Ik heb verder niets aan de discussie toe te voegen, maar ik ben wel benieuwd om te weten of dit ooit op de Nederlandse televisie is uitgezonden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:04 schreef Man-E-Faces het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8359168699344895989&ei=_N9XSej_LIGUjAKHlpHpDQ&q=Het+Grote+Complot&hl=nl![]()
![]()
ja, dit is een antal jaren geleden uitgezonden, en volgens mij vorig jaar nog herhaald.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ik heb verder niets aan de discussie toe te voegen, maar ik ben wel benieuwd om te weten of dit ooit op de Nederlandse televisie is uitgezonden.
Repressieve tolerantiequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef Teteteterek het volgende:
Wat ik me dan afvraag; als die docu laat zien hoe corrupt de media en de regering wel niet is, waarom dan n.b. de publieke omroep dit uitzendt.
Wat verliezen ze nou met het uitzenden van deze rapportage? Je ziet dat mensen als Terecht ook na het kijken van zo'n rapportage blijven volharden in 'het zit wel snor met overheden/overheidscomplottencomplotten zijn idioot' Ze gokken goed dat zo'n documentaire de menigte alsnog verdeeld zal houden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef Teteteterek het volgende:
Wat ik me dan afvraag; als die docu laat zien hoe corrupt de media en de regering wel niet is, waarom dan n.b. de publieke omroep dit uitzendt.
De makers zeggen daar zelf dit over:quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Niemand gaat de 'feiten' na in zo'n rapportage en dan is elk commentaar die je te horen krijgt eerder een mening.
Heb al geprobeerd om dit feit in de 9-11 discussie naar voren te brengen:quote:Ze gaan bewust voorbij aan de vraag of er wel complotten bestaan omdat dit programma de onontkoombaarheid ervan zal aantonen door middel van feiten en wetenschappelijk onderzoek.
http://www.muntzvandewint.com/site/indexframes.html
De feiten worden bijna tussen neus en lippen door gebracht idd, misschien dat ze daarom bij sommigen geen indruk maken? Of is dat allemaal zooo lang geleden en is de wereld nu heel anders?quote:Dat Pearl Harbor werd aangevallen, was van te voren bekend bij de Amerikaanse regering. De Amerikaanse regering had een 8-stappenplan ontwikkeld om te worden aangevallen in Pearl Harbor door de Japanners teneinde deel te kunnen nemen aan WOII. Dit terwijl 80% van het Amerikaanse volk dat niet wilde. De parallellen met de huidige situatie sinds 9/11 zijn onthutsend.
http://www.muntzvandewint.com/site/indexframes.html
Ik vind dat je volkomen gelijk hebt in dezen. Als ik daar dan toch nog mijn kijk op mag geven. Deze materie boeit de gemiddelde mensen simpelweg niet. Het kan mijn vrienden iig. niks schelen. Zolang ze maar schulden kunnen maken bij Wehkamp, hun dvd-collectie kunnen uitbreiden, lekker kunnen eten, kan ze het niks schelen. Ze kijken het nieuws omdat het spannend is en ze slikken alles wat er wordt gezegd. En dat is alles. Het boeit ze niet. Ze vinden verder dat ze machteloos staan als je doorvraagt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:48 schreef Teteteterek het volgende:
Maar het feit dat de documentaire met feiten komt die daadwerkelijk na te trekken zijn, zou dan toch wel voor enige angst moeten zorgen bij de mensen die betrokken zijn in het complot? (ik zou me behoorlijk op de vingers getikt voelen)
Er zou dan toch veel te veel op het spel staan om die zogenaamde 'snoeiharde' feiten zomaar op tv te laten zien?
9/11 was een luik naar alle andere beerputten. En is dus een echte eyeopener geweest voor mij wel tenminste.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:07 schreef Ticker het volgende:
Mensen gaan pas nadenken als het te laat is. 9/11 is voor sommige een eye-opener geweest.
Dat is wel een heel baatzuchtige, om niet te zeggen: volstrekt misleidende, samenvatting van de stukken die Terecht hier plaatst.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat verliezen ze nou met het uitzenden van deze rapportage? Je ziet dat mensen als Terecht ook na het kijken van zo'n rapportage blijven volharden in 'het zit wel snor met overheden/
absoluut niet. Dat was ook mijn conclussie namelijk. Types als Terecht denken na het zien van zulks nog steeds het zit wel snor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:59 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dat is wel een heel baatzuchtige, om niet te zeggen: volstrekt misleidende, samenvatting van de stukken die Terecht hier plaatst.
Dat maakt voor mij des te aannemelijker dat het een ongegrond leesverslag is, hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
absoluut niet. Dat was ook mijn conclussie namelijk.
Ja, maak dat jezelf maar wijs. Voor iemand die claimt vrolijke wetenschap te bedrijven door zijn boodschap tussen de regels door te plaatsen als ware het diepzinnige rijmelarij, ben je bijzonder slecht in begrijpend lezen. Je hoeft niet eens tussen mijn regels door te lezen om te constateren dat jouw conclusie onzinnig is. Maar misschien schatte je me wel te hoog in door daar te lezen waar ik niks heb geschreven. Dat zou een hoop misvattingen jouwerzijds verklaren, en zou tevens de vraag opwerpen of jouw pretentie niet gewoon een kwestie van bluf was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
absoluut niet. Dat was ook mijn conclussie namelijk. Types als Terecht denken na het zien van zulks nog steeds het zit wel snor.
Azerbeidzjaans, maar dat betekent weer niet dat jij mij niet hoeft te geloven.quote:
Ja, merk je dat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef 1983scarface het volgende:
Je merkt ook dat bij die zogenaamde 'armeense' genocide veel foto's zijn en oma's/opa's die maar wat vertellen.
Is dat een goede bron?
Thanks voor de link men!quote:Op maandag 6 april 2009 15:00 schreef merlin693 het volgende:
De Hybreeuwse tekens zouden zo ook onstaan zijn door het teken van energy in een dubbele tetraheder te stoppen en de aanzichten als bron gebruiken
zoek maar eens op stan tenen ( http://www.meru.org/Press/Atlantisrising.html )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |