Neuh, laten we inderdaad maar niet over vodka beginnenquote:Op donderdag 24 juli 2008 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[edit] Nevermind that one. Niet drinken en dan online gaan
Het is vast heel grappig af en toequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, net anderhalf uur aan de telefoon gezeten. Engels sprekende Fransen.... vermoeiend
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, net anderhalf uur aan de telefoon gezeten. Engels sprekende Fransen.... vermoeiend
quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[edit] Nevermind that one. Niet drinken en dan online gaan
Als je dat tegelijk had gehad was het een mooie Flatersandwich geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Net geluncht, broodje makreel en een broodje aardbeien
Dan was ie waarschijnlijk ook van m'n bord gejat door de lachmeeuwquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je dat tegelijk had gehad was het een mooie Flatersandwich geweest
was radioquote:
Je vrouw is wel gek?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:19 schreef iamredleader het volgende:
Helaas, alleen ervaring met de N73, en mijn vrouw heeft sinds 2 weken een Nokia huppeldepup navigator, die is niet gek dat telefoontje dan, he![]()
Je kunt dat nieuws ook 9 maanden uitstellenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een knoop in mn maag....
Moet zometeen mn huisgenootje gaan vertellen dat ik in de 9 maanden dat ze weggaat toch liever met mijn vriend samen ga wonen dan een onderhuurder regelen..... en dat houdt dus ook in dat ze daarna hier ook niet meer kan wonen
Kutbeslissing
Het is geen kutbeslissing, maar een vervelende mededeling voor jouw huisgenootje. Misschien is het beter als je haar eerlijk en oprecht zegt dat het echt niet aan haar ligt, maar dat je de wens hebt om jouw relatie op deze manier te versterken, en je kan haar eventueel aanbieden dat je tzt haar zal helpen met het zoeken naar een nieuwe kamer? Beetje de pijn verzachten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een knoop in mn maag....
Moet zometeen mn huisgenootje gaan vertellen dat ik in de 9 maanden dat ze weggaat toch liever met mijn vriend samen ga wonen dan een onderhuurder regelen..... en dat houdt dus ook in dat ze daarna hier ook niet meer kan wonen
Kutbeslissing
Natuurlijk, en trouwen ook!quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Het samenwonen-gedeelte is natuurlijk wel erg leuk![]()
Sommige soorten nieuws hebben geen 9 maanden de tijdquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Je kunt dat nieuws ook 9 maanden uitstellen
Nee, dan moet je wel heel wijde kleding gaan aantrekken...quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sommige soorten nieuws hebben geen 9 maanden de tijd
Of 9 maanden verstoppertje spelen voor al je vrienden en kennissenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dan moet je wel heel wijde kleding gaan aantrekken...
In Oostenrijk regelen sommige ouders dat voor hun kinderen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of 9 maanden verstoppertje spelen voor al je vrienden en kennissen
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef MadMaster het volgende:
In Oostenrijk regelen sommige ouders dat voor hun kinderen...
Hee Nem, alles goed? Jammer dat je weer ervandoor gaat, maar ik bel je van het weekend wel evenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Zo,
even vanuit het Internetcafe. Vrijwel alles is geregeld en we zitten lekker in een nieuw huisje. Mijn laptop HD doet het nog en ik heb vandaag een 750GB HD gekocht zodat ik lekker even alles opnieuw kan backuppen. Nu ga ik er weer vandoor
het blijft een bijzonder evenement natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, Campzone weet het nieuws wel te halen elk jaar!
Hoeveel mensen gaan er komen? Volgens mij zit er ook iemand van mijn koor
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 24 juli 2008 16:29 schreef Etcetera het volgende:
nee ik ben goed in gamen zeker
net zo gelachenze zijn voor onder de luifel (ja we hebben een luifel. plus 2 banken en 1 stoel
) bezig met het opblazen van ballonnen, en die lagen eerst los tussen ons in. windvlaag: wég
![]()
alles over het veld
Dat sowieso nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is geen kutbeslissing, maar een vervelende mededeling voor jouw huisgenootje. Misschien is het beter als je haar eerlijk en oprecht zegt dat het echt niet aan haar ligt, maar dat je de wens hebt om jouw relatie op deze manier te versterken, en je kan haar eventueel aanbieden dat je tzt haar zal helpen met het zoeken naar een nieuwe kamer? Beetje de pijn verzachten?
Dan moet ik er aan denken om het wasrek ook weer binnen te zettenquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:56 schreef Soempie het volgende:
ccccccccccccccccvvv909999999999999999 Q;PLLLLLLLLLLO
quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Neo heeft blijkbaar over m'n toetsenbord gewandeld.Ik kan niet eens meer in m'n computer nu en ben maar verhuisd naar die van Sven. Dat bericht was dus van Neo.
vast welquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:06 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat Sven weet wat Neo ingetikt heeft en het straks even fixt.![]()
Op de normale wijze of op de Soempie-manier?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:40 schreef Etcetera het volgende:
zo, gegetenbak macaroni bolognese van de c1000 in de magnetron geflikkerd
ik ben ff kwijt wat dan de soempie manier zou moeten zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op de normale wijze of op de Soempie-manier?
Soempie, als je het vervelend begint te vinden: vooral melden
Wie?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:34 schreef Supersheep het volgende:
Thomas von der Dunk zou een mep moeten krijgen in de hoop dat hij een keer normaal gaat praten.
Basically uitglijden/erachter komen dat het heet is en dan de bak met de opening naar beneden terug in de magnetron gooien zodat je geen eten hebtquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben ff kwijt wat dan de soempie manier zou moeten zijn
gaatjes in de folie, deurtje van de magnetron open, bakkie erin, op 4min zetten, wachten, piep piep piep, vingers branden, folie verwijderen, vingers branden, vreten
Ik zag hem net ook even op tv ja. Die had best een duw mogen krijgen en de maas in mogen flikkeren om nooit meer boven te komenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:34 schreef Supersheep het volgende:
Thomas von der Dunk zou een mep moeten krijgen in de hoop dat hij een keer normaal gaat praten.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Basically uitglijden/erachter komen dat het heet is en dan de bak met de opening naar beneden terug in de magnetron gooien zodat je geen eten hebt
Nog gefeliciteerd met je 21e verjaardag!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:15 schreef B.ertha het volgende:
Een dag te laat, maar:
[ afbeelding ]
Huisgemaakte mon chou
inderdaad. Dankuzeer allenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh die cakejes![]()
Volgens mij is B. 19 geworden.... Dacht ik hoor.
Gefeliciteerd anyhowz!
Was het er druk dan of zo'n overijverige agent en ene verlaten straat?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik heb iets gekregen van een agent!
Een boete. Voor fietsen in een voetgangersgebied. Dat doe ik bijna altijd, maar in het vervolg neem ik wel een iets andere route zodat ik niet over die straat hoef. Nadat ik de boete had gekregen ook maar even vijf andere fietsers gewaarschuwd, vond ik wel aardig van mezelf.
Niet extreem druk of rustig. Het is wel een straat met terrasjes en winkels er aan (en het is koopavond), dus op zich kan ik er wel inkomen. Ik weet dat ik daar niet mag fietsen, deed het toch en stapte net te laat af. Ik zat gewoon fout, maar daarom kan ik nog wel balen van de boetequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was het er druk dan of zo'n overijverige agent en ene verlaten straat?
Mag je na zo'n boete doorfietsen? je hebt toch al betaaldquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet extreem druk of rustig. Het is wel een straat met terrasjes en winkels er aan (en het is koopavond), dus op zich kan ik er wel inkomen. Ik weet dat ik daar niet mag fietsen, deed het toch en stapte net te laat af. Ik zat gewoon fout, maar daarom kan ik nog wel balen van de boete.
Overigens niet al te moeilijk gedaan, want de fiets die ik mee had was niet echt veilig en geschikt en zo... dus dacht dat het maar beter was om de boete te accepteren en rustig verder te gaan
Ik fiets ook altijd op dat soort plekken hoor behalve als het er druk isquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet extreem druk of rustig. Het is wel een straat met terrasjes en winkels er aan (en het is koopavond), dus op zich kan ik er wel inkomen. Ik weet dat ik daar niet mag fietsen, deed het toch en stapte net te laat af. Ik zat gewoon fout, maar daarom kan ik nog wel balen van de boete.
Overigens niet al te moeilijk gedaan, want de fiets die ik mee had was niet echt veilig en geschikt en zo... dus dacht dat het maar beter was om de boete te accepteren en rustig verder te gaan
CD wikkelen in toilet-/keukenpapier en in een envelop doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:57 schreef Etcetera het volgende:
Nem, ik kan volgens mij įlle OSsen voor je fixen als je dat wiltenige probleem gaat denk ik zijn het opsturen, want er was een soort van postkantoortje in Best maar die is weg en ik zou niet weten waar ik dan een bubbeltjesenvelop vandaan kan toveren om het veilig op te sturen
35 euro. Eerder vanavond ook even de boetedatabase geraadpleegd, en als ze echt hadden gewild hadden ze me misschien nog voor 90 euro extra boetes kunnen opleggen: niet echt goed werkende remmen (35), geen werkende fietsebel (20), slechte staat van het frame (misschien, zo ja weer 35). Als het donker was geweest had niet werkend licht er ook nog bij gekund, kost ook weer flink wat centen. Toen ik dat had gelezen was ik blij met mijn beslissing om de agent niet om zijn id-bewijs te vragen, als hij of zijn collega er een bij had gehad waren ze waarschijnlijk wel op dat soort dingen gaan lettenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Kosten 60 Euro?
Mogelijk heb ik nog een Engelse pro rondslingeren, maar ik denk dat een NL Home ook wel te regelen moet zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
Is er hier toevallig iemand die me een kopietje van Windows XP Home Edition kan toesturen? Ik moet een re-install doen maar heb geen CD meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |