Helemaal geen hetze. Beschouw het maar als een vorm van aandacht schenken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:02 schreef Breach het volgende:
Wat een verschrikkelijke jury zeg. Het lijkt wel of er een hetze tegen mij gaande is
Ze zijn gewoon een beetje bang voor je ( kwaliteiten)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:02 schreef Breach het volgende:
Wat een verschrikkelijke jury zeg. Het lijkt wel of er een hetze tegen mij gaande is
Waarom moet Ajax nu weer met hoofdletters. Het is toch geen afkorting?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon een beetje bang voor je ( kwaliteiten)![]()
( Logisch, heeft AJAX ook last van)
Dat kan ook op een andere manierquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Helemaal geen hetze. Beschouw het maar als een vorm van aandacht schenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemer is blij dat de jury zijn taak zo serieus neemt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:51 schreef SCH het volgende:
Jury gaat pas jureren als er redelijk wat mensen hebben meegedaan en zal 5 uur vannacht Chinese tijd een beslissing nemen over het verdere verloop van het tournooi.
Waar zijn alle vaste posters?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:51 schreef SCH het volgende:
Jury gaat pas jureren als er redelijk wat mensen hebben meegedaan en zal 5 uur vannacht Chinese tijd een beslissing nemen over het verdere verloop van het tournooi.
Ik zou het laatste doen, want ik weet niet hoe het komt maar het ziet er niet naar uit dat het storm gaat lopen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:08 schreef SCH het volgende:
Jury wordt rond 15:00 of tussen 22:00 en 23:00 - zou graag minimaal 8 inzendingen vasthouden.
Had alleen inspiratie bij de eerste fotoquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zou het laatste doen, want ik weet niet hoe het komt maar het ziet er niet naar uit dat het storm gaat lopen.
Verrassendquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had alleen inspiratie bij de eerste foto
Gewoon meedoen jijquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had alleen inspiratie bij de eerste foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Bek houwe of schtrafpuntenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
OpSCHieten
quote:-Rumille-
-Stairway to Heaven in Bayern Zeppelin.-
quote:-Raymania-
-"Wo Ist der Bahnhof?" vraagt Klinsmann als hij de metro komt uitgelopen-
quote:-TheVulture-
-Duitse Fritzl betrapt bij ontsnappen uit kelder-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Breach-
-"Klinsmann leidt Bayern indirect naar de kelder van de Bundesliga"-
Klopt, daarom sta jij ook in de top 3 lekker ventje van me, niet omdat je onderchrift leuk is maar omdat je zo'n woest aantrekkelijke dwerg met een verleidelijk wipneusje bentquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:40 schreef RayMania het volgende:
Lekkere kliek weer. Alleen maar omdat hij homo is. Bah.
Wordt tijd dat ik mijn foto eens ga opsturen dan. Wat een baggerjurering de laatste tijd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt, daarom sta jij ook in de top 3 lekker ventje van me, niet omdat je onderchrift leuk is maar omdat je zo'n woest aantrekkelijke dwerg met een verleidelijk wipneusje bent
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik mijn foto eens ga opsturen dan. Wat een baggerjurering de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |