Dan moet ik er aan denken om het wasrek ook weer binnen te zettenquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:56 schreef Soempie het volgende:
ccccccccccccccccvvv909999999999999999 Q;PLLLLLLLLLLO
quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Neo heeft blijkbaar over m'n toetsenbord gewandeld.Ik kan niet eens meer in m'n computer nu en ben maar verhuisd naar die van Sven. Dat bericht was dus van Neo.
vast welquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:06 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat Sven weet wat Neo ingetikt heeft en het straks even fixt.![]()
Op de normale wijze of op de Soempie-manier?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:40 schreef Etcetera het volgende:
zo, gegetenbak macaroni bolognese van de c1000 in de magnetron geflikkerd
ik ben ff kwijt wat dan de soempie manier zou moeten zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op de normale wijze of op de Soempie-manier?
Soempie, als je het vervelend begint te vinden: vooral melden
Wie?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:34 schreef Supersheep het volgende:
Thomas von der Dunk zou een mep moeten krijgen in de hoop dat hij een keer normaal gaat praten.
Basically uitglijden/erachter komen dat het heet is en dan de bak met de opening naar beneden terug in de magnetron gooien zodat je geen eten hebtquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben ff kwijt wat dan de soempie manier zou moeten zijn
gaatjes in de folie, deurtje van de magnetron open, bakkie erin, op 4min zetten, wachten, piep piep piep, vingers branden, folie verwijderen, vingers branden, vreten
Ik zag hem net ook even op tv ja. Die had best een duw mogen krijgen en de maas in mogen flikkeren om nooit meer boven te komenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:34 schreef Supersheep het volgende:
Thomas von der Dunk zou een mep moeten krijgen in de hoop dat hij een keer normaal gaat praten.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Basically uitglijden/erachter komen dat het heet is en dan de bak met de opening naar beneden terug in de magnetron gooien zodat je geen eten hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |