Loose change is bijvoorbeeld gedeeltelijk 'debunked', dat wil zeggen dat de zaken die in de docu worden besproken onjuist zijn. Maar daarover kan je eindeloos blijven discussiëren of het waar is of niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:42 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Reki...
''... veel dingen niet betrouwbaar en nep...''
Hoe denk jij over deze docu's? Wat zijn jouw gedachtes?
Okay.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:59 schreef Reki het volgende:
[..]
Loose change is bijvoorbeeld gedeeltelijk 'debunked', dat wil zeggen dat de zaken die in de docu worden besproken onjuist zijn. Maar daarover kan je eindeloos blijven discussiëren of het waar is of niet.
Ikzelf geloof de docu's niet echt omdat ze niet bewezen zijn met harde feiten, maar ze komen wel geloofwaardig over..
Mhoa ik denk dat dat wel meevalt. Zitten in die docu best wat zaken die simpelweg niet kloppen. Dan valt er weinig te discussiëren.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:59 schreef Reki het volgende:
[..]
Loose change is bijvoorbeeld gedeeltelijk 'debunked', dat wil zeggen dat de zaken die in de docu worden besproken onjuist zijn. Maar daarover kan je eindeloos blijven discussiëren of het waar is of niet.
Ikzelf geloof de docu's niet echt omdat ze niet bewezen zijn met harde feiten, maar ze komen wel geloofwaardig over..
Waar word je niet goed van?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:11 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Volgens die documentaire over de illuminati ben ik er ook een, want alle dingen die verteld worden wist ik alIk zal me maar gauw aanmelden dan?
Ik ben ook bezig met reiki, het sturen van energiepatronen en dergelijke..Ik geloof dat ik niet goed word![]()
Heb je daar toevallig een linkje van?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:30 schreef Mender het volgende:
Zet dat leuke ook maar tussen haakjes of aanhalingstekens. Je wordt er namelijk niet echt vrolijk van.
Nog een goeie documantaire is Who killed the electric car
Was gisteren nog een artikeltje over op geenstijl met een linkjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een linkje van?
Thxquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Was gisteren nog een artikeltje over op geenstijl met een linkje
-edit-
Gevonden:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7202740060236675590
Oeps vergeten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een linkje van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elke 1.004334 seconde moet de Bijbel er bijgehaald worden in die docuquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Deze is ook vrij spectaculair:
Iron Mountain
They claim this is a hoax...but I don't think hoaxes work this well. History has been unfolding almost right inline with the report. Thank you www.prisonplanet.com and www.infowars.com Alex Jones.
Het feit dat ik zoveel symbolen herken overal. En vooral dat ik er al heel veel kende en zelf gebruikt heb XDquote:
Ja dat is volgens mij niet zo gek? Die dingen die jij doet zijn ook gewoon hekserij. Is Luciferianisme/Satanisme.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:20 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Het feit dat ik zoveel symbolen herken overal. En vooral dat ik er al heel veel kende en zelf gebruikt heb XD
Stel je voor dat de aangeleerde schoolse wijsheid gebaseerd is op propagandische indoctrinatie bullshit. Stel je voor dat je zelf moet nadenken... Eng eng eng.quote:
Alle stromingen binnen het occultisme staan gelijk aan satanisme? Of...?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij niet zo gek? Die dingen die jij doet zijn ook gewoon hekserij. Is Luciferianisme/Satanisme.
Of Luciferianisme ja. Lucifer is de bron van alle kracht, volgens henzelf. Ik ben nog geen enkele stroming tegengekomen waarbij dat niet zo is. Maar laten we niet weer daarover in discussie gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Alle stromingen binnen het occultisme staan gelijk aan satanisme? Of...?
Maar het christendom is anders omdat...?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Of Luciferianisme ja. Lucifer is de bron van alle kracht, volgens henzelf. Ik ben nog geen enkele stroming tegengekomen waarbij dat niet zo is. Maar laten we niet weer daarover in discussie gaan.
*Idee voor een nieuw topic in TRU heeft..;)quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:09 schreef ToT het volgende:
Occultisme staat gelijk aan het aanbidden van de duivel?
Interessant statement voor in TRU, maar idd niet hier!
Jezus deed toch ook aan handoplegging?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij niet zo gek? Die dingen die jij doet zijn ook gewoon hekserij. Is Luciferianisme/Satanisme.
Jezus zou toch in het 20 jaar gat van zijn leven wat beschreven staat in de bijbel naar India geweest te zijn ?!?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef ToT het volgende:
In de Bijbel staat zelfs dat Jezus heeft gezegd dat na hem mensen zullen komen die het nog beter dan Hemzelf kunnen, dus wat is er slecht aan spiritualiteit?
Overigens Ali_Kanibali: durf jij wel in dit satanische subforum gekomen? De moderator van dit forum houdt zich immers ook bezig met occulte zaken!
(Ben Tera Mai Reiki & Seichem master en ik werk ook met symbolen e.d.)
Tera Mai heeft trouwens wel behoorlijk veel Christelijke aspecten in zich, maar niet helemaal zoals de kerk die ziet.
Laatte 5 minuten zijn wel interessant ja!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:45 schreef Mender het volgende:
Deze
Is voor mij 5 jaar geleden echt een eye opener geweest. Ik weet niet of dit in brave new world hoort, hij is ook niet recent maar wel leuk. Dit is de eerste documantaire die ik op internet had bekeken, en hij blijft goed.
zie je wel, jullie moet mij volgen .. ik ben een watermanquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatte 5 minuten zijn wel interessant ja!
Bekende theorie, gaat wel HEEL erg ver, is erg moeilijk te bevatten, maar is absoluut interessant!
Alleen is het meer iets voor in TRU dan voor in BNW.
Edit: @ Lambiekje: klopt, daar schijnt een heilige geweest te zijn die uit India vertrok toen hij net zo oud was als Jezus in de Bijbel genoemd wordt na dat gapende gat in zijn jeugd.
Overigens is het ook opvallend dat Jezus heeft gezegd dat men op een gegeven moment moet ophouden met hem te volgen: men moet de man met de waterkruik volgen: oftewel het sterrebeeld Waterman, van het tijdperk Aquarius dat binnenkort aan zal breken. Ik geloof zelfs dat in de Bijbel staat dat als je de oude religie aan blijft hangen terwijl je door zou moeten gaan, dat je vernietigd zult worden. (Is geloof ik wel meer over te vinden in docu's als Zeitgeist en eentje over soortgelijke onderwerpen die op National Geographic is uitgezonden.)
Als jij nog rond 2200 leeft he.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zie je wel, jullie moet mij volgen .. ik ben een waterman
Maar Jezus was ook een magier, dus een aanhanger van Lucifer. Volgens jouw redenering he...quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Of Luciferianisme ja. Lucifer is de bron van alle kracht, volgens henzelf. Ik ben nog geen enkele stroming tegengekomen waarbij dat niet zo is. Maar laten we niet weer daarover in discussie gaan.
Het ligt eraan wat je spirituele bron is. Jezus heeft het over praktisering met de Heilige Geest, niet met duivels en demonen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef ToT het volgende:
In de Bijbel staat zelfs dat Jezus heeft gezegd dat na hem mensen zullen komen die het nog beter dan Hemzelf kunnen, dus wat is er slecht aan spiritualiteit?
Ik ben niet bang voor het occulte. Ik dien een grotere kracht dan dat.quote:Overigens Ali_Kanibali: durf jij wel in dit satanische subforum gekomen? De moderator van dit forum houdt zich immers ook bezig met occulte zaken!
Dat lijkt alleen maar zo. Als je tot de kern gaat is er een wereld van verschilquote:(Ben Tera Mai Reiki & Seichem master en ik werk ook met symbolen e.d.)
Tera Mai heeft trouwens wel behoorlijk veel Christelijke aspecten in zich, maar niet helemaal zoals de kerk die ziet.
Ja, daarom heet het ook misleiding. Het lijkt heel mooi en goed en heilig, maar in werkelijkheid is het dat niet. Als bij een reiki advertentie staat dat het om het toepassen van satanische krachten gaat, komt bijna niemand erop af natuurlijk. Maar is idd voor TRU. Al zijn er denk ik ook wel docu's over te vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:50 schreef ToT het volgende:
Misschien is dat meer een discussie voor in TRU.
In ieder geval kan ik je wel vertellen dat Reiki gewoon zuiver is; het komt van Het Hogere, en ook mijn intenties zijn gewoon zuiver.
Die heb ik een tijd terug gezien, waren echt hele goeie doc'squote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:32 schreef Detoxinox het volgende:
The Russian Godfathers, oorspronkelijk een 6 delige documentaire over de handel en wandel van Joodse oligarchen en hun praktijken in rusland, werd na de derde aflevering helaas stopgezet. men kwam namelijk niet zo goed uit de verf , hopend dat het een stukje propaganda in eigen voordeel zou worden bleek het voornamelijk een toonbeeld van hun huichelarij, werkwijze en invloed in politiek, industrie en media
Kijk vervolgens een naar de docu Ruby Ridge.
over een blank gezin dat probeert de NWO te vermijden door in de bossen te gaan wonen en vervolgens opgejaagt en afgeslacht word door fbi en politie
Ik vind deze documantaire echt bijzonder ongeloofwaardig. Die alex jones beweert dat hij zomaar kon infiltreren in een zogenaamde 'superbeveiligde elitegroep' en daar camera's kon ophangen. Hij heeft veel fantasiequote:Op zondag 10 augustus 2008 01:31 schreef Archangel5 het volgende:
Bohemian Grove
http://video.google.nl/videosearch?q=bohemian%20grove&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wv#
Is je goed recht hoor maar.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vind deze documantaire echt bijzonder ongeloofwaardig. Die alex jones beweert dat hij zomaar kon infiltreren in een zogenaamde 'superbeveiligde elitegroep' en daar camera's kon ophangen. Hij heeft veel fantasieNiemand kan daar binnenkomen, behalve hij natuurlijk. Geloof er echt geen moer van, en dat muziekje er bij maakt het ook niet overtuigender..
Tja, wie doen ze er eigenlijk kwaad mee ? Moet kunnen wereldleiders die Satan aanbidden.quote:Jon, even if it is a Satanic cult meeting going on, has there been any direct harm been caused (and proven) due to these meetings? if not, why is Mr Alex Jones so emotional and determined to eliminate the event?
http://www.channel4.com/c(...)rs_of_the_World.html
quote:Of course you get paranoid, especially after you've been chased by men in dark glasses (last series).
http://www.channel4.com/c(...)rs_of_the_World.html
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grovequote:"The Bohemian Grove, that I attend from time to time — the (inaudible) and the others come there — but it is the most faggy goddamn thing that you would ever imagine. The San Francisco crowd that goes in there, it's just terrible. I can't even shake hands with anybody from San Francisco." — President Richard M. Nixon, Bohemian Club member starting in 1953 (Domhoff, p 15);
QUE .. heeft NL die scene uit de docu geknipt? Trieste schoften.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:11 schreef Resonancer het volgende:
Wat n bagger op tv zo rond 9-11.
De uitspraak " i't was as if as if they had detonated ... as if they had planned to take down a building, boom-boom-boom-boom-boom-boom-boom-boom "
van - NYFD Captain Dennis Tardio heb ik helaas niet voorbij zien komen.
"Eveything turned to dust " daarentegen wel, maar daar zullen de meesten niet al te diep over nadeneken.
Ik zou er een documentaire van maken als ik jou was.quote:Op donderdag 11 september 2008 06:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
QUE .. heeft NL die scene uit de docu geknipt? Trieste schoften.
onbeperkt ?!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
Typ in op google .. docuwiki .. www.docuwiki.net .. daar heb je letterlijk onbeperkt documantaires.
Nee maar serieus waarom wordt er door NL in de docu geknipt worden waarbij brandweermannen discusieren over explosies ?!quote:Op donderdag 11 september 2008 06:41 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik zou er een documentaire van maken als ik jou was.
Dat is Fabled Enemies ook.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef Erasmo het volgende:
Inside 9/11
Gedetailleerde aanloop naar 9/11
Even downloadenquote:
---------------------------------quote:Life and Debt is a 2001 American documentary film directed by Stephanie Black. It examines the economic and social situation in Jamaica, and specifically the impact thereon of the International Monetary Fund and the World Bank's globalization policies. Its starting point is the award-winning non-fiction essay A Small Place by Jamaica Kincaid.
wiki
quote:The documentary “The World According to Monsanto” produced by French journalist and film maker Marie-Monique Robin paints a grim picture of a company with a long track record of environmental crimes, health scandals.
criticaldocs
Nou, dat zou je dan verbazen want niets is minder waar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:22 schreef ToT het volgende:Tja ik kan ook roepen dat het Christelijk geloof satanisch is; dat is net zo min ergens op gebaseerd.
Ja het Katholieke geloof zou volgens Ali satanisch zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef Vedanta_veri het volgende:
[..]
Nou, dat zou je dan verbazen want niets is minder waar.
quote:GARDENS OF DESTINY investigates many important issues related to pollution and health. These include genetic engineering, Terminator seeds and the pitfalls of industrial agriculture. Additionally, it examines how organic food has proven to be protective against cancer.
GARDENS OF DESTINY offers several easy and sometimes fun solutions for citizens and governments. Two of these remedies include supporting organic growers and starting your own organic garden.
Filmmaker, Jocelyn Demers meets Dan Jason on Salt Spring Island on Canada's west coast. Dan is an organic gardener with a fantastic selection of seeds, vegetables, grains, medicinal plants and flowers. He is also the head of the grassroots organization called the Seed and Plant Sanctuary for Canada, a network of Canadian gardeners who are preserving as much plant diversity as is possible. Mr. Jason has been a long time critic of the non-organic food system in North America. Jocelyn Demers explores Dan's garden and seed world and investigates what other experts from the agriculture milieu think about Dan's observations.
A MUST SEEquote:International award-winning filmmaker Kevin P. Miller of Well TV announced the release of a new documentary about the threat to medical freedom of choice. 'We Become Silent: The Last Days of Health Freedom' details the ongoing attempts by multinational pharmaceutical interests and giant food companies — in concert with the WTO, the WHO and others — to limit the public’s access to herbs, vitamins and other therapies. 'We Become Silent’ is narrated by Dame Judi Dench, the noted UK actress who has won multiple Golden Globe awards, an Oscar, and a Tony for her on-stage work, in addition to dozens of other honors throughout her prestigious career
Zeer interessante docu dit!quote:Stan Deyo has held Above Top Secret Security Clearance and worked undercover for the FBI. He was part of an exclusive "black project", headed by Dr. Edward Teller specializing in the development of "flying saucer technology". Stan trained in computer programming at IBM. Stan's main love is still advanced propulsion and "free" energy research which took him to Australia in '71 to work on these systems. Currently Stan is working on a Tesla-based energy system, several propulsion projects and is a public lecturer on world events, including: The coming global economic collapse / Developing solar-related crises in the Earth's climate / The "UFO Deception and its real intent / Suppression of badly needed technologies / The coming destruction of America by civil war followed by foreign invasion / High voltage physics of cheaper energy / The New World Order from the perspective of a former FBI 'spy." Included in this discussion is the history of alternative energy breathroughs, Edward Teller's covert technological development program, the mathematical equations used in the advanced physics as well as in-depth information and slides demonstrating 'anti-gravity', the effort used in the 50s to try to get scientists to think outside the box, as well as the multinationalist's "N.W.O." agenda utilizing "U.F.O." technology and their reasons for doing so
Proberen mag zeker en op Nl's gebied is dat imho zeker zo.quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef w8jij17 het volgende:
Mag ik een poging doen om met mijn tip alle voorgaande tips te ownen?
http://video.google.nl/videoplay?docid=8359168699344895989&ei=_N9XSej_LIGUjAKHlpHpDQ&q=Het+Grote+Complot&hl=nl
Welke docu zou jij me op mondiaal gebied aanraden?quote:Op maandag 29 december 2008 01:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Proberen mag zeker en op Nl's gebied is dat imho zeker zo.
.
Op 1:09.33 e.v. vliegt het vliegtuig langs de torens ... Fake video's erin..lol.
Dat zijn er veeeeel meer dan 1, maar goed..quote:Op maandag 29 december 2008 09:59 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Welke docu zou jij me op mondiaal gebied aanraden?
quote:Op maandag 29 december 2008 09:59 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Welke docu zou jij me op mondiaal gebied aanraden?
Die Ring of power is i.d.d. erg goed en uitgebreid, maar toch lastig om iets te vinden dat net zo toegankelijk en globaal is als Muntz en co. z'n werk.quote:
Wat Muntz voor al credits geeft is dat ze 'grote' namen hadden, een ex-premier enzo. Dat is toch niet een of ander journalistje.quote:Op maandag 29 december 2008 12:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Die Ring of power is i.d.d. erg goed en uitgebreid, maar toch lastig om iets te vinden dat net zo toegankelijk en globaal is als Muntz en co. z'n werk.
quote:Alex Jones' new doc. on the surging rise of the the 9/11 truth movement. Seven years after the attacks of September the Eleventh, a global awakening has taken place, the likes of which the world has never seen. As the corporate-controlled media dwindles into extinction, a new breed of journalists and activists has emerged. Shot unlike anything you have ever experienced from Alex Jones' cinema verite' style, this masterpiece not only exposes the mistreatment of our 9/11 heroes, but also shows how a growing number of people around the world are questioning the official version of events that day. Featuring interviews with Willie Nelson, Rosie O'Donnell, Jesse Ventura, George Carlin, Martin Sheen, as well as confrontations with many political figures including Bill Clinton, David Rockefeller and Arnold Schwarzenegger. Down with the NWO!!!
Heeft iemand hier de dvd?quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef w8jij17 het volgende:
Mag ik een poging doen om met mijn tip alle voorgaande tips te ownen?
http://video.google.nl/videoplay?docid=8359168699344895989&ei=_N9XSej_LIGUjAKHlpHpDQ&q=Het+Grote+Complot&hl=nl
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8383084962209910782quote:War Made Easy reaches into the Orwellian memory hole to expose a 50-year pattern of government deception and media spin that has dragged the United States into one war after another from Vietnam to Iraq. Narrated by actor and activist Sean Penn, the film exhumes remarkable archival footage of official distortion and exaggeration from LBJ to George W. Bush, revealing in stunning detail how the American news media have uncritically disseminated the pro-war messages of successive presidential administrations
quote:With biting political analysis, Ian R. Crane probes the track record of those who openly crave the introduction of a One World hierarchical Government. Exposing the agenda of those who have presided over events leading directly to the launching of illegal wars in Afghanistan & Iraq and who continually demonstrate their desire to perpetuate a state of permanent global conflict; whilst systematically eroding personal freedom, through the process of gradualism.
So what does all this have to do with Organic Farming and Natural Health? Part of the New World Order agenda is to remove the requirement for food labelling & to restrict and ultimately prohibit the sale of all natural health products. According to John Hammell, a legislative advocate and the founder of International Advocates for Health Freedom (IAHF), here is what we have to look forward to:
“If Codex Alimentarius has its way, then herbs, vitamins, minerals, homeopathic remedies, amino acids and other natural remedies you have taken for granted most of your life will be gone. The name of the game for Codex is to shift all remedies into the prescription category so they can be controlled exclusively by the medical monopoly and its bosses, the major pharmaceutical firms.”
However, this is just the tip of the iceberg; behind the Codex Alimentarius Commission are the United Nations and the World Health Organization, working in conjunction with the multinational pharmaceutical cartel and international banks. It is now a criminal offence in parts of Europe to sell herbs as foods. An agreement called EEC6565 equates selling herbs as foods to selling other illegal drugs. Action is being taken to accelerate bringing other European countries into ‘harmonisation’.
Yet Ian’s message is not all doom and gloom, concluding that the unfolding events present us with significant opportunity for true Political Alchemy.
Denk dat het in eerste instantie vooral een verzameltopic is, maar denk dat hier ook nog ruimte is om de docu's te bespreken. Aan welke zat je te denken qua discussie?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:50 schreef b9047 het volgende:
Hier zitten interessante docu's tussen. Ik ga er eens een paar bekijken.
Is het de bedoeling om hier ook te discusiëren over deze docu's?
Als je nou slim bent maak je er alleen een linkdump topic van want anders gaan we zo weer de verdieping in en ben je zo weer 3 paginas verder voordat er links staan.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:35 schreef ToT het volgende:
Een korte discussie kan volgens mij wel ff, maar als je echt van plan bent de diepte in te gaan is het beter om er ff een nieuw topic over te maken.
Vertel!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef Moondreamer het volgende:
Total Onslaught heb ik gisteren gezien. Een aanrader !
See for yourself !
http://video.google.com/videosearch?q=onslaught&emb=0&aq=1&oq=on+sla#q=total+onslaught&emb=0quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef Moondreamer het volgende:
Total Onslaught heb ik gisteren gezien. Een aanrader !
See for yourself !
Whoo. That's heavy stuff.quote:"The real war is the war on consciousness. It's very important to always remember that ...Mind control is ubiquitous. It's almost a question of who is not mind controlled, as opposed to who is mind controlled. It's just a difference in degree. The whole question of what is consciousness and how it can be manipulated is one of the most crucial questions of our time."
Produced by Michael Tsarion and Blue Fire Film, Architects of Control: Program One, explores humankind’s future and the posthuman world. Will the “perfect” human be a dumbed down, regimented inhabitant of a cyber purgatory created by unseen elites? Will the children of tomorrow be smiling depressives of a technocratic dystopia?
Subjects Include: Jim Keith, Mass Control, Mind Control and its History, Radiotronic Weaponry, Psychic Dictatorship, Mass Ritual Killings, The Men in White, Operation Cointelpro, Operation Chaos, Teen Rage, School Shootings, Media Manipulation, Sleeper Assassins, Project Monarch and MK Ultra, Operation Paperclip, Sorcery and Magic, The Cult of Dionysus, People’s Champions, Astro-Theology, The Anatomy of Thought, Tragedy: Catalyst of Change, Global Awakening, The Myth of Progress, The Global Village, The Inauthentic Life, Drugged, Medicated, and Under Control, The Deconstruction Cycle, The Rise and Fall of Civilizations, The Death of Emotion, The Posthuman World Initiated, 2012: The Age of Revealing, Civilization: Rise and Fall, Psychic Hygiene, The Sane and the Unsane
wereldproblematiek valt niet te vangen in een halfuurtje zemblaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Hukkie het volgende:
Heb hier al een aantal interessante stukken voorbij zien komen, maar sjezus waarom zijn ze allemaal zo lang. Nu moet ik er iedere keer weer voor gaan zitten.
tevens verkapte tvp
moet je nagaan dat dit nog maar NL geneuzel is. Zo lichtjes de boel aan tippen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:04 schreef Man-E-Faces het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8359168699344895989&ei=_N9XSej_LIGUjAKHlpHpDQ&q=Het+Grote+Complot&hl=nl![]()
![]()
http://www.videodl.org/quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef Man-E-Faces het volgende:
ja kunt niet meer downloaden van youtube en google.video.. jammer.
Omdat veel van dit soort materie voor een groot deel gezwam en mystificatie is. Lange intro's met hippe beat om in de juiste stemming juist te geraken, dramatische tussenpozen maar bovenal herhaling. Hoort een beetje bij het genre, al zijn er ook zakelijke documentaires. Echt kort en bondig zul je ze niet aantreffen omdat de besproken zaken zich doorgaans niet laten vangen in een half uurtje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Hukkie het volgende:
Heb hier al een aantal interessante stukken voorbij zien komen, maar sjezus waarom zijn ze allemaal zo lang. Nu moet ik er iedere keer weer voor gaan zitten.
tevens verkapte tvp
Tja, zal n btje aan de TT liggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Hukkie het volgende:
tevens verkapte tvp
Heftigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:30 schreef Twerk het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6558849874454763730
9/11 Chronicles Part 1: Truth Rising
Wat gezwam en mysticficatie? Ik denk dat deze wel iets voor jou is: Van Nederlandse makelij.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Omdat veel van dit soort materie voor een groot deel gezwam en mystificatie is. Lange intro's met hippe beat om in de juiste stemming juist te geraken, dramatische tussenpozen maar bovenal herhaling. Hoort een beetje bij het genre, al zijn er ook zakelijke documentaires. Echt kort en bondig zul je ze niet aantreffen omdat de besproken zaken zich doorgaans niet laten vangen in een half uurtje.
Heb ik al gezienquote:Op zondag 8 maart 2009 22:28 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Wat gezwam en mysticficatie? Ik denk dat deze wel iets voor jou is: Van Nederlandse makelij.
Zoals de geinterviewden het uiteenzetten (psychiaters, oud premiers, etc.) zijn complotten in ene niet meer mysterieus en belachelijk/moeilijk, maar eigenlijk heel logisch en heel normaal.. Werkelijkheid dus. De media vermengd zich met de politiek om hele normale, heel logische redenen. Wat aanzet tot corruptie en belangen-verstrengeling.
Geldt dat ook voor het werk van b.v. Muntz ? Ik vraag me af wanneer jij iets nog wel opzienbarend vind?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Terecht het volgende:
Daar valt over te twisten. De drie voorbeelden die ik heb genoemd vind ik inhoudelijk gezien geen opzienbarende materie.
Ik zal eens kijken wat ik tussen mn Youtubefavo's heb staan, ben nu op mn werk dus kan er niet bij momenteel. Dingen die ik aangeklikt had bedoelde ik als in, filmpjes in dit topic.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef Roellie80 het volgende:
Duidelijke TVP, komt wel een betere post binnenkort?
Het Grote Complot vind ik top, al heb ik zo mijn twijfels bij de betrouwbaarheid van een aantal gasten. Iig stukken interessanter, redelijker en toegankelijker dan het opdringerige gedoe van veel Amerikaanse docu's. Daar heb ik heel sterk het idee dat ze je een bepaalde visie op de mouw willen spelden mede dmv van allerlei truukjes, ipv een oprecht verhaal te vertellen. Een beetje alla Michael Moore dus. Niet zozeer informeren maar evangeliseren. De loose change trilogie is hier wellicht het beste voorbeeld van, zelden zo'n opzettelijk misleidende meuk gezien. Dan kijk ik toch veel liever naar dingen van tegenlicht, de BBC of PBS. Dat baart bij mij wél regelmatig opzienquote:Op maandag 9 maart 2009 00:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor het werk van b.v. Muntz ? Ik vraag me af wanneer jij iets nog wel opzienbarend vind?
Maar het is het doorgaans wel. Er lijkt wat dat betreft een verband te zijn. Hoe minder er van klopt hoe groter het toneelstukje om te compenseren. Powell's toespraak bij de VN in de aanloop naar de Irak-oorlog is een schoolvoorbeeld.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:43 schreef Man-E-Faces het volgende:
Je kunt dingen heel suggestief brengen uiteraard, maar dat betekent niet dat het gelijk kul is.
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je hier probeert te zeggen. 9/11 truthers volgen in zoverre de argumentatie van HGC in dat er machtspartijen zijn die in elkaar verstrengelen en samen spannen voor eigen gewin. Als je naar 9/11 kijkt en ziet welke partijen daar baat bij hebben gehad, is het op zich niet zo gek om te denken dat de Bush administration en de kliek van bedrijven en instellingen die hem steunde wellicht een aandeel hebben gehad in 9/11 - een inside job dus. Dat iets op het eerste gezicht aannemelijk overkomt betekent niet dat het ook de waarheid is, en daar gaan de 9/11 truthers de mist in. Er is namelijk geen enkel bewijs voor een inside job, wel heel veel bewijs die het tegenspreekt. Truthers blijven dan ook vaak in de qui bono fase hangen, kijken bewust selectief naar de feiten of proberen ze zo te verdraaiien dat het weer in hun straatje past (vb: de samenzweerders maakten opzettelijk fouten is een populair argument van Lambiekje) om zo zichzelf toch in het gelijk te stellen.quote:Als je de opmerkingen uit "Het Grote Complot" naast de argumenten van de 9/11 truthers legt. (jij vind het geen argumenten zoveel is duidelijk). Hoe ver van de waarheid zitten die 9/11 truthers dan?
De Irak-oorlog kwam Bush heel goed uit, en of ze gebruik hebben gemaakt van de siatuatie (9/11 aanslag), of zelf in het complot zaten. Het is en blijft een complot. Het is een ernstge zaak. Balkenende wordt al vies aangekeken omdat hij steun gaf. En dat dat speculeren op de beurs op de vliegtuigmaatschappijen is wel erg merkwaardig. Zou dat dan een fabeltje zijn?
Mijn god hoeveel bewijs wil je. Van alle complotten wat er rond dwaalt op internet is dat bij 911 toch wel een met het meeste bewijs.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Maar het is het doorgaans wel. Er lijkt wat dat betreft een verband te zijn. Hoe minder er van klopt hoe groter het toneelstukje om te compenseren. Powell's toespraak bij de VN in de aanloop naar de Irak-oorlog is een schoolvoorbeeld.
[..]
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je hier probeert te zeggen. 9/11 truthers volgen in zoverre de argumentatie van HGC in dat er machtspartijen zijn die in elkaar verstrengelen en samen spannen voor eigen gewin. Als je naar 9/11 kijkt en ziet welke partijen daar baat bij hebben gehad, is het op zich niet zo gek om te denken dat de Bush administration en de kliek van bedrijven en instellingen die hem steunde wellicht een aandeel hebben gehad in 9/11 - een inside job dus. Dat iets op het eerste gezicht aannemelijk overkomt betekent niet dat het ook de waarheid is, en daar gaan de 9/11 truthers de mist in. Er is namelijk geen enkel bewijs voor een inside job, wel heel veel bewijs die het tegenspreekt. Truthers blijven dan ook vaak in de qui bono fase hangen, kijken bewust selectief naar de feiten of proberen ze zo te verdraaiien dat het weer in hun straatje past (vb: de samenzweerders maakten opzettelijk fouten is een populair argument van Lambiekje) om zo zichzelf toch in het gelijk te stellen.
Je weet dondersgoed wat voor voorkennis er aanwezig was.quote:Om even bij de connectie 9/11 - Irak te blijven: als Bush en co in het complot zaten, waarom kwam er geen enkele kaper uit Irak maar kwam de meerderheid uit een land dat Bush en co juist te vriend wilden houden, namelijk S-A? Als gevolg van 9/11 moesten de Amerikanen uit S-A vertrekken, terwijl S-A een perfecte uitvalsbasis is om Irak aan te vallen en te controleren.
Over de speculatie op vliegtuigmaatschappijen: er waren voor 9/11 berichten dat het niet goed ging met de luchtvaartindustrie en dus werd er gespeculeerd op slechte cijfers/koersdalingen.
Blijft over dat 9/11 is ge-/misbruikt is voor politieke doeleinden. Dat is veelvuldig gedocumenteerd en ook veel reeeler dan dat het onderdeel van een groots vooropgezet plan zou zijn geweest. Het inspringen op een situatie is veel effectiever dan alles zelf willen regisseren. Je moet alleen geluk hebben dat zo'n situatie zich voordoet. Wachten op een fout van de tegenstander is in de sport een veelvuldig gebruikte tactiek, zo ook in de politiek.
Toch wel opmerkelijk dat zo weinig mensen jou daarin gelijk geven dan. Het komt er dus even simpel gesteld op neer dat iedereen gek is behalve jij; verlichte, heldere denker als je bent.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mijn god hoeveel bewijs wil je. Van alle complotten wat er rond dwaalt op internet is dat bij 911 toch wel een met het meeste bewijs.
Hoe bizar denk je !
Er IS GEEN bewijs, ik herhaal er is GEEN bewijs wat het officiele verhaal verkondigd. Hoe in vredesnaam kan je dat toch geloven. I don't get it.
quote:[..]
Je weet dondersgoed wat voor voorkennis er aanwezig was.
Heb je dat interview met hem gezien, met Pr. Camelot was het volgens mij.. waar hij doormiddel van oude maanlanding foto's, aantoonde dat de astronauten zo goed als omsingeld waren door die glazen koepels.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef huupia het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=2228340498938753446&hl=en
The Hyperdimensional Election of Barack Obama and 2012 part1
http://video.google.com/videoplay?docid=2791685914120845487&hl=en
The Hyperdimensional Election of Barack Obama and 2012 part2
zeer interessante lezing van richard hoagland over hyperdimensional psychics - 2012 en de rol van obama
ik heb het boek gelezen wat daarover ging : darkmission , echt een aanraderquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb je dat interview met hem gezien, met Pr. Camelot was het volgens mij.. waar hij doormiddel van oude maanlanding foto's, aantoonde dat de astronauten zo goed als omsingeld waren door die glazen koepels.
Op al die foto's zie je flitsen van prisma's. Als je heel goed inzoomed.
Ook het ietswat aanpassen van de keuren, toonde hele andere lijnen op de achtergrond dan alleen schaduw.
OEH! Heb nml deel van die video gezien (gok ongeveer de helft nu inmiddels) en dat is wel vette shit..quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef huupia het volgende:
ik heb het boek gelezen wat daarover ging : darkmission , echt een aanrader
ik heb die foto opgezocht AS10-32-4810 en idd als je de contrast verhoogd zitten er rare strepen in de foto.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb je dat interview met hem gezien, met Pr. Camelot was het volgens mij.. waar hij doormiddel van oude maanlanding foto's, aantoonde dat de astronauten zo goed als omsingeld waren door die glazen koepels.
Op al die foto's zie je flitsen van prisma's. Als je heel goed inzoomed.
Ook het ietswat aanpassen van de keuren, toonde hele andere lijnen op de achtergrond dan alleen schaduw.
Soms als een ander google gebruikt levert dat leuke links op en kan men elkaar verrijken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:13 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
OEH! Heb nml deel van die video gezien (gok ongeveer de helft nu inmiddels) en dat is wel vette shit..
heb je hier meer info over of moet ik schaamteloos zelf op zoek gaan?
Net elders vandaan gehaald en ben het nu aan 't bekijken. top!quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:54 schreef Fartday het volgende:
Voor de liefhebber, de nieuwste van Alex Jones: "De Obama Deception"
http://www.esoterictube.com/the-obama-deception.htmlquote:Op donderdag 12 maart 2009 05:54 schreef Fartday het volgende:
Voor de liefhebber, de nieuwste van Alex Jones: "De Obama Deception"
Heb hem voor tweederde gezien gisteravond. Goed gedaan idd, maar ik vond het niet erg 'overtuigend', als in, ik ken de rest van Jones' films en hij doet min of meer hetzelfde - op dezelfde schreeuwerige manier zn waarheid verkondigen, met erg veel 'dubieuze' personen die-ie interviewt -quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:22 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Net elders vandaan gehaald en ben het nu aan 't bekijken. top!
Volgens hem zijn de nazi's nog steeds actief he... is dat serieus te noemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:58 schreef huupia het volgende:
ht beste zou zijn het boek te lezen: darkmission . dan weet je alles![]()
www.darkmission.net
www.enterprisemission.com
de nazi's zijn allemaal dood ondertussen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens hem zijn de nazi's nog steeds actief he... is dat serieus te noemen?
Met de masons en magicians zit hij in ieder geval wel goed.
quote:de bekende raketman van jpl ( ben f zen naam kwijt)
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:23 schreef francorex het volgende:
[..]
Jack Parsons wiki
Vandaar JPL - Jack Parsons Labo
Bill wist niet eens wat hij deed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:31 schreef Lambiekje het volgende:
Illuminazi 911
Ja 911 valt met Hitler Nazi duitsland te combineren. En we zijn lekker blind met elkaar.
Een toespraak van Suzanne Harris in 1995 die had al vroeg alles op een rijtje wat er op stapel staat voor USA en rest van de Wereld. Zij bestempeld Clinton al als fascistischer dan Hitler, tenminste met idiote wetten wat doorgevoerd worden.
Hé die scene ken ik, kan alleen niet meer plaatsen in welke documentaire. Het zou best goed kunnen in Ring of Power. Clinton zit wel heel apatisch voor zich uit te staren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Bill wist niet eens wat hij deed.
Een pop van de corporatie.
Het maakt eigenlijk niet uit tegen wie of wat je deze, wat voor ons feiten is, probeert na te trekken of over te brengen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hé die scene ken ik, kan alleen niet meer plaatsen in welke documentaire. Het zou best goed kunnen in Ring of Power. Clinton zit wel heel apatisch voor zich uit te staren.
Even een vraag, ik heb idee dat je ook best wel een paar levels verder bent in hoe de wereld in elkaar steekt. Hoe kom je over bij mensen? Of hoe breng jij de mensen wat er allemaal speelt. Want ik loop geregeld tegen een muur op, en dan voornamelijk onwil, dat ik belachelijk ben omdat ik bij de gevestigde orde vraagtekens zet. En nee natuurlijk begin in niet meteen met de meest vergaande complotten. Ook wordt er geregeld zielige grapjes gemaakt, en dan denk ik weer van mensen mensen je moest eens weten...
Maar zoals laatst heb ik geprobeerd mijn geneeskunde studerende nichtje te polsen over wat zij weet over het hpv-vaccin. Ik was onthust hoe echt weinig (zeg maar niets) ze wist ondanks dat er al wel een college over is geweest. Ik had nog helemaal niets verklapt gewoon de vraag wat weet je van de negatieve kanten van het prikken? Het is wel typerend hoe eenzijdig de zaken behandeld worden op de universiteit.
Realistische kennis is ver te zoeken in dit land als je het mij vraagt.
Hoeveel serieuze journalisten hebben we die kritisch zijn in dit land? Naar mij n idee maar op 1 hand te tellen. En dat is best wel treurig te noemen in deze raptempo omtoverende freeworld in een politiestaat.
Alles wat Hitler bedacht heeft wordt nu door het volk om gesmeekt. En dat allemaal uit naam van een schijnvijand en pedoplaatjes.
Ik weet het niet wat ik er nu van moet denken, je moet serieus moeite doen om die pedoplaatjes te vinden. Ik kan niet begrijpen dat het nu zo gigantisch is op het internet en dat meer en meer mensen het bekijken en verzamelen dan vroeger. Zoals laatst die vent die op gepakt is met 30TB aan pedopics. Ik kom nog niet eens aan 1TB aan reguliere hardepolitiefilms en plaatjes. Ik heb sterk het idee dat het pedo gedoe een setup is, zodat het Internet aangepakt kan worden. Tuurlijk zijn er de viezerikken maar toch ben ik van mening dat het uitgebuit wordt en overgehyped.
Wat ik denk is dat het het door die prozac medicatie/ hypnose komt waardoor er tegenwoordig van die bloederige schoolshootings een pedodownloaderij is. Zodat wij , het volk, dat eisen dat er wat aan gedaan wordt maar ondertussen de mogelijkheden inbouwen om andere zaken ook te filteren. Stap bij stap zodat de kikker niet wakker wordt.
Volgens mij heeft men niet door dat internet ernstig aan het afbrokkelen is.
Het zou best heel goed mogelijk dat onze providers bepaalde woorden al filteren. Kijk naar z'n Pornolize (weet zo even geen ander voorbeeld) als het kan met sneue termen toevoegen aan artikelen dan kunnen ook andere zaken gemanipuleerd worden. Onkenningen toevoegen of juist weghalen. Hoe weten wij of het wel de echte tekst is wat we zien !? Daarnaast worden artikelen ook op zeer grote schaal achteraf nog weer eens bewerkt. Urls opslaan als krantenknipsel is dus ook geen eerlijke oplossing.
Alleen mijn broertjes zijn in voor informatie. En komen nu zelf ook aanzetten met materiaal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:39 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk niet uit tegen wie of wat je deze, wat voor ons feiten is, probeert na te trekken of over te brengen.
Het blijkt gewoon dat er heel weinig mensen zich lijken te interesseren in dit alles. En diegene die er zich wat van aantrekken, waaronder ik, weten niet wat je er tegen moet beginnen.
Dat mag niet echt meer. 911 is een verbod. Als je een 911 t-shirt draagt wordt je door agent opgedragen tot verwijdering. Tenminste 2 jaar terug was dat zo.quote:In de jaren 60 gingen mensen nog (hardhandig) demonstreren, dat zit er tegenwoordig niet meer bij.
Mensen eten, slapen, en gaan naar hun werk. En op werk probeert iedereen de snelheid en de werkdruk hoger te leggen dan de dag ervoor.
Het is gewoon de hoeveelheid wat de gros tegenstaat.quote:Het leukste is dat het ook niet uitmaakt of iemand slim of dom is om dit alles te begrijpen, het is vaak gewoon een deken van ontkenning omdat mensen zich er nog nooit in verdiept hebben.
Maar daar wordt nu aan getoornt. Misschien dat men nu wel wakker wordt. Nu de portemonnee geraakt wordt.quote:Daarnaast leven we in een gigantische welvarende maatschappij, dus waarom zou het enigzins waar zijn?
Meer is minderquote:Ik probeer vaak met een aantal concreten bewijzen te komen, zoals dat Bush op tv liegt over het feit dat hij het naar binnen vliegen van de eerste vlucht live op televisie zag.. wat dus niet zo was.
Mensen gaan langzaam zelf verder erover na denken, maar ook de instap van het hoe en wat is echt heel moeilijk. Ik denk dat ik nu al jaren mezelf hierin heb verdiept, en nog weet ik te weinig.
Tja het blinde vertrouwen.quote:Het is zo gecompliceerd het hele NWO verhaal, symbologie, astrologie, oude culturen, oude ordes, vrijmetselaars, tempeliers.
En dan nog het feit dat er gewoon basissen op de maan zijn, mensen bevatten het niet, en zeg nou zelf.. dan heeft de NWO toch zijn zin gekregen?
Laptops en Camera;s worden ingenomen om te bekijken of je geen materiaal hebt. Douaniers zijn bevoegd om alles te doorzoeken en zo nodig de boel te copieren.quote:Over je tweede stuk over pr0n enzo heb ik me eigenlijk nooit zo in verdiept.
Op zich wel een interessant idee om 'kinderporno' als uitgangs weg te nemen, om zo later het internet2 een stuk meer dicht te metselen. Zo erg filteren dat woorden als NWO e.d. misschien ook niet meer zo goed gevonden kunnen worden.![]()
Ik vind het stuk over de world population zo klote he.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Is deze al gepost?
Historic Interview with the Late Aaron Russo
(Maker of The Rose with Bette Midler, Trading Places with Eddie Murphy, Freedom to Facism)
Deze moeten mensen gewoon zien. Na het alien-intro muziekje dat 4 sec. duurt begint er een kei van een interview met Aaron Russo die helaas in is 2007 is overleden. Hij vertelt gewoon feitelijk zijn ervaringen met Nick Rockefeller, die hem benaderde en wilde recruteren in de elite. De elite die de volgende stap wilt nemen om mensen nog meer tot slaven te maken van de banking elite.
Nee maar, dat is werkelijk een geval van onberispelijke statistiek, zeg!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:37 schreef Lambiekje het volgende:
Maar zoals laatst heb ik geprobeerd mijn geneeskunde studerende nichtje te polsen over wat zij weet over het hpv-vaccin. Ik was onthust hoe echt weinig (zeg maar niets) ze wist ondanks dat er al wel een college over is geweest. Ik had nog helemaal niets verklapt gewoon de vraag wat weet je van de negatieve kanten van het prikken? Het is wel typerend hoe eenzijdig de zaken behandeld worden op de universiteit.
Realistische kennis is ver te zoeken in dit land als je het mij vraagt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:33 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Nee maar, dat is werkelijk een geval van onberispelijke statistiek, zeg!
Een heel college is er aan gewijd geweest en dan weet je nog niks... Dat zegt wel wat ja.quote:"Ik was onthust hoe echt weinig (zeg maar niets) ze wist ondanks dat er al wel een college over is geweest."
Misschien zat z'n zusje niet op te letten. Je weet niet eens wanneer dat college werd gegeven!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:42 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
[..]
Een heel college is er aan gewijd geweest en dan weet je nog niks... Dat zegt wel wat ja.
Jij schijnt niet te begrijpen dat het gebrek aan kennis wat Lambiekje (naar eigen zeggen...) bij z'n nichtje bespeurt, aan allerlei factoren te wijten kan zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
Het was een college gewijd aan dat vaccin. wat begrijp je niet?
Ik heb verder niets aan de discussie toe te voegen, maar ik ben wel benieuwd om te weten of dit ooit op de Nederlandse televisie is uitgezonden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:04 schreef Man-E-Faces het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8359168699344895989&ei=_N9XSej_LIGUjAKHlpHpDQ&q=Het+Grote+Complot&hl=nl![]()
![]()
ja, dit is een antal jaren geleden uitgezonden, en volgens mij vorig jaar nog herhaald.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ik heb verder niets aan de discussie toe te voegen, maar ik ben wel benieuwd om te weten of dit ooit op de Nederlandse televisie is uitgezonden.
Repressieve tolerantiequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef Teteteterek het volgende:
Wat ik me dan afvraag; als die docu laat zien hoe corrupt de media en de regering wel niet is, waarom dan n.b. de publieke omroep dit uitzendt.
Wat verliezen ze nou met het uitzenden van deze rapportage? Je ziet dat mensen als Terecht ook na het kijken van zo'n rapportage blijven volharden in 'het zit wel snor met overheden/overheidscomplottencomplotten zijn idioot' Ze gokken goed dat zo'n documentaire de menigte alsnog verdeeld zal houden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef Teteteterek het volgende:
Wat ik me dan afvraag; als die docu laat zien hoe corrupt de media en de regering wel niet is, waarom dan n.b. de publieke omroep dit uitzendt.
De makers zeggen daar zelf dit over:quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Niemand gaat de 'feiten' na in zo'n rapportage en dan is elk commentaar die je te horen krijgt eerder een mening.
Heb al geprobeerd om dit feit in de 9-11 discussie naar voren te brengen:quote:Ze gaan bewust voorbij aan de vraag of er wel complotten bestaan omdat dit programma de onontkoombaarheid ervan zal aantonen door middel van feiten en wetenschappelijk onderzoek.
http://www.muntzvandewint.com/site/indexframes.html
De feiten worden bijna tussen neus en lippen door gebracht idd, misschien dat ze daarom bij sommigen geen indruk maken? Of is dat allemaal zooo lang geleden en is de wereld nu heel anders?quote:Dat Pearl Harbor werd aangevallen, was van te voren bekend bij de Amerikaanse regering. De Amerikaanse regering had een 8-stappenplan ontwikkeld om te worden aangevallen in Pearl Harbor door de Japanners teneinde deel te kunnen nemen aan WOII. Dit terwijl 80% van het Amerikaanse volk dat niet wilde. De parallellen met de huidige situatie sinds 9/11 zijn onthutsend.
http://www.muntzvandewint.com/site/indexframes.html
Ik vind dat je volkomen gelijk hebt in dezen. Als ik daar dan toch nog mijn kijk op mag geven. Deze materie boeit de gemiddelde mensen simpelweg niet. Het kan mijn vrienden iig. niks schelen. Zolang ze maar schulden kunnen maken bij Wehkamp, hun dvd-collectie kunnen uitbreiden, lekker kunnen eten, kan ze het niks schelen. Ze kijken het nieuws omdat het spannend is en ze slikken alles wat er wordt gezegd. En dat is alles. Het boeit ze niet. Ze vinden verder dat ze machteloos staan als je doorvraagt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:48 schreef Teteteterek het volgende:
Maar het feit dat de documentaire met feiten komt die daadwerkelijk na te trekken zijn, zou dan toch wel voor enige angst moeten zorgen bij de mensen die betrokken zijn in het complot? (ik zou me behoorlijk op de vingers getikt voelen)
Er zou dan toch veel te veel op het spel staan om die zogenaamde 'snoeiharde' feiten zomaar op tv te laten zien?
9/11 was een luik naar alle andere beerputten. En is dus een echte eyeopener geweest voor mij wel tenminste.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:07 schreef Ticker het volgende:
Mensen gaan pas nadenken als het te laat is. 9/11 is voor sommige een eye-opener geweest.
Dat is wel een heel baatzuchtige, om niet te zeggen: volstrekt misleidende, samenvatting van de stukken die Terecht hier plaatst.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat verliezen ze nou met het uitzenden van deze rapportage? Je ziet dat mensen als Terecht ook na het kijken van zo'n rapportage blijven volharden in 'het zit wel snor met overheden/
absoluut niet. Dat was ook mijn conclussie namelijk. Types als Terecht denken na het zien van zulks nog steeds het zit wel snor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:59 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dat is wel een heel baatzuchtige, om niet te zeggen: volstrekt misleidende, samenvatting van de stukken die Terecht hier plaatst.
Dat maakt voor mij des te aannemelijker dat het een ongegrond leesverslag is, hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
absoluut niet. Dat was ook mijn conclussie namelijk.
Ja, maak dat jezelf maar wijs. Voor iemand die claimt vrolijke wetenschap te bedrijven door zijn boodschap tussen de regels door te plaatsen als ware het diepzinnige rijmelarij, ben je bijzonder slecht in begrijpend lezen. Je hoeft niet eens tussen mijn regels door te lezen om te constateren dat jouw conclusie onzinnig is. Maar misschien schatte je me wel te hoog in door daar te lezen waar ik niks heb geschreven. Dat zou een hoop misvattingen jouwerzijds verklaren, en zou tevens de vraag opwerpen of jouw pretentie niet gewoon een kwestie van bluf was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
absoluut niet. Dat was ook mijn conclussie namelijk. Types als Terecht denken na het zien van zulks nog steeds het zit wel snor.
Azerbeidzjaans, maar dat betekent weer niet dat jij mij niet hoeft te geloven.quote:
Ja, merk je dat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef 1983scarface het volgende:
Je merkt ook dat bij die zogenaamde 'armeense' genocide veel foto's zijn en oma's/opa's die maar wat vertellen.
Is dat een goede bron?
Thanks voor de link men!quote:Op maandag 6 april 2009 15:00 schreef merlin693 het volgende:
De Hybreeuwse tekens zouden zo ook onstaan zijn door het teken van energy in een dubbele tetraheder te stoppen en de aanzichten als bron gebruiken
zoek maar eens op stan tenen ( http://www.meru.org/Press/Atlantisrising.html )
Hé, dat wordt ook door Nassim Haramein gesuggereerd. Tetraheder en tetragrammaton kom ik nu op eens veel vaker tegenquote:Op maandag 6 april 2009 15:00 schreef merlin693 het volgende:
De Hybreeuwse tekens zouden zo ook onstaan zijn door het teken van energy in een dubbele tetraheder te stoppen en de aanzichten als bron gebruiken
zoek maar eens op stan tenen ( http://www.meru.org/Press/Atlantisrising.html )
Youtube is ook best vermakelijk!quote:Op maandag 6 april 2009 17:16 schreef merlin693 het volgende:
Nog ff een bijdrage om mijn offtopic gaan te maskeren
Zeeeer Plausibel !
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00jpqb3
En ik hint op het woord "Torrent"
In Europa (Straatsburg) hebben 'ze' Breughel gevolgd:quote:Op woensdag 8 april 2009 19:26 schreef Terecht het volgende:
Was de Burj Dubai niet de nieuwe toren van babel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb hem nog een keer gesproken bij een nexus conferentie...interessante kerel !quote:The Terror Conspiracy
excerpt
A native of Fort Worth, Texas, Jim Marrs earned a Bachelor of Arts degree in journalism from the University of North Texas in 1966 and attended Graduate School at Texas Tech in Lubbock for two years more. He has worked for several Texas newspapers, including the Fort Worth Star-Telegram, where beginning in 1968 he served as police reporter and general assignments reporter covering stories locally, in Europe and the Middle East. After a leave of absence to serve with a Fourth Army intelligence unit during the Vietnam War, he became military and aerospace writer for the newspaper and an investigative reporter. Since 1980, Marrs has been a free-lance writer, author and public relations consultant. He also published a rural weekly newspaper along with a monthly tourism tabloid, a cable television show and several videos.
Since 1976, Marrs has taught a course on the assassination of President John F. Kennedy at the University of Texas at Arlington[2]. In 1989, his book, Crossfire: The Plot That Killed Kennedy, was published and reached the New York Times Paperback Non-Fiction Best Seller list in mid-February 1992[3]. It became a basis for the Oliver Stone film, JFK. Marrs served as a chief consultant for both the film’s screenplay and production.
Beginning in 1992, Marrs spent three years researching and completing a non-fiction book on a top-secret government program involving the psychic phenomenon known as remote viewing only to have it canceled as it was going to press in the summer of 1995. Within two months, the story of military-developed remote viewing broke nationally in the Washington Post after the CIA revealed the program.
/excerpt
IRS TAX probleem op 22 min.quote:America: From Freedom to Fascism
After this interview, filmed in the summer of 2006, Aaron Russo died of cancer on August 24th 2007. May he rest in eternal peace.
Born in Brooklyn and raised on Long Island, Aaron Russo began promoting rock and roll shows at local theaters while still a high school student. From there, he worked for his family's business, opened a night club in Chicago where he helped create the careers of such legendary acts as Led Zeppelin, The Who, Janis Joplin, The Grateful Dead and Jefferson Airplane. No stranger to success, Aaron was the first Hollywood Producer to command $1 million for his services, with titles such as 'Trading Places' and 'The Rose' after a seven year partnership with Bette Midler, whom he managed to become the superstar she now is.
Aaron has now stepped out and produced a radical new movie called 'America: From Freedom to Fascism' and it has received standing ovations in theatres from all around the country in its test marketing. Destined to be one of this years great movies, he takes things way further than Michael Moore and proves that the there is nothing in the tax code that says you have to pay tax on your labor.
quote:Thousands of years ago, in the pre monarchic era, psychedelic/entheogenic substances where publicly known world wide and were respected for their ability to bring forth the divine, Yahweh, God, The Great Spirit, etc., by the many cultures who used them. Often the entire tribe or community would partake in the entheogenic rites. These rites were often used in initiation into adulthood, for healing, to help guide the community in the decision process, and to bring the direct religious experience to anyone seeking it, that might take these psychedelic sacraments properly. In the pre literate world, the knowledge of psychedelic plant sacraments, as well as fertility rites and astronomical knowledge surrounding the sun, stars, and zodiac, known as astrotheology, were anthropomorphized into human/god like beings so their stories and practices could be passed down for generations. Weather changes over millenniums caused environmental changes that altered the available foods and plant sacraments available in the local vicinity. If a tribe lost its shamanic El-der (El - God), all of the tribe's knowledge of their plant sacraments as well as astronomical knowledge would be lost.
http://www.veoh.com/videos/v568831Fydt4TJtquote:Op zondag 12 april 2009 19:25 schreef Ticker het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4555365073003895154&q=pharmacratic-inquisition.com
[..]
Goed voorbeeld van zulke 'onderdrukte' drugs.
quote:Al een tijdje zijn we in de ban van de varkensgriep. Virologen beheersen het nieuws. Zou dan nu eindelijk de lang verwachte pandemie uitbreken waarin de mensheid wordt gedecimeerd? Na de volgelgriep en SARS die allebei een zachte dood zijn gestorven nu dan de varkensgriep. De WHO heeft alarmfase 5 afgekondigd. Onze overheid laat alvast 34 miljoen vaccins maken. Het volk, de burger, al dan niet met mondkapjes getooid, wacht het in angst af...
Maar hoe ernstig is de huidige griepuitbraak nu werkelijk? Inmiddels ontstaan ook tegengeluiden. Wat zijn voor virologen en overheden overwegingen voor het aankondigen van een nieuwe pandemie als eerdere pandemien zijn uitgebleven? Is het deze keer anders? Zou het soms zo zijn dat virologen, net als brandweerlieden branden, heel graag een grote pandemie willen?
Oeee de oude christelijk-egyptische link, die moet ik wel bekijken!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:21 schreef slackster het volgende:
Kan dit topic niet negeren, ben inmiddels een gediplomeerd youtube complot junkie als het ware![]()
Tim Rifat - De man windt er geen doekjes om ( Gevorderde Complottisten ONLY )
Obama: The Chosen Pharaoh part 1 t/m 4.
911 Coincidences, de naam zegt het al, het is gewoon allemaal toeval Terecht, nu goed? kun je nu eens 'n keer stoppen met jammeren?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Terecht het volgende:
Oh ja, nog even wat vertalingen voor de leek. Als je sites tegenkomt waar om de haverklap met de volgende kreten wordt gesmeten, wordt er meestal iets anders mee bedoeld dan in eerste instantie het geval lijkt. Immers, niets is zoals het lijkt! (ook zo'n loze uitspraak die in dergelijke kringen prevaleert).
Wakker worden/ontwaken: een bekrompen, sterk gecontrasteerde wereldbeschouwing erop na houden.
Vrijdenken: fantaseren.
Onderzoeken: je bedwelmen met informatie die je welgevallig ligt en omdat het vermeende intellect daar nu eenmaal toe noopt, tot nieuwe inzichten komen naar aanleiding van het opzuigen van informatie waarvan je stiekem de uitkomst toch al wist. Simpel gezegd: je overtuigingen proberen te bevestigen met meer van hetzelfde.
Terecht, jij weet het natuurlijk ook beter dan het "Bedwelmende" Alu hoedje Major General Albert N. Stubblebine III? *(1) een voormalig top functionaris van de Amerikaanse veiligheidsdiensten. Hij gelooft er namelijk geen zak van dat een Boeing tegen de Pentagon crashte.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Terecht het volgende:
Oh ja, nog even wat vertalingen voor de leek. Als je sites tegenkomt waar om de haverklap met de volgende kreten wordt gesmeten, wordt er meestal iets anders mee bedoeld dan in eerste instantie het geval lijkt. Immers, niets is zoals het lijkt! (ook zo'n loze uitspraak die in dergelijke kringen prevaleert).
Wakker worden/ontwaken: een bekrompen, sterk gecontrasteerde wereldbeschouwing erop na houden.
Vrijdenken: fantaseren.
Onderzoeken: je bedwelmen met informatie die je welgevallig ligt en omdat het vermeende intellect daar nu eenmaal toe noopt, tot nieuwe inzichten komen naar aanleiding van het opzuigen van informatie waarvan je stiekem de uitkomst toch al wist. Simpel gezegd: je overtuigingen proberen te bevestigen met meer van hetzelfde.
Nee.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:11 schreef slackster het volgende:
[..]
911 Coincidences, de naam zegt het al, het is gewoon allemaal toeval Terecht, nu goed? kun je nu eens 'n keer stoppen met jammeren?
Laat ik nu van het weekend toevallig(!) een documentaire hebben gezien waar deze generaal-majoor een prominente rol in speelde. Hij stuurde zijn officieren naar 'spoon bending party's', liet zijn troepen naar geiten staren in de hoop hun harten te laten exploderen en hij dacht dat hij door muren heen kon lopen, om maar even wat te noemen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:31 schreef slackster het volgende:
[..]
Terecht, jij weet het natuurlijk ook beter dan het "Bedwelmende" Alu hoedje Major General Albert N. Stubblebine III? *(1) een voormalig top functionaris van de Amerikaanse veiligheidsdiensten. Hij gelooft er namelijk geen zak van dat een Boeing tegen de Pentagon crashte.
Oh oh oh, Wat n "fantast" ook he? die General Albert N. Stubblebine III, ja hoor en mijn naam is Sinterklaas![]()
*1 - Generaal-majoor Albert (Bert) N. Stubblebine III - (leger VS, gepensioneerd) studeerde in 1952 af aan de Militaire academie van de Verenigde Staten (West Point), en diende 32 jaar in het Amerikaanse leger. Hij begon zijn carrière als pantserofficier, maakte daarna een serie promoties, leidde troepen in elk echelon van de legerleiding, en bekleedde verscheidene belangrijke posten in de inlichtingendienst van het Amerikaanse leger. Zijn commando's als algemeen officier omvatten het US Army Intelligence Center (Inlichtingencentrum van het Amerikaanse leger) en de bijbehorende school, de Electronic Research and Development Command (ERADCOM = Elektronisch onderzoeks- en ontwikkelingscommando van het leger) en de US Army Intelligence and Security Command (INSCOM = Inlichtingen- en beveiligingscommando van het Amerikaanse leger).
De Generaal maakte o.a. deel uit v/h Stargate Project een programma v/d U.S. Federal Government Dat was namelijk waar hij als militair voor was ingehuurd. Het is iemand met in ieder geval een onmeetbaar grotere kennis van zaken dan jij Terecht wat dit onderwerp betreft.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Laat ik nu van het weekend toevallig(!) een documentaire hebben gezien waar deze generaal-majoor een prominente rol in speelde. Hij stuurde zijn officieren naar 'spoon bending party's', liet zijn troepen naar geiten staren in de hoop hun harten te laten exploderen en hij dacht dat hij door muren heen kon lopen, om maar even wat te noemen.
De beste man is knettergek. Dat vond de psycholoog die hem moest evalueren trouwens ook, dus ik verkeer in goed gezelschap. Ik zou hem als autoriteit niet al te serieus nemen, wil je zelf nog een beetje serieus genomen willen worden.
Jij gaf een autoriteitsargument, dus is het logisch dat ik kijk in hoeverre zijn autoriteit legitiem is. Dat ik op de man speel is omdat jij dat impliciet van mij vraagt. Net even dat videootje bekeken, en zijn argument is dat er geen wing marks te zien zijn. Plaatje:quote:
Nee dat is onjuist, want er is geen autoriteit mogelijk die jou grootheidswaanzin overstijgt.quote:
Zoals gezegd is het een absurditeit dat je het oordeel van een Generaal met een zeer indrukwekkende carriere binnen de militaire veiligheidsdiensten v/d V.S. in twijfel trekt alleen omwille v/h feit dat hij niet naar jou straatje praat.quote:dus is het logisch dat ik kijk in hoeverre zijn autoriteit legitiem is.
Dat heb ik niet gevraagd, als je dat denkt is dit een misvatting.quote:Dat ik op de man speel is omdat jij dat impliciet van mij vraagt.
Ik weet zeker dat Purdue University niet dezelfde toegang heeft tot informatie als een voormalig hoofd Militaire veiligheidsdiensten van de Verenigde Staten, jij wel?quote:Net even dat videootje bekeken, en zijn argument is dat er geen wing marks te zien zijn. Plaatje:
[ afbeelding ]
Ik zie toch wel degelijk schade afkomstig van de vleugels. Purdue University heeft een FEM analyse gemaakt van de vliegtuigcrash en die vertoont schade van min of meer dezelfde orde als te zien is op de bovenstaande foto.
http://www.cs.purdue.edu/homes/cmh/simulation/
Bron a.j.b!quote:Het is overigens een psycholoog die deze generaal-majoor voor gek heeft verklaard,
Als hij de inslag schade van een Boeing 757 niet zou kunnen zien zou je hem hooguit kunnen beschuldigen van blindheid, maar vind het ongepast dat je meteen aan zijn geestelijke gezondheid gaat twijfelen, zou ik eerder jou van verdenken.quote:ik kan niet veel anders dan instemmen met dat oordeel na hetgeen ik van hem gezien heb.
Bij deze gedaan zie linkquote:
Hoort hier dan ook eigenlijk niet het tijdschrift Frontier bij.?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef slackster het volgende:
NL complottheorie denkers in de schijnwerpers; Deze post heeft de bedoeling om de NL-talige complot-theorie wereld in een notendop samen te vatten, suggesties over dit verder uit te breiden zijn welkom
WAKKERE NL WEBSITES:
wot 36 * 10 minuten, woeihhh.quote:
Het is hier toch vies druilerig weer .. ik ga ook maar eens kijken danquote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
I know, gisteravond begonnen en nu nog aan het luisteren
Een Must See nu dat ik op deel 29 zit, vooral vanaf deel 27 zijn er nieuwe interessante inzichtenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is hier toch vies druilerig weer .. ik ga ook maar eens kijken dan
Deze is lezing van Ian R. Crane is veel gedegener en gaat zo veel verder....quote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Codex-alimentarius, food regulation, WTO..
http://www.youtube.com/view_play_list?p=4A11A6F2A4BB56E7&playnext=1&playnext_from=PL
Luister elk stukje aandachtig tot je het snapt voordat je verder luistert.
Voedsel staat in relatie tot onze gezondheid.
ik weet allang dat de towers zijn neergehaald met nano-thermite, nu nog de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:50 schreef slackster het volgende:
Stap voor stap zaagt MIT Engineer Jeff King de poten onder de stoel v/d de officiële lezing van 911 vandaan met een zeer logische en duidelijke uitleg
Echt een aanrader
MIT Engineer Disputes 911 Theory of the WTC Collapse-Part 1
MIT Engineer Disputes 911 Theory of the WTC Collapse-Part 2
Hoi Lambiekje, http://www.frontiermagazine.nl/ = Bij deze goedgekeurd & toegevoegdquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoort hier dan ook eigenlijk niet het tijdschrift Frontier bij.?
In het kader van goeie docu's vind ik wel passen gezien de duidelijke uitleg binnen een kort tijdsbestek, het paradoxale is wel dat het blijkbaar niet uitmaakt dat iemand wel genoeg wetenschappelijke achtergrond heeft voor het salaris die een MIT professor waardig is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet allang dat de towers zijn neergehaald met nano-thermite, nu nog de rest van de wereld.
Het is toch duidelijk dat je voor die dingen geen funding of geld krijgt, aangezien het al 8 jaar geleden is. de mainstream media is er al lang klaar mee, er ook zijn er onderzoeken afgerond. dus voor de meeste is het over en sluiten, niet meer actueel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:15 schreef slackster het volgende:
[..]
In het kader van goeie docu's vind ik wel passen gezien de duidelijke uitleg binnen een kort tijdsbestek, het paradoxale is wel dat het blijkbaar niet uitmaakt dat iemand wel genoeg wetenschappelijke achtergrond heeft voor het salaris die een MIT professor waardig is.
Echter op het moment dat hij in staat is te illustreren dat 911 een hoax is, Dan is zijn mening ineens min of meer gelijk aan die van de gemiddelde burger en aangewezen om voor kleine zaaltjes lezingen te geven die vervolgens op YouTube verschijnen etc.
Kende je het tijdschrift?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:16 schreef slackster het volgende:
[..]
Hoi Lambiekje, http://www.frontiermagazine.nl/ = Bij deze goedgekeurd & toegevoegd
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:40 schreef Schenkstroop het volgende:
De onethische praktijken van Monsanto (in Mexico). Hier in Europa straks ook merkbaar aanwezig voor consumenten. Monsanto wordt geprezen door debunkers. Slaap lekker.
En? Wat vonden jullie van de 6 uur durende documentaire?quote:
Een video die hij gemaakt heeft over wereldoverheid en global warming: Global warming or global governancequote:Michael Coffman, Ph.D.
Born in 1943, Dr. Michael S. Coffman received his BS in Forestry and MS in Biology at Northern Arizona University at and his Ph.D. in Forest Science at the University of Idaho at Moscow in 1966,1967, and 1970 respectively. Since then he has become a respected scientist and ecologist who was involved in ecosystem research for over twenty years in both academia and industry. He taught courses and conducted research in forest ecology and forest community dynamics for ten years at Michigan Technological University--a leading forestry school in the Midwest. While there, he published a book on forest ecosystem classification in Upper Michigan and Northern Wisconsin, which has become the standard for classification in the region. He also assisted the U.S. Forest Service in developing an Ecological Land Classification System for each of the National Forests in Region-9.
Until 1992 Dr. Coffman was a manager for Champion International, a leading forest and paper products company in the United States. During his tenure with Champion, he became Chairman of the Forest Health Group within National Council for the Paper Industry for Air and Stream Improvement, a respected scientific research group for the Paper Industry. In this, and other related responsibilities, he oversaw a multimillion dollar research program in which he became intimately involved in such national and international issues as acid rain, global climate change, wetlands, cumulative effects and biological diversity. During this time he was a spokesperson for the Paper Industry for the Media on these issues.
Dr. Coffman is currently President of Environmental Perspectives, Inc. (EPI), and Executive Director of Sovereignty International. EPI focuses on providing professional guidance and training in defining environmental problems and solutions based on Judeo-Christian principles of stewardship as contrasted with pantheistically-based environmentalism. Sovereignty International helps many different organizations to bring a positive message of how national sovereignty, free market enterprise, private property rights, and traditional values are superior to the global treaties and agreements leading to global governance being proposed by the United Nations in September, 2000.
Ben ~ op de helft.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
En? Wat vonden jullie van de 6 uur durende documentaire?
zoalsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:46 schreef w8jij17 het volgende:
Ik heb net 'Why We Fight' bekeken en in combinatie met 'The Power Of Nightmares' is er een hoop duidelijk geworden.
quote:
Kijk ik net die docu, lees ik meteen dit. Die freeman zei dat dit ging gebeuren, om ervoor te zorgen dat wij het vertrouwen in de regering nog meer gaan verliezen.quote:'Obama is in Kenia geboren'
print rss Internationaal - door Peter (pberends) op 26-07-2009 @ 19:48
Internationaal
De Amerikaanse president Barack Obama komt steeds meer onder vuur te liggen. Deze week werd Obama al verschillende malen problemen gebracht door zijn kritiek op de politie wegens het arresteren van een bevriende zwarte professor, zijn omstreden voorstel voor hervorming van de Amerikaanse gezondheidszorg, de toenemende zorgen over de economische crisis en het toenemend aantal Amerikaanse doden als gevolg van de oorlog in Afghanistan.
Keniaanse geboorteakte
Obama ligt nu ook onder vuur omdat hij volgens critici een Keniaanse geboorteakte zou verbergen. Volgens de Amerikaanse wet had hij dan nooit president mogen worden van de VS. Het Witte Huis weerlegt de beschuldigingen op basis van een kopie van het officiële geboortecertificaat van Obama. Dat stelt duidelijk dat de president geboren is in een medisch centrum in Honolulu, in de Amerikaanse staat Hawaii.
Maar tegenstanders van Obama vinden het verdacht dat het document geen kopie bevat van de originele geboortemelding die dokteren in het centrum moesten uitschrijven. Daarin zouden ook meer details staan, onder meer over het adres van zijn ouders.
Liddy
Zo zegt Gordon Liddy, ex-ambtenaar van het Witte Huis en een van de veroordeelden in het beruchte Watergateschandaal, zegt dat Obama in Kenia geboren is.
Zijn vader was afkomstig van dat land en zijn zoon zou in de stad Mombasa ter wereld gebracht zijn. Dat maakt van de Amerikaanse president "een illegale vreemdeling", stelt Liddy, die nu een radioprogramma presenteert. "De hele kwestie kan eenvoudig opgelost worden als Obama ons een geldige geboorteakte kan voorleggen."
Imago beschadigen
Aanhangers van Obama zien in de beschuldigingen een poging om het imago van hun president te beschadigen. Op dit moment is Obama minder populair dan voormalig president George W. Bush in dezelfde periode na zijn aantreden.
Yup. Volgens Freeman gaat dit nu een rel rond Obama worden. Immers, hij zou dan geen president mogen zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[..]
Kijk ik net die docu, lees ik meteen dit. Die freeman zei dat dit ging gebeuren, om ervoor te zorgen dat wij het vertrouwen in de regering nog meer gaan verliezen.
Dit deel.
p.s. wat vond je van de theorie dat Obama een kloon is van die Egyptische Farao?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[..]
Kijk ik net die docu, lees ik meteen dit. Die freeman zei dat dit ging gebeuren, om ervoor te zorgen dat wij het vertrouwen in de regering nog meer gaan verliezen.
Dit deel.
Erg goed.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:15 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
p.s. wat vond je van de theorie dat Obama een kloon is van die Egyptische Farao?
Topictitel was alleen verkeerd hehe.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Erg goed.
Apophis -> Obama?
Vind het ook erg mooi dat Freeman op een gegeven moment zegt, dat hij niet in bijbelse ideeën denkt, maar er zelf een verhaal van probeert te maken. Alles wat hij verteld past daarom zo goed in het geheel. Zijn manier van praten is ook erg fijn, houdt de humor erin enzo.
want?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Topictitel was alleen verkeerd hehe.
Stond apophis -> obama. Terwijl Freeman volgens mij Akhenaton bedoelde.quote:
Ik zal later vandaag de video nog eens bekijken en hier trachten antwoord op te gevenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Stond apophis -> obama. Terwijl Freeman volgens mij Akhenaton bedoelde.
Snap alleen de link tussen Akhenaton en Apophis nog niet helemaal. Was dat niet dat in de religie van hem, de zon in de drie dagen dat hij weg was, het gevecht aanging met de slang Apophis om weer te herrijzen?
Bedoelt Freeman dus dat die komeet eigenlijk een soort van nieuw bedachte Apophis is?
Dat is zeker interessant.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:34 schreef ToT het volgende:
Een film mag ook best onder documantaires vallen als ze de mogelijke toekomst laten zien en als het de naamgever is van dit subforum!
Van de frontpage:
Leonardo DiCaprio en Ridley Scott gaan de roman Brave New World van de Engelse schrijver Aldous Huxley verfilmen. Het blad The Hollywood Reporter (THR) berichtte donderdag dat Scott de film gaat regisseren.
De maker van de legendarische cultfilm Blade Runner heeft al eerder in interviews aangegeven het literaire werk van Huxley naar het witte doek te willen brengen, maar nu lijkt het project serieus te worden. Volgens THR produceren DiCaprio en Scott de film gezamenlijk. Studio Universal heeft al een scriptschrijver en productiemedewerkers ingehuurd.
Leonardo DiCaprio kruipt waarschijnlijk in de huid van Bernard, de hoofdpersoon van het verhaal uit 1931. Die voelt zich, schijnbaar als enige, niet thuis in het keurslijf dat hem is toebedeeld in de ogenschijnlijk perfecte kastensamenleving. De rest van de bevolking is zo geconditioneerd, dat iedereen zijn door de overheid toegewezen taak met het grootste plezier uitvoert.
Misschien ook een beetje een wake-up call voor de grote massa? Mensen laten zich makkelijk door een hype meesleuren. Denk bijvoorbeeld maar aan hoeveel gespikkelde honden er verkocht werden na 101 Dalmatiërs, witte uilen na weer een nieuwe film van Harry Potter, schotse Collies toen Lassie nog op tv was en hoeveel extra werk ziekenhuizen aan botbreuken had na Karate Kid enz enz enz.quote:
Vergeet niet dat expres films als Soylent Green, A.I., Sunshine, The Core, Matrix, Equilibrium gemaakt worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien ook een beetje een wake-up call voor de grote massa? Mensen laten zich makkelijk door een hype meesleuren. Denk bijvoorbeeld maar aan hoeveel gespikkelde honden er verkocht werden na 101 Dalmatiërs, witte uilen na weer een nieuwe film van Harry Potter, schotse Collies toen Lassie nog op tv was en hoeveel extra werk ziekenhuizen aan botbreuken had na Karate Kid enz enz enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |