Je was gevlucht voor de schuitladingen toeristen ?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik was niet hier vandaag
In Utrecht was het heel slecht, iig
Ja, zoiets.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je was gevlucht voor de schuitladingen toeristen ?
ja, net terug van een uitstapje naar Verweggistanquote:Op zondag 20 juli 2008 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net terug van kampeer vakantie ofzo?
Klinkt ver?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ja, net terug van een uitstapje naar Verweggistan
Dat was het eigenlijk ook wel ja. "Gezellig" 6 weken naar Afghanistan geweest.quote:
"even" 6 weken het werk van een collega overgenomen als plv pelotonscommandant.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:25 schreef Etcetera het volgende:
wat heb je in Afghanistan gedaan C4? of is dat 'classified'
Ik heb het er met mijn pws-partner over gehad en zij vond het ook wel watquote:Op zondag 20 juli 2008 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg, Nes, dat restaurant idee he... Ga je het dan ook echt uitvoeren? Daar moet vast iets op te verzinnen zijn, één avond per week ofzo... Voor een maand lang? Ik vind het echt een cool idee
ohw, dat lijkt me wel redelijk heftig?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"even" 6 weken het werk van een collega overgenomen als plv pelotonscommandant.
Veel op patrouille geweest.
[ afbeelding ]
Nesle, we zijn naar Hancock geweestquote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb het er met mijn pws-partner over gehad en zij vond het ook wel watOp papier wordt het dus sowieso uitgevoerd maar in het echt..? Hoe zie jij dat dan?
Dat was het zeker. heel apart om dat mee te maken.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ohw, dat lijkt me wel redelijk heftig?
Normaal zo'n 4 tot 6 maanden. Deze 6 weken was alleen omdat een collega terug naar NL moest vanwege familie perikelen.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
6 weken ... lijkt me eigenlijk wel relatief kort ? Ik neem aan dat de meesten die daar zitten er wel voor langere tijd zitten ?
Nah, er valt vast wel ergens een zaaltje met keuken te regelen waar jullie dan kunnen laten zien wat je geleerd hebt, al is het maar één avond als uiteindelijke presentatie. Er zijn vast wel mensen te vinden die je dan willen helpen in de bediening enzo... Toch?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb het er met mijn pws-partner over gehad en zij vond het ook wel watOp papier wordt het dus sowieso uitgevoerd maar in het echt..? Hoe zie jij dat dan?
hihiquote:Op zondag 20 juli 2008 23:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nesle, we zijn naar Hancock geweestik had meer humor verwacht maar hij was wel ok verder
en sommige stukken waren echt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging echt helemaaaaaal stuk bij dat stukje
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
gelukkig maarquote:Op maandag 21 juli 2008 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, tijdens mijn patrouilles niet echt. Wel wat spannende momenten maar niets wat uit de hand liep.
Oh zo ja, nee inderdaad dat kan nog wel jaquote:Op zondag 20 juli 2008 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah, er valt vast wel ergens een zaaltje met keuken te regelen waar jullie dan kunnen laten zien wat je geleerd hebt, al is het maar één avond als uiteindelijke presentatie. Er zijn vast wel mensen te vinden die je dan willen helpen in de bediening enzo... Toch?
Ja daarom! En al helemaal als dat plan dicht bij iets ligt wat bij je past enzo, en wat echt jóu isquote:Op maandag 21 juli 2008 00:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh zo ja, nee inderdaad dat kan nog wel jaik kijk er nu al minder tegenop dan eerst, als je eenmaal een soort van plan hebt is het toch fijner
Ja!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daarom! En al helemaal als dat plan dicht bij iets ligt wat bij je past enzo, en wat echt jóu is
Sorryquote:Op maandag 21 juli 2008 00:06 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja!haha noooit gedacht dat ik in de vakantie op Fok! over mijn PWS zou gaan nadenken
jaja, net terug. En Afghanistan is zeker een mooi land qua natuur.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ah ik vroeg me vanmorgen, toen ik dat uit avatars opgebouwde 'logo' zag, al af waar Cobra was gebleven. En daar is hij dan.
Afghanistan ziet er mooi uit op die natuurfoto's.
Zie nu pas wat voor gewas daar links is geplandquote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"even" 6 weken het werk van een collega overgenomen als plv pelotonscommandant.
Veel op patrouille geweest.
[ afbeelding ]
Dat staat er tochquote:Op maandag 21 juli 2008 00:28 schreef wyccie het volgende:
Geplant, Yuri. Geplant.
Voor zo ver we konden kijken........quote:Op maandag 21 juli 2008 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie nu pas wat voor gewas daar links is gepland
Ik heb geen verstand van kinderen, maar erop gaan zitten lijkt me iets teveel van het goeiequote:Op maandag 21 juli 2008 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwoah, ik ga maar eens slapen, moet morgen weer veel op de babies sitten...![]()
Das toch de nieuwe stijlquote:Op maandag 21 juli 2008 00:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van kinderen, maar erop gaan zitten lijkt me iets teveel van het goeie
Oh is dat 'tquote:
Helemaal bepakt en bezakt?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:17 schreef Etcetera het volgende:
ik vond het wel typisch dat er ons gevraagd werd of het smaakte, ipv of alles naar wens was
Pet mag.quote:
Wat is er met jou aan de hand dat je hier nu al rond hangt?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:34 schreef MaJo het volgende:
Lol madmaster, ik heb hetzelfde![]()
Trouwens met t9 als ik je naam type staat er mcdocstep
We staan op het punt om op vakantie te gaan, maar omdat ik niet lekker ben zo nog even naar de dokter.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand dat je hier nu al rond hangt
Wow, das ook niet lekker... Weet je al meer?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:41 schreef MaJo het volgende:
Net naar de dokter geweest. Er zit bloed in mijn urine maar heb extra zware antibiotica gekregen en kan gewoon op vakantie.
Alleen mijn moeder had een raar plekje op haar gezicht dus we zijn nu bij het ziekenhuis voor de zekerheid...
Ongeveer toen begon ik aan mijn ontbijtquote:
Jij ook al?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ongeveer toen begon ik aan mijn ontbijt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |