abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 13:16:40 #261
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70964210
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoort hier dan ook eigenlijk niet het tijdschrift Frontier bij.?
Hoi Lambiekje, http://www.frontiermagazine.nl/ = Bij deze goedgekeurd & toegevoegd
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:15:17 #262
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70968461
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 07:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik weet allang dat de towers zijn neergehaald met nano-thermite, nu nog de rest van de wereld.
In het kader van goeie docu's vind ik wel passen gezien de duidelijke uitleg binnen een kort tijdsbestek, het paradoxale is wel dat het blijkbaar niet uitmaakt dat iemand wel genoeg wetenschappelijke achtergrond heeft voor het salaris die een MIT professor waardig is.

Echter op het moment dat hij in staat is te illustreren dat 911 een hoax is, Dan is zijn mening ineens min of meer gelijk aan die van de gemiddelde burger en aangewezen om voor kleine zaaltjes lezingen te geven die vervolgens op YouTube verschijnen etc.

Dit tevens op eigen risico, onlangs is een leraar ergens in de V.S. nog gedriegd met ontslag omdat hij een 911 truth blog publiceerde. Dit terwijl de studenten v/d school vol lof waren over die leraar.

Deze troep daarentegen --> http://www.iousathemovie.com/ lijkt me wel een enorme wot. Heb de samenvatting bekeken en de hele film gaat wel over de nationale schuld van de V.S van 9 trillioen. maar wat een draak van een film! want op een of andere manier probeert men de oorzaak geheel in de schoenen van de Amerikaanse burgers te schuiven, omdat deze te veel zouden hebben gekocht met hun creditcards. Hoe dom denken ze dat de Amerikanen zijn?

[ Bericht 8% gewijzigd door slackster op 14-07-2009 15:37:34 ]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:33:50 #263
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70975352
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:15 schreef slackster het volgende:

[..]

In het kader van goeie docu's vind ik wel passen gezien de duidelijke uitleg binnen een kort tijdsbestek, het paradoxale is wel dat het blijkbaar niet uitmaakt dat iemand wel genoeg wetenschappelijke achtergrond heeft voor het salaris die een MIT professor waardig is.

Echter op het moment dat hij in staat is te illustreren dat 911 een hoax is, Dan is zijn mening ineens min of meer gelijk aan die van de gemiddelde burger en aangewezen om voor kleine zaaltjes lezingen te geven die vervolgens op YouTube verschijnen etc.
Het is toch duidelijk dat je voor die dingen geen funding of geld krijgt, aangezien het al 8 jaar geleden is. de mainstream media is er al lang klaar mee, er ook zijn er onderzoeken afgerond. dus voor de meeste is het over en sluiten, niet meer actueel.
Het officiële verhaal rammelt juist aan alle kanten, anders was men nooit dit soort onderzoeken begonnen.
Ik ga gewoon op mijn gezond verstand af en natuurkundige kennis van school. en gebouwen vallen gewoon niet zomaar loodrecht naar beneden en dan ook nog eens als een soort banaan, die gepelt wordt.
Toen ik de beelden zag, had ik echt een gevoel van er klopt iets niet.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:47:35 #264
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_70977844
Madsen: 'Whistle blown on secret 9/11 unit'

Counter intelligence een onderwerp dat meer aandacht verdiend.

Wat is het ? Hoe werkt het ? Wie doet het? Hoe groot is de impact? enz
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:52:55 #265
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70978036
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:16 schreef slackster het volgende:

[..]

Hoi Lambiekje, http://www.frontiermagazine.nl/ = Bij deze goedgekeurd & toegevoegd
Kende je het tijdschrift?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 15 juli 2009 @ 01:51:50 #266
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70989149
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kende je het tijdschrift?

Niet het tijdschrift zelf maar wel de gelijknamige boekwinkel die voorheen aan het Waterloo plein zat hier in A-town.

Daarom nog thx voor de update! want 'n leuke bijkomstigheid was dus dat ik zodoende op het nieuwe adres ben gekomen van de Frontier bookstore want ze waren verhuist, over Frontier bookstore waren reclame spotjes te zien ten tijde van A2000, zo heette ooit de monopolistische kabel exploitant hier nu genaamd UPC....

Jemig wat vliegt de tijd! Hoe dan ook, via de kabel ontvingen we ten tijde van A2000 (voor de oorlog ongv.) het guitige maar wakkere zendertje van Luc Sala > http://www.net.info.nl/ voordat hij eruit gegooid werd,

In die tijd hoorde ik voor het eerst over die boekwinkel en kwam ik voor het eerst in aanraking met de werken van o.a. David Icke waardoor mijn affiniteit met het alternatieve nieuws al snel meer de omvang van een uit de hand gelopen hobby begon aan te nemen.

Conclusie; Frontier magazine hoort wel degelijk thuis in het rijtje maar was het volledig uit het oog verloren,
  woensdag 15 juli 2009 @ 02:56:59 #267
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_70989713

wat een hoop.
binnenkort maar eens eea. kijken.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:40:10 #268
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71048541
De onethische praktijken van Monsanto (in Mexico). Hier in Europa straks ook merkbaar aanwezig voor consumenten. Monsanto wordt geprezen door debunkers. Slaap lekker.

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:05:51 #269
52357 Lambiekje
pi_71049405
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:40 schreef Schenkstroop het volgende:
De onethische praktijken van Monsanto (in Mexico). Hier in Europa straks ook merkbaar aanwezig voor consumenten. Monsanto wordt geprezen door debunkers. Slaap lekker.

97% van de groentes is sinds 1900 .. je raadt het al.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:52:18 #270
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71069850
k ga de filmpjes effe kijken later opde dag.

Hier koort youtube filmpje van alex jones: the carbon tax deception

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:39:39 #271
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_71074658
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:01 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Nieuwe video van Tsarion

En? Wat vonden jullie van de 6 uur durende documentaire?
pi_71081905
Uitstekend interview van Alex Jones met Michael Coffman over allerlei aspecten van de NWO: Co2, wereldoverheid, occultisme, genocide, chemtrails etc.

Wie is Michael Coffman:
quote:
Michael Coffman, Ph.D.

Born in 1943, Dr. Michael S. Coffman received his BS in Forestry and MS in Biology at Northern Arizona University at and his Ph.D. in Forest Science at the University of Idaho at Moscow in 1966,1967, and 1970 respectively. Since then he has become a respected scientist and ecologist who was involved in ecosystem research for over twenty years in both academia and industry. He taught courses and conducted research in forest ecology and forest community dynamics for ten years at Michigan Technological University--a leading forestry school in the Midwest. While there, he published a book on forest ecosystem classification in Upper Michigan and Northern Wisconsin, which has become the standard for classification in the region. He also assisted the U.S. Forest Service in developing an Ecological Land Classification System for each of the National Forests in Region-9.

Until 1992 Dr. Coffman was a manager for Champion International, a leading forest and paper products company in the United States. During his tenure with Champion, he became Chairman of the Forest Health Group within National Council for the Paper Industry for Air and Stream Improvement, a respected scientific research group for the Paper Industry. In this, and other related responsibilities, he oversaw a multimillion dollar research program in which he became intimately involved in such national and international issues as acid rain, global climate change, wetlands, cumulative effects and biological diversity. During this time he was a spokesperson for the Paper Industry for the Media on these issues.

Dr. Coffman is currently President of Environmental Perspectives, Inc. (EPI), and Executive Director of Sovereignty International. EPI focuses on providing professional guidance and training in defining environmental problems and solutions based on Judeo-Christian principles of stewardship as contrasted with pantheistically-based environmentalism. Sovereignty International helps many different organizations to bring a positive message of how national sovereignty, free market enterprise, private property rights, and traditional values are superior to the global treaties and agreements leading to global governance being proposed by the United Nations in September, 2000.
Een video die hij gemaakt heeft over wereldoverheid en global warming: Global warming or global governance

[ Bericht 8% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-07-2009 23:16:52 ]
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:25:44 #273
52357 Lambiekje
pi_71091003
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

En? Wat vonden jullie van de 6 uur durende documentaire?
Ben ~ op de helft.
pi_71092651
Ik heb net 'Why We Fight' bekeken en in combinatie met 'The Power Of Nightmares' is er een hoop duidelijk geworden.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:15:46 #275
52357 Lambiekje
pi_71094625
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:46 schreef w8jij17 het volgende:
Ik heb net 'Why We Fight' bekeken en in combinatie met 'The Power Of Nightmares' is er een hoop duidelijk geworden.
zoals
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:12:23 #276
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71101552
Jane Burgermeister on Project Camelot GET THIS VIDEO OUT NOW - Part 1 of 5

Jane Burgermeister legt uit hoe ze het plan voor de totale overname v/d wereld door WHO heeft ontdekt en ontmaskerd

Truth is stranger then fiction
pi_71104952
even een tvp. Wel interessant allemaal.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_71107542
Òbamageddon en the greatest depression, door zeer succesvolle trendwatcher Gerald Celente.

We staan werkelijk op de rand van enorme veranderingen, beginnend met de VS.

Dit is een fantastisch interview.

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_Kannibali op 19-07-2009 00:42:58 ]
  zondag 26 juli 2009 @ 01:45:06 #279
238790 slackster
pizza calamiteiten
  zondag 26 juli 2009 @ 18:08:08 #280
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties