Zie vorig topic, laatste pagina:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:53 schreef Sjechov het volgende:
Iemand enig idee hoe het met de opvolging zit?
Was meer bedoeld als een verduidelijking.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat maakt het spel er ook veel leuker op hé.
Ja, makkelijk te trainen is het niet nee. Maar ik verwacht toch wel dat ze fysiek hoger scoren dan 6'en..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De fysieke stats zijn ook het lastigste om met training omhoog te krijgen. Dat probleem loop je al snel tegenop als je veel met talenten speelt.
Welk seizoen etc. is wel handigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:31 schreef Sulejmani het volgende:
Weet iemand een linksback + centrale verdediger voor Swansea City?
Ik heb wel eens iemand gezien in FM08 die lelijker kijkt hoor, en eentje met een blauw oog (huishoudelijk geweld?)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef Sulejmani het volgende:
Gewoon 1ste seizoen, speel in League One, heb 3 miljoen (in totaal) euri's.
Btw kwam ik net echt tussen mn reserves de lelijkste gast die ik ooit heb gezien in FM tegen:
http://i37.tinypic.com/sdcraa.png
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gezien in FM08 die lelijker kijkt hoor, en eentje met een blauw oog (huishoudelijk geweld?)
19 jaar ? eerder 35 ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef Sulejmani het volgende:
Gewoon 1ste seizoen, speel in League One, heb 3 miljoen (in totaal) euri's.
Btw kwam ik net echt tussen mn reserves de lelijkste gast die ik ooit heb gezien in FM tegen:
http://i37.tinypic.com/sdcraa.png
Kleine kans, Sakho zit bij Bordeaux(of was het PSG?) denk niet dat hij naar Swansea wil komen. Probeer Thomas Scobbie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
19 jaar ? eerder 35 ofzo.
misschien kun je Sakho kopen... die had ik in het eerste seizoen voor 675K.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |