Voor de status. Geloof me, voor het geld kun je beter een makkelijkere studie en werk zoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:23 schreef Nesle het volgende:
Ik heb trouwens ook genoeg klasgenoten die persé piloot of arts willen worden voor het gelddat wil ik dus niet
Die eerste heeft wel een stom foutje op hun site.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Tussen de bedrijven door 2 hotels in Amerika geboekt:
Brunswick Hotel aan Route 66
Moestlywood Bed & Breakfast nabij Red Rocks, Arizona
[ afbeelding ]
Is dat op die tafel?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oooh Nes...
Als Seth zegt: " 'cause for me it has always been you, Summer, always..." is zooooo![]()
![]()
lief
Beetje vergelijkbaar met het "choose me, pick me, love me" stukje in Grey's maar dan beter
Mis ik ietsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die eerste heeft wel een stom foutje op hun site.
Volgens mij is er in geen van beide stukjes een tafel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
Is dat op die tafel?
Dat stukje vond ik trouwens suuuuuuperirritant maar dat kwam door de actrice
Amen titties...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er staat Amentities in de keuzebalk.
Heeft het tweede hotel maar twee kamers?
Ja, nu weet ik al hoe oud je bent:Pquote:
Geen slechte keuze... laat ik dat ook maar es doen. Vanuit mn bedjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten allemaal, ik ga nog even naar de krabbenvangst op Discovery kijken...
Tnx voor de tip, wel een herhaling gok ik, maar blijft leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten allemaal, ik ga nog even naar de krabbenvangst op Discovery kijken...
Ja 17 hoezoquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik al hoe oud je bent:P
Knap hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik.heb.mn.spatiebalk.gemold:(
Liegenaarquote:
quote:
quote:
Je.Jokt!!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heul niet. ik lijk gewoon ouder
Nee, dan klopt je profiel dus niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Heul niet. ik lijk gewoon ouder
Hulp nodig?quote:
Oh.staat.het.ook.gewoon.op.je.profiel?quote:
Ja, ik ben er weer helemaal klaar voor....quote:
Das valsspelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh.staat.het.ook.gewoon.op.je.profiel?
Wat?quote:
En mijne, ben mijne al jaren kwijtquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
Kun je dan ook mijn accent aigu fixen?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pfiew, spatiebalk gemaakt.Het duurde even maar nu kan ik
dit weer![]()
Weltrustenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er is zo'n toetsencombinatie voor, wyc, maar wsl doet ie het morgen weer als je je computer opnieuw hebt opgestart
Ik ga ook slapen! Slaap lekker, heren die er nog zijn![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er is zo'n toetsencombinatie voor, wyc, maar wsl doet ie het morgen weer als je je computer opnieuw hebt opgestart
Hoiquote:
Ik combineer die twee dingen morgenquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:31 schreef Soempie het volgende:
Ja joh, Cobra werkt gewoon, maar wij horen gewoon te slapen natuurlijk.
Ga je als matras tester aan de slag?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik combineer die twee dingen morgen
quote:
truste Yuriquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Ga toch maar eens naar bedje, werkse cobra en slaapse soempie
Soda!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meestal heb ik lenzen uit als ik douche, dus ik zie het vaak toch niet goed.Maar ons doucheputje loopt niet goed door, waardoor er zo'n heel fijne rand in de bak verschijnt. En de kalkaanslag mag ook wel van de deur en de kraan.
Gekeken, prima voor een beetje internetten, tekstverwerken enzovoorts, lekker draagbaar ook. Minder geschikt voor meuk zoals foto's of video's bewerken, of het spelen van nieuwere spellen. Maar als je dat niet gaat doen lijkt ie mij in orde (wel wat weinig opslagruimte, maar dat is mijn mening. Goede kans dat jij met 80 gb wel even vooruit kunt)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand de komende Aldi-aanbiedingen al gezien? Ik ben erg benieuwd wat de meningen zijn over het laptopje dat er tussen zit
Mits goeie aansluiting: geen enkel probleem. Deze goede aansluiting zit vooral op LCD-tv's en dergelijke, zoals WG ook al zeiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Je doet vast allerlei andere dingen he![]()
Kun jij me trouwens vertellen of ik met een VGA-out ook films van mn laptop op de tv kan afspelen?
Ging ik ook, twee jaar universiteit geprobeerd, uiteindelijk vond ik het toch te saai, zag ik te weinig samenhang en stond de werkwijze me ook niet aan. Onder andere daardoor heb ik m'n propedeuse niet gehaald. Nu doe ik HBO en heb ik zonder een herkansing in 1 keer m'n P binnenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het stoer. Ik ging er ook altijd vanuit dat ik gewoon naar de universiteit zou gaan, wetenschappelijk onderwijs, daar was geen twijfel mogelijk. Tot vorige week, nu overweeg ik heel sterk om toch ook een hbo te gaan doen
Ctrl+shift of Alt+shift. Altijd een van de eerste dingen die ik uitzet na een verse Windows-installatiequote:Op woensdag 23 juli 2008 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:23 schreef MadMaster het volgende:
DG's zijn directeur/meerderheid-aandeelhouders van bedrijven. Individueel of een groep van directeuren die gezamenlijk het merendeel van de aandelen bezit...
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
iemand thee?
Goedemorgen.
Theequote:Op woensdag 23 juli 2008 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
iemand thee?
Goedemorgen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
kijk, dat is een duidelijke omschrijving. De problematiek bij de DGA's is dat zakelijk en prive nog wel eens een beetje door elkaar heen gaan lopen. En verder zijn het vaak leuke klanten
Mijn eerste, maar evengoed erg lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:37 schreef iamredleader het volgende:extra rondje voor de dorstigen onder ons
Doe je dat expres?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Dat wordt dus 'Halloween in the dessert' dit jaar... [
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |