quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
wat doe jij in het den haag topic.quote:
Omdat jij een soort verzamelplaats bent voor msnadressen van meisjes?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat doe jij in het den haag topic.
en belangrijker, ik heb jou in mijn msn staan zie ik nu![]()
WAAROM is dat eigelijk ?
quote:
dat blijktquote:Op maandag 21 juli 2008 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat jij een soort verzamelplaats bent voor msnadressen van meisjes?
quote:
Ja ...quote:
Ik wacht geduldig tot je het aan past danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik in den haag wonen binnen nu en 2 maanden.
Officieel woon ik in r'dam maar heb eigenlijk al de overstap gemaakt want zit al geruime tijd in Den Haag.
en wat is de reden dat je in den haag bent komen wonen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik in den haag wonen binnen nu en 2 maanden.
Officieel woon ik in r'dam maar heb eigenlijk al de overstap gemaakt want zit al geruime tijd in Den Haag.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja .... Dan kan je veeeeeeeel beter in Hilversum wonen
.
Onsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en wat is de reden dat je in den haag bent komen wonen?
www.google.nl???quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:59 schreef ook_gek het volgende:
mensen weet iemand hoe ik aan de jingle kan komen die ze in edwin evers staat op gebruiken over het opstaan? Vind hem zo geweldig
al gedaan maar niks gevondenquote:
ik heb geen idee waar je het over hebt.....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
al gedaan maar niks gevonden
maar als jij hem kan vinden?
bij edwin evers op 538 heb je een jingle met de tekst de wekker gaat je draaid je om door de lucht uit je mond trekken de vloerdelen krom bla bla die wil ik hebben voor op mijn mobiel als deuntje als de wekker gaatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:22 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt.....
merciquote:Op maandag 21 juli 2008 22:04 schreef jna het volgende:
Niet eens een PM
En alvast gefeliciteerd voor XL
Mijn geheime liefde.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en wat is de reden dat je in den haag bent komen wonen?
dat is zeker nog geheim, want ik wist niet dat we nu officieel een relatie hebbenquote:
Moet je ook niet verklappen!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is zeker nog geheim, want ik wist niet dat we nu officieel een relatie hebben
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Moet je ook niet verklappen!!!!!!!
Spreek mij eens aan dan, ik weet je mail nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet al waarom ik je in mijn msn heb. Jij wilde mij zien in het geheel omdat je mij ogen zo mooi vond
Hahahahha, god schaam je niet. Ik ben heel slecht in het koppelen van mail aan persoon dus misschien sta je er gewoon inquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef ook_gek het volgende:
Au die opmerking doet pijn aan mijn imago
Nu sta ik voor lul hier
Broekkiequote:
Moet je vroeger gaan slapenquote:
Oudjequote:
quote:
Oei! Sterkte!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:04 schreef zeemonster het volgende:
Kinderen zijn zwaar tegenwoordig. WIsten jullie dat door je rug gaan verdomd pijn doet !
Ik dacht vanavond nog van het gaat wel weer maar ik ben bang dat het gezelschap dat mij vannacht wakker zal houden de naam rugpijn draagt ..:(
Oh en goedenacht allemaal
Lekker vooruitzicht!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:36 schreef becky27 het volgende:
nog twee dagen werken en drie weken Frankrijk!!!! ook vreselijk
goedemorgen iedereen!
zekers! drie weken weg met auto en tent zonder boekingen vooraf en door heel FR wijn proeven, jammiequote:
Tof!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:50 schreef becky27 het volgende:
zekers! drie weken weg met auto en tent zonder boekingen vooraf en door heel FR wijn proeven, jammie![]()
Waar ga je heen? Ik wil eind augustus voor een paar dagen door Normandië gaan reizenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:36 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen iedereen!
Geschiedenis interesse? Of gewoon de omgevingquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:45 schreef Elegy het volgende:
Waar ga je heen? Ik wil eind augustus voor een paar dagen door Normandië gaan reizen
sowieso naar de champagnestreek en de bordeaux (ook om te surfen) verder zien we wel, we rijden naar het goede weer toe iig.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Ik wil eind augustus voor een paar dagen door Normandië gaan reizen
Als die niet heel erg oud is heb ik daar wel interesse in jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:30 schreef XL het volgende:
Ik heb 'vroeger' ook veel in Frankrijk gekampeerd met alleen een tent (en een trein). Dus ik heb nog wel een oude frankrijk lonely planet liggen als je wil...
Geschiedenis en ook interesse in de omgevingquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Geschiedenis interesse? Of gewoon de omgeving
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
sowieso naar de champagnestreek en de bordeaux (ook om te surfen) verder zien we wel, we rijden naar het goede weer toe iig.
2001quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als die niet heel erg oud is heb ik daar wel interesse in ja
[..]
Ik zoek hem even op als ik thuis ben en dan laat ik het weten. Dan kun je hem komen ophalen, je woont niet ver.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:13 schreef Elegy het volgende:
Toen betaalden ze nog met francs toch? Nuja, tis in elk geval een begin
als je een vogeltje bent moet je de vogeltjes dans doen. Meer dan genoeg bewegingquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:16 schreef zeemonster het volgende:
OEH veel plezier Becky en iedereen die nog gaat.
Mijn ruggetje gaat ietsjes beter, hoe meer ik beweeg hoe beter het gaat zeg maar. Ik ben gewoon een pechvogeltje
Ben benieuwd naar je reis dan, wil zelf ook nog steeds een keer alle stranden langs en plaatsjes zoals Carentan, Saint Lo, Foucarville, Saint Mere Eglise en Villers Bocage en natuurlijk Caenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:07 schreef Elegy het volgende:
Geschiedenis en ook interesse in de omgevingWie weet kan ik nog wat fraaie franse dametjes aan mijn bajonet rijgen
Lucky you... Wat moest ik ook alweer gaan bekijken op De Parade trouwens? Ik ga morgen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:30 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen, nog 1 dagje werken!!!
Ik ben paar jaar geleden ook naar Normandie geweest. Hele mooie omgeving, niet al te warm. Supervette bunkers, kanonnen, musea, sommige schepen liggen nog voor de kust helemaal verroest, mooie grote stranden. Het lijkt wel een beetje op Nederland vind ik.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je reis dan, wil zelf ook nog steeds een keer alle stranden langs en plaatsjes zoals Carentan, Saint Lo, Foucarville, Saint Mere Eglise en Villers Bocage en natuurlijk CaenZou niet echt een rustvakantie zijn op mijn manier..
- frikandellenfestival, das echt leuk! heb me rot gelachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lucky you... Wat moest ik ook alweer gaan bekijken op De Parade trouwens? Ik ga morgen!
lost and found ook, staat alleen niet in den haag.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
- frikandellenfestival, das echt leuk! heb me rot gelachen.
- ik vond bouillabaisse erg leuk alleen heb ik de versie met Carol van Herwijnen nog gezien, die is helaas twee dagen erna overleden.
- Scania, over een stelletje truckers, ook erg grappig, met Ricky Koole, Jack Lammers en Bob Fosko
- tja, ik vind Ellen ten Damme erg leuk maar daar moet je van houden. Vond deze voorstelling in vergelijking met de vorige jaren wel tegenvallen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:15 schreef becky27 het volgende:
- frikandellenfestival, das echt leuk! heb me rot gelachen.
- ik vond bouillabaisse erg leuk alleen heb ik de versie met Carol van Herwijnen nog gezien, die is helaas twee dagen erna overleden.
- Scania, over een stelletje truckers, ook erg grappig, met Ricky Koole, Jack Lammers en Bob Fosko
- tja, ik vind Ellen ten Damme erg leuk maar daar moet je van houden. Vond deze voorstelling in vergelijking met de vorige jaren wel tegenvallen.
Dank beiden... Ik ga overigens in Utrecht!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
lost and found ook, staat alleen niet in den haag.
Kom maar hier, ik houd je vast. Ik zal je troosten, ik geef je thee of koude dranken. Kom maar hier ik zal je insmeren met after sun en het branden zal stoppen. Kom maar hier, ik zal je troosten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:21 schreef melanie_the_miss het volgende:ik ga 1 dag fout op he strand liggen.
1 Maal, 1 dag.
Verbrand ik![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou niet van bakken op het strand
Ik hou niet van van verbranden
Ik hou niet van uitgechecked worden door vieze oude mannetjes
Ik haat scheveningen in topdrukte.
Waarom was ik ookalweer gegaan?![]()
Troost mij hier.
Vakantiequote:Op donderdag 24 juli 2008 09:36 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen iedereen!
veelstever fietsen manquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Kom maar hier, ik houd je vast. Ik zal je troosten, ik geef je thee of koude dranken. Kom maar hier ik zal je insmeren met after sun en het branden zal stoppen. Kom maar hier, ik zal je troosten.
Ehm, te ver?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
veelstever fietsen man
Ik werk trouwens nu ook in den haag
Clingendael al gehad? Zekers met dit weer, door dichte bebossing, wel geschikt en je kan er zo een stuk duinen (meiendel) aan plakkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:40 schreef XL het volgende:
Wat zijn een beetje de aan te bevelen hardloop-spots in Den Haag?
Ja, dat is vrouwentaal voor "ik durf niet"quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:58 schreef RATMEN het volgende:
Ehm, te ver?
kom je daar toch niet ook nog eens tegen!?!? (waar zit je villaatje???, en ga je met je lief??)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Vakantie. Ik heb het sinds vandaag, heb het gisteren al iets te hard gevierd! Ik vertrek dit weekend naar ons villaatje in Frankrijk
.
Die plekjes wil ik ook bezoeken inderdaad. Call of Duty plekjes af eigenlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je reis dan, wil zelf ook nog steeds een keer alle stranden langs en plaatsjes zoals Carentan, Saint Lo, Foucarville, Saint Mere Eglise en Villers Bocage en natuurlijk CaenZou niet echt een rustvakantie zijn op mijn manier..
Hoe heb jij dat aangepakt? Gewoon op de bonnefooi naar Normandië gereist of van tevoren alles uitstippelen? Ik ben namelijk wel fan van de eerste optiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:50 schreef Helgi het volgende:
[..]
Ik ben paar jaar geleden ook naar Normandie geweest. Hele mooie omgeving, niet al te warm. Supervette bunkers, kanonnen, musea, sommige schepen liggen nog voor de kust helemaal verroest, mooie grote stranden. Het lijkt wel een beetje op Nederland vind ik.Alleen is het iets meer heuvelachtig. Oh en sommige kanonnen konden wel 20 kilometer de zee inschieten.
Volgens Nu.nl gaat het weer regenen en onweren dit weekendquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:08 schreef Atreidez het volgende:
WeekendEn eindelijk met lekker weer dit keer!
[..]
We hebben wel eerst alles uitgestippelt ik hou van van tevoren plannen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die plekjes wil ik ook bezoeken inderdaad. Call of Duty plekjes af eigenlijkRusten doe ik als ik slaap, op vakantie wil ik dingen zien
Heb toestemming gekregen voor week 35 en week 36, geen slechte deal. Als het goed is zijn de meeste mensen dan weer thuis dus is het lekker rustig.
[..]
Hoe heb jij dat aangepakt? Gewoon op de bonnefooi naar Normandië gereist of van tevoren alles uitstippelen? Ik ben namelijk wel fan van de eerste optie
Oooh! Weinig tot geen kunstlicht! Daar ben ik fan van, lekker donker 's nachtsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:20 schreef Helgi het volgende:
[..]
We hebben wel eerst alles uitgestippelt ik hou van van tevoren plannen.Maar je kan net zo goed gewoon heen gaan waar je zin in heb, genoeg te doen je kan overal heen. Het ligt sowieso allemaal redelijk dicht bij elkaar. In Caen heb je zo'n groot kasteel van de Vikings (Noormannen). Wat ik trouwens ook heel mooi vind is dat het 's nachts pikkedonker is, supermooie heldere sterrenhemel.
Veel wegen zijn ook niet verlicht. En we hadden ook een vuurwerk show gezien.
500 alleen voor een kale zaal. Muziekapparatuur is gewenst, maar niet nodig (Ik heb ook wel de benodigheden, alleen als ik niet hoef te sjouwen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
500 euro inclusief personeel? drank van de uitbater? eigen muziek?
*checkt fotoboek*quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik weet geen zaaltje maar mag ik wel komen?
Ik moet nog vriendjes in den haag maken
Lijkt me wel heel sterk!quote:Verkeersinformatie
Laatste update: 13:05
Algemene melding - in 's-Gravenhage
alle parkeervoorzieningen zijn bezet
Ik ben geen modelquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:10 schreef 2Mini het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
ja dat mag, mits je geen ruzie gaat maken met mijn modellen.. modellen onder elkaar.. echte krengen!
Of je komt bij mij achter de DJ tafelquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben geen model
Dus dat komt wel goed. Ik word buitengesloten en ga met de heren kletsen.
Hee, jij bent jonger dan ik. Nu ben ik niet meer het broekiequote:
Een vriend 18de, een andere vriend 19de, weer een andere vriend 20ste en mijn 21ste..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:21 schreef Atreidez het volgende:
Zal wel weer chaos worden bij mij in de buurt morgen. De laatste vrij parkeren zone op kortste afstand van het strand
Ter ere van wat is dat feessie trouwens?
Broekies kan ook in meervoud hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:26 schreef Addict89 het volgende:
Hee, jij bent jonger dan ik. Nu ben ik niet meer het broekie.
quote:
Broekrokquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben het rokkie en jij het broekkie!
hihihihiihihi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mietjequote:
In Zuid Frankrijk, uur onder Toulousequote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:34 schreef becky27 het volgende:
[..]
kom je daar toch niet ook nog eens tegen!?!? (waar zit je villaatje???, en ga je met je lief??)
Nee nee, jij bent en blijft mijn broekkiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:26 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Hee, jij bent jonger dan ik. Nu ben ik niet meer het broekie.
Das een bevestiging?quote:
quote:
Ik ga toch niet bij iemand langs die op de enge haai uit nemo lijktquote:
Fotoboek lurkerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
[..]
Ik ga toch niet bij iemand langs die op de enge haai uit nemo lijkt
eerst een foto dan geloven.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Fotoboek lurker! Enne ik kan ook op Nemo lijken hoor ...
welk merk heb je?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:58 schreef zeemonster het volgende:
GODVer de godver ik word helemaal gek van mijn laptop. SInds gister piept hij onwijs bij het opstarten en gooit ie het eerste half uur als ik wil tikken allemaal x er txussenx dxoor zoals nu dus .
Dan doet ie het weer even goed om het vervolgens weer te doen, frustrerend.
0900-1000 100 succes.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef zeemonster het volgende:
toshiba a200-13j ik gooi hem straks door het raam
Ja doei, kom maar langs, doe ik het voor, of doe maar MSNen, dan laat ik het zienquote:
voeg me maar toequote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja doei, kom maar langs, doe ik het voor, of doe maar MSNen, dan laat ik het zien.
Ja jij spreekt me niet aan op msn dus weet niet wie je bent.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:05 schreef ook_gek het volgende:
en dan zeggen ze dat ik de msn slet ben....
Ow pas op .... hij wordt weer es jaloersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:05 schreef ook_gek het volgende:
en dan zeggen ze dat ik de msn slet ben....
Voeg mij maar lekker toequote:
quote:
ja vast, ze staat al maanden in mijn msn whehehequote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ow pas op .... hij wordt weer es jaloers.
Was ik wel, maar niet achter de PC om je invite te accepterenquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja vast, ze staat al maanden in mijn msn whehehe
quote:
waaar bedoel je dan ? Werfstraat, Haringkade? nice to know want ik koom nogal vaak in Scheveningen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:21 schreef Atreidez het volgende:
Zal wel weer chaos worden bij mij in de buurt morgen. De laatste vrij parkeren zone op kortste afstand van het strand
Sorry, ik was met mijn meissie op Kijkduin aan het eten en borrelen in het zonnetjequote:
Ik was op De Parade in Utrecht!quote:
Den Haag niet. Ik was zaterdag in Amersfoort. Een pleurisweer!quote:Op maandag 28 juli 2008 09:09 schreef Atreidez het volgende:
Niets van hoosbuien gehad? Heeft aardig gespookt op andere plekken in Holland
In Utrecht wel ja...quote:Op maandag 28 juli 2008 09:09 schreef Atreidez het volgende:
Niets van hoosbuien gehad? Heeft aardig gespookt op andere plekken in Holland
Kan kloppen, ik zit in Frankrijkquote:
Ja, nu heb ik je eindelijk in je MSN, dus dan wil ik je natuurlijk ook wel spreken!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 06:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
waarom fok je in frankrijk!!!!
gekkie!
Ookquote:
Aaahhhwwwwquote:
Mij noemen ze meestal Meester, Heer, Excellentie of Baasquote:
Weledel zeergeleerdequote:Op woensdag 30 juli 2008 13:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mij noemen ze meestal Meester, Heer, Excellentie of Baas
Dat mag ook natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
wie wil met me spelen in den haag?
Ik heb nog geen vriendjes![]()
![]()
![]()
Volledige anonimiteitquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Je heb niet eens een fotooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*trillende pruillip*
MSN staat in profiel en ben online tijdens kantoorurenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
wie wil met me spelen in den haag?
Wie zegt dat ik niet wil spelenquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
Jij wilt ook al niet mijn vriendje zijn, JE BENT STOMMMMMM!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Samen knikkeren?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet wil spelen
Het is groen en vliegt door de kerk... een schijnheilig boontjequote:
Ik heb reuze reuze bonkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:39 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Het is groen en vliegt door de kerk... een schijnheilig boontje
enne samen knikkeren , ligt eraan wat voor knikkers jij hebt
Ik doe het zelfs voor een bakkie koffiequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:44 schreef zeemonster het volgende:
Het zal vast en zeker wel , voor reuzebonken wil ik wel met je knikkeren hoor , ik heb mini's of nulletjes doe je het daarvoor?
Coochie coochie cooo [insert]aai-over-bol-smile[/insert]quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
Jij wilt ook al niet mijn vriendje zijn, JE BENT STOMMMMMM!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Wow mag ik je reuzebonken dan zo maar hebben , das makkelijk winnen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik doe het zelfs voor een bakkie koffie
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:50 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wow mag ik je reuzebonken dan zo maar hebben , das makkelijk winnen!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Coochie coochie cooo [insert]aai-over-bol-smile[/insert]
Je bedoelt die anaalkogels zekerquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je bedoelt die anaalkogels zeker
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je bedoelt die anaalkogels zeker
[ afbeelding ]
Ach joh, rare jongens die Hagenezen ... gelukkig hebben we ook nog gewone en normale hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:00 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
d...dit was toch een topic over Den Haag?
Waar dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ach joh, rare jongens die Hagenezen ... gelukkig hebben we ook nog gewone en normale hoor.
Hmm, goed punt ...quote:
Hallo! En welkom!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:03 schreef Sport_Life het volgende:
import hagenaar meldt.
heb me kop hier eerder laten zien maar toen woonde ik er nog niet geloof ikNu wel
.
Zo ff lekker naar scheveningen
Tuurlijk schatquote:
Ik ben een werkezelquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:11 schreef Charisma het volgende:
heee nieuwe aanwinst voor Den Haag - welkom dames !!!![]()
ikke feesten? ooh man ooh man- ik zit te werken
er zijn feestpaarden en weerkpaarden he ?
Zo! En of!! Jij bent mss wel de leukstequote:
Gast!! Gefeliciteerd! Sterkte de komende maanden met mevrouw Armaquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:17 schreef Armageddon het volgende:
Trouwens, zo rond 5 maart 2009 komt er een nieuwe Hagenees bij.
[ afbeelding ]
wat flik jij nou, ben je god domme niet goed bij je hoofd of zoquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:25 schreef Armageddon het volgende:
Dank je dank je!
En ja Armageddon 2.0 komt er an.
je kan zien dat je een acteur bent. Je kan verdomde goed liegenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zo! En of!! Jij bent mss wel de leukste.
Bedankt voor het compliment, maar ik acteer niet altijd. Er zijn echt inderdaad soms momenten dat ik iets zeg dat ik echt meen. Sporadisch, uitzonderlijk, maar ze komen voorquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan zien dat je een acteur bent. Je kan verdomde goed liegen
Dit was dus niet zo'n momentquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:45 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, maar ik acteer niet altijd. Er zijn echt inderdaad soms momenten dat ik iets zeg dat ik echt meen. Sporadisch, uitzonderlijk, maar ze komen voor.
Zodat hij kan zeggen dat hij in Frankrijk op een terrasje zitquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:10 schreef ook_gek het volgende:
je zit nu toch in frankrijk?
Waaaaarom zit je op internet?
Wat dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat flik jij nou, ben je god domme niet goed bij je hoofd of zoW
Omdat sommige mensen een baan hebben waarbij ze eigenlijk niet weg en met vakantie kunnen, dus als ze we wel gaan, dat ze een compromis moeten sluiten. Wel naar Zuid Frankrijk, maar ook elke dag even werken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:10 schreef ook_gek het volgende:
je zit nu toch in frankrijk?
Waaaaarom zit je op internet?
Ik had in één keer een helder moment... Is Melanie de dame waar je helemaalquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:37 schreef RATMEN het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had in één keer een helder moment... Is Melanie de dame waar je helemaalop bent?
Darn, en ik voelde mij zo slim...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:28 schreef RATMEN het volgende:. Nee, helaas. Aan de andere kant ook wel goed, ze is iets te jong voor me
. Mijn drinnetje is 28 en ze komt uit Breukelen. En voor de mensen die echt graag willen weten wie het is, kom maar op MSN of check mijn Hyves. Zeemonster heeft d'r al gezien
.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen een baan hebben waarbij ze eigenlijk niet weg en met vakantie kunnen, dus als ze we wel gaan, dat ze een compromis moeten sluiten. Wel naar Zuid Frankrijk, maar ook elke dag even werken.
Ben je blij dat je het nu weet?.
Ik snap dat het voor jou, iemand die tijdens werktijd blijkbaar het zo druk heeft dat die hele dag kan FOK!en, ingewikkeld is om je dat voor te stellen, maar er zijn echt banen op deze wereld met verantwoordelijkheid.
Kijk mijn fotoboek zou ik zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:41 schreef zeemonster het volgende:
Oh en volgens wiki zou zeemonster een gedrocht zijn dat in ze leeft.. vond ik op zich wel een leuke omschrijving.
Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar hoe iedereen eruit ziet!
Je Hyves is privequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Nee, helaas. Aan de andere kant ook wel goed, ze is iets te jong voor me
. Mijn drinnetje is 28 en ze komt uit Breukelen. En voor de mensen die echt graag willen weten wie het is, kom maar op MSN of check mijn Hyves. Zeemonster heeft d'r al gezien
.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Darn, en ik voelde mij zo slim...
Ik zal eens kijken binnenkort...
Nee hoor, ik doe niets verkeerd. De verhouding salaris en verantwoordelijkheid is navenant. En in een zonnetje buiten op het terras zitten, met een vers gemalen en gemaakt kopje koffie en een vers gebakken croissantje en dan een beetje werk doen, vind ik heerlijk ontspannen hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]dan doe je toch iets verkeerd, ik delegeer alles. Veel beter dus. En de hele dag? Beetje overdreven niet?
Maar ik werk ook thuis en in het weekend dus snap je wel.
Alleen als ik op vakantie ben doe ik helemaal niks
zou je ook eens moeten doen je weet niet wat je overkomt
Ik hoop trouwens dat er een moment in je leven komt dat je gaat inzien dat andere dinge veel belangrijker zijn dan werken. 1 daar van is tijd voor je zelf nemen.
Vriendjes worden om een foto te bekijken van een vrouw uit Breukelen? Ik ben triest, maar nog niet zo triest!quote:
geld is niet het belangrijkste, kom ke ooit nog wel eens achterquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe niets verkeerd. De verhouding salaris en verantwoordelijkheid is navenant. En in een zonnetje buiten op het terras zitten, met een vers gemalen en gemaakt kopje koffie en een vers gebakken croissantje en dan een beetje werk doen, vind ik heerlijk ontspannen hoor.
Nu ga ik lekker kookboeken doorneuzen en beslissen wat ik vanavond voor lekkers ga maken.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geld is niet het belangrijkste, kom ke ooit nog wel eens achter
Zo bedoelde ik het nu ook weer nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vriendjes worden om een foto te bekijken van een vrouw uit Breukelen? Ik ben triest, maar nog niet zo triest!
U bent mijn vriendquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:28 schreef Charisma het volgende:
foto zeemonster ????
klinkt arg !!!![]()
ik vind het toch zwaar overdreven OOk_gek dat jij slechts twee dames hier mooi vindt , dan heb je echt de rest nog niet gezien !!!
RATMEN geniet lekker van La France, j ehebt het heel goed daar zo te lezen en ik wil je ook op hyves !!!![]()
de voortplantingsfotos zijn mooi maar ik herken noooit het " echte leven" erin , ik zie gewoon niets![]()
morgen een weekendje weg naar mijn ouders, en zondag terug, even feest vieren
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou, maar dat jij mooi bent, daar heeft hij dan wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:42 schreef zeemonster het volgende:
Oef wat kunnen we lelijk doen naar elkaar hier, of het nu gemeend is of niet.
Laten we voorop stellen dat ik mezelf niet de mooiste vind CharismaOok_Gek vind veel dingen al snel mooi. Ik beschouw mezelf als normaal.
Daarnaast heb ik het mooiste dochtertje en het leukste vriendje thuis zitten dus als die twee me maar goed genoeg vinden dan kan de rest zoals (mooi of lelijk en triest) mij eigenlijk gestolen worden en prima als ze dat denken
ze kennen me niet
.
Ik heb geen foto gemaakt maar zoals ik het op internet kan vinden lijkt het op een wulk.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:55 schreef Atreidez het volgende:
Weekend
Ik mis de "goeiemorgens" van Becky![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:08 schreef becky27 het volgende:
mogge
Wromquote:
Ey rarequote:
zo anders is er 1 op haar teentjes getrapt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:28 schreef Charisma het volgende:
foto zeemonster ????
klinkt arg !!!![]()
ik vind het toch zwaar overdreven OOk_gek dat jij slechts twee dames hier mooi vindt , dan heb je echt de rest nog niet gezien !!!
Anders leg je het even uitquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo anders is er 1 op haar teentjes getrapt?
Ik vind die 2 het mooiste en dat is mijn simpele mening. Heb genoeg gezien en blijf bij mijn keuze is niks zwaar overdreven aan!
Dat houd niet in dat ik de andere vrouwen lelijk vind! Het us alleen niet in mijn ogen mooi. Voor die 2 vrouwen zou ik mijn hoofd omdraaien op straat. De rest niet.
Zo dat klinkt lullig maar is zo niet bedoeld!
Heeft puur met smaak te maken.
Ik zit op de servicelijn, dat houdt in dat klanten (particulieren en zorgverleners) bij mij komen zeiken dat hun geld nog niet is uitgekeerd. De regel hier is dat de eerste telefoontjes de dag zetten en natuurlijk, mijn eerste call was al gezeik.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zit op de servicelijn, dat houdt in dat klanten (particulieren en zorgverleners) bij mij komen zeiken dat hun geld nog niet is uitgekeerd. De regel hier is dat de eerste telefoontjes de dag zetten en natuurlijk, mijn eerste call was al gezeik.
En ik moet ook nog heel veel mensen terugbellen omdat gisteren de systemen er uit lagen. En uitgaande gesprekken kan je niet zien in het werkoverzicht dus krijg ik maandag waarschijnlijk weer gezeik waarom ik zo weinig calls heb aangenomen...
Heeft er niemand een baantje voor me waar ik geen, en ik herhaal géén contact heb met de buitenwereld?Dit is echt kut gewoon.
HBO, Hogere Europese Beroepen Opleiding, richting communicatiemanagement. En ik spreek ook 4 talen, trouwensquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Dat klinkt niet heel prettig nee! Wat is je vooropleiding, mss heb ik wat voor je
.
Ah! HEBO! Ik zal mijn oren en ogen es voor je open houden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
HBO, Hogere Europese Beroepen Opleiding, richting communicatiemanagement. En ik spreek ook 4 talen, trouwens
Ja, de beruchte HEBO idd, met al die vrouwenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ah! HEBO! Ik zal mijn oren en ogen es voor je open houden.
Zijn dat nou echt van die leegdhoofden of lijkt dat alleen maar zo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:16 schreef Elegy het volgende:
Ja, de beruchte HEBO idd, met al die vrouwen
het kan nog veel ergerquote:
Die vrouwen? Ja, totdat ik mijn piemel er in stop, dan zitten ze vol intelligentiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn dat nou echt van die leegdhoofden of lijkt dat alleen maar zo?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:39 schreef Elegy het volgende:
Die vrouwen? Ja, totdat ik mijn piemel er in stop, dan zitten ze vol intelligentie
Ja, die is het meest verstandig.quote:
quote:
Waarschijnlijk denkt hij langer naquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Je hebt een gelijkgestemde erbij
.
En je dat vervolgens niet mag bevestigen aan de klant, dat de fout bij jullie ligt. Frustrerend werk lijkt me dat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:49 schreef Elegy het volgende:
Vandaag ging het nog wel gelukkig maar toch nog veel gezeik gehad. Het vervelende is dat ik vaak de zoveelste ben die zegt dat we er wat aan ga doen, en meer kan ik ook niet doen, maar daar hebben ze meestal wel genoeg van. Dus krijg je weer gezeik over je heen.
Best frustrerend als andere dingen beloven die jij later weer mag gaan ontkrachten
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
eindlijk weekend.
En een verrader als ik ben ga ik dit weekend in rotterdam doorbrengen
eten bij mijn moeder en even kijken op camping rotterdam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]!! Nou, dat mag je straks dan even uitleggen, want ik hoop dat je daar een HELE goede reden voor hebt
.
Nu eten koken.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Elegy het volgende:
Ja, ik kan hooguit zeggen dat het heel vervelend is maar dat het toch echt niet anders kan. Het is zoooo kut dat je iemand aan de telefoon hebt waar je de declaraties écht niet van kan vinden terwijl ze (naar eigen zeggen) het al hebben gefaxt, gemaild en per post verstuurd en dat de vorige keer het toch écht ontvangen was maar dat ze nu wéér alles kunnen sturen... En als het nou om een paar tientjes gaat okee, maar soms gaat het dus ook over bedragen van rond de ¤5000,- En da's best veel als je gewoon Jan Modaal bent
Je bent zo ontzettend afhankelijk van hoe snel, of traag, de backoffice werkt maar daar kan je ook geen harde tijdslimieten op geven. "Min of meer twee weken" is zo'n beetje het meest duidelijke wat we mogen communiceren.
Ik ga ook maar eens bij mijn peoplemanager aankaarten dat ik écht niet gelukkig word van dit werk.
Bij mij komt het er meestal op neer dat het bedrijf waar ik nu voor werk weer fout op fout heeft gestapeld terwijl er een enorme achterstand (lees ruim een half jaar) is met verwerken van fouten...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:44 schreef Sport_Life het volgende:
[..]Ik dacht even dat je hetzelfde baantje hebt als ik, klinkt echt hetzelfde! Hele dag gezeik aanhoren van mensen die zogenaamd onterecht zijn afgesloten van allerlei diensten..
. (maar gewoon niet betaald hebben) Ik heb alleen niet specifiek met de zorgsector te maken, jij wel begrijp ik?
Eerste paar keer ga je er keihard tegenin, na een paar dagen heb je zoiets van "ach jij hebt een probleem niet ik"![]()
![]()
Zonde zeg! Vorig jaar was het nog erg lekker weerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:32 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb t uitgaan wel weer gehad. Net naar Moke geweest bij Schollenpop, leek wel een priveconcertje m.a.w. was rustigBeetje pokkeweer natuurlijk, al vond ik de motregen niet eens zo storend. Alleen toen de stroom wederom uitviel had ik t wel weer gehad.. Misschien om 21.00 nog ff naar van Dik Hout, als t droog is.
Werk je soms bij DLZ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij mij komt het er meestal op neer dat het bedrijf waar ik nu voor werk weer fout op fout heeft gestapeld terwijl er een enorme achterstand (lees ruim een half jaar) is met verwerken van fouten...
De mensen die ik aan de telefoon heb bellen óf voor een vraag over het eigen risico (dat zijn de makkelijkste gesprekken), of willen weten wat er wel en niet verzekerd is (dat zijn de mensen die om de één of andere reden hun polis niet lezen...) óf ze vragen waar het geld blijft. En met particulieren is dat vaak best lastig maar met de zorgverleners zelf, nou, poeh, dat is helemaal feestHoewel ik soms ook wel eens een huisarts aan de lijn heb waarbij ik me afvraag of ze wel eens gehoord hebben van het zelf bijhouden van de administratie....
Ik ben redelijk vroeg in coma geraaktquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:55 schreef RATMEN het volgende:
Zonde zeg! Vorig jaar was het nog erg lekker weer. Nog terug geweest voor VDH?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vroeg in coma geraakt
Hoi ook_gek,quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:10 schreef ook_gek het volgende:
is afgeblazen ja, er zijn nog 3 bandjes door gegaan in de maatschappij was het echt werkelijk waar extreem druk was. Zo wel binnen als buiten was het ongekend druk.
was trouwens ook erg gezellig.
Echt he! En mijn manager is ook mooi naar de klote zo ... McLaren, Vettel, Barrichello en Hondaquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Jill is niet op de hoogte. Heb vakantie
Wilde eigenlijk ook nog naar VDH gaan als het droog was, maar vond The Closer toch een stuk interessanter
Waar is Olav? Sowieso al een saaie race en dan ook nog eens die droogkloot als comentator :S Nouja mn kamer is nu wel netjes opgeruimd
quote:DEN HAAG - Een 18-jarige Hagenaar is vrijdagavond in zeer verwarde toestand uit een raam van zijn woning aan de Albert Schweizerlaan gesprongen en aan zijn verwondingen overleden. Volgens de politie had de jongen paddo's gebruikt.
De politie kreeg een melding dat een jongen na verkeerd gebruik van paddo's uit een raam wilde springen. Bij de woning aangekomen, bleek hij al gesprongen te zijn. De jongeman is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht, waar hij later overleed.
Toen een ambulancebroeder bezig was het slachtoffer te stabiliseren, explodeerde een zuurstoffles. De broeder en twee politieagenten raakten daarbij lichtgewond. De arbeidsinspectie stelt een onderzoek in.
Dat was het dus!!! Ik was onderweg naar huis op de fiets vrijdag avond en moest langs het ziekenhuis leyenburg. De A. Schweitzerlaan was afgezet en moest toen om fietsen .Dacht eerst dat het een auto ongeluk betrof .quote:
quote:
WTFquote:Toen een ambulancebroeder bezig was het slachtoffer te stabiliseren, explodeerde een zuurstoffles. De broeder en twee politieagenten raakten daarbij lichtgewond. De arbeidsinspectie stelt een onderzoek in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |