Voor de status. Geloof me, voor het geld kun je beter een makkelijkere studie en werk zoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:23 schreef Nesle het volgende:
Ik heb trouwens ook genoeg klasgenoten die persé piloot of arts willen worden voor het gelddat wil ik dus niet
Die eerste heeft wel een stom foutje op hun site.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Tussen de bedrijven door 2 hotels in Amerika geboekt:
Brunswick Hotel aan Route 66
Moestlywood Bed & Breakfast nabij Red Rocks, Arizona
[ afbeelding ]
Is dat op die tafel?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oooh Nes...
Als Seth zegt: " 'cause for me it has always been you, Summer, always..." is zooooo![]()
![]()
lief
Beetje vergelijkbaar met het "choose me, pick me, love me" stukje in Grey's maar dan beter
Mis ik ietsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die eerste heeft wel een stom foutje op hun site.
Volgens mij is er in geen van beide stukjes een tafel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
Is dat op die tafel?
Dat stukje vond ik trouwens suuuuuuperirritant maar dat kwam door de actrice
Amen titties...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er staat Amentities in de keuzebalk.
Heeft het tweede hotel maar twee kamers?
Ja, nu weet ik al hoe oud je bent:Pquote:
Geen slechte keuze... laat ik dat ook maar es doen. Vanuit mn bedjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten allemaal, ik ga nog even naar de krabbenvangst op Discovery kijken...
Tnx voor de tip, wel een herhaling gok ik, maar blijft leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten allemaal, ik ga nog even naar de krabbenvangst op Discovery kijken...
Ja 17 hoezoquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik al hoe oud je bent:P
Knap hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik.heb.mn.spatiebalk.gemold:(
Liegenaarquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |