quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef Soempie het volgende:[..]
Meestal heb ik lenzen uit als ik douche, dus ik zie het vaak toch niet goed.

Maar ons doucheputje loopt niet goed door, waardoor er zo'n heel fijne rand in de bak verschijnt. En de kalkaanslag mag ook wel van de deur en de kraan.

Soda!

. Tijdje terug ook gebruikt toen mijn afvoer niet zo goed werkte, sindsdien doet ie het weer prima
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 14:43 schreef LadyBlack het volgende:Heeft iemand de komende Aldi-aanbiedingen al gezien? Ik ben erg benieuwd wat de meningen zijn over het laptopje dat er tussen zit

Gekeken, prima voor een beetje internetten, tekstverwerken enzovoorts, lekker draagbaar ook. Minder geschikt voor meuk zoals foto's of video's bewerken, of het spelen van nieuwere spellen. Maar als je dat niet gaat doen lijkt ie mij in orde (wel wat weinig opslagruimte, maar dat is mijn mening. Goede kans dat jij met 80 gb wel even vooruit kunt)
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef LadyBlack het volgende:[..]
Je doet vast allerlei andere dingen he
Kun jij me trouwens vertellen of ik met een VGA-out ook films van mn laptop op de tv kan afspelen?
Mits goeie aansluiting: geen enkel probleem. Deze goede aansluiting zit vooral op LCD-tv's en dergelijke, zoals WG ook al zei
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:[..]
Ik vind het stoer. Ik ging er ook altijd vanuit dat ik gewoon naar de universiteit zou gaan, wetenschappelijk onderwijs, daar was geen twijfel mogelijk. Tot vorige week, nu overweeg ik heel sterk om toch ook een hbo te gaan doen

Ging ik ook, twee jaar universiteit geprobeerd, uiteindelijk vond ik het toch te saai, zag ik te weinig samenhang en stond de werkwijze me ook niet aan. Onder andere daardoor heb ik m'n propedeuse niet gehaald. Nu doe ik HBO en heb ik zonder een herkansing in 1 keer m'n P binnen

quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:Er is zo'n toetsencombinatie voor, wyc, maar wsl doet ie het morgen weer als je je computer opnieuw hebt opgestart

Ik ga ook slapen! Slaap lekker, heren die er nog zijn

Ctrl+shift of Alt+shift. Altijd een van de eerste dingen die ik uitzet na een verse Windows-installatie