abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60437188
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Ali_Kannibali op 30-07-2008 11:18:49 ]
pi_60447842
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waar word je niet goed van?
Het feit dat ik zoveel symbolen herken overal. En vooral dat ik er al heel veel kende en zelf gebruikt heb XD
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_60448115
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:20 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

[..]

Het feit dat ik zoveel symbolen herken overal. En vooral dat ik er al heel veel kende en zelf gebruikt heb XD
Ja dat is volgens mij niet zo gek? Die dingen die jij doet zijn ook gewoon hekserij. Is Luciferianisme/Satanisme.
  woensdag 30 juli 2008 @ 18:34:06 #29
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60449060
Ik zeg op de brandstapel die hap.
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:23:37 #30
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60451665
What They Won't Show You On Television Sporadisch dan, Noorwegen en België wil nog wel eens wat controversieels uitzenden... Een mooie overzicht website van allerlei docus. Het is allemaal netjes gerangschikt naar categorie.

Earthlings is wel goed om te kijken. Wij behandelen onze slachtkoeien en varkens nog humaan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:26:34 #31
52357 Lambiekje
pi_60451759
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:34 schreef Erasmo het volgende:
Ik zeg op de brandstapel die hap.
Stel je voor dat de aangeleerde schoolse wijsheid gebaseerd is op propagandische indoctrinatie bullshit. Stel je voor dat je zelf moet nadenken... Eng eng eng.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60451827
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja dat is volgens mij niet zo gek? Die dingen die jij doet zijn ook gewoon hekserij. Is Luciferianisme/Satanisme.
Alle stromingen binnen het occultisme staan gelijk aan satanisme? Of...?
pi_60452024
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Alle stromingen binnen het occultisme staan gelijk aan satanisme? Of...?
Of Luciferianisme ja. Lucifer is de bron van alle kracht, volgens henzelf. Ik ben nog geen enkele stroming tegengekomen waarbij dat niet zo is. Maar laten we niet weer daarover in discussie gaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ali_Kannibali op 30-07-2008 21:05:53 ]
pi_60470011
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Of Luciferianisme ja. Lucifer is de bron van alle kracht, volgens henzelf. Ik ben nog geen enkele stroming tegengekomen waarbij dat niet zo is. Maar laten we niet weer daarover in discussie gaan.
Maar het christendom is anders omdat...?

Het spijt me wel hoor, maar ik heb de hele documantaire afgezien en ik vind dat het wel erg vergezocht is. Ik begrijp alleen dat dit niet de plek is voor een discussie hierover, dus zullen we gezellig pm'en?
pi_60470333
Occultisme staat gelijk aan het aanbidden van de duivel?

Interessant statement voor in TRU, maar idd niet hier!
pi_60470371
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:09 schreef ToT het volgende:
Occultisme staat gelijk aan het aanbidden van de duivel?

Interessant statement voor in TRU, maar idd niet hier!
*Idee voor een nieuw topic in TRU heeft..;)
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 14:45:33 #37
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_60508986
Deze

Is voor mij 5 jaar geleden echt een eye opener geweest. Ik weet niet of dit in brave new world hoort, hij is ook niet recent maar wel leuk. Dit is de eerste documantaire die ik op internet had bekeken, en hij blijft goed.
  zondag 3 augustus 2008 @ 09:35:38 #38
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_60522157
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Jezus deed toch ook aan handoplegging?
pi_60525374
In de Bijbel staat zelfs dat Jezus heeft gezegd dat na hem mensen zullen komen die het nog beter dan Hemzelf kunnen, dus wat is er slecht aan spiritualiteit?

Overigens Ali_Kanibali: durf jij wel in dit satanische subforum gekomen? De moderator van dit forum houdt zich immers ook bezig met occulte zaken!

(Ben Tera Mai Reiki & Seichem master en ik werk ook met symbolen e.d.)

Tera Mai heeft trouwens wel behoorlijk veel Christelijke aspecten in zich, maar niet helemaal zoals de kerk die ziet.
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:59:01 #40
52357 Lambiekje
pi_60525900
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef ToT het volgende:
In de Bijbel staat zelfs dat Jezus heeft gezegd dat na hem mensen zullen komen die het nog beter dan Hemzelf kunnen, dus wat is er slecht aan spiritualiteit?

Overigens Ali_Kanibali: durf jij wel in dit satanische subforum gekomen? De moderator van dit forum houdt zich immers ook bezig met occulte zaken!

Tera Mai heeft trouwens wel behoorlijk veel Christelijke aspecten in zich, maar niet helemaal zoals de kerk die ziet.
Jezus zou toch in het 20 jaar gat van zijn leven wat beschreven staat in de bijbel naar India geweest te zijn ?!?
pi_60525937
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:45 schreef Mender het volgende:
Deze

Is voor mij 5 jaar geleden echt een eye opener geweest. Ik weet niet of dit in brave new world hoort, hij is ook niet recent maar wel leuk. Dit is de eerste documantaire die ik op internet had bekeken, en hij blijft goed.
Laatte 5 minuten zijn wel interessant ja!
Bekende theorie, gaat wel HEEL erg ver, is erg moeilijk te bevatten, maar is absoluut interessant!

Alleen is het meer iets voor in TRU dan voor in BNW.

Edit: @ Lambiekje: klopt, daar schijnt een heilige geweest te zijn die uit India vertrok toen hij net zo oud was als Jezus in de Bijbel genoemd wordt na dat gapende gat in zijn jeugd.
Overigens is het ook opvallend dat Jezus heeft gezegd dat men op een gegeven moment moet ophouden met hem te volgen: men moet de man met de waterkruik volgen: oftewel het sterrebeeld Waterman, van het tijdperk Aquarius dat binnenkort aan zal breken. Ik geloof zelfs dat in de Bijbel staat dat als je de oude religie aan blijft hangen terwijl je door zou moeten gaan, dat je vernietigd zult worden. (Is geloof ik wel meer over te vinden in docu's als Zeitgeist en eentje over soortgelijke onderwerpen die op National Geographic is uitgezonden.)
  zondag 3 augustus 2008 @ 14:11:23 #42
52357 Lambiekje
pi_60526111
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 14:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Laatte 5 minuten zijn wel interessant ja!
Bekende theorie, gaat wel HEEL erg ver, is erg moeilijk te bevatten, maar is absoluut interessant!

Alleen is het meer iets voor in TRU dan voor in BNW.

Edit: @ Lambiekje: klopt, daar schijnt een heilige geweest te zijn die uit India vertrok toen hij net zo oud was als Jezus in de Bijbel genoemd wordt na dat gapende gat in zijn jeugd.
Overigens is het ook opvallend dat Jezus heeft gezegd dat men op een gegeven moment moet ophouden met hem te volgen: men moet de man met de waterkruik volgen: oftewel het sterrebeeld Waterman, van het tijdperk Aquarius dat binnenkort aan zal breken. Ik geloof zelfs dat in de Bijbel staat dat als je de oude religie aan blijft hangen terwijl je door zou moeten gaan, dat je vernietigd zult worden. (Is geloof ik wel meer over te vinden in docu's als Zeitgeist en eentje over soortgelijke onderwerpen die op National Geographic is uitgezonden.)
zie je wel, jullie moet mij volgen .. ik ben een waterman
pi_60526201
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 14:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zie je wel, jullie moet mij volgen .. ik ben een waterman
Als jij nog rond 2200 leeft he.
pi_60526787
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar Jezus was ook een magier, dus een aanhanger van Lucifer. Volgens jouw redenering he...
pi_60527058
De meningen over magie verschillen nogal: sommigen zeggen dat alle magie buiten Jezus van de duivel is, anderen zeggen alleen dat je voorzichtig moet zijn met magie, omdat je nooit echt 100% zeker weet uit welke bron het komt.
Weer anderen zeggen dat magie (energie) neutraal is, en dat het puur aande intentie ligt waarmee je het gebruikt.
pi_60530177
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef ToT het volgende:
Het ligt eraan wat je spirituele bron is. Jezus heeft het over praktisering met de Heilige Geest, niet met duivels en demonen.
quote:
Ik ben niet bang voor het occulte. Ik dien een grotere kracht dan dat.
quote:

Dat lijkt alleen maar zo. Als je tot de kern gaat is er een wereld van verschil
pi_60530611
Misschien is dat meer een discussie voor in TRU.

In ieder geval kan ik je wel vertellen dat Reiki gewoon zuiver is; het komt van Het Hogere, en ook mijn intenties zijn gewoon zuiver.
pi_60531052
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:50 schreef ToT het volgende:
Misschien is dat meer een discussie voor in TRU.

In ieder geval kan ik je wel vertellen dat Reiki gewoon zuiver is; het komt van Het Hogere, en ook mijn intenties zijn gewoon zuiver.
Ja, daarom heet het ook misleiding. Het lijkt heel mooi en goed en heilig, maar in werkelijkheid is het dat niet. Als bij een reiki advertentie staat dat het om het toepassen van satanische krachten gaat, komt bijna niemand erop af natuurlijk. Maar is idd voor TRU. Al zijn er denk ik ook wel docu's over te vinden.
pi_60531146
Tja ik kan ook roepen dat het Christelijk geloof satanisch is; dat is net zo min ergens op gebaseerd.
Anyway, ik wil de discussie in TRU wel aangaan als je er een topicje over hebt/weet?

Back on topic maar weer!
pi_60536077
Topic geopend maar is nu al hopeloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')