Het feit dat ik zoveel symbolen herken overal. En vooral dat ik er al heel veel kende en zelf gebruikt heb XDquote:
Ja dat is volgens mij niet zo gek? Die dingen die jij doet zijn ook gewoon hekserij. Is Luciferianisme/Satanisme.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:20 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Het feit dat ik zoveel symbolen herken overal. En vooral dat ik er al heel veel kende en zelf gebruikt heb XD
Stel je voor dat de aangeleerde schoolse wijsheid gebaseerd is op propagandische indoctrinatie bullshit. Stel je voor dat je zelf moet nadenken... Eng eng eng.quote:
Alle stromingen binnen het occultisme staan gelijk aan satanisme? Of...?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij niet zo gek? Die dingen die jij doet zijn ook gewoon hekserij. Is Luciferianisme/Satanisme.
Of Luciferianisme ja. Lucifer is de bron van alle kracht, volgens henzelf. Ik ben nog geen enkele stroming tegengekomen waarbij dat niet zo is. Maar laten we niet weer daarover in discussie gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Alle stromingen binnen het occultisme staan gelijk aan satanisme? Of...?
Maar het christendom is anders omdat...?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Of Luciferianisme ja. Lucifer is de bron van alle kracht, volgens henzelf. Ik ben nog geen enkele stroming tegengekomen waarbij dat niet zo is. Maar laten we niet weer daarover in discussie gaan.
*Idee voor een nieuw topic in TRU heeft..;)quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:09 schreef ToT het volgende:
Occultisme staat gelijk aan het aanbidden van de duivel?
Interessant statement voor in TRU, maar idd niet hier!
Jezus deed toch ook aan handoplegging?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij niet zo gek? Die dingen die jij doet zijn ook gewoon hekserij. Is Luciferianisme/Satanisme.
Jezus zou toch in het 20 jaar gat van zijn leven wat beschreven staat in de bijbel naar India geweest te zijn ?!?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef ToT het volgende:
In de Bijbel staat zelfs dat Jezus heeft gezegd dat na hem mensen zullen komen die het nog beter dan Hemzelf kunnen, dus wat is er slecht aan spiritualiteit?
Overigens Ali_Kanibali: durf jij wel in dit satanische subforum gekomen? De moderator van dit forum houdt zich immers ook bezig met occulte zaken!
(Ben Tera Mai Reiki & Seichem master en ik werk ook met symbolen e.d.)
Tera Mai heeft trouwens wel behoorlijk veel Christelijke aspecten in zich, maar niet helemaal zoals de kerk die ziet.
Laatte 5 minuten zijn wel interessant ja!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:45 schreef Mender het volgende:
Deze
Is voor mij 5 jaar geleden echt een eye opener geweest. Ik weet niet of dit in brave new world hoort, hij is ook niet recent maar wel leuk. Dit is de eerste documantaire die ik op internet had bekeken, en hij blijft goed.
zie je wel, jullie moet mij volgen .. ik ben een watermanquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatte 5 minuten zijn wel interessant ja!
Bekende theorie, gaat wel HEEL erg ver, is erg moeilijk te bevatten, maar is absoluut interessant!
Alleen is het meer iets voor in TRU dan voor in BNW.
Edit: @ Lambiekje: klopt, daar schijnt een heilige geweest te zijn die uit India vertrok toen hij net zo oud was als Jezus in de Bijbel genoemd wordt na dat gapende gat in zijn jeugd.
Overigens is het ook opvallend dat Jezus heeft gezegd dat men op een gegeven moment moet ophouden met hem te volgen: men moet de man met de waterkruik volgen: oftewel het sterrebeeld Waterman, van het tijdperk Aquarius dat binnenkort aan zal breken. Ik geloof zelfs dat in de Bijbel staat dat als je de oude religie aan blijft hangen terwijl je door zou moeten gaan, dat je vernietigd zult worden. (Is geloof ik wel meer over te vinden in docu's als Zeitgeist en eentje over soortgelijke onderwerpen die op National Geographic is uitgezonden.)
Als jij nog rond 2200 leeft he.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zie je wel, jullie moet mij volgen .. ik ben een waterman
Maar Jezus was ook een magier, dus een aanhanger van Lucifer. Volgens jouw redenering he...quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Of Luciferianisme ja. Lucifer is de bron van alle kracht, volgens henzelf. Ik ben nog geen enkele stroming tegengekomen waarbij dat niet zo is. Maar laten we niet weer daarover in discussie gaan.
Het ligt eraan wat je spirituele bron is. Jezus heeft het over praktisering met de Heilige Geest, niet met duivels en demonen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef ToT het volgende:
In de Bijbel staat zelfs dat Jezus heeft gezegd dat na hem mensen zullen komen die het nog beter dan Hemzelf kunnen, dus wat is er slecht aan spiritualiteit?
Ik ben niet bang voor het occulte. Ik dien een grotere kracht dan dat.quote:Overigens Ali_Kanibali: durf jij wel in dit satanische subforum gekomen? De moderator van dit forum houdt zich immers ook bezig met occulte zaken!
Dat lijkt alleen maar zo. Als je tot de kern gaat is er een wereld van verschilquote:(Ben Tera Mai Reiki & Seichem master en ik werk ook met symbolen e.d.)
Tera Mai heeft trouwens wel behoorlijk veel Christelijke aspecten in zich, maar niet helemaal zoals de kerk die ziet.
Ja, daarom heet het ook misleiding. Het lijkt heel mooi en goed en heilig, maar in werkelijkheid is het dat niet. Als bij een reiki advertentie staat dat het om het toepassen van satanische krachten gaat, komt bijna niemand erop af natuurlijk. Maar is idd voor TRU. Al zijn er denk ik ook wel docu's over te vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:50 schreef ToT het volgende:
Misschien is dat meer een discussie voor in TRU.
In ieder geval kan ik je wel vertellen dat Reiki gewoon zuiver is; het komt van Het Hogere, en ook mijn intenties zijn gewoon zuiver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |