Nee, toevallig pakt dat zo uit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe je dat expres?
[ afbeelding ]
Mijn toetsenbord functioneert nog steeds niet goed.
Dat had ik laatst ook steeds. Ergens onder in het inlogscherm staat een vakje dat ik uitgevinkt heb en daarna nergens last meer van.quote:Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
altijd die katten...
[ afbeelding ]
Dat bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Nee, toevallig pakt dat zo uit.
Maar het lijkt me wel leuk om buiten de grote stad Halloween mee te maken, in the middle of nowhere...
Die kom ik nog wel eens in voetbal topics tegen. Nu is praten over voetbal sowieso eigenlijk al onzin, maar hij weet het woord onzin daar wel weer tot eenzame hoogten te verheffen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Iemand trouwens zin om te lachen? Kijk eens hier: DiegoArmandoMaradona
Deze user heeft werkelijk geen kennis van zaken, en lult zichzelf bij heel wat topics klem. Best wel geestig, vooral Bankgarantie en Maandelijks geld opzij voor pensioen
Priceless hoe dom / achterlijk / opzettelijk naief hij reageertquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:57 schreef Whiteguy het volgende:
Die kom ik nog wel eens in voetbal topics tegen. Nu is praten over voetbal sowieso eigenlijk al onzin, maar hij weet het woord onzin daar wel weer tot eenzame hoogten te verheffen.
Noem het gerust verschrikkelijk irritant.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Priceless hoe dom / achterlijk / opzettelijk naief hij reageert
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook steeds. Ergens onder in het inlogscherm staat een vakje dat ik uitgevinkt heb en daarna nergens last meer van.
En dat terwijl mn schoonzusje in 't buitenland isquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Rijd er hier net eentje achteruit tegen een lantaarnpaal op
En mooi weerquote:
quote:
het gaat WARM worden aankomende dagenquote:
Ik vroeg me al af waar je bleef.quote:
maandag waren we echt onwijs laat op het terrein, tenten opgebouwd, toen om half 10/10u de plaatselijk McD overvall.... bezocht. Dinsdag beetje rondlummelen (ik) en maintent opbouwen (de jongens) en pc tent overeind gezet, vandaag nog meer opbouwen (praktisch alles was al klaar, dus niet zo bijster veel gedaan) en pc geinstalleerd. en nu is er netwerkquote:
En dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef Etcetera het volgende:
morgennacht00.01 gaat de poort open (en er zullen weer genoeg mensen in de rij staan
)
het doel van CZ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan?
Oftewel: Wat is het doel van dit alles?
nah, het verrotste is het opbouwen van de hele zooiquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt me zo omslachtig om die hele zooi op te bouwen en in een tent te gaan zitten kutten op een laptop/PC, terwijl het buiten lekker weer is en je lekker een frisse neus kan halen...
komt goedquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Anyway, veel plezier en we horen wel hoe wild het allemaal wordt...
![]()
Dit is een hele rare zin, maar enjoyquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:16 schreef Etcetera het volgende:
ik ga m'n fles smirnov pakken, maglite mee, plees opzoeken en ff buiten hangen
Neuh, laten we inderdaad maar niet over vodka beginnenquote:Op donderdag 24 juli 2008 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[edit] Nevermind that one. Niet drinken en dan online gaan
Het is vast heel grappig af en toequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, net anderhalf uur aan de telefoon gezeten. Engels sprekende Fransen.... vermoeiend
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, net anderhalf uur aan de telefoon gezeten. Engels sprekende Fransen.... vermoeiend
quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[edit] Nevermind that one. Niet drinken en dan online gaan
Als je dat tegelijk had gehad was het een mooie Flatersandwich geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Net geluncht, broodje makreel en een broodje aardbeien
Dan was ie waarschijnlijk ook van m'n bord gejat door de lachmeeuwquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je dat tegelijk had gehad was het een mooie Flatersandwich geweest
was radioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |