Blijkt niks gevaarlijks te zijn, al weten ze niet wat het is. We kunnen in ieder geval op vakantie, als we terugkomen gaan ze het uitvoeriger checkenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wow, das ook niet lekker... Weet je al meer?
Mooi, dat is goed nieuwsquote:Op maandag 21 juli 2008 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkt niks gevaarlijks te zijn, al weten ze niet wat het is. We kunnen in ieder geval op vakantie, als we terugkomen gaan ze het uitvoeriger checken
Ben jij er ook 1 dan?quote:
In dat geval zou ik de radio 'ietsjes' harder zetten. Misschien dat ze dan de hint snaptquote:Op maandag 21 juli 2008 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow, ik paste op en de buren hadden kennelijk enorme ruzie. Of iig de buurvrouw, misschien was ze met iemand aan de telefoon... Maar dat mens schreeuwde! Nahja eigenlijk was het wel zielig, denk ik. Maar wow.
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In dat geval zou ik de radio 'ietsjes' harder zetten. Misschien dat ze dan de hint snapt
In dat geval had ik ZEKER iets van K3 of kabouter plop uit de speakers laten dreunenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat ik wel overwoog, nadat ze had geschreeuwd dat hij de kinderacgtigste klootzak was die ze ooit had gezien, er een bonk klonk en het stil was, was om op de muur te kloppen en te vragen of alles goed was...
Nah, ik was lekker the OC aan het kijken met een slaperige tweejarige op mijn buikquote:Op maandag 21 juli 2008 18:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In dat geval had ik ZEKER iets van K3 of kabouter plop uit de speakers laten dreunen
Prettige vakantiequote:Op maandag 21 juli 2008 19:09 schreef MaJo het volgende:
Alles zit in de auto, wij gaan er vandoor.
Tot over een paar weken
waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar prettige vakantie MaJoquote:Op maandag 21 juli 2008 19:09 schreef MaJo het volgende:
Alles zit in de auto, wij gaan er vandoor.
Tot over een paar weken
Je krijgt wel een brief van de notaris dat je onterfd bent...quote:Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n broertje smste net (die met de vriendin die haar auto tegen een lantaarnpaal parkeerde nadat ik net een dag had zitten zwoegen om die auto op te lappen na een kop-staart botsing)
Ze zijn op vakantie in Turkije, vandaag een jeep-safari gedaan waarbij 3 auto's het begeven hebben.
Dus ik sms meteen terug met de vraag of mn schoonzus reed, nu krijg ik niks meer teruggestuurd
Ik ga toch eerder dan mn broertjequote:Op maandag 21 juli 2008 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je krijgt wel een brief van de notaris dat je onterfd bent...
Dat mag je dan in dit geval hopen...quote:Op maandag 21 juli 2008 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga toch eerder dan mn broertje
Aan de andere kant, ik hoef die afgeragde starlet helemaal nietquote:Op maandag 21 juli 2008 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je dan in dit geval hopen...
Shit, ik wist niet dat er bewijs materiaal was....... ik sta net mijn geweer te laden.......quote:Op maandag 21 juli 2008 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je alweer in de Nachtwacht?
[ afbeelding ]
Rood staat je goed...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, ik wist niet dat er bewijs materiaal was....... ik sta net mijn geweer te laden.......
Trustequote:Op maandag 21 juli 2008 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rood staat je goed...
Ik ga naar m'n nest in ieder geval.
Hé, dat is interessant.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
Goed nieuws hoorde ik; Karadzic is opgepakt.
Nu een extra journaal op 1quote:Op maandag 21 juli 2008 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat is interessant.
Sure???
Of laten ze hem nu weer lopen, net als verleden keer...
Doeiquote:Op maandag 21 juli 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster gaat vanaf bed kijken...
Waar gaat ie eigenlijk over?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Weer een heerlijke scriptiedag ligt voor me
Wat voor camera?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow een camera huren is echt best wel duur
Ik wil gewoon een degelijke camera om mijn documentaire te filmen voor school, ik heb zelf alleen maar een vrij oude homecam...quote:
O RLY?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gekkie, je praat tegen jezelf!
Is bijna altijd waar, doch in enkele uitzonderlijke gevallen is de MM goedkoper geweest. Maar daarom ga ik vergelijken, en afleverkosten spelen natuurlijk ook een rol, plus eventuele "extra's"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom Mediamarkt? BCC schijn over de hele linie goedkoper te zijn.
Wat heb ik er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is bijna altijd waar, doch in enkele uitzonderlijke gevallen is de MM goedkoper geweest.
Op basis van jouw PI ga ik ervan uit dat je jezelf niet al te serieus neemt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken
Ik ga even de voorspelbare opmerking maken:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yay, die bikini die we hier echt een maand geleden bespraken is binnen![]()
Ik ben sowieso niet goedkoop...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op basis van jouw PI ga ik ervan uit dat je jezelf niet al te serieus neemt.
Deels wel jaquote:
En ik ga m lekker negerenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga even de voorspelbare opmerking maken:
pics
Door op mijn opmerking in te gaan met jouw post, heb je hem dus niet genegeerdquote:
Ook hier: pics? Ik heb jaren geleden de oude Fiat Panda 750 van mijn vrouw helemaal opgepoetst, was 2 dagen bezit met wassen, schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken, stofzuigen, poetsen, poetsen en poetsen, en toen was de auto weer mooi en glimmendquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, m'n auto glimt weer als 16 jaar geleden, denk ik
Ik was hem trouwens eerst aan het wassen, logisch, en ik had de eerst emmer leeg, o.a. het dak was schoon.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook hier: pics? Ik heb jaren geleden de oude Fiat Panda 750 van mijn vrouw helemaal opgepoetst, was 2 dagen bezit met wassen, schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken, stofzuigen, poetsen, poetsen en poetsen, en toen was de auto weer mooi en glimmend
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was hem trouwens eerst aan het wassen, logisch, en ik had de eerst emmer leeg, o.a. het dak was schoon.
Kom ik terug met een nieuwe emmer sop, heeft er een vogel op mn dak gescheten![]()
Ik zal wel ff een pic uploaden
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was hem trouwens eerst aan het wassen, logisch, en ik had de eerst emmer leeg, o.a. het dak was schoon.
Kom ik terug met een nieuwe emmer sop, heeft er een vogel op mn dak gescheten![]()
Ik zal wel ff een pic uploaden
Die bovenste, WTFquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat is echt typisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou
Ik werk fulltime, heb er ook bewust voor gekozen een auto te rijden die redelijk duur is om te rijdenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:33 schreef wyccie het volgende:
Zo TM, dat is een grote auto.
Jij bent toch student of heb ik het mis?
als ik het regelmatig doe ben ik met 40 minuten klaar, dus dan ben ik net zo snel als wanneer ik naar de wasstraat moet en het resultaat is nu beterquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb altijd gedacht dat jij nog student was. (Of ben jij zo'n student die full time werkt maar nog altijd zijn scriptie nog een keer moet afmaken?)
Zo'n grote auto lijkt mij ook wel wat. maar ik zou 'm laten wassen of door de wasstraat rijden. Ik ben niet zo'n fan van wassen, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |