Voor morgen geven ze hetzelfde weer aanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
Fraai, krijg net te horen dat ik morgen op de boot door de grachten van Amsterdam mag dobberen.
* Whiteguy kijkt het raam uit....
Als het morgen ook zo slecht is zie ik het somber in
Saturn, is dat zo'n duitse keten?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:11 schreef Etcetera het volgende:
weer een dag (bijna) voorbij. was vanmidag voorbereid op een vervelingsmoment, dus heb het waanzinnige literaire werkje Gossip & Gucci maar aangeschaftis inderdaad van pas gekomen vanavond
![]()
verder zijn we naar het wááánzinnig Saturn geweest. als iemand had gezegd dat het een Mediamarkt was had ik het ook geloofd
concertrijke weekjes achter de rug danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Net terug van de B-52's in Paradiso. Waanzinnig goed, Kate Pierson en Cindy Wilson lijken ook niet ouder te worden...
Nu even de gemaakte opname bewerken en dan hebben we voor vandaag weer een goede daad verricht...
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
concertrijke weekjes achter de rug dan
Concerten zijn tofquote:Op zondag 20 juli 2008 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..], de laatste weken Radiohead, Ben Harper, Blondie en The B-52's. De kaarten voor Adele afgelopen maandag heb ik op het laatst verkocht...
Zomers touren de meeste bands, dus dan is het altijd druk met concerten.
Heb er nu nog een 6 op de planning staan: Billy Idol, Lenny Kravitz, Juan Luis Guera, 50 Jaar Nederpop, Amy MacDonald en Fiction Plane...
En met dat statement kan ik het alleen maar eens zijn, hoewel ik niet zo vaak in kroegen meer kom om optredens te bekijken...quote:Op zondag 20 juli 2008 00:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Concerten zijn tof
Sowieso is live muziek altijd erg gezellig, ook in de kroeg
volgens mij wel, het schijnt bij hetzelfde moederbedrijf te horen waar Mediamarkt ook bij hoort (endie was toch duitsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Saturn, is dat zo'n duitse keten?
En je mag bijna naar CZ![]()
Hier ben ikquote:Op zondag 20 juli 2008 11:34 schreef iamredleader het volgende:
Nog geen leven te bekennen?
En een beestje... maar dan niet zo'n 4-potig gevalquote:Op zondag 20 juli 2008 13:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu nog een boompje en dan ben je klaar
Zo.. ook weer terug uit A-dam.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het huidige uitzicht in Amsterdam:
[ afbeelding ]
Ook met een telefoon gemaakt
Ik zou het niet weten, ik was niet hier vandaagquote:Op zondag 20 juli 2008 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo.. ook weer terug uit A-dam.
Moment van boot instappen was het nog noodweer.. en was geen overkapping op ofzo, dus ik zag het al somber in. Maar nog geen 5 minuten daarna stopte het met regenen en de rest van de dag prima weer gehad
Je was gevlucht voor de schuitladingen toeristen ?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik was niet hier vandaag
In Utrecht was het heel slecht, iig
Ja, zoiets.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je was gevlucht voor de schuitladingen toeristen ?
ja, net terug van een uitstapje naar Verweggistanquote:Op zondag 20 juli 2008 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net terug van kampeer vakantie ofzo?
Klinkt ver?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ja, net terug van een uitstapje naar Verweggistan
Dat was het eigenlijk ook wel ja. "Gezellig" 6 weken naar Afghanistan geweest.quote:
"even" 6 weken het werk van een collega overgenomen als plv pelotonscommandant.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:25 schreef Etcetera het volgende:
wat heb je in Afghanistan gedaan C4? of is dat 'classified'
Ik heb het er met mijn pws-partner over gehad en zij vond het ook wel watquote:Op zondag 20 juli 2008 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg, Nes, dat restaurant idee he... Ga je het dan ook echt uitvoeren? Daar moet vast iets op te verzinnen zijn, één avond per week ofzo... Voor een maand lang? Ik vind het echt een cool idee
ohw, dat lijkt me wel redelijk heftig?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"even" 6 weken het werk van een collega overgenomen als plv pelotonscommandant.
Veel op patrouille geweest.
[ afbeelding ]
Nesle, we zijn naar Hancock geweestquote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb het er met mijn pws-partner over gehad en zij vond het ook wel watOp papier wordt het dus sowieso uitgevoerd maar in het echt..? Hoe zie jij dat dan?
Dat was het zeker. heel apart om dat mee te maken.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ohw, dat lijkt me wel redelijk heftig?
Normaal zo'n 4 tot 6 maanden. Deze 6 weken was alleen omdat een collega terug naar NL moest vanwege familie perikelen.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
6 weken ... lijkt me eigenlijk wel relatief kort ? Ik neem aan dat de meesten die daar zitten er wel voor langere tijd zitten ?
Nah, er valt vast wel ergens een zaaltje met keuken te regelen waar jullie dan kunnen laten zien wat je geleerd hebt, al is het maar één avond als uiteindelijke presentatie. Er zijn vast wel mensen te vinden die je dan willen helpen in de bediening enzo... Toch?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb het er met mijn pws-partner over gehad en zij vond het ook wel watOp papier wordt het dus sowieso uitgevoerd maar in het echt..? Hoe zie jij dat dan?
hihiquote:Op zondag 20 juli 2008 23:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nesle, we zijn naar Hancock geweestik had meer humor verwacht maar hij was wel ok verder
en sommige stukken waren echt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging echt helemaaaaaal stuk bij dat stukje
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
gelukkig maarquote:Op maandag 21 juli 2008 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, tijdens mijn patrouilles niet echt. Wel wat spannende momenten maar niets wat uit de hand liep.
Oh zo ja, nee inderdaad dat kan nog wel jaquote:Op zondag 20 juli 2008 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah, er valt vast wel ergens een zaaltje met keuken te regelen waar jullie dan kunnen laten zien wat je geleerd hebt, al is het maar één avond als uiteindelijke presentatie. Er zijn vast wel mensen te vinden die je dan willen helpen in de bediening enzo... Toch?
Ja daarom! En al helemaal als dat plan dicht bij iets ligt wat bij je past enzo, en wat echt jóu isquote:Op maandag 21 juli 2008 00:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh zo ja, nee inderdaad dat kan nog wel jaik kijk er nu al minder tegenop dan eerst, als je eenmaal een soort van plan hebt is het toch fijner
Ja!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daarom! En al helemaal als dat plan dicht bij iets ligt wat bij je past enzo, en wat echt jóu is
Sorryquote:Op maandag 21 juli 2008 00:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja!haha noooit gedacht dat ik in de vakantie op Fok! over mijn PWS zou gaan nadenken
jaja, net terug. En Afghanistan is zeker een mooi land qua natuur.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ah ik vroeg me vanmorgen, toen ik dat uit avatars opgebouwde 'logo' zag, al af waar Cobra was gebleven. En daar is hij dan.
Afghanistan ziet er mooi uit op die natuurfoto's.
Zie nu pas wat voor gewas daar links is geplandquote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"even" 6 weken het werk van een collega overgenomen als plv pelotonscommandant.
Veel op patrouille geweest.
[ afbeelding ]
Dat staat er tochquote:Op maandag 21 juli 2008 00:28 schreef wyccie het volgende:
Geplant, Yuri. Geplant.
Voor zo ver we konden kijken........quote:Op maandag 21 juli 2008 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie nu pas wat voor gewas daar links is gepland
Ik heb geen verstand van kinderen, maar erop gaan zitten lijkt me iets teveel van het goeiequote:Op maandag 21 juli 2008 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwoah, ik ga maar eens slapen, moet morgen weer veel op de babies sitten...![]()
Das toch de nieuwe stijlquote:Op maandag 21 juli 2008 00:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van kinderen, maar erop gaan zitten lijkt me iets teveel van het goeie
Oh is dat 'tquote:
Helemaal bepakt en bezakt?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:17 schreef Etcetera het volgende:
ik vond het wel typisch dat er ons gevraagd werd of het smaakte, ipv of alles naar wens was
Pet mag.quote:
Wat is er met jou aan de hand dat je hier nu al rond hangt?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:34 schreef MaJo het volgende:
Lol madmaster, ik heb hetzelfde![]()
Trouwens met t9 als ik je naam type staat er mcdocstep
We staan op het punt om op vakantie te gaan, maar omdat ik niet lekker ben zo nog even naar de dokter.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand dat je hier nu al rond hangt
Wow, das ook niet lekker... Weet je al meer?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:41 schreef MaJo het volgende:
Net naar de dokter geweest. Er zit bloed in mijn urine maar heb extra zware antibiotica gekregen en kan gewoon op vakantie.
Alleen mijn moeder had een raar plekje op haar gezicht dus we zijn nu bij het ziekenhuis voor de zekerheid...
Ongeveer toen begon ik aan mijn ontbijtquote:
Jij ook al?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ongeveer toen begon ik aan mijn ontbijt![]()
Het is vreselijkquote:Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ook niet echt uitnodigend weer om iets te gaan doen vandaag
Blijkt niks gevaarlijks te zijn, al weten ze niet wat het is. We kunnen in ieder geval op vakantie, als we terugkomen gaan ze het uitvoeriger checkenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wow, das ook niet lekker... Weet je al meer?
Mooi, dat is goed nieuwsquote:Op maandag 21 juli 2008 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkt niks gevaarlijks te zijn, al weten ze niet wat het is. We kunnen in ieder geval op vakantie, als we terugkomen gaan ze het uitvoeriger checken
Ben jij er ook 1 dan?quote:
In dat geval zou ik de radio 'ietsjes' harder zetten. Misschien dat ze dan de hint snaptquote:Op maandag 21 juli 2008 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow, ik paste op en de buren hadden kennelijk enorme ruzie. Of iig de buurvrouw, misschien was ze met iemand aan de telefoon... Maar dat mens schreeuwde! Nahja eigenlijk was het wel zielig, denk ik. Maar wow.
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In dat geval zou ik de radio 'ietsjes' harder zetten. Misschien dat ze dan de hint snapt
In dat geval had ik ZEKER iets van K3 of kabouter plop uit de speakers laten dreunenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat ik wel overwoog, nadat ze had geschreeuwd dat hij de kinderacgtigste klootzak was die ze ooit had gezien, er een bonk klonk en het stil was, was om op de muur te kloppen en te vragen of alles goed was...
Nah, ik was lekker the OC aan het kijken met een slaperige tweejarige op mijn buikquote:Op maandag 21 juli 2008 18:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In dat geval had ik ZEKER iets van K3 of kabouter plop uit de speakers laten dreunen
Prettige vakantiequote:Op maandag 21 juli 2008 19:09 schreef MaJo het volgende:
Alles zit in de auto, wij gaan er vandoor.
Tot over een paar weken
waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar prettige vakantie MaJoquote:Op maandag 21 juli 2008 19:09 schreef MaJo het volgende:
Alles zit in de auto, wij gaan er vandoor.
Tot over een paar weken
Je krijgt wel een brief van de notaris dat je onterfd bent...quote:Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n broertje smste net (die met de vriendin die haar auto tegen een lantaarnpaal parkeerde nadat ik net een dag had zitten zwoegen om die auto op te lappen na een kop-staart botsing)
Ze zijn op vakantie in Turkije, vandaag een jeep-safari gedaan waarbij 3 auto's het begeven hebben.
Dus ik sms meteen terug met de vraag of mn schoonzus reed, nu krijg ik niks meer teruggestuurd
Ik ga toch eerder dan mn broertjequote:Op maandag 21 juli 2008 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je krijgt wel een brief van de notaris dat je onterfd bent...
Dat mag je dan in dit geval hopen...quote:Op maandag 21 juli 2008 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga toch eerder dan mn broertje
Aan de andere kant, ik hoef die afgeragde starlet helemaal nietquote:Op maandag 21 juli 2008 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je dan in dit geval hopen...
Shit, ik wist niet dat er bewijs materiaal was....... ik sta net mijn geweer te laden.......quote:Op maandag 21 juli 2008 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je alweer in de Nachtwacht?
[ afbeelding ]
Rood staat je goed...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit, ik wist niet dat er bewijs materiaal was....... ik sta net mijn geweer te laden.......
Trustequote:Op maandag 21 juli 2008 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rood staat je goed...
Ik ga naar m'n nest in ieder geval.
Hé, dat is interessant.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
Goed nieuws hoorde ik; Karadzic is opgepakt.
Nu een extra journaal op 1quote:Op maandag 21 juli 2008 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat is interessant.
Sure???
Of laten ze hem nu weer lopen, net als verleden keer...
Doeiquote:Op maandag 21 juli 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster gaat vanaf bed kijken...
Waar gaat ie eigenlijk over?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Weer een heerlijke scriptiedag ligt voor me
Wat voor camera?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow een camera huren is echt best wel duur
Ik wil gewoon een degelijke camera om mijn documentaire te filmen voor school, ik heb zelf alleen maar een vrij oude homecam...quote:
O RLY?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gekkie, je praat tegen jezelf!
Is bijna altijd waar, doch in enkele uitzonderlijke gevallen is de MM goedkoper geweest. Maar daarom ga ik vergelijken, en afleverkosten spelen natuurlijk ook een rol, plus eventuele "extra's"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom Mediamarkt? BCC schijn over de hele linie goedkoper te zijn.
Wat heb ik er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is bijna altijd waar, doch in enkele uitzonderlijke gevallen is de MM goedkoper geweest.
Op basis van jouw PI ga ik ervan uit dat je jezelf niet al te serieus neemt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken
Ik ga even de voorspelbare opmerking maken:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yay, die bikini die we hier echt een maand geleden bespraken is binnen![]()
Ik ben sowieso niet goedkoop...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op basis van jouw PI ga ik ervan uit dat je jezelf niet al te serieus neemt.
Deels wel jaquote:
En ik ga m lekker negerenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga even de voorspelbare opmerking maken:
pics
Door op mijn opmerking in te gaan met jouw post, heb je hem dus niet genegeerdquote:
Ook hier: pics? Ik heb jaren geleden de oude Fiat Panda 750 van mijn vrouw helemaal opgepoetst, was 2 dagen bezit met wassen, schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken, stofzuigen, poetsen, poetsen en poetsen, en toen was de auto weer mooi en glimmendquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, m'n auto glimt weer als 16 jaar geleden, denk ik
Ik was hem trouwens eerst aan het wassen, logisch, en ik had de eerst emmer leeg, o.a. het dak was schoon.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook hier: pics? Ik heb jaren geleden de oude Fiat Panda 750 van mijn vrouw helemaal opgepoetst, was 2 dagen bezit met wassen, schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken, stofzuigen, poetsen, poetsen en poetsen, en toen was de auto weer mooi en glimmend
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was hem trouwens eerst aan het wassen, logisch, en ik had de eerst emmer leeg, o.a. het dak was schoon.
Kom ik terug met een nieuwe emmer sop, heeft er een vogel op mn dak gescheten![]()
Ik zal wel ff een pic uploaden
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was hem trouwens eerst aan het wassen, logisch, en ik had de eerst emmer leeg, o.a. het dak was schoon.
Kom ik terug met een nieuwe emmer sop, heeft er een vogel op mn dak gescheten![]()
Ik zal wel ff een pic uploaden
Die bovenste, WTFquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat is echt typisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou
Ik werk fulltime, heb er ook bewust voor gekozen een auto te rijden die redelijk duur is om te rijdenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:33 schreef wyccie het volgende:
Zo TM, dat is een grote auto.
Jij bent toch student of heb ik het mis?
als ik het regelmatig doe ben ik met 40 minuten klaar, dus dan ben ik net zo snel als wanneer ik naar de wasstraat moet en het resultaat is nu beterquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb altijd gedacht dat jij nog student was. (Of ben jij zo'n student die full time werkt maar nog altijd zijn scriptie nog een keer moet afmaken?)
Zo'n grote auto lijkt mij ook wel wat. maar ik zou 'm laten wassen of door de wasstraat rijden. Ik ben niet zo'n fan van wassen, geloof ik.
Ik probeer het elke maand wel een keer te doen, maar m'n vorige auto heb ik het laatste jaar dat ik hem had niet gewassen, bang dat ik door de roestplekken heen zou poetsenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:44 schreef wyccie het volgende:
Hoe vaak moet zo'n auto nou gewassen worden eigenlijk? De wasstraat is niet zo duur toch? Voor die paar euro en veertig minuten ben ik echt te lui.
Daagquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:45 schreef iamredleader het volgende:ik ga hier afsluiten, zometeen kantooroverleg (
) en daarna borrel (
) en daarna de Mediamarkt om naar wasdrogers te kijken (
)
Doeg allemaal!
Niks moet natuurlijk, dat ik het doe wil niet zeggen dat iedereen het elke maand moet doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef wyccie het volgende:
Eén keer per maand is best veel. Ik dacht dat het maar zo'n 2 á 3 keer per jaar hoefde. Net zoals ramen lappen. Wat ik maar 1 keer heb gedaan sinds ik hier woon. De andere keer heeft mijn moeder het gedaan.
Wat zou ik een verschrikkelijke huisvrouw zijn. Gelukkig word ik dat niet.
Ramen is toch 1 keer per 4 of 6 weken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef wyccie het volgende:
Eén keer per maand is best veel. Ik dacht dat het maar zo'n 2 á 3 keer per jaar hoefde. Net zoals ramen lappen. Wat ik maar 1 keer heb gedaan sinds ik hier woon. De andere keer heeft mijn moeder het gedaan.
Wat zou ik een verschrikkelijke huisvrouw zijn. Gelukkig word ik dat niet.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:17 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik maak elke zaterdag schoon. Sven moet dan ook aan de bak.En doordeweeks elke dag ook iets voor hij thuiskomt.
Of je ziet dat je iets schoonmaakt en daar word ik blij van.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef wyccie het volgende:
Je maakt graag schoon bij luie bejaarden?
Of denk je dat ik niet zo streng zal zijn?
Ja, ik heb ook de was gedaan. Dat vind ik niet erg, mits ik het op tijd heb gedaan en niet om drie uur 's nachts nog de was moet ophangen.
Niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is best wel erg......
(netjes....)
Eindelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik trouwens even trots vermelden dat ik het komend halfjaar niet meer naar de tandarts hoef?![]()
Vandaag de laatste twee gaatjes in mn voortanden gevuld (pijnlijke verdoving zeg) en nu hoef ik in januari pas weer op controle
Ohja, mijn douche is zoiets dat ik ook zelden schoonmaak.... tot ik laatst allemaal aanslag op de tegeltjes zag, toen ben ik ze te lijf gegaan met schuurmiddel. Maar ik kan de douche niet echt vies vinden, je spoelt er elke dag shampoo langsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:33 schreef Soempie het volgende:
De douche maakt Sven trouwens schoon, maar dat heeft hij ook maar 1 keer gedaan in de twee maanden dat we hier wonen. Ik zeg er maar niks van.![]()
Van de week wel even een doek over de vensterbank gehaald en het kastje van de handdoeken.Maar de douche laat ik gewoon vuil hoor. Tot hij het zelf ziet.
Maar de vloer buiten het douchegedeelte wordt wel vies, allemaal haren (niet van mij!) en stof.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, mijn douche is zoiets dat ik ook zelden schoonmaak.... tot ik laatst allemaal aanslag op de tegeltjes zag, toen ben ik ze te lijf gegaan met schuurmiddel. Maar ik kan de douche niet echt vies vinden, je spoelt er elke dag shampoo langs
Dat deed ik ook altijd, maar toen ik in maart voor het eerst sinds 2 jaar weer bij de tandarts zat, waren al mijn tanden ZO overgevoelig dat ik bij de eerste aanraking met de boor al om een verdoving riepquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:38 schreef wyccie het volgende:
Ik laat altijd gaatjes boren zonder verdoving. Heb dat spul 1 keer gehad en dat was zo ranzig, bah.
Ik ook, maar dan doordat m'n hele gezicht dik werd van de verdoving toen ik klein was en ik niet goed meer kon ademhalen. Sindsdien altijd zonder verdoving. Ook toen ze schroeven vast moesten zetten in een tand.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:38 schreef wyccie het volgende:
Ik laat altijd gaatjes boren zonder verdoving. Heb dat spul 1 keer gehad en dat was zo ranzig, bah.
Ja, ik heb ongeveer 1000 euro in de maand nodigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:
Ik heb uitgerekend dat 2 clienten genoeg is om hetzelfde te blijven verdienen.Er schijnen allemaal mensen te hebben gebeld om te vragen of ik kan blijven, dus ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken voor na de vakantie.
![]()
7 is wel veel LB. Allemaal 3 uur?
IIIIIIEEEHHH...... daar wil ik niet aan denken, ander onderwerp!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan doordat m'n hele gezicht dik werd van de verdoving toen ik klein was en ik niet goed meer kon ademhalen. Sindsdien altijd zonder verdoving. Ook toen ze schroeven vast moesten zetten in een tand.
Meestal heb ik lenzen uit als ik douche, dus ik zie het vaak toch niet goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, mijn douche is zoiets dat ik ook zelden schoonmaak.... tot ik laatst allemaal aanslag op de tegeltjes zag, toen ben ik ze te lijf gegaan met schuurmiddel. Maar ik kan de douche niet echt vies vinden, je spoelt er elke dag shampoo langs
Ja, als het niet anders kan, dan is het wel fijn dat je er kunt werken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik heb ongeveer 1000 euro in de maand nodig
Twee keer per jaar zo'n fles gootsteenontstopper erin leeggieten, nachtje laten trekken en de volgende ochtend heet water erin gieten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef Soempie het volgende:
Meestal heb ik lenzen uit als ik douche, dus ik zie het vaak toch niet goed.Maar ons doucheputje loopt niet goed door, waardoor er zo'n heel fijne rand in de bak verschijnt. En de kalkaanslag mag ook wel van de deur en de kraan.
Geweldig bijbaantje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:57 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen heb ik bij een mevrouw baardharen uit haar kin getrokken met pincet. Stond ook gewoon op het 'to-do-lijstje' in de map.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:57 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen heb ik bij een mevrouw baardharen uit haar kin getrokken met pincet. Stond ook gewoon op het 'to-do-lijstje' in de map.
Ik ben nu m'n kamer aan het opruimen, maar dat is ook alleen omdat ik de laadplug voor m'n lamp zoekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben overigens heel slecht in huishouselijke klusjes.
Af en toe stofzuig ik het huis en haal ik de vaatwasser leeg.
Verder eigenlijk niets...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Je woont nog thuis toch? Betaal je eigenlijk huur aan je ouders? Ik bedacht me laatst dat echt veel van de SC'ers nog thuis wonen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben nu m'n kamer aan het opruimen, maar dat is ook alleen omdat ik de laadplug voor m'n lamp zoek![]()
Ik woon nog thuis ja en betaal ook nog, maar dat gaan we binnenkort afschaffen geloof ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je woont nog thuis toch? Betaal je eigenlijk huur aan je ouders? Ik bedacht me laatst dat echt veel van de SC'ers nog thuis wonen!
Dus voor de andere studerende/werkende thuiswoners dezelfde vraag
Dat is wel een OK apparaatje. Ik dacht dat dat een MSI Wind notebook is, maar dan met een andere merk sticker er op. Geen snelheidsbeest, maar voor beetje kantoorwerk en internetten prima geschikt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand de komende Aldi-aanbiedingen al gezien? Ik ben erg benieuwd wat de meningen zijn over het laptopje dat er tussen zit
Dat kan, mits je tv een d-sub aansluiting heeft (zo'n blauwe VGA aansluiting)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Je doet vast allerlei andere dingen he![]()
Kun jij me trouwens vertellen of ik met een VGA-out ook films van mn laptop op de tv kan afspelen?
Woon nog thuis, betaal eigenlijk nergens voor. Sterker nog.. mn ouders betalen zo'n beetje alles nog voor me. Wat misschien ook wel een van de redenen is dat ik nog thuis woonquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je woont nog thuis toch? Betaal je eigenlijk huur aan je ouders? Ik bedacht me laatst dat echt veel van de SC'ers nog thuis wonen!
Dus voor de andere studerende/werkende thuiswoners dezelfde vraag
Oh, daar had ik helemaal overheen gekekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is wel een OK apparaatje. Ik dacht dat dat een MSI Wind notebook is, maar dan met een andere merk sticker er op. Geen snelheidsbeest, maar voor beetje kantoorwerk en internetten prima geschikt.
[..]
Dat kan, mits je tv een d-sub aansluiting heeft (zo'n blauwe VGA aansluiting)
Zo'n beetje alle lcd/plasma tv's hebben dat wel. Gewone tv's (bijna) nooit.
Oh, die mini notebook van Aldi / Msi heeft overigens geen DVD speler he, dus als je het daarmee wilt gaan doen moet je even wat anders verzinnen.
Het thuiswonen of het betalen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis ja en betaal ook nog, maar dat gaan we binnenkort afschaffen geloof ik
Het betalenquote:
Als het om echt aardige bedragen gaat, zouden ze eventueel wat met spaardeposito's kunnen doen. Rente's zijn links en rechts behoorlijk hoog, beetje onderhandelen met de bank en wie weet...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:32 schreef Whiteguy het volgende:
...Bovendien weten ze volgens mij van narigheid niet wat ze met hun centen aan moeten, maar ze zijn nog een beetje van de zuinige generatie. Ik vertel ze regelmatig dat ze eens wat vaker weekendjes weg moeten en andere leuke dingen doen met hun geld/vrije tijd, maar verder dan een middagje fietsen krijg ik ze over het algemeen niet
Boven de 5% ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als het om echt aardige bedragen gaat, zouden ze eventueel wat met spaardeposito's kunnen doen. Rente's zijn links en rechts behoorlijk hoog, beetje onderhandelen met de bank en wie weet...
Damn. Ik doe: wc, douche, stoffen, zuigen, keukenkastjes van de buitenkant + binnenkant deurtjes, dweilen van de keukenvloer, afzuigkap, aanrecht, bed verschonen, was doen, strijken. En stoffen doe ik dus alles, dus ook de plinten en bovenop kasten en alle kleedjes uitkloppen. En douche ook alles.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:50 schreef LadyBlack het volgende:baardharen verwijderen doe ik in elk geval niet!!
Bij een is het echt stoffen, stofzuigen, dweilen, wc + wasbak schoonmaken, aanrecht schoonmaken, strijken en om de week bed opmaken. Plus veel kletsen
Bij de ander is het balkon schoonmaken, stoffen, stofzuigen, dweilen, was ophangen, en om de week bed opmaken en ramen lappen. Plus veel koffie drinken en kletsen
Maar je helpt wel mee in huis dan hoop ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het betalen
Het thuiswonen ook wel ergens in de komende paar jaar.
En nu ga je?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net 6 appels geschild, ontklokhuisd en in blokjes gesneden... Pfiew
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Als jij mij met meer dan 250.000 kan verblijden, bied ik je (onder voorbehoud dat er morgen geen gekke dingen gebeuren) 5,25% voor 6 maanden vast op deposito.quote:
Ik doe zo af en toe wel wat ja, maar geen vaste dingen hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar je helpt wel mee in huis dan hoop ik.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als jij mij met meer dan 250.000 kan verblijden, bied ik je (onder voorbehoud dat er morgen geen gekke dingen gebeuren) 5,25% voor 6 maanden vast op deposito.
En nu niet gaan roepen dan ice-save dat ook biedt, want die gaan je niet als Private Banking klant behandelen
Komen je ouders morgen thuis?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Even opscheppen over mijn werk hoor
[ afbeelding ]
Ai, zie die reflectie, zie het glimmen!
[ afbeelding ]
Schoooooon!!!
[ afbeelding ]
Is dat een appelkruimeltaart daar in de schoongeschrobde oven? Jazeker!![]()
Ik ben een huismus aan het worden
Niet eensquote:
Dan had je het nog 20 dagen aan kunnen laten koekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet eensPas over eh... drie weken
Nahja iets minder.... Maar ik was opeens geïnspireerdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan had je het nog 20 dagen aan kunnen laten koeken
Dit is engquote:
Hihi coooooooolquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dit is eng
ik wist het namelijk niet...
Ik wilde even zeggen dat ik seizoen 1 aan het kijken ben van de OC en Seth zois
![]()
Die shirts
Al mag Luke er ook wel zijn, vind ik persoonlijk....
Ja, dat is nu he? Ik keek toch liever die oude OC'squote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hihi cooooooooldat kan ik ook nog wel eens gaan doen. Helaas meot ik zowat elke dag werken dus zoveel tijd daarvoor heb ik niet... maar leuk is het altijd
En sethawhhhhhh
Ik kijk de laatste tijd veel Gossip Girl! Dat vind ik ook een geweldige serie, beetje OC maar dan NY
Er is niks mis met Icesave, en (hoewel ik het niet zeker weet) volgens mij vallen ze ook onder het depositogarantiestelsel. Dus je eerste 20.000 is gegarandeerd, en van de volgende 20.000 is 90% (dus 18.000) ook gegarandeerd door DNB, dus echt zorgen hoef je je dan niet te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Was het maar zo'n feest
Ze hebben genoeg (zeker gezien hun uitgavenpatroon) maar 250K gaan ze niet redden![]()
Maar eeh.. voor mij persoonlijk... zou je mij icesave dan afraden (heb er laatst wel een account geopend, maar heb er nog niks mee gedaan. Zit nu bij ATB sparen) ?
Hihi, die UI heb ik echt al superlang bedenk ik me net. Maarjaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, dat is nu he? Ik keek toch liever die oude OC'shet stoort me dat de boeken zo anders zijn
En ik ben nu in die OC bui. Ik word elke keer een beetje verliefd als ik je UI zie
Wat heb je gekocht dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hihi, die UI heb ik echt al superlang bedenk ik me net. Maarja
Ik heb zulke leuke dingetjes van de Ikea
Ach.. die 20K kom ik nog niet overheen, dus wat dat betreft zit het goed. En die 'voordelen' van private banking zijn aan mij ook niet echt besteed denk ik, ik wil er gewoon zo veel mogelijk rente uit trekken zonder voorwaardenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er is niks mis met Icesave, en (hoewel ik het niet zeker weet) volgens mij vallen ze ook onder het depositogarantiestelsel. Dus je eerste 20.000 is gegarandeerd, en van de volgende 20.000 is 90% (dus 18.000) ook gegarandeerd door DNB, dus echt zorgen hoef je je dan niet te maken.
Maar waar het mij persoonlijk om gaat is meer dan de rente, het is ook de aandacht, de professionaliteit en natuurlijk de extra's die ik vanuit Private Banking waar kan maken, die een "gewone" bank niet heeft.
Ik had al een bed, kledingkast en bureau.quote:
Laat maar zien als t allemaal staatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik had al een bed, kledingkast en bureau.
Nu is er bij gekomen: Badmeubel (wastafel met kastje), spiegel, TVplank, zo'n bureauplacemat? Weet ff niet hoe dat heeten ik heb een bureau uitgezocht + kastje voor spulletjes en kast voor mijn schoolboeken. Oh en een stoel
Dan is er niks mis met Icesave, want voor zover ik weet hebben zij deze rente zonder voorwaarden, met natuurlijk een piepklein asteriskje, dat de rente te aller tijden aangepast kan worden, mits voor-aangekondigdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach.. die 20K kom ik nog niet overheen, dus wat dat betreft zit het goed. En die 'voordelen' van private banking zijn aan mij ook niet echt besteed denk ik, ik wil er gewoon zo veel mogelijk rente uit trekken zonder voorwaarden
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Even opscheppen over mijn werk hoor
[Is dat een appelkruimeltaart daar in de schoongeschrobde oven? Jazeker!![]()
Mja uiteraard... maar in dat geval heb ik dus altijd nog ATB.. die geven 4,75 zonder voorwaarden momenteel, icesave 5,25.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan is er niks mis met Icesave, want voor zover ik weet hebben zij deze rente zonder voorwaarden, met natuurlijk een piepklein asteriskje, dat de rente te aller tijden aangepast kan worden, mits voor-aangekondigd
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Je doet vast allerlei andere dingen he![]()
Nog even voor het einde van het topic:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef wyccie het volgende:
Wanneer word ik nou eens rijk?![]()
Moet eerst een enorme studieschuld plus lening afbetalen voordat ik iets kan sparen.
IRL, hebben jullie veel dokters als klanten of zijn die eigenlijk helemaal niet zo rijk?
Welke is fout?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Financieën, computer-onderhoud, soms boodschappen en af en toe de vuilnis-/bio-container op het eind van de straat plaatsen.
Verder doe ik af en toe wel wat klussen in en om het huis, heb afgelopen weekend een heggeschaar gekocht, dat ging wat sneller en makkelijker dan met de heggeschaar. Maar voor bijv. schilderwerk huur ik iemand in...
Een groot gedeelte van mijn 'spaargeld' is geld wat ik tegen 3,4% rente geleend heb bij de IBG en nu dus tegen 4,75% bij ATB heb staanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef wyccie het volgende:
Wanneer word ik nou eens rijk?![]()
Moet eerst een enorme studieschuld plus lening afbetalen voordat ik iets kan sparen.
IRL, hebben jullie veel dokters als klanten of zijn die eigenlijk helemaal niet zo rijk?
Leuk die rente, maar als je over je belastingvrij spaartegoed in Box 3 heen gaat dan kan je dokken en ik heb een pesthekel aan belasting betalen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja uiteraard... maar in dat geval heb ik dus altijd nog ATB.. die geven 4,75 zonder voorwaarden momenteel, icesave 5,25.
En natuurlijk rabo3,6%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |