekte het wereldwijde web in via een kanaal (VI) dat door de bij PSV weggestuurde makelaar Vlado Lemic wel vaker gebruikt wordt om een zaak op gang te brengen. Lemic is een goede vriend en adviseur van Pedrag Mijatovic, de technisch directeur van Real Madrid. Een plus een is ook in het voetbal wel eens twee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 augustus 2008 @ 00:15:37 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60997327
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Ruiseart het volgende:
Opleiden kunnen we blijkbaar wel. En als Nederlandse clubs eens iets langer de poot stijf hielden dan bleven én de grote talenten wat langer voor onze competitie behouden waardoor het niveau stijgt én we vangen hogere bedragen als ze toch vertrekken.
opzich heb je wel gelijk maar de topclubs in Nederland klagen andersom ook weer steen en been dat de clubs daaronder hun goede spelers moeilijk laten gaan en dat ze daarom nogal eens in het buitenland moeten shoppen of dat ze de hoofdprijs moeten betalen.

De spelers hebben ook recht op een carriere natuurlijk. Als Huntelaar naar Real kan voor een redelijk bedrag is dat voor die jongen natuurlijk een stap en kan hij eindelijk weer CL spelen. Hij heeft een hoger niveau ook nodig om zelf verder te groeien. In Nederland is hij wel uigeleerd en als hij sterker en slimmer wordt in het buitenland profiteren we daar via Oranje weer van.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_60997604
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef JeroenV het volgende:
Uit het AD:

De club wil hem onder geen beding kwijt en zal de hoofdprijs voor hem vragen, zal elk bod naast zich neerleggen.

Waarom lezen we dit soort berichten niet?
pi_60997675
Hou Real aan het lijntje door 50 miljoen te vragen en om de paar dagen met een paar miljoen te zakken, ze zo hoop geven. Op 31 augustus als vraag en aanbod gelijk zijn zeg je: "nou... toch maar niet!". Kunnen ze nog snel op zoek naar iets anders

Maar dat zal Huntelaar wel niet kunnen waarderen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 21 augustus 2008 @ 00:34:29 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60997698
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

omdat dat gewoon niet bestaat in de voetbalwereld. Beetje naief. Dat kunnen alleen de allergrootste clubs, zie ManU in de zaak Ronaldo.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_60997793
Ajax zou net als PSV en een zooitje andere clubs achter de Braziliaanse spits Keirrison zitten.

http://www.coxanautas.com.br/noticia.phtml?id=22418
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:41:37 #147
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60997855
Ajax moet gewoon duidelijk zijn tegen iedereen. Ajax zegt tegen Huntelaar je blijft nog een jaar en je krijgt een contract met een gelimiteerde transfersom.En volgend jaar mag je vertrekken in stijl met een kampioensschaal. Tegen Madrid(en Manchester) zegt Ajax hier een schaar ga maar rond rennen
#FreeHat
pi_60998409
Weekje op vakantie geweest, volgens mij niet veel gebeurd he?
Verloren van Murcia, Colin weg, kans op evt. vertrek Huntelaar groter en nog steeds geen verdediger?
pi_61000832
hier dan nog even het hele verhaal... Nog vrij weinig aan de hand...
quote:
Klaas Jan Huntelaar staat niet onwelwillend tegenover een transfer naar Real Madrid. De Spaanse club zou een bod van 25 miljoen euro aan het voorbereiden zijn op de spits van Ajax.

Woensdag verscheen op de website van weekblad Voetbal International het nieuws dat Real nog deze week Ajax benadert om Huntelaar over te kunnen nemen. Daarvoor zou het 25 miljoen euro over hebben. "Ik weet dat het op internet staat, maar meer weet ik er niet over. Daarvoor moet je bij Ajax of Real zijn", zegt de aanvaller na afloop van de interland Rusland - Nederland (1-1) tegen SBS6.

"Real Madrid is een mooie club. Dat moge duidelijk zijn, maar zoals ik al meerdere keren heb gezegd. Ik ben nu bij Ajax en daar ben ik alleen mee bezig", besluit de Dremptenaar tegenover de camera's van de commerciële zender.
quote:
Jurgen Colin verruilt het rood en wit van Ajax voor het rood en wit van Sporting Gijón. De verdediger tekent een éénjarig contract bij de club die dit seizoen terugkeert in de Primera División.

'We besloten Colin aan te trekken omdat hij een polyvalente speler is, die afkomstig is van een club van hoog niveau, die bekend is met Europees voetbal, en die zich snel weet aan te passen. Bovendien is hij erg snel en technisch', verklaarde technisch manager Emilio de Dios.

Ajax verlengde in maart nog het contract met Colin tot medio 2010. Maar de nieuwe coach Marco van Basten maakte onlangs bekend dat hij voor de 27-jarige verdediger geen speeltijd in petto had én zette hem terug naar de beloften van de Amsterdammers.

Colin speelde één seizoen bij Ajax en viel daarin vooral op door zijn mindere optredens. In totaal kwam hij twaalf competitieduels in het veld, waarvan zes als invaller.
Je zou bijna zeggen dat hij door van geel verkocht is

[ Bericht 22% gewijzigd door Mangoworks2002 op 21-08-2008 08:33:26 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_61001310
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hier dan nog even het hele verhaal... Nog vrij weinig aan de hand...
[..]

[..]

Je zou bijna zeggen dat hij door van geel verkocht is
Haha, volgens mij heeft Ajax ze gewoon een DVD'tje gestuurd met die ene goede wedstrijd van hem erop. Ben benieuwd wat het ons oplevert.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:15:27 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61001464
quote:
Ajaxfan met dood bedreigd na kritiek op zijn club'
Voetbal is oorlog'

Bart Olmer
KOOG AAN DE ZAAN - Lucas Böke waagde het kritiek te hebben op zijn voetbalclub Ajax, na het dramatisch verlopen Amsterdam Tournament. In een boze, aangetekende brief eiste hij zijn entreegeld terug, want hij 'weigerde te betalen voor troep'. Nu wordt de boekhouder ernstig bedreigd door andere Ajaxsupporters. 'Vuile kankerlijer, je mag NOOIT meer in de ArenA komen', is nog de meeste keurige opmerking in zijn mailbox.

Andere dreigementen zijn té erg om hier te citeren. "Ik wist dat voetbal oorlog was, maar ik wijk niet voor terreur", zegt Böke, die de procedure doorzet om Ajax voor de rechter te slepen, wegens "wanprestatie en niet geleverde diensten".

Böke schrijft geschiedenis, mogelijk zelfs jurisprudentie, met zijn opmerkelijke eis aan Ajax dat hij zijn geld terug wil, omdat de voetbalploeg de aanwezigen trakteerde op een belabberde vertoning van een C-team. "Als je kaartjes koopt voor het Concertgebouworkest, en jij krijgt een optreden van de boerenkapel uit Tytsjerksteradiel, dan ren je toch woedend naar de kassa om je geld terug te eisen!", redeneert Böke.

Test

Elk jaar kijken Böke en zijn voetbalminnende dochter Gitta (19) er reikhalzend naar uit: het Amsterdam Tournament in de ArenA. Dit jaar waren de verwachtingen hooggespannen, omdat trainer Marco van Basten het toernooi wilde gebruiken als test om te zien waar Ajax internationaal staat. "Dus wij, als fans, gaan er dan vanuit dat de sterkst mogelijke opstelling zal spelen."

Maar nadat de ondernemer en zijn dochter zich op de tribune hadden genesteld - met kaartjes van 55 euro per persoon - werden ze omringd door boegeroep en morrende Ajaxfans. "Als ik had geweten dat Van Basten zijn C-elftal de weide in zou sturen, had ik dat geld er niet voor betaald."

In zijn klacht schrijft Böke: 'Juridisch gezien staat buiten kijf dat uw bedrijf een wanprestatie heeft geleverd. Als ik had geweten dat de tweede toernooidag zou worden gebruikt als oefenstage voor de 'Ajax-beloftes', zou ik nimmer kaarten hebben gekocht'.

Die brief is hem zuur komen te staan, want niet alleen zijn Hyves-pagina is volgekalkt met maar liefst vijfduizend (!) dreigementen, ook op de voicemail van zijn werkadres zijn ernstige dreigementen achtergelaten. En veelzeggende zwijgtelefoontjes...

Telefoon

Sinds zijn opmerkelijke actie explodeert op internet het aantal hits op zijn naam. Uit angst voor de haat van medesupporters neemt hij op kantoor zelfs alleen nog maar op met een stotterende "Hhha...lllooo...?"

Zich doodgeschrokken van de reacties heeft Böke melding gemaakt bij de politie Amsterdam en de politie Zaanstreek-Waterland van de dreigende taal aan zijn adres. Schriftelijk heeft Böke die melding nog eens toegelicht aan de politieregio's, als een soort 'levensverzekering': 'Ik wil benadrukken dat de kans groot is dat de heren supporters na een stevige slok besluiten een bezoekje te plegen aan mijn kantoor- of huisadres. Ik schrijf dit als bewijs dat ik voor deze ernstige dreiging heb gewaarschuwd... mocht er iets met mij gebeuren'.

Böke kreeg van de politie te horen dat hij zijn telefoonnummers maar moest wijzigen. "Daar pieker ik niet over. Mijn telefoonnummers staan op mijn briefpapier, visitekaartjes en zijn bij al mijn klanten bekend. Ik weiger voor deze terreur mijn zakelijke telefoonverkeer te wijzigen."
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61001478
Het is natuurlijk niet goed te keuren, maar aan de andere kant vraag je er indirect ook wel een beetje om.
pi_61001495
De brief voor uitkaarthouders:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67147
quote:
Nieuw is dat er voor uitwedstrijden geen omwisselbiljetten meer in gebruik zullen zijn. Door het online aankopen voor een uitwedstrijd, wordt je SCC/uitkaart voor die specifieke wedstrijd geactiveerd. Je krijgt dus toegang op basis van je SCC. Als je kaarten koopt via TicketBox, dan komt er altijd een kaart uit de printer in de winkel. Dit kaartje zal met ingang van heden alleen gezien worden als betaalbewijs. Ook de SCC’s van degenen die bij TicketBox kopen worden geactiveerd en geven toegang tot de uitwedstrijd. We adviseren je met klem je betaalbewijs (bij een aankoop via de winkel) of een print van je orderbevestiging (bij een internetbestelling) mee te nemen. In geval van onduidelijkheden kunnen we je dan sneller van dienst zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:19:55 #154
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61001541
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dat zijn FM antwoorden
I've got more game than Monopoly.
pi_61001556
Triest dat hij wordt lastig gevallen door Ajacieden. Maar hij leert er blijkbaar weinig van, want hij gaat gewoon verder. Hoe kun je je club nou voor de rechter slepen? Hoe vaak zouden wij (de jongens die regelmatig, zo niet altijd, naar uitwedstrijden gaan. Zowel nationaal als internationaal. Ik kan me genoeg debacles herinneren waarvoor ik veel geld neergeteld heb. Sparta Praag uit, Bayern Munchen uit en Auxerre uit om er maar eens een paar te noemen. Maar goed, we komen bij dat soort wedstrijden toch niet voor het voetbal .
quote:
'Vuile kankerlijer, je mag NOOIT meer in de ArenA komen', is nog de meeste keurige opmerking in zijn mailbox.
Met deze opmerking ben ik het trouwens wel eens.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:37:27 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61001816
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Triest dat hij wordt lastig gevallen door Ajacieden. Maar hij leert er blijkbaar weinig van, want hij gaat gewoon verder. Hoe kun je je club nou voor de rechter slepen? Hoe vaak zouden wij (de jongens die regelmatig, zo niet altijd, naar uitwedstrijden gaan. Zowel nationaal als internationaal. Ik kan me genoeg debacles herinneren waarvoor ik veel geld neergeteld heb. Sparta Praag uit, Bayern Munchen uit en Auxerre uit om er maar eens een paar te noemen. Maar goed, we komen bij dat soort wedstrijden toch niet voor het voetbal .
Op zich heeft hij wel een punt, alleen is hij juist NIET degene die zijn bek open moet trekken. Als een échte supporter nou genaaid wordt door Ajax, dat een B- of C-team het veld in stuurt, mag deze best de media zoeken. Maar een figuur dat alleen in de ArenA te zien is tijdens het AT, verdient de kwalificatie supporter niet en moet gewoon zijn bek houden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61001872
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op zich heeft hij wel een punt, alleen is hij juist NIET degene die zijn bek open moet trekken. Als een échte supporter nou genaaid wordt door Ajax, dat een B- of C-team het veld in stuurt, mag deze best de media zoeken. Maar een figuur dat alleen in de ArenA te zien is tijdens het AT, verdient de kwalificatie supporter niet en moet gewoon zijn bek houden.
Dat ook. Maar je kunt ook niet verwachten dat Ajax twee dagen achter elkaar met het A-team speelt. Belachelijk natuurlijk dat het AT op vrijdag en zaterdag was dit jaar, maar dat was op verzoek van Arsenal heb ik begrepen. Maar dit toernooi wordt toch echt in Amsterdam gehouden, dus lijkt het me logisch dat Ajax kan bepalen wanneer er gespeeld wordt. Is Arsenal het daar niet mee eens, dan komen ze maar lekker niet. Ik heb die kutclub al vaak zat zien spelen op ons toernooi. Nooit meer uitnodigen wat mij betreft.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:48:21 #158
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61002028
Ik vind het maar gezeik van die gast. v Basten speelt op een oefentoernooi echt niet op vrijdag en zaterdag met dezelfde ploeg. En als je de sterkste opstelling wilt zien moet je niet naar oefenwedstrijden gaan..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61002187
Lucas Böke

als je kaartjes koopt voor een voetbalwedstrijd moet je op alles voorbereid zijn. een kutopstelling, wanprestatie, 90 minuten saai... het kan allemaal. de vergelijking met een orkest slaat helemaal nergens op. bij een sportwedstrijd weet je niet wat je krijgt.. alleen dat je er bij bent.

en juridische stappen tegen de club is helemaal triest. helemaal als je alleen naar het AT gaat en verder niet.
pi_61002860
quote:
Hedwiges Maduro (foto, links) mag tijdelijk vertrekken uit Valencia. De Nederlandse middenvelder komt niet voor in de plannen van coach Unai Emery, die hem elders ervaring wil laten opdoen, zo weet Marca. Maduro werd vorig seizoen door Ronald Koeman naar de sinaasappelstad gehaald. Koeman werd echter korte tijd later ontslagen, waardoor Maduro in een lastig parket kwam te zitten.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')