abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2009 @ 15:19:35 #121
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66653929
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef Moondreamer het volgende:
Total Onslaught heb ik gisteren gezien. Een aanrader !

See for yourself !
Vertel!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:29:33 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66799205
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef Moondreamer het volgende:
Total Onslaught heb ik gisteren gezien. Een aanrader !

See for yourself !
http://video.google.com/videosearch?q=onslaught&emb=0&aq=1&oq=on+sla#q=total+onslaught&emb=0

Welke ?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:08:22 #123
52357 Lambiekje
pi_66801672
Architects of Control - Mass Control & The Future of Mankind
quote:
"The real war is the war on consciousness. It's very important to always remember that ...Mind control is ubiquitous. It's almost a question of who is not mind controlled, as opposed to who is mind controlled. It's just a difference in degree. The whole question of what is consciousness and how it can be manipulated is one of the most crucial questions of our time."

Produced by Michael Tsarion and Blue Fire Film, Architects of Control: Program One, explores humankind’s future and the posthuman world. Will the “perfect” human be a dumbed down, regimented inhabitant of a cyber purgatory created by unseen elites? Will the children of tomorrow be smiling depressives of a technocratic dystopia?

Subjects Include: Jim Keith, Mass Control, Mind Control and its History, Radiotronic Weaponry, Psychic Dictatorship, Mass Ritual Killings, The Men in White, Operation Cointelpro, Operation Chaos, Teen Rage, School Shootings, Media Manipulation, Sleeper Assassins, Project Monarch and MK Ultra, Operation Paperclip, Sorcery and Magic, The Cult of Dionysus, People’s Champions, Astro-Theology, The Anatomy of Thought, Tragedy: Catalyst of Change, Global Awakening, The Myth of Progress, The Global Village, The Inauthentic Life, Drugged, Medicated, and Under Control, The Deconstruction Cycle, The Rise and Fall of Civilizations, The Death of Emotion, The Posthuman World Initiated, 2012: The Age of Revealing, Civilization: Rise and Fall, Psychic Hygiene, The Sane and the Unsane
Whoo. That's heavy stuff.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:04:20 #124
227667 Man-E-Faces
One too many
pi_66809382
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:07:08 #125
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_66809471
Heb hier al een aantal interessante stukken voorbij zien komen, maar sjezus waarom zijn ze allemaal zo lang. Nu moet ik er iedere keer weer voor gaan zitten.

tevens verkapte tvp
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:50:11 #126
52357 Lambiekje
pi_66810809
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Hukkie het volgende:
Heb hier al een aantal interessante stukken voorbij zien komen, maar sjezus waarom zijn ze allemaal zo lang. Nu moet ik er iedere keer weer voor gaan zitten.

tevens verkapte tvp
wereldproblematiek valt niet te vangen in een halfuurtje zembla
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:51:31 #127
52357 Lambiekje
pi_66810851
quote:
moet je nagaan dat dit nog maar NL geneuzel is. Zo lichtjes de boel aan tippen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:52:09 #128
227667 Man-E-Faces
One too many
pi_66810876
ja kunt niet meer downloaden van youtube en google.video.. jammer.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:14:16 #129
52357 Lambiekje
pi_66811464
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef Man-E-Faces het volgende:
ja kunt niet meer downloaden van youtube en google.video.. jammer.
http://www.videodl.org/
  zondag 8 maart 2009 @ 00:17:28 #130
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66814786
quote:

tevens verkapte tvp
Omdat veel van dit soort materie voor een groot deel gezwam en mystificatie is. Lange intro's met hippe beat om in de juiste stemming juist te geraken, dramatische tussenpozen maar bovenal herhaling. Hoort een beetje bij het genre, al zijn er ook zakelijke documentaires. Echt kort en bondig zul je ze niet aantreffen omdat de besproken zaken zich doorgaans niet laten vangen in een half uurtje.
pi_66816844
quote:

tevens verkapte tvp
Tja, zal n btje aan de TT liggen.
Terwijl er zoveel mooie korte documentaires zijn.

Heel kort.

Langer maar
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 8 maart 2009 @ 02:59:13 #132
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_66817045
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:30 schreef Twerk het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6558849874454763730

9/11 Chronicles Part 1: Truth Rising
Heftig
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zondag 8 maart 2009 @ 22:28:57 #133
227667 Man-E-Faces
One too many
pi_66842603
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:17 schreef Terecht het volgende:

[..]

Omdat veel van dit soort materie voor een groot deel gezwam en mystificatie is. Lange intro's met hippe beat om in de juiste stemming juist te geraken, dramatische tussenpozen maar bovenal herhaling. Hoort een beetje bij het genre, al zijn er ook zakelijke documentaires. Echt kort en bondig zul je ze niet aantreffen omdat de besproken zaken zich doorgaans niet laten vangen in een half uurtje.
Wat gezwam en mysticficatie? Ik denk dat deze wel iets voor jou is: Van Nederlandse makelij.

http://video.google.nl/videoplay?docid=8359168699344895989&ei=_N9XSej_LIGUjAKHlpHpDQ&q=Het+Grote+Complot&hl=nl

Zoals de geinterviewden het uiteenzetten (psychiaters, oud premiers, etc.) zijn complotten in ene niet meer mysterieus en belachelijk/moeilijk, maar eigenlijk heel logisch en heel normaal.. Werkelijkheid dus. De media vermengd zich met de politiek om hele normale, heel logische redenen. Wat aanzet tot corruptie en belangen-verstrengeling.

[ Bericht 1% gewijzigd door Man-E-Faces op 08-03-2009 22:39:18 ]
  zondag 8 maart 2009 @ 22:50:30 #134
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66843631
quote:
Op zondag 8 maart 2009 22:28 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Wat gezwam en mysticficatie? Ik denk dat deze wel iets voor jou is: Van Nederlandse makelij.

http://video.google.nl/videoplay?docid=8359168699344895989&ei=_N9XSej_LIGUjAKHlpHpDQ&q=Het+Grote+Complot&hl=nl

Zoals de geinterviewden het uiteenzetten (psychiaters, oud premiers, etc.) zijn complotten in ene niet meer mysterieus en belachelijk/moeilijk, maar eigenlijk heel logisch en heel normaal.. Werkelijkheid dus. De media vermengd zich met de politiek om hele normale, heel logische redenen. Wat aanzet tot corruptie en belangen-verstrengeling.
Heb ik al gezien . Ik doelde meer op de m.i. onnodige vulling in veel van die films, truukjes om de kijker te bedotten.
De debiel lange intro's bij zeitgeist bijv, oftewel 'wat je nu gaat zien is héél bijzonder';
of het denkproces van de hoofdpersoon in Who Killed John O'Neill, 'kijk ons -dat is de kijker en de hoofdpersoon- eens verlichte, heldere denkers wezen';
wat te denken van het gebullhorn van Alex Jones, 'raging against the machine'.
  zondag 8 maart 2009 @ 22:54:59 #135
227667 Man-E-Faces
One too many
pi_66843814
Zo bereik je die mensen in Amerika en is een verschil in cultuur. Daarom is "Change" ook een succes-slogan. Ik Als je daardoorheen kijkt zijn de argumenten die ze aandragen helemaal niet zo slecht
  zondag 8 maart 2009 @ 23:01:08 #136
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66844090
Daar valt over te twisten. De drie voorbeelden die ik heb genoemd vind ik inhoudelijk gezien geen opzienbarende materie.
pi_66846778
quote:
Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Terecht het volgende:
Daar valt over te twisten. De drie voorbeelden die ik heb genoemd vind ik inhoudelijk gezien geen opzienbarende materie.
Geldt dat ook voor het werk van b.v. Muntz ? Ik vraag me af wanneer jij iets nog wel opzienbarend vind?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Redactie Frontpage maandag 9 maart 2009 @ 13:57:24 #138
145738 superworm
is erbij
pi_66858418
TVP'tje hier. Interessante dingetjes aangeklikt gisteren.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_66858476
Duidelijke TVP, komt wel een betere post binnenkort?
  Redactie Frontpage maandag 9 maart 2009 @ 14:13:10 #140
145738 superworm
is erbij
pi_66859010
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef Roellie80 het volgende:
Duidelijke TVP, komt wel een betere post binnenkort?
Ik zal eens kijken wat ik tussen mn Youtubefavo's heb staan, ben nu op mn werk dus kan er niet bij momenteel. Dingen die ik aangeklikt had bedoelde ik als in, filmpjes in dit topic.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')