Hé, dat wordt ook door Nassim Haramein gesuggereerd. Tetraheder en tetragrammaton kom ik nu op eens veel vaker tegenquote:Op maandag 6 april 2009 15:00 schreef merlin693 het volgende:
De Hybreeuwse tekens zouden zo ook onstaan zijn door het teken van energy in een dubbele tetraheder te stoppen en de aanzichten als bron gebruiken
zoek maar eens op stan tenen ( http://www.meru.org/Press/Atlantisrising.html )
Youtube is ook best vermakelijk!quote:Op maandag 6 april 2009 17:16 schreef merlin693 het volgende:
Nog ff een bijdrage om mijn offtopic gaan te maskeren
Zeeeer Plausibel !
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00jpqb3
En ik hint op het woord "Torrent"
In Europa (Straatsburg) hebben 'ze' Breughel gevolgd:quote:Op woensdag 8 april 2009 19:26 schreef Terecht het volgende:
Was de Burj Dubai niet de nieuwe toren van babel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb hem nog een keer gesproken bij een nexus conferentie...interessante kerel !quote:The Terror Conspiracy
excerpt
A native of Fort Worth, Texas, Jim Marrs earned a Bachelor of Arts degree in journalism from the University of North Texas in 1966 and attended Graduate School at Texas Tech in Lubbock for two years more. He has worked for several Texas newspapers, including the Fort Worth Star-Telegram, where beginning in 1968 he served as police reporter and general assignments reporter covering stories locally, in Europe and the Middle East. After a leave of absence to serve with a Fourth Army intelligence unit during the Vietnam War, he became military and aerospace writer for the newspaper and an investigative reporter. Since 1980, Marrs has been a free-lance writer, author and public relations consultant. He also published a rural weekly newspaper along with a monthly tourism tabloid, a cable television show and several videos.
Since 1976, Marrs has taught a course on the assassination of President John F. Kennedy at the University of Texas at Arlington[2]. In 1989, his book, Crossfire: The Plot That Killed Kennedy, was published and reached the New York Times Paperback Non-Fiction Best Seller list in mid-February 1992[3]. It became a basis for the Oliver Stone film, JFK. Marrs served as a chief consultant for both the film’s screenplay and production.
Beginning in 1992, Marrs spent three years researching and completing a non-fiction book on a top-secret government program involving the psychic phenomenon known as remote viewing only to have it canceled as it was going to press in the summer of 1995. Within two months, the story of military-developed remote viewing broke nationally in the Washington Post after the CIA revealed the program.
/excerpt
IRS TAX probleem op 22 min.quote:America: From Freedom to Fascism
After this interview, filmed in the summer of 2006, Aaron Russo died of cancer on August 24th 2007. May he rest in eternal peace.
Born in Brooklyn and raised on Long Island, Aaron Russo began promoting rock and roll shows at local theaters while still a high school student. From there, he worked for his family's business, opened a night club in Chicago where he helped create the careers of such legendary acts as Led Zeppelin, The Who, Janis Joplin, The Grateful Dead and Jefferson Airplane. No stranger to success, Aaron was the first Hollywood Producer to command $1 million for his services, with titles such as 'Trading Places' and 'The Rose' after a seven year partnership with Bette Midler, whom he managed to become the superstar she now is.
Aaron has now stepped out and produced a radical new movie called 'America: From Freedom to Fascism' and it has received standing ovations in theatres from all around the country in its test marketing. Destined to be one of this years great movies, he takes things way further than Michael Moore and proves that the there is nothing in the tax code that says you have to pay tax on your labor.
quote:Thousands of years ago, in the pre monarchic era, psychedelic/entheogenic substances where publicly known world wide and were respected for their ability to bring forth the divine, Yahweh, God, The Great Spirit, etc., by the many cultures who used them. Often the entire tribe or community would partake in the entheogenic rites. These rites were often used in initiation into adulthood, for healing, to help guide the community in the decision process, and to bring the direct religious experience to anyone seeking it, that might take these psychedelic sacraments properly. In the pre literate world, the knowledge of psychedelic plant sacraments, as well as fertility rites and astronomical knowledge surrounding the sun, stars, and zodiac, known as astrotheology, were anthropomorphized into human/god like beings so their stories and practices could be passed down for generations. Weather changes over millenniums caused environmental changes that altered the available foods and plant sacraments available in the local vicinity. If a tribe lost its shamanic El-der (El - God), all of the tribe's knowledge of their plant sacraments as well as astronomical knowledge would be lost.
http://www.veoh.com/videos/v568831Fydt4TJtquote:Op zondag 12 april 2009 19:25 schreef Ticker het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4555365073003895154&q=pharmacratic-inquisition.com
[..]
Goed voorbeeld van zulke 'onderdrukte' drugs.
quote:Al een tijdje zijn we in de ban van de varkensgriep. Virologen beheersen het nieuws. Zou dan nu eindelijk de lang verwachte pandemie uitbreken waarin de mensheid wordt gedecimeerd? Na de volgelgriep en SARS die allebei een zachte dood zijn gestorven nu dan de varkensgriep. De WHO heeft alarmfase 5 afgekondigd. Onze overheid laat alvast 34 miljoen vaccins maken. Het volk, de burger, al dan niet met mondkapjes getooid, wacht het in angst af...
Maar hoe ernstig is de huidige griepuitbraak nu werkelijk? Inmiddels ontstaan ook tegengeluiden. Wat zijn voor virologen en overheden overwegingen voor het aankondigen van een nieuwe pandemie als eerdere pandemien zijn uitgebleven? Is het deze keer anders? Zou het soms zo zijn dat virologen, net als brandweerlieden branden, heel graag een grote pandemie willen?
Oeee de oude christelijk-egyptische link, die moet ik wel bekijken!!!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:21 schreef slackster het volgende:
Kan dit topic niet negeren, ben inmiddels een gediplomeerd youtube complot junkie als het ware![]()
Tim Rifat - De man windt er geen doekjes om ( Gevorderde Complottisten ONLY )
Obama: The Chosen Pharaoh part 1 t/m 4.
911 Coincidences, de naam zegt het al, het is gewoon allemaal toeval Terecht, nu goed? kun je nu eens 'n keer stoppen met jammeren?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Terecht het volgende:
Oh ja, nog even wat vertalingen voor de leek. Als je sites tegenkomt waar om de haverklap met de volgende kreten wordt gesmeten, wordt er meestal iets anders mee bedoeld dan in eerste instantie het geval lijkt. Immers, niets is zoals het lijkt! (ook zo'n loze uitspraak die in dergelijke kringen prevaleert).
Wakker worden/ontwaken: een bekrompen, sterk gecontrasteerde wereldbeschouwing erop na houden.
Vrijdenken: fantaseren.
Onderzoeken: je bedwelmen met informatie die je welgevallig ligt en omdat het vermeende intellect daar nu eenmaal toe noopt, tot nieuwe inzichten komen naar aanleiding van het opzuigen van informatie waarvan je stiekem de uitkomst toch al wist. Simpel gezegd: je overtuigingen proberen te bevestigen met meer van hetzelfde.
Terecht, jij weet het natuurlijk ook beter dan het "Bedwelmende" Alu hoedje Major General Albert N. Stubblebine III? *(1) een voormalig top functionaris van de Amerikaanse veiligheidsdiensten. Hij gelooft er namelijk geen zak van dat een Boeing tegen de Pentagon crashte.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Terecht het volgende:
Oh ja, nog even wat vertalingen voor de leek. Als je sites tegenkomt waar om de haverklap met de volgende kreten wordt gesmeten, wordt er meestal iets anders mee bedoeld dan in eerste instantie het geval lijkt. Immers, niets is zoals het lijkt! (ook zo'n loze uitspraak die in dergelijke kringen prevaleert).
Wakker worden/ontwaken: een bekrompen, sterk gecontrasteerde wereldbeschouwing erop na houden.
Vrijdenken: fantaseren.
Onderzoeken: je bedwelmen met informatie die je welgevallig ligt en omdat het vermeende intellect daar nu eenmaal toe noopt, tot nieuwe inzichten komen naar aanleiding van het opzuigen van informatie waarvan je stiekem de uitkomst toch al wist. Simpel gezegd: je overtuigingen proberen te bevestigen met meer van hetzelfde.
Nee.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:11 schreef slackster het volgende:
[..]
911 Coincidences, de naam zegt het al, het is gewoon allemaal toeval Terecht, nu goed? kun je nu eens 'n keer stoppen met jammeren?
Laat ik nu van het weekend toevallig(!) een documentaire hebben gezien waar deze generaal-majoor een prominente rol in speelde. Hij stuurde zijn officieren naar 'spoon bending party's', liet zijn troepen naar geiten staren in de hoop hun harten te laten exploderen en hij dacht dat hij door muren heen kon lopen, om maar even wat te noemen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:31 schreef slackster het volgende:
[..]
Terecht, jij weet het natuurlijk ook beter dan het "Bedwelmende" Alu hoedje Major General Albert N. Stubblebine III? *(1) een voormalig top functionaris van de Amerikaanse veiligheidsdiensten. Hij gelooft er namelijk geen zak van dat een Boeing tegen de Pentagon crashte.
Oh oh oh, Wat n "fantast" ook he? die General Albert N. Stubblebine III, ja hoor en mijn naam is Sinterklaas![]()
*1 - Generaal-majoor Albert (Bert) N. Stubblebine III - (leger VS, gepensioneerd) studeerde in 1952 af aan de Militaire academie van de Verenigde Staten (West Point), en diende 32 jaar in het Amerikaanse leger. Hij begon zijn carrière als pantserofficier, maakte daarna een serie promoties, leidde troepen in elk echelon van de legerleiding, en bekleedde verscheidene belangrijke posten in de inlichtingendienst van het Amerikaanse leger. Zijn commando's als algemeen officier omvatten het US Army Intelligence Center (Inlichtingencentrum van het Amerikaanse leger) en de bijbehorende school, de Electronic Research and Development Command (ERADCOM = Elektronisch onderzoeks- en ontwikkelingscommando van het leger) en de US Army Intelligence and Security Command (INSCOM = Inlichtingen- en beveiligingscommando van het Amerikaanse leger).
De Generaal maakte o.a. deel uit v/h Stargate Project een programma v/d U.S. Federal Government Dat was namelijk waar hij als militair voor was ingehuurd. Het is iemand met in ieder geval een onmeetbaar grotere kennis van zaken dan jij Terecht wat dit onderwerp betreft.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Laat ik nu van het weekend toevallig(!) een documentaire hebben gezien waar deze generaal-majoor een prominente rol in speelde. Hij stuurde zijn officieren naar 'spoon bending party's', liet zijn troepen naar geiten staren in de hoop hun harten te laten exploderen en hij dacht dat hij door muren heen kon lopen, om maar even wat te noemen.
De beste man is knettergek. Dat vond de psycholoog die hem moest evalueren trouwens ook, dus ik verkeer in goed gezelschap. Ik zou hem als autoriteit niet al te serieus nemen, wil je zelf nog een beetje serieus genomen willen worden.
Jij gaf een autoriteitsargument, dus is het logisch dat ik kijk in hoeverre zijn autoriteit legitiem is. Dat ik op de man speel is omdat jij dat impliciet van mij vraagt. Net even dat videootje bekeken, en zijn argument is dat er geen wing marks te zien zijn. Plaatje:quote:
Nee dat is onjuist, want er is geen autoriteit mogelijk die jou grootheidswaanzin overstijgt.quote:
Zoals gezegd is het een absurditeit dat je het oordeel van een Generaal met een zeer indrukwekkende carriere binnen de militaire veiligheidsdiensten v/d V.S. in twijfel trekt alleen omwille v/h feit dat hij niet naar jou straatje praat.quote:dus is het logisch dat ik kijk in hoeverre zijn autoriteit legitiem is.
Dat heb ik niet gevraagd, als je dat denkt is dit een misvatting.quote:Dat ik op de man speel is omdat jij dat impliciet van mij vraagt.
Ik weet zeker dat Purdue University niet dezelfde toegang heeft tot informatie als een voormalig hoofd Militaire veiligheidsdiensten van de Verenigde Staten, jij wel?quote:Net even dat videootje bekeken, en zijn argument is dat er geen wing marks te zien zijn. Plaatje:
[ afbeelding ]
Ik zie toch wel degelijk schade afkomstig van de vleugels. Purdue University heeft een FEM analyse gemaakt van de vliegtuigcrash en die vertoont schade van min of meer dezelfde orde als te zien is op de bovenstaande foto.
http://www.cs.purdue.edu/homes/cmh/simulation/
Bron a.j.b!quote:Het is overigens een psycholoog die deze generaal-majoor voor gek heeft verklaard,
Als hij de inslag schade van een Boeing 757 niet zou kunnen zien zou je hem hooguit kunnen beschuldigen van blindheid, maar vind het ongepast dat je meteen aan zijn geestelijke gezondheid gaat twijfelen, zou ik eerder jou van verdenken.quote:ik kan niet veel anders dan instemmen met dat oordeel na hetgeen ik van hem gezien heb.
Bij deze gedaan zie linkquote:
Hoort hier dan ook eigenlijk niet het tijdschrift Frontier bij.?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:57 schreef slackster het volgende:
NL complottheorie denkers in de schijnwerpers; Deze post heeft de bedoeling om de NL-talige complot-theorie wereld in een notendop samen te vatten, suggesties over dit verder uit te breiden zijn welkom
WAKKERE NL WEBSITES:
wot 36 * 10 minuten, woeihhh.quote:
Het is hier toch vies druilerig weer .. ik ga ook maar eens kijken danquote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
I know, gisteravond begonnen en nu nog aan het luisteren
Een Must See nu dat ik op deel 29 zit, vooral vanaf deel 27 zijn er nieuwe interessante inzichtenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is hier toch vies druilerig weer .. ik ga ook maar eens kijken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |