De NS wacht wel.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat SCH doet kan je moeilijk sex noemen.
Te makkelijk iddquote:
Laat hem daar maar mee wachtenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:55 schreef ruud_fr het volgende:
wanneer kunnen we weer een tussenstand verwachten, Joesse?
eind van de week post ik er wel weer eenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:55 schreef ruud_fr het volgende:
wanneer kunnen we weer een tussenstand verwachten, Joesse?
Als ik jury was, wist ik het welquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Willem: 'Jullie motte wel oppasse voor die spelert van Milan, die Kakamel of zo.'
wat? Beschouw de poedel geven?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als ik jury was, wist ik het wel
Wat denk jij wel? Ik doe niet aan dierensex.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
heb je al een poedelfantje beschouw?
je vrouw wel dus, begrijp ik?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat denk jij wel? Ik doe niet aan dierensex.
waar komt die sexassosiatie ineens vandaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat denk jij wel? Ik doe niet aan dierensex.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waar komt die sexassosiatie ineens vandaan
Je schiet al in de verdediging zonder dat er een aanval was
quote:TheVulture
Van Hanegem: "Komen jullie echt uit de kut van tante Sjaan?"
quote:Kerol
"Brilsmurf nu zonder smink"
quote:Gordon_Shumway
Willem: 'Jullie motte wel oppasse voor die spelert van Milan, die Kakamel of zo.'
De opmaak is hier te vinden.quote:BB-King
WvH: "Het kan misschien aan mij legge, maar volgens mij zuipen jullie teveel".
bij mij kom je er best aardig vanaf toch?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ben een beetje argwanend geworden door de laatste paar jury-uitslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |