abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:53:14 #61
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61211870
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:31 schreef Archangel5 het volgende:

Bohemian Grove

http://video.google.nl/videosearch?q=bohemian%20grove&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wv#

Ik vind deze documantaire echt bijzonder ongeloofwaardig. Die alex jones beweert dat hij zomaar kon infiltreren in een zogenaamde 'superbeveiligde elitegroep' en daar camera's kon ophangen. Hij heeft veel fantasie Niemand kan daar binnenkomen, behalve hij natuurlijk. Geloof er echt geen moer van, en dat muziekje er bij maakt het ook niet overtuigender..
pi_61214135
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 08:53 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik vind deze documantaire echt bijzonder ongeloofwaardig. Die alex jones beweert dat hij zomaar kon infiltreren in een zogenaamde 'superbeveiligde elitegroep' en daar camera's kon ophangen. Hij heeft veel fantasie Niemand kan daar binnenkomen, behalve hij natuurlijk. Geloof er echt geen moer van, en dat muziekje er bij maakt het ook niet overtuigender..
Is je goed recht hoor maar.....
Hij beweerd het niet alleen, hij heeft zelfs materiaal.
Volgens jouw is de video dus in scene gezet ?
'N journalist van Chanel 4 trapt er wel in dus wel goed gemaakt ? , en anderen probeerden en lukte het kennelijk ook.
quote:
Jon, even if it is a Satanic cult meeting going on, has there been any direct harm been caused (and proven) due to these meetings? if not, why is Mr Alex Jones so emotional and determined to eliminate the event?
http://www.channel4.com/c(...)rs_of_the_World.html
Tja, wie doen ze er eigenlijk kwaad mee ? Moet kunnen wereldleiders die Satan aanbidden.

Maar als je je er mee gaat bemoeien dan....
quote:
Of course you get paranoid, especially after you've been chased by men in dark glasses (last series).
http://www.channel4.com/c(...)rs_of_the_World.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 30-08-2008 09:09:18 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_61238170
Ik vind deze documantaire echt bijzonder ongeloofwaardig.
quote:
"The Bohemian Grove, that I attend from time to time — the (inaudible) and the others come there — but it is the most faggy goddamn thing that you would ever imagine. The San Francisco crowd that goes in there, it's just terrible. I can't even shake hands with anybody from San Francisco." — President Richard M. Nixon, Bohemian Club member starting in 1953 (Domhoff, p 15);
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove

Ach ja, hoe geloofwaardig is Wikipedia nou.

Ja, je hebt gelijk. Zulke dingen kunnen niet bestaan in deze eerlijke wereld; waar vree en liefde heerst.

Laat de onwetenden ontwetend! En de kerstman komt ook weer deze kerst.
pi_61311230
Hier weer een nieuwe................ Fabled enemies deel 1

dinsdag 2 september 2008 @ 08:19:58 #65
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_61313398
Typ in op google .. docuwiki .. www.docuwiki.net .. daar heb je letterlijk onbeperkt documantaires.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_61541565
Wat n bagger op tv zo rond 9-11.

De uitspraak " i't was as if as if they had detonated ... as if they had planned to take down a building, boom-boom-boom-boom-boom-boom-boom-boom "
van - NYFD Captain Dennis Tardio heb ik helaas niet voorbij zien komen.
"Eveything turned to dust " daarentegen wel, maar daar zullen de meesten niet al te diep over nadeneken.

Niet echt recent, maar wel actueel.
http://johnmccarthy90066.tripod.com/id670.html

Heb de waarschijnlijk ijdele hoop dat er n.a.v de uitzendingen van vanavond nog nieuwe BNW video-linkjes in dit topic geplaatst kunnen worden. Zendtijd voor Curry. Laat hem wel ff het PNAC goed spellen. svp
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 11 september 2008 @ 06:39:03 #67
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61542539
quote:
Op donderdag 11 september 2008 01:11 schreef Resonancer het volgende:
Wat n bagger op tv zo rond 9-11.

De uitspraak " i't was as if as if they had detonated ... as if they had planned to take down a building, boom-boom-boom-boom-boom-boom-boom-boom "
van - NYFD Captain Dennis Tardio heb ik helaas niet voorbij zien komen.
"Eveything turned to dust " daarentegen wel, maar daar zullen de meesten niet al te diep over nadeneken.
QUE .. heeft NL die scene uit de docu geknipt? Trieste schoften.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61542542
quote:
Op donderdag 11 september 2008 06:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

QUE .. heeft NL die scene uit de docu geknipt? Trieste schoften.

Ik zou er een documentaire van maken als ik jou was.
*****Kraak........
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:40:36 #69
52357 Lambiekje
pi_61598991
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 08:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
Typ in op google .. docuwiki .. www.docuwiki.net .. daar heb je letterlijk onbeperkt documantaires.
onbeperkt ?!!
tsss alleen maar propaganda rotzooi en popiejopie onderwerpen. Controversiele docus staan er niet tussen. Wat een kutgedoe.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:41:41 #70
52357 Lambiekje
pi_61599014
quote:
Op donderdag 11 september 2008 06:41 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Ik zou er een documentaire van maken als ik jou was.
Nee maar serieus waarom wordt er door NL in de docu geknipt worden waarbij brandweermannen discusieren over explosies ?!
pi_61704185
Als we dan toch tvp's gaan plaatsen: tvp!
  woensdag 17 september 2008 @ 16:54:52 #73
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61706216
Inside 9/11

Gedetailleerde aanloop naar 9/11
  woensdag 17 september 2008 @ 16:58:42 #74
52357 Lambiekje
pi_61706314
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef Erasmo het volgende:
Inside 9/11

Gedetailleerde aanloop naar 9/11
Dat is Fabled Enemies ook.

Is het pointen naar VideoGoogle niet makkelijker. Heb je beide delen.
Inside 911 War on America en Inside 9/11 Zero Hour
  woensdag 17 september 2008 @ 23:43:40 #75
130755 Kinga
versier hier
pi_61719871
Oe. Interessant topic, ga ik er zeker een paar van bekijken.
pi_62853122
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Liberty or sustainable development
Even downloaden . The corporation & money masters staan ook klaar om te kijken (MM is 3 uur ).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_62950398
Why We Fight

Woensdag 5 november 0:20 uur, Nederland 2

http://www.imdb.com/title/tt0436971/
pi_62996012
Ik weet niet of ie al gepost is:

9/11 Coincidence Theory
Volledig logisch en pure feiten. Niets flashy of iets dergelijks echter, puur logica. (Spoiler: Conclusie = inside job, niet verder vertellen!)

Zeitgeist: Addendum is zeker aan te bevelen, 10x beter dan de eerste Gaat veel filosofischer verder dan deel 1.
pi_62996820
Hoewel deel 1 zeer informatief is, zou het de geloofwaardigheid ten goede komen als deze herzien wordt. Zowel in vormgeving als in de inhoud. Bij de intro van een kwartier (!) haken veel mensen al af en zijn ze gefrustreerd als het écht begint, waardoor ze minder goed willen opletten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')