Waar gaat ie eigenlijk over?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Weer een heerlijke scriptiedag ligt voor me
Wat voor camera?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow een camera huren is echt best wel duur
Ik wil gewoon een degelijke camera om mijn documentaire te filmen voor school, ik heb zelf alleen maar een vrij oude homecam...quote:
O RLY?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gekkie, je praat tegen jezelf!
Is bijna altijd waar, doch in enkele uitzonderlijke gevallen is de MM goedkoper geweest. Maar daarom ga ik vergelijken, en afleverkosten spelen natuurlijk ook een rol, plus eventuele "extra's"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom Mediamarkt? BCC schijn over de hele linie goedkoper te zijn.
Wat heb ik er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is bijna altijd waar, doch in enkele uitzonderlijke gevallen is de MM goedkoper geweest.
Op basis van jouw PI ga ik ervan uit dat je jezelf niet al te serieus neemt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken
Ik ga even de voorspelbare opmerking maken:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yay, die bikini die we hier echt een maand geleden bespraken is binnen![]()
Ik ben sowieso niet goedkoop...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op basis van jouw PI ga ik ervan uit dat je jezelf niet al te serieus neemt.
Deels wel jaquote:
En ik ga m lekker negerenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga even de voorspelbare opmerking maken:
pics
Door op mijn opmerking in te gaan met jouw post, heb je hem dus niet genegeerdquote:
Ook hier: pics? Ik heb jaren geleden de oude Fiat Panda 750 van mijn vrouw helemaal opgepoetst, was 2 dagen bezit met wassen, schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken, stofzuigen, poetsen, poetsen en poetsen, en toen was de auto weer mooi en glimmendquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, m'n auto glimt weer als 16 jaar geleden, denk ik
Ik was hem trouwens eerst aan het wassen, logisch, en ik had de eerst emmer leeg, o.a. het dak was schoon.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook hier: pics? Ik heb jaren geleden de oude Fiat Panda 750 van mijn vrouw helemaal opgepoetst, was 2 dagen bezit met wassen, schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken, stofzuigen, poetsen, poetsen en poetsen, en toen was de auto weer mooi en glimmend
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was hem trouwens eerst aan het wassen, logisch, en ik had de eerst emmer leeg, o.a. het dak was schoon.
Kom ik terug met een nieuwe emmer sop, heeft er een vogel op mn dak gescheten![]()
Ik zal wel ff een pic uploaden
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was hem trouwens eerst aan het wassen, logisch, en ik had de eerst emmer leeg, o.a. het dak was schoon.
Kom ik terug met een nieuwe emmer sop, heeft er een vogel op mn dak gescheten![]()
Ik zal wel ff een pic uploaden
Die bovenste, WTFquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat is echt typisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou
Ik werk fulltime, heb er ook bewust voor gekozen een auto te rijden die redelijk duur is om te rijdenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:33 schreef wyccie het volgende:
Zo TM, dat is een grote auto.
Jij bent toch student of heb ik het mis?
als ik het regelmatig doe ben ik met 40 minuten klaar, dus dan ben ik net zo snel als wanneer ik naar de wasstraat moet en het resultaat is nu beterquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb altijd gedacht dat jij nog student was. (Of ben jij zo'n student die full time werkt maar nog altijd zijn scriptie nog een keer moet afmaken?)
Zo'n grote auto lijkt mij ook wel wat. maar ik zou 'm laten wassen of door de wasstraat rijden. Ik ben niet zo'n fan van wassen, geloof ik.
Ik probeer het elke maand wel een keer te doen, maar m'n vorige auto heb ik het laatste jaar dat ik hem had niet gewassen, bang dat ik door de roestplekken heen zou poetsenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:44 schreef wyccie het volgende:
Hoe vaak moet zo'n auto nou gewassen worden eigenlijk? De wasstraat is niet zo duur toch? Voor die paar euro en veertig minuten ben ik echt te lui.
Daagquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:45 schreef iamredleader het volgende:ik ga hier afsluiten, zometeen kantooroverleg (
) en daarna borrel (
) en daarna de Mediamarkt om naar wasdrogers te kijken (
)
Doeg allemaal!
Niks moet natuurlijk, dat ik het doe wil niet zeggen dat iedereen het elke maand moet doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef wyccie het volgende:
Eén keer per maand is best veel. Ik dacht dat het maar zo'n 2 į 3 keer per jaar hoefde. Net zoals ramen lappen. Wat ik maar 1 keer heb gedaan sinds ik hier woon. De andere keer heeft mijn moeder het gedaan.
Wat zou ik een verschrikkelijke huisvrouw zijn. Gelukkig word ik dat niet.
Ramen is toch 1 keer per 4 of 6 weken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef wyccie het volgende:
Eén keer per maand is best veel. Ik dacht dat het maar zo'n 2 į 3 keer per jaar hoefde. Net zoals ramen lappen. Wat ik maar 1 keer heb gedaan sinds ik hier woon. De andere keer heeft mijn moeder het gedaan.
Wat zou ik een verschrikkelijke huisvrouw zijn. Gelukkig word ik dat niet.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:17 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik maak elke zaterdag schoon. Sven moet dan ook aan de bak.En doordeweeks elke dag ook iets voor hij thuiskomt.
Of je ziet dat je iets schoonmaakt en daar word ik blij van.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef wyccie het volgende:
Je maakt graag schoon bij luie bejaarden?
Of denk je dat ik niet zo streng zal zijn?
Ja, ik heb ook de was gedaan. Dat vind ik niet erg, mits ik het op tijd heb gedaan en niet om drie uur 's nachts nog de was moet ophangen.
Niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat is best wel erg......
(netjes....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |