DGA´s zijn directeur/meerderheid-aandeelhouders van bedrijven. Individueel of een groep van directeuren die gezamenlijk het merendeel van de aandelen bezit...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nog even voor het einde van het topic:
Ja, ook medici, maar die zitten over het algemeen op een speciale afdeling, de "medici".
Ikzelf werk op de DGA-desk, de directeur-groot-aandeelhouders. Misschien dat ik morgen iets meer tijd neem om precies uit te leggen wie dat zijn
Ja ik weet het... Arme Ryan, ze gaan nu naar zijn huisquote:
Nee, dan had het wel de wyccie gehetenquote:
flaauwquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dan had het wel de wyccie geheten
Bij mij gaat het nog niet om zulke bedragen dat ik boven het vrijstellings bedrag uit kom van die box 3.. helaasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk die rente, maar als je over je belastingvrij spaartegoed in Box 3 heen gaat dan kan je dokken en ik heb een pesthekel aan belasting betalen.
Ik heb een deel van ons geld dus in het buitenland ´geģnvesteerd´ en met een deel rommel ik voorzichtig wat op de beurs. Gaat goed de laatste tijd, dus daar moet ik aan het eind van het jaar weer rekening mee houden...
quote:
20K per persoon en je bent er...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij mij gaat het nog niet om zulke bedragen dat ik boven het vrijstellings bedrag uit kom van die box 3.. helaas
Dat is erg lief van je!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik laat wyccie niet weer sluiten, da's zielig!
Oeps, ik had problemen met de wiki-pagina. Had het aangepast, maar het opslaan lukte niet. Ik kreeg telkens een blanco pagina te zien. Later nog eens geprobeerd, en ik dacht dat het gelukt was, maar ik had niet goed gekeken dus.quote:
Ik let daar ook niet op hoor, niemand lijkt me, kleine moeite om een nieuwe te openen toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben ik nou zo naļef dat ik gewoon niet op het postaantal let?
Ik had verwacht dat je dat onderhand wel zou wetenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
En wat doe jij dan zoal in huis?
Ben jij eigenlijk nog student, woon je thuis?
Volgens mij zit je in de techniek en moet je daarvoor wel eens naar het buitenland.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je dat onderhand wel zou weten
Maakt niet uit hoor, ik was toch al bezigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is erg lief van je!
Ben ik nou zo naļef dat ik gewoon niet op het postaantal let?
[..]
Oeps, ik had problemen met de wiki-pagina. Had het aangepast, maar het opslaan lukte niet. Ik kreeg telkens een blanco pagina te zien. Later nog eens geprobeerd, en ik dacht dat het gelukt was, maar ik had niet goed gekeken dus.
Dan ben je dus ook ouder dan het gemiddelde hier...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM zit redelijk op het goede spoor. Ik heb Soempie wel eens uitgelegd wat ik zoal doe en ben zo'n 14 jaar het huis uit.
Deze week idd weer weg. Frankrijk deze keer.
Dat ligt hier dan ook vrij laagquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook ouder dan het gemiddelde hier...
Ja, dat had ik ook verwacht van mezelf.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had verwacht dat je dat onderhand wel zou weten
Dat laatste doe ik ook: ik heb niet eens een strijkijzer/-plank.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een keer per week stofzuigen en wc doen, keuken buitenkant eens in de 1 a 2 weken. Dweilen een keer per maand, strijken -> zo minj mogelijk
Oh ja, jij bent van '76.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
..en ben zo'n 14 jaar het huis uit
quote:
Nouja... nadat mijn stufi termijn was afgelopen (na 4 jaar krijg je dat dus niet meer) zet ib-groep je automatisch op maximaal lenen (wat ik overigens merkwaardig vind, al die jaren had ik geen cent geleend en kreeg ik minimum stufi van 70 per maand oid). Dat heb ik dus een maand of 8 gekregen... maar daarna had ik ook wel zoiets van... voor die paar tientjes winst hoef je eigenlijk ook niet zo te gaan zitten kutten, dus dat maar stop gezet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
20K per persoon en je bent er...
Dacht dat ik gelezen had dat je aardig had lopen oppotten, vandaar...
hee da's mijn tekstquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet of doen sommigen hier zich ouder voor dan ze werkelijk zijn...
Wil je dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er is al eens een rijtje leeftijden voorbij gekomen hier, heeft alleen de OP niet gehaald
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja... nadat mijn stufi termijn was afgelopen (na 4 jaar krijg je dat dus niet meer) zet ib-groep je automatisch op maximaal lenen (wat ik overigens merkwaardig vind, al die jaren had ik geen cent geleend en kreeg ik minimum stufi van 70 per maand oid). Dat heb ik dus een maand of 8 gekregen... maar daarna had ik ook wel zoiets van... voor die paar tientjes winst hoef je eigenlijk ook niet zo te gaan zitten kutten, dus dat maar stop gezet.
Per 800 euro schiet je er in theorie 15 euro mee op ongeveer als je het per direct naar icesave zet steeds op de dag dat je het van de ib groep had gekregen, als je de rente berekent over 1 jaar tijd. De bedragen zijn dus eigenlijk nog wat te klein om echt boeiend te zijn. Daarom dacht ik die hele studieschuld maar even terug over te maken naar de IB-groep.
Maar alles direct terugbetalen kan dus ook weer niet bij de ib-groep. En dan hoor je in het nieuws de 'alarmerende' berichten dat er zo veel geleend word door studenten tegenwoordig.
Ik weet maar van héél weinig SC'ers de leeftijdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je die nog hebt, mag je hem posten van mij...
Tja... die verhalen heb ik ook gezien. Bij Netwerk was daar volgens mij een keer een aardig stukje over. Van die studenten die dan 800/maand lenen, en vervolgens daarvan 2x per jaar op wintersport gaan, 1x op zomervakantie, elke avond naar de kroeg en na de studie op wereldreis. En verder niet werken, en zeuren dat ze 'arme' student zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Mijn ouders heb mijn opleidingen grotendeels mogen ophoesten en met de hedendaagse studiefinanciering ben ik dan ook niet echt bekend.
Wel hoor ik de onheilspellende verhalen over studenten die iets te veel geleend hebben ook. Tsja, wie 'groot' wil doen, moet dat dan later ook maar waarmaken, denk ik dan...
Ik leen dus wel zoveel, maar ik werk er ook naast. Ik vind 20 uur ook wel erg veel, hoor! Ik werk maar tien uurtjes en dat vinden mijn vrienden al veel. Voor mij is dat net genoeg om wat extra's te verdienen (met alleen de lening houd ik netto ongeveer 200 over voor eten etc.) en het brengt mijn studie niet in gevaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
Tja... die verhalen heb ik ook gezien. Bij Netwerk was daar volgens mij een keer een aardig stukje over. Van die studenten die dan 800/maand lenen, en vervolgens daarvan 2x per jaar op wintersport gaan, 1x op zomervakantie, elke avond naar de kroeg en na de studie op wereldreis. En verder niet werken, en zeuren dat ze 'arme' student zijn![]()
Het valt me sowieso op dat weinig van mijn medestudenten een bijbaantje hebben... ik krijg in ieder geval regelmatig verbaasde blikken als ik zeg dat ik 20 uur in de week werk naast mn studie.
Weekjes zoals ik nu draai in de 'vakantie' zijn overigens wel weer wat minder, dat zou ik niet zo lang volhouden iig. Ik ben in ieder geval blij als het collegejaar weer begint, kan ik weer uitrusten
Ja je moet natuurlijk de situatie in ogenschouw nemen. Als je op kamers woont is het veel eerder noodzakelijk om een lening er bij te nemen. Schofterig duur ook die kamers, als je ziet wat je er voor krijgtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik leen dus wel zoveel, maar ik werk er ook naast. Ik vind 20 uur ook wel erg veel, hoor! Ik werk maar tien uurtjes en dat vinden mijn vrienden al veel. Voor mij is dat net genoeg om wat extra's te verdienen (met alleen de lening houd ik netto ongeveer 200 over voor eten etc.) en het brengt mijn studie niet in gevaar.
Tot aan mijn stage in het buitenland vorig jaar was ik maar 1 keer op vakantie geweest sinds ik student ben. Ik vind wintersport ook overdreven, sowieso is vakantie nog altijd een luxe.
Ik zou eerlijk gezegd als werkgever er ook weinig voor zien om zo'n net afgestudeerde student aan te nemen die nooit gewerkt heeft naast zn studie. Liever iemand die wat langer over zn studie gedaan heeft maar daarnaast nog wel normaal in de maatschappij gestaan heeft dan iemand die netjes in vier jaar tijd alle boeken heeft zitten stampen zonder verder iets te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:27 schreef wyccie het volgende:
Ach ja, zijn keuze. Waarschijnlijk vindt hij het makkelijker om nu te genieten van geleend geld en kan hij het later terugbetalen als hij een baan heeft.
Dat vind ik wel jammer, zou hem sieren als hij ook nog eens iets deed. Al was het maar om te wennen aan een werkzaam leven en omgang met collega's/klanten.
Van een beetje werken wordt je niet slechter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik leen dus wel zoveel, maar ik werk er ook naast. Ik vind 20 uur ook wel erg veel, hoor! Ik werk maar tien uurtjes en dat vinden mijn vrienden al veel. Voor mij is dat net genoeg om wat extra's te verdienen (met alleen de lening houd ik netto ongeveer 200 over voor eten etc.) en het brengt mijn studie niet in gevaar.
Tot aan mijn stage in het buitenland vorig jaar was ik maar 1 keer op vakantie geweest sinds ik student ben. Ik vind wintersport ook overdreven, sowieso is vakantie nog altijd een luxe.
Staat ook niet echt fraai op je CV, 10 jaar studeren voor een studie die veel sneller kan en 0 werkervaring hebben...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:38 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik zou dan wel weer eerder iemand aannemen die netjes in vier jaar klaar is en daarnaast heeft gewerkt dan een lamlul die tien jaar aan het feestvieren is.
Dat klopt, nog maar één jaartje hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:47 schreef wyccie het volgende:
Alleen Nesle en PS zitten nog op de middelbare school toch?
Verder zijn B.ertha, Yuri, Sheep, WG en Tim de enigen die nog de studentenleeftijd hebben.
De rest is al aan het werk of gewoon te lang bezig met de studie.
en dat klopt ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar volgens mij ben ik niet de jongste, is Nes dat
Ik had het meer over het 'werken naast de studie'.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:38 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik zou dan wel weer eerder iemand aannemen die netjes in vier jaar klaar is en daarnaast heeft gewerkt dan een lamlul die tien jaar aan het feestvieren is.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
Ik had het meer over het 'werken naast de studie'.
Oh, dat valt toch heel erg mee? Ik heb ook langer over mijn studie gedaan en dat was maar 1 master.quote:Zoals het er nu naar uit ziet ga ik overigens in totaal 6 jaar gebruiken voor 1 bachelor en 2 masters. Pin me er niet op vast![]()
Ik vind het wel heel leuk dat je nu al zo goed weet wat je wilt en dat je iets doet dat niet zo gebruikelijk is met jouw vooropleiding, maar gewoon doet wat je leuk vindt.quote:
Die omslag heb ik de laatste jaren ook wel gemaakt. Eerst had ik ook nog zoiets van meer verdienen = beter, maar als ik na mn studie een baantje kan krijgen waar ik 4x9 kan gaan werken zou ik dat waarschijnlijk eerder pakken dan iets wat misschien wat meer oplevert.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
Mooie 'carričre', MM. Al begrijp ik de meeste woorden/functies niet.
Als ik soms hoor dat 20-jarigen al afdelingschef zijn of filiaalleider (al is het maar van een AH to go) dan vind ik mezelf zo'n sukkel: zo veel ouder en nog steeds een kassamiep.![]()
Maar ja, ik ben ook absoluut geen ambitieus persoon en ik heb ook geen hogere functie nodig om me goed te voelen. Als ik m'n werk maar goed doe en het leuk vind ben ik al blij.
Jij ontdekt House nu pas? Dan heb je wat in te halenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben heel simpel wat dat betreft. Als ik lekker kan werken is het goed.
Volgens mij zijn er echt mensen die kotsen op mensen zoals ik die geen vooruitstrevend doel in het leven hebben.![]()
Ik wil later wel veel werken, vind het belangrijker om betrokken te zijn bij mijn werk/patiėnten. Heb net voor het eerst House gezien. Zo gek hoef ik niet te zijn, maar hij is wel een goede dokter die echt om zijn patiėnten geeft.
Bij mij hangt het heel erg van de klant af of ik er bij betrokken ben en of ik er om geef.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben heel simpel wat dat betreft. Als ik lekker kan werken is het goed.
Volgens mij zijn er echt mensen die kotsen op mensen zoals ik die geen vooruitstrevend doel in het leven hebben.![]()
Ik wil later wel veel werken, vind het belangrijker om betrokken te zijn bij mijn werk/patiėnten. Heb net voor het eerst House gezien. Zo gek hoef ik niet te zijn, maar hij is wel een goede dokter die echt om zijn patiėnten geeft.
Ja, House was altijd op de donderdag. Ik werk op koopavond, vandaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Jij ontdekt House nu pas? Dan heb je wat in te halen
En de dames in korte rokjes natuurlijk ook altijd, he.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
Bij mij hangt het heel erg van de klant af of ik er bij betrokken ben en of ik er om geef.
Zeker als ik winkel dienst heb komt dat in mij naar voren. Ik maak er over het algemeen een sport van om zeikerds die om korting lopen jengelen zo veel mogelijk af te zetten, en mensen die normaal doen, beleefd zijn en eigenlijk helemaal nergens op rekenen geef ik meestal wat extra's
House scheelt wel behoorlijk met ER, net als je denkt dat er een gevoelige snaar geraakt gaat worden is er daar weer de enorme botheid van Housequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, House was altijd op de donderdag. Ik werk op koopavond, vandaar.![]()
Ik kijk ook niet echt naar ER. Moet vaak huilen van dat soort series.
Gratis levering en installatie op locatie behoort dan wel tot de mogelijkheden jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
En de dames in korte rokjes natuurlijk ook altijd, he.
Ben mijn accent grave kwijt.Krijg 'm niet meer op de e, alleen ervoor.
Yay!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat klopt, nog maar één jaartje hoor
[..]
en dat klopt ook
Ik ben bijna al mijn functies 'binnengerold' doordat ik er voor gevraagd ben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
Mooie 'carričre', MM. Al begrijp ik de meeste woorden/functies niet.
Als ik soms hoor dat 20-jarigen al afdelingschef zijn of filiaalleider (al is het maar van een AH to go) dan vind ik mezelf zo'n sukkel: zo veel ouder en nog steeds een kassamiep.![]()
Maar ja, ik ben ook absoluut geen ambitieus persoon en ik heb ook geen hogere functie nodig om me goed te voelen. Als ik m'n werk maar goed doe en het leuk vind ben ik al blij.
Dat hoor ik vakerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel leuk dat je nu al zo goed weet wat je wilt en dat je iets doet dat niet zo gebruikelijk is met jouw vooropleiding, maar gewoon doet wat je leuk vindt.
Ik vind het stoer. Ik ging er ook altijd vanuit dat ik gewoon naar de universiteit zou gaan, wetenschappelijk onderwijs, daar was geen twijfel mogelijk. Tot vorige week, nu overweeg ik heel sterk om toch ook een hbo te gaan doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat hoor ik vakertja ik heb er eerder wel aan gedacht hoor, huppa na mijn VWO gewoon naar de universiteit. Na een paar open dagen op universiteiten wist ik het gewoon zeker, dat is niks voor mij
Maar ja, dan zit je in 4VWO en ik ging er makkelijk doorheen zeg maar. Toen dacht ik, ik maak gewoon mijn VWO af en daarna lekker naar de hotelschool. Ik heb mijn eerste baantjes ook express in de horeca gezocht zodat dat al goed stond op mijn "cv" (wat je een CV kan noemen met 2 baantjes
) voor als ik daar zo'n intake moest doen. En er is niks op universitair niveau met toerisme horeca oid... dus dan maar een niveau lager
Ik heb trouwens ook genoeg klasgenoten die persé piloot of arts willen worden voor het gelddat wil ik dus niet
Mocht je ooit nog de ICT in willen:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:20 schreef wyccie het volgende:
Bij ambitie denk ik ook gelijk aan vrouwen in mantelpakjes en inderdaad elleboogwerk, omhoog likken en dat soort dingen.
Functioneel Aplicatie beheerder. Huppeldepup manager.Maar je hoeft het niet uit te leggen, ik kan het toch niet onthouden.
Voor de status. Geloof me, voor het geld kun je beter een makkelijkere studie en werk zoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:23 schreef Nesle het volgende:
Ik heb trouwens ook genoeg klasgenoten die persé piloot of arts willen worden voor het gelddat wil ik dus niet
Die eerste heeft wel een stom foutje op hun site.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Tussen de bedrijven door 2 hotels in Amerika geboekt:
Brunswick Hotel aan Route 66
Moestlywood Bed & Breakfast nabij Red Rocks, Arizona
[ afbeelding ]
Is dat op die tafel?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oooh Nes...
Als Seth zegt: " 'cause for me it has always been you, Summer, always..." is zooooo![]()
![]()
lief
Beetje vergelijkbaar met het "choose me, pick me, love me" stukje in Grey's maar dan beter
Mis ik ietsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die eerste heeft wel een stom foutje op hun site.
Volgens mij is er in geen van beide stukjes een tafel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
Is dat op die tafel?
Dat stukje vond ik trouwens suuuuuuperirritant maar dat kwam door de actrice
Amen titties...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er staat Amentities in de keuzebalk.
Heeft het tweede hotel maar twee kamers?
Ja, nu weet ik al hoe oud je bent:Pquote:
Geen slechte keuze... laat ik dat ook maar es doen. Vanuit mn bedjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten allemaal, ik ga nog even naar de krabbenvangst op Discovery kijken...
Tnx voor de tip, wel een herhaling gok ik, maar blijft leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten allemaal, ik ga nog even naar de krabbenvangst op Discovery kijken...
Ja 17 hoezoquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik al hoe oud je bent:P
Knap hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik.heb.mn.spatiebalk.gemold:(
Liegenaarquote:
quote:
quote:
Je.Jokt!!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heul niet. ik lijk gewoon ouder
Nee, dan klopt je profiel dus niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Heul niet. ik lijk gewoon ouder
Hulp nodig?quote:
Oh.staat.het.ook.gewoon.op.je.profiel?quote:
Ja, ik ben er weer helemaal klaar voor....quote:
Das valsspelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh.staat.het.ook.gewoon.op.je.profiel?
Wat?quote:
En mijne, ben mijne al jaren kwijtquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
Kun je dan ook mijn accent aigu fixen?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pfiew, spatiebalk gemaakt.Het duurde even maar nu kan ik
dit weer![]()
Weltrustenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er is zo'n toetsencombinatie voor, wyc, maar wsl doet ie het morgen weer als je je computer opnieuw hebt opgestart
Ik ga ook slapen! Slaap lekker, heren die er nog zijn![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er is zo'n toetsencombinatie voor, wyc, maar wsl doet ie het morgen weer als je je computer opnieuw hebt opgestart
Hoiquote:
Ik combineer die twee dingen morgenquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:31 schreef Soempie het volgende:
Ja joh, Cobra werkt gewoon, maar wij horen gewoon te slapen natuurlijk.
Ga je als matras tester aan de slag?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik combineer die twee dingen morgen
quote:
truste Yuriquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Ga toch maar eens naar bedje, werkse cobra en slaapse soempie
Soda!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meestal heb ik lenzen uit als ik douche, dus ik zie het vaak toch niet goed.Maar ons doucheputje loopt niet goed door, waardoor er zo'n heel fijne rand in de bak verschijnt. En de kalkaanslag mag ook wel van de deur en de kraan.
Gekeken, prima voor een beetje internetten, tekstverwerken enzovoorts, lekker draagbaar ook. Minder geschikt voor meuk zoals foto's of video's bewerken, of het spelen van nieuwere spellen. Maar als je dat niet gaat doen lijkt ie mij in orde (wel wat weinig opslagruimte, maar dat is mijn mening. Goede kans dat jij met 80 gb wel even vooruit kunt)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand de komende Aldi-aanbiedingen al gezien? Ik ben erg benieuwd wat de meningen zijn over het laptopje dat er tussen zit
Mits goeie aansluiting: geen enkel probleem. Deze goede aansluiting zit vooral op LCD-tv's en dergelijke, zoals WG ook al zeiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Je doet vast allerlei andere dingen he![]()
Kun jij me trouwens vertellen of ik met een VGA-out ook films van mn laptop op de tv kan afspelen?
Ging ik ook, twee jaar universiteit geprobeerd, uiteindelijk vond ik het toch te saai, zag ik te weinig samenhang en stond de werkwijze me ook niet aan. Onder andere daardoor heb ik m'n propedeuse niet gehaald. Nu doe ik HBO en heb ik zonder een herkansing in 1 keer m'n P binnenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het stoer. Ik ging er ook altijd vanuit dat ik gewoon naar de universiteit zou gaan, wetenschappelijk onderwijs, daar was geen twijfel mogelijk. Tot vorige week, nu overweeg ik heel sterk om toch ook een hbo te gaan doen
Ctrl+shift of Alt+shift. Altijd een van de eerste dingen die ik uitzet na een verse Windows-installatiequote:Op woensdag 23 juli 2008 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:23 schreef MadMaster het volgende:
DG's zijn directeur/meerderheid-aandeelhouders van bedrijven. Individueel of een groep van directeuren die gezamenlijk het merendeel van de aandelen bezit...
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
iemand thee?
Goedemorgen.
Theequote:Op woensdag 23 juli 2008 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
iemand thee?
Goedemorgen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
kijk, dat is een duidelijke omschrijving. De problematiek bij de DGA's is dat zakelijk en prive nog wel eens een beetje door elkaar heen gaan lopen. En verder zijn het vaak leuke klanten
Mijn eerste, maar evengoed erg lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:37 schreef iamredleader het volgende:extra rondje voor de dorstigen onder ons
Doe je dat expres?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Dat wordt dus 'Halloween in the dessert' dit jaar... [
Nee, toevallig pakt dat zo uit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe je dat expres?
[ afbeelding ]
Mijn toetsenbord functioneert nog steeds niet goed.
Dat had ik laatst ook steeds. Ergens onder in het inlogscherm staat een vakje dat ik uitgevinkt heb en daarna nergens last meer van.quote:Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
altijd die katten...
[ afbeelding ]
Dat bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Nee, toevallig pakt dat zo uit.
Maar het lijkt me wel leuk om buiten de grote stad Halloween mee te maken, in the middle of nowhere...
Die kom ik nog wel eens in voetbal topics tegen. Nu is praten over voetbal sowieso eigenlijk al onzin, maar hij weet het woord onzin daar wel weer tot eenzame hoogten te verheffen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Iemand trouwens zin om te lachen? Kijk eens hier: DiegoArmandoMaradona
Deze user heeft werkelijk geen kennis van zaken, en lult zichzelf bij heel wat topics klem. Best wel geestig, vooral Bankgarantie en Maandelijks geld opzij voor pensioen
Priceless hoe dom / achterlijk / opzettelijk naief hij reageertquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:57 schreef Whiteguy het volgende:
Die kom ik nog wel eens in voetbal topics tegen. Nu is praten over voetbal sowieso eigenlijk al onzin, maar hij weet het woord onzin daar wel weer tot eenzame hoogten te verheffen.
Noem het gerust verschrikkelijk irritant.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Priceless hoe dom / achterlijk / opzettelijk naief hij reageert
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook steeds. Ergens onder in het inlogscherm staat een vakje dat ik uitgevinkt heb en daarna nergens last meer van.
En dat terwijl mn schoonzusje in 't buitenland isquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Rijd er hier net eentje achteruit tegen een lantaarnpaal op
En mooi weerquote:
quote:
het gaat WARM worden aankomende dagenquote:
Ik vroeg me al af waar je bleef.quote:
maandag waren we echt onwijs laat op het terrein, tenten opgebouwd, toen om half 10/10u de plaatselijk McD overvall.... bezocht. Dinsdag beetje rondlummelen (ik) en maintent opbouwen (de jongens) en pc tent overeind gezet, vandaag nog meer opbouwen (praktisch alles was al klaar, dus niet zo bijster veel gedaan) en pc geinstalleerd. en nu is er netwerkquote:
En dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef Etcetera het volgende:
morgennacht00.01 gaat de poort open (en er zullen weer genoeg mensen in de rij staan
)
het doel van CZ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan?
Oftewel: Wat is het doel van dit alles?
nah, het verrotste is het opbouwen van de hele zooiquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt me zo omslachtig om die hele zooi op te bouwen en in een tent te gaan zitten kutten op een laptop/PC, terwijl het buiten lekker weer is en je lekker een frisse neus kan halen...
komt goedquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Anyway, veel plezier en we horen wel hoe wild het allemaal wordt...
![]()
Dit is een hele rare zin, maar enjoyquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:16 schreef Etcetera het volgende:
ik ga m'n fles smirnov pakken, maglite mee, plees opzoeken en ff buiten hangen
Neuh, laten we inderdaad maar niet over vodka beginnenquote:Op donderdag 24 juli 2008 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[edit] Nevermind that one. Niet drinken en dan online gaan
Het is vast heel grappig af en toequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, net anderhalf uur aan de telefoon gezeten. Engels sprekende Fransen.... vermoeiend
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, net anderhalf uur aan de telefoon gezeten. Engels sprekende Fransen.... vermoeiend
quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[edit] Nevermind that one. Niet drinken en dan online gaan
Als je dat tegelijk had gehad was het een mooie Flatersandwich geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Net geluncht, broodje makreel en een broodje aardbeien
Dan was ie waarschijnlijk ook van m'n bord gejat door de lachmeeuwquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je dat tegelijk had gehad was het een mooie Flatersandwich geweest
was radioquote:
Je vrouw is wel gek?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:19 schreef iamredleader het volgende:
Helaas, alleen ervaring met de N73, en mijn vrouw heeft sinds 2 weken een Nokia huppeldepup navigator, die is niet gek dat telefoontje dan, he![]()
Je kunt dat nieuws ook 9 maanden uitstellenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een knoop in mn maag....
Moet zometeen mn huisgenootje gaan vertellen dat ik in de 9 maanden dat ze weggaat toch liever met mijn vriend samen ga wonen dan een onderhuurder regelen..... en dat houdt dus ook in dat ze daarna hier ook niet meer kan wonen
Kutbeslissing
Het is geen kutbeslissing, maar een vervelende mededeling voor jouw huisgenootje. Misschien is het beter als je haar eerlijk en oprecht zegt dat het echt niet aan haar ligt, maar dat je de wens hebt om jouw relatie op deze manier te versterken, en je kan haar eventueel aanbieden dat je tzt haar zal helpen met het zoeken naar een nieuwe kamer? Beetje de pijn verzachten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een knoop in mn maag....
Moet zometeen mn huisgenootje gaan vertellen dat ik in de 9 maanden dat ze weggaat toch liever met mijn vriend samen ga wonen dan een onderhuurder regelen..... en dat houdt dus ook in dat ze daarna hier ook niet meer kan wonen
Kutbeslissing
Natuurlijk, en trouwen ook!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Het samenwonen-gedeelte is natuurlijk wel erg leuk![]()
Sommige soorten nieuws hebben geen 9 maanden de tijdquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Je kunt dat nieuws ook 9 maanden uitstellen
Nee, dan moet je wel heel wijde kleding gaan aantrekken...quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sommige soorten nieuws hebben geen 9 maanden de tijd
Of 9 maanden verstoppertje spelen voor al je vrienden en kennissenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dan moet je wel heel wijde kleding gaan aantrekken...
In Oostenrijk regelen sommige ouders dat voor hun kinderen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of 9 maanden verstoppertje spelen voor al je vrienden en kennissen
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef MadMaster het volgende:
In Oostenrijk regelen sommige ouders dat voor hun kinderen...
Hee Nem, alles goed? Jammer dat je weer ervandoor gaat, maar ik bel je van het weekend wel evenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Zo,
even vanuit het Internetcafe. Vrijwel alles is geregeld en we zitten lekker in een nieuw huisje. Mijn laptop HD doet het nog en ik heb vandaag een 750GB HD gekocht zodat ik lekker even alles opnieuw kan backuppen. Nu ga ik er weer vandoor
het blijft een bijzonder evenement natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, Campzone weet het nieuws wel te halen elk jaar!
Hoeveel mensen gaan er komen? Volgens mij zit er ook iemand van mijn koor
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 24 juli 2008 16:29 schreef Etcetera het volgende:
nee ik ben goed in gamen zeker
net zo gelachenze zijn voor onder de luifel (ja we hebben een luifel. plus 2 banken en 1 stoel
) bezig met het opblazen van ballonnen, en die lagen eerst los tussen ons in. windvlaag: wég
![]()
alles over het veld
Dat sowieso nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is geen kutbeslissing, maar een vervelende mededeling voor jouw huisgenootje. Misschien is het beter als je haar eerlijk en oprecht zegt dat het echt niet aan haar ligt, maar dat je de wens hebt om jouw relatie op deze manier te versterken, en je kan haar eventueel aanbieden dat je tzt haar zal helpen met het zoeken naar een nieuwe kamer? Beetje de pijn verzachten?
Dan moet ik er aan denken om het wasrek ook weer binnen te zettenquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:56 schreef Soempie het volgende:
ccccccccccccccccvvv909999999999999999 Q;PLLLLLLLLLLO
quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Neo heeft blijkbaar over m'n toetsenbord gewandeld.Ik kan niet eens meer in m'n computer nu en ben maar verhuisd naar die van Sven. Dat bericht was dus van Neo.
vast welquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:06 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat Sven weet wat Neo ingetikt heeft en het straks even fixt.![]()
Op de normale wijze of op de Soempie-manier?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:40 schreef Etcetera het volgende:
zo, gegetenbak macaroni bolognese van de c1000 in de magnetron geflikkerd
ik ben ff kwijt wat dan de soempie manier zou moeten zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op de normale wijze of op de Soempie-manier?
Soempie, als je het vervelend begint te vinden: vooral melden
Wie?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:34 schreef Supersheep het volgende:
Thomas von der Dunk zou een mep moeten krijgen in de hoop dat hij een keer normaal gaat praten.
Basically uitglijden/erachter komen dat het heet is en dan de bak met de opening naar beneden terug in de magnetron gooien zodat je geen eten hebtquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben ff kwijt wat dan de soempie manier zou moeten zijn
gaatjes in de folie, deurtje van de magnetron open, bakkie erin, op 4min zetten, wachten, piep piep piep, vingers branden, folie verwijderen, vingers branden, vreten
Ik zag hem net ook even op tv ja. Die had best een duw mogen krijgen en de maas in mogen flikkeren om nooit meer boven te komenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:34 schreef Supersheep het volgende:
Thomas von der Dunk zou een mep moeten krijgen in de hoop dat hij een keer normaal gaat praten.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Basically uitglijden/erachter komen dat het heet is en dan de bak met de opening naar beneden terug in de magnetron gooien zodat je geen eten hebt
Nog gefeliciteerd met je 21e verjaardag!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:15 schreef B.ertha het volgende:
Een dag te laat, maar:
[ afbeelding ]
Huisgemaakte mon chou
inderdaad. Dankuzeer allenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh die cakejes![]()
Volgens mij is B. 19 geworden.... Dacht ik hoor.
Gefeliciteerd anyhowz!
Was het er druk dan of zo'n overijverige agent en ene verlaten straat?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik heb iets gekregen van een agent!
Een boete. Voor fietsen in een voetgangersgebied. Dat doe ik bijna altijd, maar in het vervolg neem ik wel een iets andere route zodat ik niet over die straat hoef. Nadat ik de boete had gekregen ook maar even vijf andere fietsers gewaarschuwd, vond ik wel aardig van mezelf.
Niet extreem druk of rustig. Het is wel een straat met terrasjes en winkels er aan (en het is koopavond), dus op zich kan ik er wel inkomen. Ik weet dat ik daar niet mag fietsen, deed het toch en stapte net te laat af. Ik zat gewoon fout, maar daarom kan ik nog wel balen van de boetequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was het er druk dan of zo'n overijverige agent en ene verlaten straat?
Mag je na zo'n boete doorfietsen? je hebt toch al betaaldquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet extreem druk of rustig. Het is wel een straat met terrasjes en winkels er aan (en het is koopavond), dus op zich kan ik er wel inkomen. Ik weet dat ik daar niet mag fietsen, deed het toch en stapte net te laat af. Ik zat gewoon fout, maar daarom kan ik nog wel balen van de boete.
Overigens niet al te moeilijk gedaan, want de fiets die ik mee had was niet echt veilig en geschikt en zo... dus dacht dat het maar beter was om de boete te accepteren en rustig verder te gaan
Ik fiets ook altijd op dat soort plekken hoor behalve als het er druk isquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet extreem druk of rustig. Het is wel een straat met terrasjes en winkels er aan (en het is koopavond), dus op zich kan ik er wel inkomen. Ik weet dat ik daar niet mag fietsen, deed het toch en stapte net te laat af. Ik zat gewoon fout, maar daarom kan ik nog wel balen van de boete.
Overigens niet al te moeilijk gedaan, want de fiets die ik mee had was niet echt veilig en geschikt en zo... dus dacht dat het maar beter was om de boete te accepteren en rustig verder te gaan
CD wikkelen in toilet-/keukenpapier en in een envelop doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:57 schreef Etcetera het volgende:
Nem, ik kan volgens mij įlle OSsen voor je fixen als je dat wiltenige probleem gaat denk ik zijn het opsturen, want er was een soort van postkantoortje in Best maar die is weg en ik zou niet weten waar ik dan een bubbeltjesenvelop vandaan kan toveren om het veilig op te sturen
35 euro. Eerder vanavond ook even de boetedatabase geraadpleegd, en als ze echt hadden gewild hadden ze me misschien nog voor 90 euro extra boetes kunnen opleggen: niet echt goed werkende remmen (35), geen werkende fietsebel (20), slechte staat van het frame (misschien, zo ja weer 35). Als het donker was geweest had niet werkend licht er ook nog bij gekund, kost ook weer flink wat centen. Toen ik dat had gelezen was ik blij met mijn beslissing om de agent niet om zijn id-bewijs te vragen, als hij of zijn collega er een bij had gehad waren ze waarschijnlijk wel op dat soort dingen gaan lettenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Kosten 60 Euro?
Mogelijk heb ik nog een Engelse pro rondslingeren, maar ik denk dat een NL Home ook wel te regelen moet zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Is er hier toevallig iemand die me een kopietje van Windows XP Home Edition kan toesturen? Ik moet een re-install doen maar heb geen CD meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |