Helemaal geen hetze. Beschouw het maar als een vorm van aandacht schenken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:02 schreef Breach het volgende:
Wat een verschrikkelijke jury zeg. Het lijkt wel of er een hetze tegen mij gaande is
Ze zijn gewoon een beetje bang voor je ( kwaliteiten)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:02 schreef Breach het volgende:
Wat een verschrikkelijke jury zeg. Het lijkt wel of er een hetze tegen mij gaande is
Waarom moet Ajax nu weer met hoofdletters. Het is toch geen afkorting?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon een beetje bang voor je ( kwaliteiten)![]()
( Logisch, heeft AJAX ook last van)
Dat kan ook op een andere manierquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Helemaal geen hetze. Beschouw het maar als een vorm van aandacht schenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemer is blij dat de jury zijn taak zo serieus neemt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:51 schreef SCH het volgende:
Jury gaat pas jureren als er redelijk wat mensen hebben meegedaan en zal 5 uur vannacht Chinese tijd een beslissing nemen over het verdere verloop van het tournooi.
Waar zijn alle vaste posters?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:51 schreef SCH het volgende:
Jury gaat pas jureren als er redelijk wat mensen hebben meegedaan en zal 5 uur vannacht Chinese tijd een beslissing nemen over het verdere verloop van het tournooi.
Ik zou het laatste doen, want ik weet niet hoe het komt maar het ziet er niet naar uit dat het storm gaat lopen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:08 schreef SCH het volgende:
Jury wordt rond 15:00 of tussen 22:00 en 23:00 - zou graag minimaal 8 inzendingen vasthouden.
Had alleen inspiratie bij de eerste fotoquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zou het laatste doen, want ik weet niet hoe het komt maar het ziet er niet naar uit dat het storm gaat lopen.
Verrassendquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had alleen inspiratie bij de eerste foto
Gewoon meedoen jijquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had alleen inspiratie bij de eerste foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Bek houwe of schtrafpuntenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
OpSCHieten
quote:-Rumille-
-Stairway to Heaven in Bayern Zeppelin.-
quote:-Raymania-
-"Wo Ist der Bahnhof?" vraagt Klinsmann als hij de metro komt uitgelopen-
quote:-TheVulture-
-Duitse Fritzl betrapt bij ontsnappen uit kelder-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Breach-
-"Klinsmann leidt Bayern indirect naar de kelder van de Bundesliga"-
Klopt, daarom sta jij ook in de top 3 lekker ventje van me, niet omdat je onderchrift leuk is maar omdat je zo'n woest aantrekkelijke dwerg met een verleidelijk wipneusje bentquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:40 schreef RayMania het volgende:
Lekkere kliek weer. Alleen maar omdat hij homo is. Bah.
Wordt tijd dat ik mijn foto eens ga opsturen dan. Wat een baggerjurering de laatste tijd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt, daarom sta jij ook in de top 3 lekker ventje van me, niet omdat je onderchrift leuk is maar omdat je zo'n woest aantrekkelijke dwerg met een verleidelijk wipneusje bent
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik mijn foto eens ga opsturen dan. Wat een baggerjurering de laatste tijd.
quote:
Ik weet al wat jij gaat krijgenquote:
Een podiumplek?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet al wat jij gaat krijgen![]()
misschien... of een hondje, of nietsquote:
Dan moet iemand anders maar een foto wegzettenquote:
Volgens mij lijk jij wel een beetje op John Lockequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dan moet iemand anders maar een foto wegzetten.
Ben dan naar Lost aan het kijken op DVD. Verslavende serie is dat.
Heb maar liefst 1 week gedaan over de DVD box van seizoen 1quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dan moet iemand anders maar een foto wegzetten.
Ben dan naar Lost aan het kijken op DVD. Verslavende serie is dat.
quote:Rumille
Nieuwe trainer Nosecastle bekend.
quote:Gordon_Shumway
'Hadden mijn spitsen maar een neusje voor de goal...'
quote:gebruikersnaam
Keegan pakt puntje
De opmaak is hier te vinden.quote:ruud_fr
"Die slurf krijgt de poedel"
nee, meneer houdt meer van de users zelfquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Sorry Ruud, ik hou niet van verwijzingen naar andere users
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, meneer houdt meer van de users zelf
Maar wel gemeen, dom en slecht. Ik doe nooit meer aan positieve discriminatie en laat voortaan altijd een hetero winnen, of af en toe een pot als kleinzusje.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
De jury was niet Gierig vandaag .
doe maar jureren danquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
tot nu toe heb ik je nummer 1 staan ruud
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat is geen wraak nemen, maar gewoon een slecht onderschriftstel.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:37 schreef Beschouw het volgende:
Ik vertrouw op de deskundigheid van gebruikersnaam.
volgens mij is het toch echt met dtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:51 schreef Beschouw het volgende:
word je
Je wordt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij is het toch echt met dt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij is het toch echt met dt
sorry, ik heb nog wel journalistiek gestudeerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Tegen een ouwe man ga je niet in. Bovendien heeft Beschouw gelijk en ga jij je nu schamen en je jeugdpuistjes uitknijpen
Anders stuur ik de vrouw van Beschouw op je af en word je eens flink op je nummer gezet en je wordt dan eindelijk een echte vent.![]()
Foei gier![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry, ik heb nog wel journalistiek gestudeerd
Bang voor SCH?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga mee met Beschouw en Blawh.
Tilburg, nee ik ben momenteel niet zo journalistiek meer bezig maar misschien over een paar jaartjes weer... maar vooralsnog heb ik het prima naar mijn zin bij mijn huidige jobquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Plaatsvervangende smileys -->
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook. waar jij eigenlijk? en zoek je nog een baan
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
uitslag na 22:00 uur ik moet nu dringend weg
Naar de bibliotheek vermoed ik. Handleiding jureren zoeken.quote:
moest weg voor mijn werk. maar ik ben er weer. ga nu de uitslag doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:32 schreef SCH het volgende:
Waarheen?
quote:-Beschouw-
-Ronaldinho: "Ik weet nog wel een leuke club voor je: FC Lourdes.''-
quote:-enGCatjuh-
-"De Paralympics zijn in september pas, Lionel!"-
quote:-ruud_fr-
-"Haha, jij moet lekker onder het Messi"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
-Op dinsdag 19 augustus 2008 10:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat is geen wraak nemen, maar gewoon een slecht onderschriftstel.-
je wilt je winkansen verkleinen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:57 schreef borisz het volgende:
klein tikje omhoog
quote:SCH
Van Bommel: "Mijn vrouw mag je hebben maar van mijn schoonvader blijf je af"
quote:Beschouw
De Jong: 'Jij liet toch altijd je mannetje lopen? Waarom laat je mij dan vliegen?''
quote:TheVulture
V Bommel: "Ik zal als een echte slager deze Hamburger wel even omdraaien...."
De opmaak is hier te vinden.quote:borisz
Nigel geeft v Bommel 8 punten voor de sliding
ah, okquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
@ruud jo de jong zegt je niks? Spreek die naam eens snel hardop uit
nee, jo met de trein en nigel vliegenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ah, ok
beetje vergezocht, vind je niet?
nee, ik bedoel jodenjongquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, jo met de trein en nigel vliegen
Dode club president Franco Sensi ( Roma)quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:26 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijder dolblij dat hij op de foto mag met Maradona
quote:Kerol
Maradona: "Jemig, dat kind is al net zo zwaar als die zak cocaine die ik thuis heb liggen!!"
quote:EnGCatjuh
Bezoekje Maradona aan hockeysters werpt nu al vruchten af.
quote:ruud_fr
Maradona: "Waar blijft die uitslag? Dan kan ik poederen..."
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Sneijder dolblij dat hij op de foto mag met Maradona
Jammer is dat inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Beschouw het volgende:
Wat idioot dat de nummers 1, 2 en 3 het lieten afweten
Lees de andere onderschriften eens doorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:25 schreef DivineJester het volgende:
[ afbeelding ]
Landenwedstrijd "Ritmische gymnastiek met bal" beslist in Brazilaans voordeel
Overheen gelezen, my bad enzo..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lees de andere onderschriften eens door
quote:Gebruikersnaam
Fabiana maakt indruk met een opening van 24.4
Braziliaanse ster wankelt, Duitse ziet het van dichtbij.
quote:Han-Pekel
Braziliaanse incasseert maar al te graag een beftackle
De opmaak is hier te vinden.quote:Isiolo
Braziliaanse ontwijkt met hink-stap-sprong techniek.
Was wel een leuk verjaardagskadootje geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:00 schreef ruud_fr het volgende:
helaas voor SCH kan ik er maar 3 kiezen, hij viel net buiten de boot
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:26 schreef Isiolo het volgende:
Hahaha poep en plas humor is nog altijd in zie ik
Ik roep hierbij op om het huis in brand te steken van de jury, nee sterker nog....
de kuip laten fikken... zal hem leren
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Was wel een leuk verjaardagskadootje geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:31 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Pelé: "Wat doet die piemel van SCH hier?''
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de olympische pele
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Uitslag?
http://images.fok.nl/upload/070301_74597_2.jpgquote:WooZ
"Da was ik nie, dat was ehhhh...??
http://images.fok.nl/upload/070301_74597_1.jpgquote:gebruikersnaam
Welkom bij de olympische pele
http://images.fok.nl/upload/070301_74597_poedel.jpgquote:EnGCatjuh
Oog-hand coördinatie ontbreekt bij Pelés uitbeelding van twee vingers in de neus.
Pelé: "Wat doet die piemel van SCH hier?''
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:38 schreef Han-Pekel het volgende:
als het zo is dat de winnaar van de vorige ook de uitslag hoort te doen, mijn excuses..ik dacht dat je alleen een foto hoeft te zoeken..
Ja, ze lijken echt op elkaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:31 schreef SCH het volgende:
Nummer 2 was natuurlijk de beste. Nummer 1 was dezelfde als die ik had zo ongeveer, niks an dus.
waar mot je heen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jury rond de klok van 6, daarna moet nog gegeten en getreind worden.
Wageningenquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
oh, je moet echt met het OV
ik dacht dat er getraind moest worden
Voetbalhumor: De reclameborden verhogen zodat Sneijder er niet overheen kan.
quote:Joesse
Spelers Oranje dachten dat het selecteren van Mathijsen een grapje was.
quote:ruud_fr
Dochtertje Kuijt: "Helemaal niets voor Oranje"
Van Bommel: ''Kijk jongens, Van Basten staat te zwaaien.''
Waarom heb je SCH niet laten winnen danquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[...]
Jury is natuurlijk kut en heeft dringend sex nodig enzo.
Wat SCH doet kan je moeilijk sex noemen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom heb je SCH niet laten winnen dan
De NS wacht wel.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat SCH doet kan je moeilijk sex noemen.
Te makkelijk iddquote:
Laat hem daar maar mee wachtenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:55 schreef ruud_fr het volgende:
wanneer kunnen we weer een tussenstand verwachten, Joesse?
eind van de week post ik er wel weer eenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:55 schreef ruud_fr het volgende:
wanneer kunnen we weer een tussenstand verwachten, Joesse?
Als ik jury was, wist ik het welquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Willem: 'Jullie motte wel oppasse voor die spelert van Milan, die Kakamel of zo.'
wat? Beschouw de poedel geven?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als ik jury was, wist ik het wel
Wat denk jij wel? Ik doe niet aan dierensex.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
heb je al een poedelfantje beschouw?
je vrouw wel dus, begrijp ik?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat denk jij wel? Ik doe niet aan dierensex.
waar komt die sexassosiatie ineens vandaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat denk jij wel? Ik doe niet aan dierensex.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waar komt die sexassosiatie ineens vandaan
Je schiet al in de verdediging zonder dat er een aanval was
quote:TheVulture
Van Hanegem: "Komen jullie echt uit de kut van tante Sjaan?"
quote:Kerol
"Brilsmurf nu zonder smink"
Willem: 'Jullie motte wel oppasse voor die spelert van Milan, die Kakamel of zo.'
De opmaak is hier te vinden.quote:BB-King
WvH: "Het kan misschien aan mij legge, maar volgens mij zuipen jullie teveel".
bij mij kom je er best aardig vanaf toch?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ben een beetje argwanend geworden door de laatste paar jury-uitslagen.
Kan ik me voorstellen, je bent niet 60 geworden om door een stel pubers afgezeken te worden tenslotte.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ben een beetje argwanend geworden door de laatste paar jury-uitslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |