Vertel!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef Moondreamer het volgende:
Total Onslaught heb ik gisteren gezien. Een aanrader !
See for yourself !
http://video.google.com/videosearch?q=onslaught&emb=0&aq=1&oq=on+sla#q=total+onslaught&emb=0quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:38 schreef Moondreamer het volgende:
Total Onslaught heb ik gisteren gezien. Een aanrader !
See for yourself !
Whoo. That's heavy stuff.quote:"The real war is the war on consciousness. It's very important to always remember that ...Mind control is ubiquitous. It's almost a question of who is not mind controlled, as opposed to who is mind controlled. It's just a difference in degree. The whole question of what is consciousness and how it can be manipulated is one of the most crucial questions of our time."
Produced by Michael Tsarion and Blue Fire Film, Architects of Control: Program One, explores humankind’s future and the posthuman world. Will the “perfect” human be a dumbed down, regimented inhabitant of a cyber purgatory created by unseen elites? Will the children of tomorrow be smiling depressives of a technocratic dystopia?
Subjects Include: Jim Keith, Mass Control, Mind Control and its History, Radiotronic Weaponry, Psychic Dictatorship, Mass Ritual Killings, The Men in White, Operation Cointelpro, Operation Chaos, Teen Rage, School Shootings, Media Manipulation, Sleeper Assassins, Project Monarch and MK Ultra, Operation Paperclip, Sorcery and Magic, The Cult of Dionysus, People’s Champions, Astro-Theology, The Anatomy of Thought, Tragedy: Catalyst of Change, Global Awakening, The Myth of Progress, The Global Village, The Inauthentic Life, Drugged, Medicated, and Under Control, The Deconstruction Cycle, The Rise and Fall of Civilizations, The Death of Emotion, The Posthuman World Initiated, 2012: The Age of Revealing, Civilization: Rise and Fall, Psychic Hygiene, The Sane and the Unsane
wereldproblematiek valt niet te vangen in een halfuurtje zemblaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Hukkie het volgende:
Heb hier al een aantal interessante stukken voorbij zien komen, maar sjezus waarom zijn ze allemaal zo lang. Nu moet ik er iedere keer weer voor gaan zitten.
tevens verkapte tvp
moet je nagaan dat dit nog maar NL geneuzel is. Zo lichtjes de boel aan tippen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:04 schreef Man-E-Faces het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8359168699344895989&ei=_N9XSej_LIGUjAKHlpHpDQ&q=Het+Grote+Complot&hl=nl![]()
![]()
http://www.videodl.org/quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef Man-E-Faces het volgende:
ja kunt niet meer downloaden van youtube en google.video.. jammer.
Omdat veel van dit soort materie voor een groot deel gezwam en mystificatie is. Lange intro's met hippe beat om in de juiste stemming juist te geraken, dramatische tussenpozen maar bovenal herhaling. Hoort een beetje bij het genre, al zijn er ook zakelijke documentaires. Echt kort en bondig zul je ze niet aantreffen omdat de besproken zaken zich doorgaans niet laten vangen in een half uurtje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Hukkie het volgende:
Heb hier al een aantal interessante stukken voorbij zien komen, maar sjezus waarom zijn ze allemaal zo lang. Nu moet ik er iedere keer weer voor gaan zitten.
tevens verkapte tvp
Tja, zal n btje aan de TT liggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Hukkie het volgende:
tevens verkapte tvp
Heftigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:30 schreef Twerk het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6558849874454763730
9/11 Chronicles Part 1: Truth Rising
Wat gezwam en mysticficatie? Ik denk dat deze wel iets voor jou is: Van Nederlandse makelij.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Omdat veel van dit soort materie voor een groot deel gezwam en mystificatie is. Lange intro's met hippe beat om in de juiste stemming juist te geraken, dramatische tussenpozen maar bovenal herhaling. Hoort een beetje bij het genre, al zijn er ook zakelijke documentaires. Echt kort en bondig zul je ze niet aantreffen omdat de besproken zaken zich doorgaans niet laten vangen in een half uurtje.
Heb ik al gezienquote:Op zondag 8 maart 2009 22:28 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Wat gezwam en mysticficatie? Ik denk dat deze wel iets voor jou is: Van Nederlandse makelij.
http://video.google.nl/videoplay?docid=8359168699344895989&ei=_N9XSej_LIGUjAKHlpHpDQ&q=Het+Grote+Complot&hl=nl
Zoals de geinterviewden het uiteenzetten (psychiaters, oud premiers, etc.) zijn complotten in ene niet meer mysterieus en belachelijk/moeilijk, maar eigenlijk heel logisch en heel normaal.. Werkelijkheid dus. De media vermengd zich met de politiek om hele normale, heel logische redenen. Wat aanzet tot corruptie en belangen-verstrengeling.
Geldt dat ook voor het werk van b.v. Muntz ? Ik vraag me af wanneer jij iets nog wel opzienbarend vind?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Terecht het volgende:
Daar valt over te twisten. De drie voorbeelden die ik heb genoemd vind ik inhoudelijk gezien geen opzienbarende materie.
Ik zal eens kijken wat ik tussen mn Youtubefavo's heb staan, ben nu op mn werk dus kan er niet bij momenteel. Dingen die ik aangeklikt had bedoelde ik als in, filmpjes in dit topic.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef Roellie80 het volgende:
Duidelijke TVP, komt wel een betere post binnenkort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |