Neuh, laten we inderdaad maar niet over vodka beginnenquote:Op donderdag 24 juli 2008 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[edit] Nevermind that one. Niet drinken en dan online gaan
Het is vast heel grappig af en toequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, net anderhalf uur aan de telefoon gezeten. Engels sprekende Fransen.... vermoeiend
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, net anderhalf uur aan de telefoon gezeten. Engels sprekende Fransen.... vermoeiend
quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[edit] Nevermind that one. Niet drinken en dan online gaan
Als je dat tegelijk had gehad was het een mooie Flatersandwich geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Net geluncht, broodje makreel en een broodje aardbeien
Dan was ie waarschijnlijk ook van m'n bord gejat door de lachmeeuwquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je dat tegelijk had gehad was het een mooie Flatersandwich geweest
was radioquote:
Je vrouw is wel gek?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:19 schreef iamredleader het volgende:
Helaas, alleen ervaring met de N73, en mijn vrouw heeft sinds 2 weken een Nokia huppeldepup navigator, die is niet gek dat telefoontje dan, he![]()
Je kunt dat nieuws ook 9 maanden uitstellenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een knoop in mn maag....
Moet zometeen mn huisgenootje gaan vertellen dat ik in de 9 maanden dat ze weggaat toch liever met mijn vriend samen ga wonen dan een onderhuurder regelen..... en dat houdt dus ook in dat ze daarna hier ook niet meer kan wonen
Kutbeslissing
Het is geen kutbeslissing, maar een vervelende mededeling voor jouw huisgenootje. Misschien is het beter als je haar eerlijk en oprecht zegt dat het echt niet aan haar ligt, maar dat je de wens hebt om jouw relatie op deze manier te versterken, en je kan haar eventueel aanbieden dat je tzt haar zal helpen met het zoeken naar een nieuwe kamer? Beetje de pijn verzachten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een knoop in mn maag....
Moet zometeen mn huisgenootje gaan vertellen dat ik in de 9 maanden dat ze weggaat toch liever met mijn vriend samen ga wonen dan een onderhuurder regelen..... en dat houdt dus ook in dat ze daarna hier ook niet meer kan wonen
Kutbeslissing
Natuurlijk, en trouwen ook!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Het samenwonen-gedeelte is natuurlijk wel erg leuk![]()
Sommige soorten nieuws hebben geen 9 maanden de tijdquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Je kunt dat nieuws ook 9 maanden uitstellen
Nee, dan moet je wel heel wijde kleding gaan aantrekken...quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sommige soorten nieuws hebben geen 9 maanden de tijd
Of 9 maanden verstoppertje spelen voor al je vrienden en kennissenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dan moet je wel heel wijde kleding gaan aantrekken...
In Oostenrijk regelen sommige ouders dat voor hun kinderen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of 9 maanden verstoppertje spelen voor al je vrienden en kennissen
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef MadMaster het volgende:
In Oostenrijk regelen sommige ouders dat voor hun kinderen...
Hee Nem, alles goed? Jammer dat je weer ervandoor gaat, maar ik bel je van het weekend wel evenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Zo,
even vanuit het Internetcafe. Vrijwel alles is geregeld en we zitten lekker in een nieuw huisje. Mijn laptop HD doet het nog en ik heb vandaag een 750GB HD gekocht zodat ik lekker even alles opnieuw kan backuppen. Nu ga ik er weer vandoor
het blijft een bijzonder evenement natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, Campzone weet het nieuws wel te halen elk jaar!
Hoeveel mensen gaan er komen? Volgens mij zit er ook iemand van mijn koor
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 24 juli 2008 16:29 schreef Etcetera het volgende:
nee ik ben goed in gamen zeker
net zo gelachenze zijn voor onder de luifel (ja we hebben een luifel. plus 2 banken en 1 stoel
) bezig met het opblazen van ballonnen, en die lagen eerst los tussen ons in. windvlaag: wég
![]()
alles over het veld
Dat sowieso nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is geen kutbeslissing, maar een vervelende mededeling voor jouw huisgenootje. Misschien is het beter als je haar eerlijk en oprecht zegt dat het echt niet aan haar ligt, maar dat je de wens hebt om jouw relatie op deze manier te versterken, en je kan haar eventueel aanbieden dat je tzt haar zal helpen met het zoeken naar een nieuwe kamer? Beetje de pijn verzachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |