zegt genoeg over de status van Nederland bij die competities.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:32 schreef Ruiseart het volgende:
Buitenlandse clubs willen altijd goedkoop shoppen in Nederland. 25 miljoen is voor Real of Manchester een koopje. Onderling betalen die clubs altijd veel hogere bedragen. Als Real Huntelaar bij een Spaanse middenmotor weg wilde kapen dan was het bod nog eens 10 miljoen hoger.
Ik erger me daar altijd enorm aan.
hahahaha 1 goal per wedstijdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:39 schreef Longmen het volgende:
Sporting Gijon heeft er een zekerheidje bij achterin!
Sja, gezien de ge-wel-dig-e resultaten van de laatste jaren ook niet echt verrassend he? We zijn al jaren een lachertje, niet in de laatste plaats door ons aller Ajax. Dus juist daarom moet Ajax verdomme eens de poot stijf houden, wat hebben we aan 25 miljoen waar je geen moer voor terug koopt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
zegt genoeg over de status van Nederland bij die competities.
Dat er 1 goed Nederlands talent per jaar doorbreekt wil nog niet zeggen dat de eredivisie iets voorsteltquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:41 schreef Ruiseart het volgende:
Vreemd dat ze laatdunkend denken over de Eredivisie, maar wel allemaal Nederlandse spelers willen hebben.
Een tikkie genuanceerder dan zoals Chillah het weergeeft dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat hij het ook gelezen heeft op VI, verder van niets weet, zich concentreert op Ajax en dat real madrid natuurlijk een mooie club is.
Het standaard antwoord dus.
edit; was al beantwoord.
talenten vroegtijdig scouten en een kans geven? Ja ik weet dat ze bij Ajax altijd resultaat verwachten, maar de tijden van europees succes lijken (voorlopig) voorbij. Misschien als die buitenlander regeling erdoor komt, dat er dingen gaan veranderen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, gezien de ge-wel-dig-e resultaten van de laatste jaren ook niet echt verrassend he? We zijn al jaren een lachertje, niet in de laatste plaats door ons aller Ajax. Dus juist daarom moet Ajax verdomme eens de poot stijf houden, wat hebben we aan 25 miljoen waar je geen moer voor terug koopt?
Ik ook, vind dat altijd zo vaag he.. Die Berbatov ook, ineens 35 oid? miljoenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:32 schreef Ruiseart het volgende:
Buitenlandse clubs willen altijd goedkoop shoppen in Nederland. 25 miljoen is voor Real of Manchester een koopje. Onderling betalen die clubs altijd veel hogere bedragen. Als Real Huntelaar bij een Spaanse middenmotor weg wilde kapen dan was het bod nog eens 10 miljoen hoger.
Bij Tottenham werken ze natuurlijk wel met een veel grotere begroting. Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen als je kijkt naar de transferbedragen van Babel en Sneijder. Feyenoord zou voor dezelfde spelers 10 miljoen minder vangen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook, vind dat altijd zo vaag he.. Die Berbatov ook, ineens 35 oid? miljoen!
Tyf op met die rotzooi.quote:
Gewoon een stagiair lijkt me.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:32 schreef Radegast het volgende:
Toch een nieuwe middenvelder?
http://www.ajaxct.co.za/index.php?option=com_content&task=view&id=297&Itemid=2
Was hier al bekend, heeft zelfs al meegetrained.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:32 schreef Radegast het volgende:
Toch een nieuwe middenvelder?
http://www.ajaxct.co.za/index.php?option=com_content&task=view&id=297&Itemid=2
Zal je zien dat hij eindigt met Harrie Gommans!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Misschien heeft de voorzitter daar het smsje weer naar het nummer van Van Geel gestuurd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:32 schreef Ruiseart het volgende:
opzich heb je wel gelijk maar de topclubs in Nederland klagen andersom ook weer steen en been dat de clubs daaronder hun goede spelers moeilijk laten gaan en dat ze daarom nogal eens in het buitenland moeten shoppen of dat ze de hoofdprijs moeten betalen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Ruiseart het volgende:
Opleiden kunnen we blijkbaar wel. En als Nederlandse clubs eens iets langer de poot stijf hielden dan bleven én de grote talenten wat langer voor onze competitie behouden waardoor het niveau stijgt én we vangen hogere bedragen als ze toch vertrekken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef JeroenV het volgende:
Uit het AD:
De club wil hem onder geen beding kwijt en zal de hoofdprijs voor hem vragen, zal elk bod naast zich neerleggen.
omdat dat gewoon niet bestaat in de voetbalwereld. Beetje naief. Dat kunnen alleen de allergrootste clubs, zie ManU in de zaak Ronaldo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom lezen we dit soort berichten niet?
quote:Klaas Jan Huntelaar staat niet onwelwillend tegenover een transfer naar Real Madrid. De Spaanse club zou een bod van 25 miljoen euro aan het voorbereiden zijn op de spits van Ajax.
Woensdag verscheen op de website van weekblad Voetbal International het nieuws dat Real nog deze week Ajax benadert om Huntelaar over te kunnen nemen. Daarvoor zou het 25 miljoen euro over hebben. "Ik weet dat het op internet staat, maar meer weet ik er niet over. Daarvoor moet je bij Ajax of Real zijn", zegt de aanvaller na afloop van de interland Rusland - Nederland (1-1) tegen SBS6.
"Real Madrid is een mooie club. Dat moge duidelijk zijn, maar zoals ik al meerdere keren heb gezegd. Ik ben nu bij Ajax en daar ben ik alleen mee bezig", besluit de Dremptenaar tegenover de camera's van de commerciële zender.
Je zou bijna zeggen dat hij door van geel verkocht isquote:Jurgen Colin verruilt het rood en wit van Ajax voor het rood en wit van Sporting Gijón. De verdediger tekent een éénjarig contract bij de club die dit seizoen terugkeert in de Primera División.
'We besloten Colin aan te trekken omdat hij een polyvalente speler is, die afkomstig is van een club van hoog niveau, die bekend is met Europees voetbal, en die zich snel weet aan te passen. Bovendien is hij erg snel en technisch', verklaarde technisch manager Emilio de Dios.
Ajax verlengde in maart nog het contract met Colin tot medio 2010. Maar de nieuwe coach Marco van Basten maakte onlangs bekend dat hij voor de 27-jarige verdediger geen speeltijd in petto had én zette hem terug naar de beloften van de Amsterdammers.
Colin speelde één seizoen bij Ajax en viel daarin vooral op door zijn mindere optredens. In totaal kwam hij twaalf competitieduels in het veld, waarvan zes als invaller.
Haha, volgens mij heeft Ajax ze gewoon een DVD'tje gestuurd met die ene goede wedstrijd van hem erop. Ben benieuwd wat het ons oplevert.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hier dan nog even het hele verhaal... Nog vrij weinig aan de hand...
[..]
[..]
Je zou bijna zeggen dat hij door van geel verkocht is![]()
quote:Ajaxfan met dood bedreigd na kritiek op zijn club'
Voetbal is oorlog'
Bart Olmer
KOOG AAN DE ZAAN - Lucas Böke waagde het kritiek te hebben op zijn voetbalclub Ajax, na het dramatisch verlopen Amsterdam Tournament. In een boze, aangetekende brief eiste hij zijn entreegeld terug, want hij 'weigerde te betalen voor troep'. Nu wordt de boekhouder ernstig bedreigd door andere Ajaxsupporters. 'Vuile kankerlijer, je mag NOOIT meer in de ArenA komen', is nog de meeste keurige opmerking in zijn mailbox.
Andere dreigementen zijn té erg om hier te citeren. "Ik wist dat voetbal oorlog was, maar ik wijk niet voor terreur", zegt Böke, die de procedure doorzet om Ajax voor de rechter te slepen, wegens "wanprestatie en niet geleverde diensten".
Böke schrijft geschiedenis, mogelijk zelfs jurisprudentie, met zijn opmerkelijke eis aan Ajax dat hij zijn geld terug wil, omdat de voetbalploeg de aanwezigen trakteerde op een belabberde vertoning van een C-team. "Als je kaartjes koopt voor het Concertgebouworkest, en jij krijgt een optreden van de boerenkapel uit Tytsjerksteradiel, dan ren je toch woedend naar de kassa om je geld terug te eisen!", redeneert Böke.
Test
Elk jaar kijken Böke en zijn voetbalminnende dochter Gitta (19) er reikhalzend naar uit: het Amsterdam Tournament in de ArenA. Dit jaar waren de verwachtingen hooggespannen, omdat trainer Marco van Basten het toernooi wilde gebruiken als test om te zien waar Ajax internationaal staat. "Dus wij, als fans, gaan er dan vanuit dat de sterkst mogelijke opstelling zal spelen."
Maar nadat de ondernemer en zijn dochter zich op de tribune hadden genesteld - met kaartjes van 55 euro per persoon - werden ze omringd door boegeroep en morrende Ajaxfans. "Als ik had geweten dat Van Basten zijn C-elftal de weide in zou sturen, had ik dat geld er niet voor betaald."
In zijn klacht schrijft Böke: 'Juridisch gezien staat buiten kijf dat uw bedrijf een wanprestatie heeft geleverd. Als ik had geweten dat de tweede toernooidag zou worden gebruikt als oefenstage voor de 'Ajax-beloftes', zou ik nimmer kaarten hebben gekocht'.
Die brief is hem zuur komen te staan, want niet alleen zijn Hyves-pagina is volgekalkt met maar liefst vijfduizend (!) dreigementen, ook op de voicemail van zijn werkadres zijn ernstige dreigementen achtergelaten. En veelzeggende zwijgtelefoontjes...
Telefoon
Sinds zijn opmerkelijke actie explodeert op internet het aantal hits op zijn naam. Uit angst voor de haat van medesupporters neemt hij op kantoor zelfs alleen nog maar op met een stotterende "Hhha...lllooo...?"
Zich doodgeschrokken van de reacties heeft Böke melding gemaakt bij de politie Amsterdam en de politie Zaanstreek-Waterland van de dreigende taal aan zijn adres. Schriftelijk heeft Böke die melding nog eens toegelicht aan de politieregio's, als een soort 'levensverzekering': 'Ik wil benadrukken dat de kans groot is dat de heren supporters na een stevige slok besluiten een bezoekje te plegen aan mijn kantoor- of huisadres. Ik schrijf dit als bewijs dat ik voor deze ernstige dreiging heb gewaarschuwd... mocht er iets met mij gebeuren'.
Böke kreeg van de politie te horen dat hij zijn telefoonnummers maar moest wijzigen. "Daar pieker ik niet over. Mijn telefoonnummers staan op mijn briefpapier, visitekaartjes en zijn bij al mijn klanten bekend. Ik weiger voor deze terreur mijn zakelijke telefoonverkeer te wijzigen."
quote:Nieuw is dat er voor uitwedstrijden geen omwisselbiljetten meer in gebruik zullen zijn. Door het online aankopen voor een uitwedstrijd, wordt je SCC/uitkaart voor die specifieke wedstrijd geactiveerd. Je krijgt dus toegang op basis van je SCC. Als je kaarten koopt via TicketBox, dan komt er altijd een kaart uit de printer in de winkel. Dit kaartje zal met ingang van heden alleen gezien worden als betaalbewijs. Ook de SCC’s van degenen die bij TicketBox kopen worden geactiveerd en geven toegang tot de uitwedstrijd. We adviseren je met klem je betaalbewijs (bij een aankoop via de winkel) of een print van je orderbevestiging (bij een internetbestelling) mee te nemen. In geval van onduidelijkheden kunnen we je dan sneller van dienst zijn.
Dat zijn FM antwoordenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom lezen we dit soort berichten niet?
Met deze opmerking ben ik het trouwens wel eens.quote:'Vuile kankerlijer, je mag NOOIT meer in de ArenA komen', is nog de meeste keurige opmerking in zijn mailbox.
Op zich heeft hij wel een punt, alleen is hij juist NIET degene die zijn bek open moet trekken. Als een échte supporter nou genaaid wordt door Ajax, dat een B- of C-team het veld in stuurt, mag deze best de media zoeken. Maar een figuur dat alleen in de ArenA te zien is tijdens het AT, verdient de kwalificatie supporter niet en moet gewoon zijn bek houden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Triest dat hij wordt lastig gevallen door Ajacieden. Maar hij leert er blijkbaar weinig van, want hij gaat gewoon verder. Hoe kun je je club nou voor de rechter slepen? Hoe vaak zouden wij (de jongens die regelmatig, zo niet altijd, naar uitwedstrijden gaan. Zowel nationaal als internationaal. Ik kan me genoeg debacles herinneren waarvoor ik veel geld neergeteld heb. Sparta Praag uit, Bayern Munchen uit en Auxerre uit om er maar eens een paar te noemen. Maar goed, we komen bij dat soort wedstrijden toch niet voor het voetbal.
Dat ook. Maar je kunt ook niet verwachten dat Ajax twee dagen achter elkaar met het A-team speelt. Belachelijk natuurlijk dat het AT op vrijdag en zaterdag was dit jaar, maar dat was op verzoek van Arsenal heb ik begrepen. Maar dit toernooi wordt toch echt in Amsterdam gehouden, dus lijkt het me logisch dat Ajax kan bepalen wanneer er gespeeld wordt. Is Arsenal het daar niet mee eens, dan komen ze maar lekker niet. Ik heb die kutclub al vaak zat zien spelen op ons toernooi. Nooit meer uitnodigen wat mij betreft.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op zich heeft hij wel een punt, alleen is hij juist NIET degene die zijn bek open moet trekken. Als een échte supporter nou genaaid wordt door Ajax, dat een B- of C-team het veld in stuurt, mag deze best de media zoeken. Maar een figuur dat alleen in de ArenA te zien is tijdens het AT, verdient de kwalificatie supporter niet en moet gewoon zijn bek houden.
quote:Hedwiges Maduro (foto, links) mag tijdelijk vertrekken uit Valencia. De Nederlandse middenvelder komt niet voor in de plannen van coach Unai Emery, die hem elders ervaring wil laten opdoen, zo weet Marca. Maduro werd vorig seizoen door Ronald Koeman naar de sinaasappelstad gehaald. Koeman werd echter korte tijd later ontslagen, waardoor Maduro in een lastig parket kwam te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |