Ik probeer het elke maand wel een keer te doen, maar m'n vorige auto heb ik het laatste jaar dat ik hem had niet gewassen, bang dat ik door de roestplekken heen zou poetsenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:44 schreef wyccie het volgende:
Hoe vaak moet zo'n auto nou gewassen worden eigenlijk? De wasstraat is niet zo duur toch? Voor die paar euro en veertig minuten ben ik echt te lui.
Daagquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:45 schreef iamredleader het volgende:ik ga hier afsluiten, zometeen kantooroverleg (
) en daarna borrel (
) en daarna de Mediamarkt om naar wasdrogers te kijken (
)
Doeg allemaal!
Niks moet natuurlijk, dat ik het doe wil niet zeggen dat iedereen het elke maand moet doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef wyccie het volgende:
Eén keer per maand is best veel. Ik dacht dat het maar zo'n 2 á 3 keer per jaar hoefde. Net zoals ramen lappen. Wat ik maar 1 keer heb gedaan sinds ik hier woon. De andere keer heeft mijn moeder het gedaan.
Wat zou ik een verschrikkelijke huisvrouw zijn. Gelukkig word ik dat niet.
Ramen is toch 1 keer per 4 of 6 weken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef wyccie het volgende:
Eén keer per maand is best veel. Ik dacht dat het maar zo'n 2 á 3 keer per jaar hoefde. Net zoals ramen lappen. Wat ik maar 1 keer heb gedaan sinds ik hier woon. De andere keer heeft mijn moeder het gedaan.
Wat zou ik een verschrikkelijke huisvrouw zijn. Gelukkig word ik dat niet.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:17 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik maak elke zaterdag schoon. Sven moet dan ook aan de bak.En doordeweeks elke dag ook iets voor hij thuiskomt.
Of je ziet dat je iets schoonmaakt en daar word ik blij van.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef wyccie het volgende:
Je maakt graag schoon bij luie bejaarden?
Of denk je dat ik niet zo streng zal zijn?
Ja, ik heb ook de was gedaan. Dat vind ik niet erg, mits ik het op tijd heb gedaan en niet om drie uur 's nachts nog de was moet ophangen.
Niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is best wel erg......
(netjes....)
Eindelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik trouwens even trots vermelden dat ik het komend halfjaar niet meer naar de tandarts hoef?![]()
Vandaag de laatste twee gaatjes in mn voortanden gevuld (pijnlijke verdoving zeg) en nu hoef ik in januari pas weer op controle
Ohja, mijn douche is zoiets dat ik ook zelden schoonmaak.... tot ik laatst allemaal aanslag op de tegeltjes zag, toen ben ik ze te lijf gegaan met schuurmiddel. Maar ik kan de douche niet echt vies vinden, je spoelt er elke dag shampoo langsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:33 schreef Soempie het volgende:
De douche maakt Sven trouwens schoon, maar dat heeft hij ook maar 1 keer gedaan in de twee maanden dat we hier wonen. Ik zeg er maar niks van.![]()
Van de week wel even een doek over de vensterbank gehaald en het kastje van de handdoeken.Maar de douche laat ik gewoon vuil hoor. Tot hij het zelf ziet.
Maar de vloer buiten het douchegedeelte wordt wel vies, allemaal haren (niet van mij!) en stof.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, mijn douche is zoiets dat ik ook zelden schoonmaak.... tot ik laatst allemaal aanslag op de tegeltjes zag, toen ben ik ze te lijf gegaan met schuurmiddel. Maar ik kan de douche niet echt vies vinden, je spoelt er elke dag shampoo langs
Dat deed ik ook altijd, maar toen ik in maart voor het eerst sinds 2 jaar weer bij de tandarts zat, waren al mijn tanden ZO overgevoelig dat ik bij de eerste aanraking met de boor al om een verdoving riepquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:38 schreef wyccie het volgende:
Ik laat altijd gaatjes boren zonder verdoving. Heb dat spul 1 keer gehad en dat was zo ranzig, bah.
Ik ook, maar dan doordat m'n hele gezicht dik werd van de verdoving toen ik klein was en ik niet goed meer kon ademhalen. Sindsdien altijd zonder verdoving. Ook toen ze schroeven vast moesten zetten in een tand.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:38 schreef wyccie het volgende:
Ik laat altijd gaatjes boren zonder verdoving. Heb dat spul 1 keer gehad en dat was zo ranzig, bah.
Ja, ik heb ongeveer 1000 euro in de maand nodigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:
Ik heb uitgerekend dat 2 clienten genoeg is om hetzelfde te blijven verdienen.Er schijnen allemaal mensen te hebben gebeld om te vragen of ik kan blijven, dus ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken voor na de vakantie.
![]()
7 is wel veel LB. Allemaal 3 uur?
IIIIIIEEEHHH...... daar wil ik niet aan denken, ander onderwerp!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan doordat m'n hele gezicht dik werd van de verdoving toen ik klein was en ik niet goed meer kon ademhalen. Sindsdien altijd zonder verdoving. Ook toen ze schroeven vast moesten zetten in een tand.
Meestal heb ik lenzen uit als ik douche, dus ik zie het vaak toch niet goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, mijn douche is zoiets dat ik ook zelden schoonmaak.... tot ik laatst allemaal aanslag op de tegeltjes zag, toen ben ik ze te lijf gegaan met schuurmiddel. Maar ik kan de douche niet echt vies vinden, je spoelt er elke dag shampoo langs
Ja, als het niet anders kan, dan is het wel fijn dat je er kunt werken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik heb ongeveer 1000 euro in de maand nodig
Twee keer per jaar zo'n fles gootsteenontstopper erin leeggieten, nachtje laten trekken en de volgende ochtend heet water erin gieten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef Soempie het volgende:
Meestal heb ik lenzen uit als ik douche, dus ik zie het vaak toch niet goed.Maar ons doucheputje loopt niet goed door, waardoor er zo'n heel fijne rand in de bak verschijnt. En de kalkaanslag mag ook wel van de deur en de kraan.
Geweldig bijbaantje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:57 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen heb ik bij een mevrouw baardharen uit haar kin getrokken met pincet. Stond ook gewoon op het 'to-do-lijstje' in de map.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:57 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen heb ik bij een mevrouw baardharen uit haar kin getrokken met pincet. Stond ook gewoon op het 'to-do-lijstje' in de map.
Ik ben nu m'n kamer aan het opruimen, maar dat is ook alleen omdat ik de laadplug voor m'n lamp zoekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben overigens heel slecht in huishouselijke klusjes.
Af en toe stofzuig ik het huis en haal ik de vaatwasser leeg.
Verder eigenlijk niets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |