Bij deze gedaan zie linkquote:
Hoort hier dan ook eigenlijk niet het tijdschrift Frontier bij.?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef slackster het volgende:
NL complottheorie denkers in de schijnwerpers; Deze post heeft de bedoeling om de NL-talige complot-theorie wereld in een notendop samen te vatten, suggesties over dit verder uit te breiden zijn welkom
WAKKERE NL WEBSITES:
wot 36 * 10 minuten, woeihhh.quote:
Het is hier toch vies druilerig weer .. ik ga ook maar eens kijken danquote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
I know, gisteravond begonnen en nu nog aan het luisteren
Een Must See nu dat ik op deel 29 zit, vooral vanaf deel 27 zijn er nieuwe interessante inzichtenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is hier toch vies druilerig weer .. ik ga ook maar eens kijken dan
Deze is lezing van Ian R. Crane is veel gedegener en gaat zo veel verder....quote:Op zondag 12 juli 2009 21:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Codex-alimentarius, food regulation, WTO..
http://www.youtube.com/view_play_list?p=4A11A6F2A4BB56E7&playnext=1&playnext_from=PL
Luister elk stukje aandachtig tot je het snapt voordat je verder luistert.
Voedsel staat in relatie tot onze gezondheid.
ik weet allang dat de towers zijn neergehaald met nano-thermite, nu nog de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:50 schreef slackster het volgende:
Stap voor stap zaagt MIT Engineer Jeff King de poten onder de stoel v/d de officiële lezing van 911 vandaan met een zeer logische en duidelijke uitleg
Echt een aanrader
MIT Engineer Disputes 911 Theory of the WTC Collapse-Part 1
MIT Engineer Disputes 911 Theory of the WTC Collapse-Part 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |