jaja, net terug. En Afghanistan is zeker een mooi land qua natuur.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ah ik vroeg me vanmorgen, toen ik dat uit avatars opgebouwde 'logo' zag, al af waar Cobra was gebleven. En daar is hij dan.
Afghanistan ziet er mooi uit op die natuurfoto's.
Zie nu pas wat voor gewas daar links is geplandquote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"even" 6 weken het werk van een collega overgenomen als plv pelotonscommandant.
Veel op patrouille geweest.
[ afbeelding ]
Dat staat er tochquote:Op maandag 21 juli 2008 00:28 schreef wyccie het volgende:
Geplant, Yuri. Geplant.
Voor zo ver we konden kijken........quote:Op maandag 21 juli 2008 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie nu pas wat voor gewas daar links is gepland
Ik heb geen verstand van kinderen, maar erop gaan zitten lijkt me iets teveel van het goeiequote:Op maandag 21 juli 2008 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwoah, ik ga maar eens slapen, moet morgen weer veel op de babies sitten...![]()
Das toch de nieuwe stijlquote:Op maandag 21 juli 2008 00:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van kinderen, maar erop gaan zitten lijkt me iets teveel van het goeie
Oh is dat 'tquote:
Helemaal bepakt en bezakt?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:17 schreef Etcetera het volgende:
ik vond het wel typisch dat er ons gevraagd werd of het smaakte, ipv of alles naar wens was
Pet mag.quote:
Wat is er met jou aan de hand dat je hier nu al rond hangt?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:34 schreef MaJo het volgende:
Lol madmaster, ik heb hetzelfde![]()
Trouwens met t9 als ik je naam type staat er mcdocstep
We staan op het punt om op vakantie te gaan, maar omdat ik niet lekker ben zo nog even naar de dokter.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand dat je hier nu al rond hangt
Wow, das ook niet lekker... Weet je al meer?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:41 schreef MaJo het volgende:
Net naar de dokter geweest. Er zit bloed in mijn urine maar heb extra zware antibiotica gekregen en kan gewoon op vakantie.
Alleen mijn moeder had een raar plekje op haar gezicht dus we zijn nu bij het ziekenhuis voor de zekerheid...
Ongeveer toen begon ik aan mijn ontbijtquote:
Jij ook al?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ongeveer toen begon ik aan mijn ontbijt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |